Ik haat mannen...

16-09-2018 18:38 336 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al sinds mijn kindertijd zijn mannen de bron van mijn problemen geweest. Mijn vader werkte alleen maar en als hij er was had hij een kort lontje. Riemen, pollepels... ik ben met alles wel geslagen. Op de basisschool ging het gewoon door. Hoewel ik altijd wel vrij introvert was, waren het vooral weer de jongens die mij in de pauze moesten hebben. De mannelijke docent zei er niks van.

In mijn puberteit werd ik eindelijk 'knap' en kreeg ik weer ander soort aandacht van mannen. Op mijn 16e ben ik aangetrand en in het holst van de nacht moest ik naar huis lopen van het huis van een 'vriendje' dat ik daarvoor had verteld nog niet klaar te zijn voor seks.

De relaties er op waren in het begin altijd rozegeur en maneschijn, maar eindigten altijd met geweld en vreemdgaan en ander soort misbruik.

Let wel; ik kom uit een milieu waar men dit nooit zou verwachten. Mijn ouders verdienen bovenmodaal en al mijn exen hadden een goede opleiding en baan.

Ik had lang mannelijke vrienden, maar ik merk dat ik het steeds moeilijker vind om met een man om te gaan buiten het verplichtte contact op mijn werk. Ik merk dat ik ze wantrouw en stiekem eigenlijk gewoon haat. Laatst zat ik weer op Tinder en ik merkte dat er een gevoel van walging bij mij opkwam elke keer dat ik een match had.

Ik weet dat dit ziek is. Ik volg al jaren therapie en als ik single ben gaat het vrij goed met mij. Maar ik hoef maar te daten of het gaat weer mis. Zeker omdat waar ik bang voor ben altijd uitkomt.

Ik zou willen dat ik lesbisch was, maar zie vrouwen alleen als vriendinnen. Moet ik het toch maar proberen? Of gewoon accepteren dat ik alleen blijf?
lilalinda schreef:
17-09-2018 14:38
zoals er dus veel vrouwen hun zoon tot een goed mens hebben opgevoed
Alleen jij moet leren de goeie er uit te pikken.
Ja, ik vraag me af hoe de moeders van die huftermannen zijn.
MissMaran schreef:
16-09-2018 21:05
Ja jeetje hoe pak je dat aan.. adoptie een optie?
Als (adoptie)broer van 2 zussen moet ik toch even reageren: het krijgen van een kind is geen recht hoor, en als je de helft van de wereldbevolking haat maar wel het kind -mits een meisje- van een ander op wil voeden kom je niet in aanmerking. Gelukkig niet zeg.

En dan je pleegkind letterlijk met de paplepel ingieten hoe slecht mannen zijn, dat je daarmee haar vader ook de grond intrapt zonder te weten of dat wel zo'n klootzak is; je staat er nog niet eens bij stil... aub zeg blijf jij uit de buurt van kinderen.

Blijf lekker op jezelf wonen, zeer spijtig dat je zo'n nare jeugd hebt gehad en ook nog met verknipte ideëen rondloopt over het soort mensen dat hun kinderen slecht behandeld.
Een wandelend vooroordeel t.g.o. alle mensen die je ontmoet.. vraag me af of je zelf bent opgestapt bij die therapeuten of dat ze je gewoon niet kunnen helpen.

Nog een vraagje: wat moet je op Tinder, even lekker walgen als je een match hebt? Wat dat dan ook moge wezen, ik hou niet van het type vrouw dat even wil kijken of er iemand seks met ze wil. Zo'n hekel heb je dus aan mannen: je zoekt wel seks op het goedkoopste stukje van het www, zoekt zorgvuldig de klootzakken eruit.
Je kan ook eerst eens jezelf onder de loep nemen natuurlijk. Hoe confronterend ook.
Cheeks schreef:
17-09-2018 14:54
Wat rot eigenlijk, dat jij dat ook moest meemaken.
Yep. Ik heb wel geaccepteerd dat ik de komende jaren echt niks met mannen te maken wil hebben. Dus ik voel geen drang om het alsnog te laten slagen met een persoon. Ik vind het echt helemaal prima zo. Ik heb al een jaar geen gezeur aan mijn hoofd. Wat een verademing.
Lenn12345 schreef:
17-09-2018 15:00
Als (adoptie)broer van 2 zussen moet ik toch even reageren: het krijgen van een kind is geen recht hoor, en als je de helft van de wereldbevolking haat maar wel het kind -mits een meisje- van een ander op wil voeden kom je niet in aanmerking. Gelukkig niet zeg.

En dan je pleegkind letterlijk met de paplepel ingieten hoe slecht mannen zijn, dat je daarmee haar vader ook de grond intrapt zonder te weten of dat wel zo'n klootzak is; je staat er nog niet eens bij stil... aub zeg blijf jij uit de buurt van kinderen.

Blijf lekker op jezelf wonen, zeer spijtig dat je zo'n nare jeugd hebt gehad en ook nog met verknipte ideëen rondloopt over het soort mensen dat hun kinderen slecht behandeld.
Een wandelend vooroordeel t.g.o. alle mensen die je ontmoet.. vraag me af of je zelf bent opgestapt bij die therapeuten of dat ze je gewoon niet kunnen helpen.

Nog een vraagje: wat moet je op Tinder, even lekker walgen als je een match hebt? Wat dat dan ook moge wezen, ik hou niet van het type vrouw dat even wil kijken of er iemand seks met ze wil. Zo'n hekel heb je dus aan mannen: je zoekt wel seks op het goedkoopste stukje van het www, zoekt zorgvuldig de klootzakken eruit.
Je kan ook eerst eens jezelf onder de loep nemen natuurlijk. Hoe confronterend ook.
Wat doe jij op een vrouwenforum? Ga lekker op Fok lopen zeuren.
AngelEyes0192 schreef:
17-09-2018 15:02
Yep. Ik heb wel geaccepteerd dat ik de komende jaren echt niks met mannen te maken wil hebben. Dus ik voel geen drang om het alsnog te laten slagen met een persoon. Ik vind het echt helemaal prima zo. Ik heb al een jaar geen gezeur aan mijn hoofd. Wat een verademing.
Sinds ik single ben is mijn antidepressiva ook verlaagd. Nu slik ik het al jaren vanwege angsten maar ik merk dat ik single veel rustiger ben.
lilalinda schreef:
17-09-2018 14:38
dat doen vrouwen niet minder, maar je haat vrouwen niet???
Ik heb geen relaties met vrouwen...
Vixxen schreef:
17-09-2018 14:41
Ik heb een tijdje via internet gedate (voordat tinder bestond lieve kinderen) en dat waren echt stuk voor stuk alleen maar mafklappers :O Toen was ik er ook helemaal klaar mee.
Mijn laatste normale ex komt uit mijn studententijd. Toen waren er overal single mannen. Nu is mijn kring veel kleiner geworden en is bijna iedereen bezet of er scheelt wat aan. Familie heb ik niet hier, alleen ouders en jongere zus. Beide oudere zijn enig kind. Maar misschien heeft een collega nog ergens een knappe broer die mij van gedachten gaat doen veranderen. Wie weet.
Cheeks schreef:
17-09-2018 15:09
Ik heb geen relaties met vrouwen...
je hebt ook geen relatie met Alle mannen, toch haat je ze allemaal
Cheeks schreef:
17-09-2018 15:08
Sinds ik single ben is mijn antidepressiva ook verlaagd. Nu slik ik het al jaren vanwege angsten maar ik merk dat ik single veel rustiger ben.

Same girl.
lilalinda schreef:
17-09-2018 15:13
je hebt ook geen relatie met Alle mannen, toch haat je ze allemaal
Nee, niet allemaal, maar ik wantrouw ze wel. Goed voorbeeld is Mandela. Universele held, maar prive een smeerlap die zijn vrouw bedroog. Ik haat mannen dus niet in hun geheel, maar ik haat hoe ze met vrouwen om gaan privé.
Tickel schreef:
16-09-2018 20:29
Of doorgaan met therapie en leren wat jouw valkuilen zijn mbt mannen en relaties.
Dit is essentieel. Want al die mannen (m.u.v. je vader en de pesters!) hebben één ding in gemeen. En dat ben jij. Helaas heb jij deze mannen uitgekozen/aangetrokken. Het is belangrijk dat je werkt aan je eigenwaarde, dat je rode vlaggen leert herkennen, dat je mannen uitkiest die liefdevol en respectvol met je omgaan.

Ik weet dat het lastig het is. Mijn vader is bijvoorbeeld dominant en heeft een vrij traditioneel beeld over mannen/vrouwen (daarnaast is hij ook heel behulpzaam, een man van zijn woord, brengt me overal heen als ik dat vraag, doet altijd klusjes in mijn huis, etc). Ik merk dat de mannen waarmee ik date, ALTIJD op mijn vader lijken. Lang niet in alle opzichten, maar wel dat dominante/masculiene. Het probleem hierin is, dat ik absoluut niet onderdanig ben, waardoor er botsingen ontstaan. Dat blijft terug komen in mijn relaties (maar gelukkig niet op een gewelddadige manier).

Tinder lijkt mij -zeker op dit moment- geen goed idee voor jou. Want dan ga je min of meer op blind date. De kans op slechte ervaringen is dan nogal groot, omdat iemand in het echt heel anders kan zijn dan online.
Cheeks schreef:
17-09-2018 15:06
Wat doe jij op een vrouwenforum? Ga lekker op Fok lopen zeuren.
Wat doe jij hier? Ga lekker in een vrouwencafé zitten klagen en zeuren met de vriendinnen die je niet hebt.
Fok is voor getroubleerde pubers toch? Typisch dat je daar kennelijk ook veel rondhangt.... je moppert graag op alles en iedereen en ondertussen zoek je precies de mensen op die je niet aardig vindt. Heel bijzonder moet ik zeggen.

Nogmaals: neem jezelf eens onder de loep, je komt niet over als een leuke vrouw. Integendeel, je doet me denken aan mijn vroegere buurvrouw die weigerde naar een therapeut te luisteren of medicijnen in te nemen.
Ze is nu gelukkig, is in de prostitutie belandt m.b.v. haar grote liefde. Nét haar vader.

Als je dat wil moet je lekker zo door blijven gaan. :cheers:
Ook op Tinder, echt iets voor jou!! :-?
Ah, vrouwelijk inceltopique...
I'm not a big fish, William. I'm Moby Dick.
Cheeks schreef:
17-09-2018 15:19
Nee, niet allemaal, maar ik wantrouw ze wel. Goed voorbeeld is Mandela. Universele held, maar prive een smeerlap die zijn vrouw bedroog. Ik haat mannen dus niet in hun geheel, maar ik haat hoe ze met vrouwen om gaan privé.
ik vermoed, dat jij op het type mannen valt, waar jij (en menig vrouw) niet gelukkig van wordt
Een alfa-mannetje, eentje met een grote bek, die overal mee denkt weg te komen.
Die zie je namelijk het snelt, zijn het meest aanwezig

Wat je zoekt, is een goedzak, misschien iets minder mooi, iets minder vlot gebekt. Maar wel erg lief
Meer een BZV-kandidaat dan een ANTM Zeg maar
Lenn12345 schreef:
17-09-2018 15:25
Wat doe jij hier? Ga lekker in een vrouwencafé zitten klagen en zeuren met de vriendinnen die je niet hebt.
Fok is voor getroubleerde pubers toch? Typisch dat je daar kennelijk ook veel rondhangt.... je moppert graag op alles en iedereen en ondertussen zoek je precies de mensen op die je niet aardig vindt. Heel bijzonder moet ik zeggen.

Nogmaals: neem jezelf eens onder de loep, je komt niet over als een leuke vrouw. Integendeel, je doet me denken aan mijn vroegere buurvrouw die weigerde naar een therapeut te luisteren of medicijnen in te nemen.
Ze is nu gelukkig, is in de prostitutie belandt m.b.v. haar grote liefde. Nét haar vader.

Als je dat wil moet je lekker zo door blijven gaan. :cheers:
Ook op Tinder, echt iets voor jou!! :-?
Wat ben jij een walgelijk persoon.
lilalinda heeft gelijk!

wat boeit het nou of een man echt 'knap' is, zodra blijkt dat hij echt een leuke persoonlijkheid heeft vind je hem vanzelf de knapste

leerpuntje voor jou duidelijk TO want jij kijkt eerst naar de buitenkant en dan pas naar de binnenkant, ja dan valt het regelmatig tegen...
Lorem Ipsum
kantlijn schreef:
17-09-2018 15:26
Ah, vrouwelijk inceltopique...
Ik ben geen incel 😂
turquasi schreef:
17-09-2018 15:59
lilalinda heeft gelijk!

wat boeit het nou of een man echt 'knap' is, zodra blijkt dat hij echt een leuke persoonlijkheid heeft vind je hem vanzelf de knapste

leerpuntje voor jou duidelijk TO want jij kijkt eerst naar de buitenkant en dan pas naar de binnenkant, ja dan valt het regelmatig tegen...
Ik moet me seksueel wel aangetrokken voelen. Anders wordt het nooit wat. En ik val echt niet op supermodellen, maar dat type is het niet voor mij.
Ik vind het oprecht vervelend voor je en snap op zich ook wel dat dat het gevoel is wat je eraan overhoudt.
Maar rationeel begrijp je vast dat je gewoon eikels bent tegengekomen en dat dit niks zegt over mannen in het algemeen?

Beetje hetzelfde als dat je met een buitenlander een aanvaring hebt en dat je daardoor alle buitenlanders op 1 hoop gooit.

Dus ja, er zitten enorme eikels tussen. Maar er zit ook zoveel leuk, lief en fijn potentieel onder de mannen. Je moet alleen wel de goede tegenkomen. En hoe je dat doet? Dat weet ik eigenlijk niet. Ik vrees dat het toch iets is in jezelf is wat je moet zien te doorgronden, waarom je op een of andere manier onbewust toch geneigd bent om de verkeerd soort man aan te trekken. Ik denk dat heel veel er mee te maken heeft dat je goed in je vel komt te zitten, zelfvertrouwen krijgt, weet wat je waard bent. Want dat soort mannen wordt daar denk ik door afgestoten. Die willen helemaal niet een vrouw die zichzelf de moeite waard vindt, want dan vallen ze al snel door de mand.

Dus begin bij jezelf. Wordt blij door en van jezelf en laat die mannen lekker voor wat het is. En als jij over een tijd een blije ontspannen Cheeks bent, dan is die man die voorbij komt waarschijnlijk vooral aangetrokken tot je weergaloos lekker ontspannen goed in jezelf zittende Cheeks en wil die dat helemaal niet anders zien! Want ze zijn er echt. En voor minder dan dat zou je het ook niet moeten willen doen.
lilalinda schreef:
17-09-2018 15:27
ik vermoed, dat jij op het type mannen valt, waar jij (en menig vrouw) niet gelukkig van wordt

Wat je zoekt, is een goedzak, misschien iets minder mooi, iets minder vlot gebekt. Maar wel erg lief
Ik zoek een middenweg. De normale buurjongen. Maar nu ben ik overal wel klaar mee.
AngelEyes0192 schreef:
17-09-2018 15:36
Wat ben jij een walgelijk persoon.
Laat hem lekker, hij bevestigt alleen ons beeld.
lilalinda schreef:
17-09-2018 15:27

Mijn ex was zo'n goedzak. Althans, die rol heeft hij zich helemaal eigen gemaakt. Hij weet dat er vrouwen zijn die juist voor het type 'goedzak' gaan. Maar schijn bedriegt.
diyer schreef:
17-09-2018 16:12
Ik vind het oprecht vervelend voor je en snap op zich ook wel dat dat het gevoel is wat je eraan overhoudt.
Maar rationeel begrijp je vast dat je gewoon eikels bent tegengekomen en dat dit niks zegt over mannen in het algemeen?

Beetje hetzelfde als dat je met een buitenlander een aanvaring hebt en dat je daardoor alle buitenlanders op 1 hoop gooit.

Dus ja, er zitten enorme eikels tussen. Maar er zit ook zoveel leuk, lief en fijn potentieel onder de mannen. Je moet alleen wel de goede tegenkomen. En hoe je dat doet? Dat weet ik eigenlijk niet. Ik vrees dat het toch iets is in jezelf is wat je moet zien te doorgronden, waarom je op een of andere manier onbewust toch geneigd bent om de verkeerd soort man aan te trekken. Ik denk dat heel veel er mee te maken heeft dat je goed in je vel komt te zitten, zelfvertrouwen krijgt, weet wat je waard bent. Want dat soort mannen wordt daar denk ik door afgestoten. Die willen helemaal niet een vrouw die zichzelf de moeite waard vindt, want dan vallen ze al snel door de mand.

Dus begin bij jezelf. Wordt blij door en van jezelf en laat die mannen lekker voor wat het is. En als jij over een tijd een blije ontspannen Cheeks bent, dan is die man die voorbij komt waarschijnlijk vooral aangetrokken tot je weergaloos lekker ontspannen goed in jezelf zittende Cheeks en wil die dat helemaal niet anders zien! Want ze zijn er echt. En voor minder dan dat zou je het ook niet moeten willen doen.
Klopt, ik heb nog een lange weg te gaan.
Hoi, ik vind deze verhalen altijd zo interessant om te analyseren.
Er is een reden dat je zulke partners aantrekt . Je blijft hangen in het verhaal van vroeger , met je vader . Het zijn dezelfde type mannen. Jij hebt nu een overtuiging gekregen van mannen , ze deugen niet, het zijn klootzakken,...
Daarom trek je nu ook zulke mannen aan. Je moet je eens verdiepen in spiegelogie . Dan zal je begrijpen dat iedereen in jouw wereld je denken weerspiegelt. Die mannen zullen dan ook niet voor iedereen de klootzak zijn, omdat hun overtuiging van mannen anders is , dus zullen ze diezelfde man ook anders ervaren. Als jij je denken verandert , verandert je wereld . Dan moet je ook eerst wat angsten doorvoelen van vroeger en vaste overtuigingen weghalen. , dat vraagt zelfonderzoek en een daarvoor aangepaste therapie.
Sharpay schreef:
17-09-2018 16:16
Mijn ex was zo'n goedzak. Althans, die rol heeft hij zich helemaal eigen gemaakt. Hij weet dat er vrouwen zijn die juist voor het type 'goedzak' gaan. Maar schijn bedriegt.
Mijn laatste ex zei in het begin dat hij anders was en mij itt mijn exen wel goed zou behandelen. Ook herhaalde hij steeds hoe lief hij was. Rode vlag achteraf gezien.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven