Ik haat mannen...

16-09-2018 18:38 336 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al sinds mijn kindertijd zijn mannen de bron van mijn problemen geweest. Mijn vader werkte alleen maar en als hij er was had hij een kort lontje. Riemen, pollepels... ik ben met alles wel geslagen. Op de basisschool ging het gewoon door. Hoewel ik altijd wel vrij introvert was, waren het vooral weer de jongens die mij in de pauze moesten hebben. De mannelijke docent zei er niks van.

In mijn puberteit werd ik eindelijk 'knap' en kreeg ik weer ander soort aandacht van mannen. Op mijn 16e ben ik aangetrand en in het holst van de nacht moest ik naar huis lopen van het huis van een 'vriendje' dat ik daarvoor had verteld nog niet klaar te zijn voor seks.

De relaties er op waren in het begin altijd rozegeur en maneschijn, maar eindigten altijd met geweld en vreemdgaan en ander soort misbruik.

Let wel; ik kom uit een milieu waar men dit nooit zou verwachten. Mijn ouders verdienen bovenmodaal en al mijn exen hadden een goede opleiding en baan.

Ik had lang mannelijke vrienden, maar ik merk dat ik het steeds moeilijker vind om met een man om te gaan buiten het verplichtte contact op mijn werk. Ik merk dat ik ze wantrouw en stiekem eigenlijk gewoon haat. Laatst zat ik weer op Tinder en ik merkte dat er een gevoel van walging bij mij opkwam elke keer dat ik een match had.

Ik weet dat dit ziek is. Ik volg al jaren therapie en als ik single ben gaat het vrij goed met mij. Maar ik hoef maar te daten of het gaat weer mis. Zeker omdat waar ik bang voor ben altijd uitkomt.

Ik zou willen dat ik lesbisch was, maar zie vrouwen alleen als vriendinnen. Moet ik het toch maar proberen? Of gewoon accepteren dat ik alleen blijf?
Cheeks schreef:
17-09-2018 16:14
Ik zoek een middenweg. De normale buurjongen. Maar nu ben ik overal wel klaar mee.
maar blijkbaar is die normale buurjongen, nog steeds niet het type waar jij gelukkig mee zal worden.
zoek een gezellig dikkerdje, licht autist, brilletje, klein beetje stotterend (kans, dat hij vreemdgaat is nihil)
Ik overdrijf, maar denk wel, dat daar de kern van je probleem zit: je zoekt nog steeds te veel Alpha!
een Alpha is alleen leuk, als je zelf ondergeschikt wil zijn,
lilalinda wijzigde dit bericht op 17-09-2018 16:30
0.56% gewijzigd
turquasi schreef:
17-09-2018 15:59
lilalinda heeft gelijk!
mag ik dat op een tegeltje??? :)
Cheeks schreef:
17-09-2018 16:11
Ik ben geen incel 😂
Nee, je bent het vrouwelijk equivalent, net als koffiekopjes.
I'm not a big fish, William. I'm Moby Dick.
Spirit36 schreef:
17-09-2018 16:21
Hoi, ik vind deze verhalen altijd zo interessant om te analyseren.
Er is een reden dat je zulke partners aantrekt . Je blijft hangen in het verhaal van vroeger , met je vader . Het zijn dezelfde type mannen. Jij hebt nu een overtuiging gekregen van mannen , ze deugen niet, het zijn klootzakken,...
Daarom trek je nu ook zulke mannen aan. Je moet je eens verdiepen in spiegelogie . Dan zal je begrijpen dat iedereen in jouw wereld je denken weerspiegelt. Die mannen zullen dan ook niet voor iedereen de klootzak zijn, omdat hun overtuiging van mannen anders is , dus zullen ze diezelfde man ook anders ervaren. Als jij je denken verandert , verandert je wereld . Dan moet je ook eerst wat angsten doorvoelen van vroeger en vaste overtuigingen weghalen. , dat vraagt zelfonderzoek en een daarvoor aangepaste therapie.
Ik snap je deels, maar dat mannen liegen en gewelddadig tegen mij zijn geweest en vast nog zullen zijn is toch geen overtuiging?
kantlijn schreef:
17-09-2018 16:27
Nee, je bent het vrouwelijk equivalent, net als koffiekopjes.
Een incel is iemand die seks wil maar het niet kan krijgen.
Welke overtuiging krijg je over jezelf als je weer eens misbehandeld werd ?
lilalinda schreef:
17-09-2018 16:25
maar blijkbaar is die normale buurjongen, nog steeds niet het type waar jij gelukkig mee zal worden.
zoek een gezellig dikkerdje, licht autist, brilletje, klein beetje stotterend (kans, dat hij vreemdgaat is nihil)
Ik overdrijf, maar denk wel, dat daar de kern van je probleem zit: je zoekt nog steeds te veel Alfa!
een Alfa is alleen leuk, als je zelf ondergeschikt wil zijn,
Maar wat moet ik daarmee? Dan liever single hoor. Als ik een verlegen man tegenkom die wel andere aantrekkelijke kwaliteiten bezit dan ga ik er voor, maar ik heb geen kinderwens en hoef ook niet te settlen voor iemand waar ik totaal niet opgewonden van raak alleen om iemand te hebben.

Ja, ik moet wel minder alfatypes daten, zo is mijn vader ook. Maar doorslaan naar die Marc van IHHNNG... neeee.
tuurlijk, maar waar je je seksueel tot aangetrokken voelt is iets waar je wel zelf invloed op hebt (tot op zekere hoogte)

wil je een normale man, dan mik je het beste op een normaal uiterlijk en dan groeit de aantrekkingskracht naarmate je diegene beter leert kennen...

ik heb relaties gehad met alle soorten en maten mannen en de beste herinneringen heb ik aan de boys next door, die uitblonken door humor, opvoeding en inzet en niet uitblonken in blingbling en blabla en hoeveel tijd ze voor mijn spiegel en of in de sportschool doorbrachten
Lorem Ipsum
turquasi schreef:
17-09-2018 16:31
tuurlijk, maar waar je je seksueel tot aangetrokken voelt is iets waar je wel zelf invloed op hebt (tot op zekere hoogte)

wil je een normale man, dan mik je het beste op een normaal uiterlijk en dan groeit de aantrekkingskracht naarmate je diegene beter leert kennen...

ik heb relaties gehad met alle soorten en maten mannen en de beste herinneringen heb ik aan de boys next door, die uitblonken door humor, opvoeding en inzet en niet uitblonken in blingbling en blabla en hoeveel tijd ze voor mijn spiegel en of in de sportschool doorbrachten
Doe ik al. Ik val niet op sportschoolmannen. Zij ook niet op mij denk ik, ik ben veel te lui. Mijn exen waren allemaal ongeveer zevens.
Spirit36 schreef:
17-09-2018 16:30
Welke overtuiging krijg je over jezelf als je weer eens misbehandeld werd ?
Hm, ik stop het weg tot de relatie voorbij is. En denk dan nog steeds heel lang dat het mijn schuld was.
lilalinda schreef:
17-09-2018 16:25
mag ik dat op een tegeltje??? :)
haha nee ik neem hem terug lekker puh :hihi: nee geintje, maar wat bedoel je vervolgens?

want euh, erna typ je iets over
'een alpha willen alleen als je zelf een beta wil zijn'

die snap ik niet helemaal....
Lorem Ipsum
Die overtuiging over jezelf creëert je wereld , ik ga ervan uit , een niet zo liefdevolle overtuiging
Zoek eens niet en date ook gewoon niet. Ga gezellig uit met de meiden, maak het gezellig op je werk. Wees jezelf en leef je uit op je eigen manier. Zolang jij alles aan 'ons mannen' toch niet leuk vind, vinden 'wij' jou stiekem ook niet leuk (genoeg). Actie-reactie, je ware aard schijnt in de kroeg toch door.

Misschien kom je spontaan een man tegen en ga je hem op een gegeven moment waarderen. Merk je ook zijn waardering en affectie... Hoe zou je jezelf dan willen zien tegenover deze mogelijk toekomstige partner? Al lieve echtgenote of als mannenhaatster?
Spirit36 schreef:
17-09-2018 16:36
Die overtuiging over jezelf creëert je wereld , ik ga ervan uit , een niet zo liefdevolle overtuiging
Huh.
Cheeks schreef:
17-09-2018 16:32
Doe ik al. Ik val niet op sportschoolmannen. Zij ook niet op mij denk ik, ik ben veel te lui. Mijn exen waren allemaal ongeveer zevens.
ok dan klets je want het ene moment is 'knap' een doelstelling en vervolgens zijn je exen zozo

als je gewoon alleen wil zeiken op het andere geslacht dan kan dat natuurlijk maar dan ben ik niet meer zo verbaasd over je gebrek aan succes in de liefde
Lorem Ipsum
Wat je denkt over jezelf , zie je in je wereld . Leuk om eens te onderzoeken
Max74 schreef:
17-09-2018 16:41
Zoek eens niet en date ook gewoon niet. Ga gezellig uit met de meiden, maak het gezellig op je werk. Wees jezelf en leef je uit op je eigen manier. Zolang jij alles aan 'ons mannen' toch niet leuk vind, vinden 'wij' jou stiekem ook niet leuk (genoeg). Actie-reactie, je ware aard schijnt in de kroeg toch door.

Misschien kom je spontaan een man tegen en ga je hem op een gegeven moment waarderen. Merk je ook zijn waardering en affectie... Hoe zou je jezelf dan willen zien tegenover deze mogelijk toekomstige partner? Al lieve echtgenote of als mannenhaatster?
Gek wel, dat ik alles geef in relaties en dan nog niet word gewaardeerd. Ik ben ook niet meteen als 'mannenhaatster' gaan daten. Maar de pakweg 20 man die ik in mijn bed heb gehad waren op 1 of 2 na gewoon klootzakken achteraf..
Cheeks schreef:
17-09-2018 16:14
Laat hem lekker, hij bevestigt alleen ons beeld.
Dat ligt dan echt aan jullie.Lenn was confronterend, het had subtieler gekund.Maar heb je wel echt gelezen en begrepen wat hij bedoelde?
Je bent meer dan je denkt hoor , en je kunt zeker lievere mannen aantrekken . Wij mensen beperken ons door ons denken .
Cheeks schreef:
17-09-2018 15:06
Wat doe jij op een vrouwenforum? Ga lekker op Fok lopen zeuren.
Hij heeft anders wel een punt vind ik. Heb je er ook een inhoudelijke reactie op?
Eigenlijk zou ik eerst de levensfilosofie moeten uitleggen maar dat duurt een tijdje . Deze filosofie helpt het lijden uit de wereld, op veel domeinen .
Cheeks schreef:
17-09-2018 16:44
[Gek wel, dat ik alles geef in relaties en dan nog niet word gewaardeerd. Ik ben ook niet meteen als 'mannenhaatster' gaan daten. Maar de pakweg 20 man die ik in mijn bed heb gehad waren op 1 of 2 na gewoon klootzakken achteraf..
Gezien je mankeuze is dat eigenlijk helemaal niet gek.

Wat ging er mis met de paar mannen die geen klootzakken bleken te zijn?
To ik heb ook 1000 redenen om ze te haten toch doe ik het niet. Door sommige types uit mijn cultuur heb ik c c ptss ontwikkeld ik vind donkere bruine ogen nog steeds creepy. Maar toch sta ik open voor een eerlijke kans naar ze ik heb daardoor toch aardigere mannen die wel normaal kunnen doen aangetrokken en geloof me ik heb met allerlei geweld te maken gehad. Doe vooral wat prettig voelt voor jou.
Cheeks schreef:
17-09-2018 16:28
Een incel is iemand die seks wil maar het niet kan krijgen.
Jij bent een insing: involuntary single. De vrouwelijke tegenhanger van de incel.
I'm not a big fish, William. I'm Moby Dick.
Cheeks schreef:
17-09-2018 16:31
Maar wat moet ik daarmee? Dan liever single hoor. Als ik een verlegen man tegenkom die wel andere aantrekkelijke kwaliteiten bezit dan ga ik er voor, maar ik heb geen kinderwens en hoef ook niet te settlen voor iemand waar ik totaal niet opgewonden van raak alleen om iemand te hebben.

Ja, ik moet wel minder alfatypes daten, zo is mijn vader ook. Maar doorslaan naar die Marc van IHHNNG... neeee.
En toch, zul jij pas gelukkig worden, als je tevreden bent

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven