Verward

11-04-2021 08:24 118 berichten
Goedemorgen,
Ik ben nieuw hier maar ik moet mijn verhaal even kwijt.
Ik heb al bijna een jaar een relatie met een man. Wij hebben beide nog onze eigen woning zien elkaar regelmatig en hebben ook veel contact. Maar af en toe is het net alsof het een vreemde is. Een paar maanden geleden begon hij in een keer dat ik hem beklemde, hij had meer tijd voor zichzelf nodig en hij minder contact wilde maar hij was ook gek op mij en wil mij niet kwijt. Hoeveel pijn dit ook deed ok minder contact. Vreemde is hij heeft zich er een uur aan gehouden en hij bleef maar berichten sturen en bellen en ook afspreken. Het is weer maanden goed gegaan tot afgelopen week... ik kreeg opeens te horen dat ik afstandelijk was geweest terwijl ik dat zeker weet dat het niet zo is. Hij wil opeens weer minder contact. Het komt erop neer dat het maar weer eens mijn schuld is? Ik ben me echt van geen kwaad bewust, ik ben niet anders dan anders geweest. Weet hetzelfde, ik beklem hem... hij wil minder contact momenten bla bla... ik ben serieus nu al een paar dagen aan het nadenken wat ik verkeerd gedaan zou hebben. Gisteren kreeg ik opeens een bericht dat hij geen schat of iets zei omdat hij daar even geen behoefte aan had. Wat moet ik hier nu in godsnaam van denken?
Alle reacties Link kopieren
Jullie hebben beiden een ongezonde manier van met elkaar omgaan. Hij zoekt oorzaken voor zijn onvrede alleen maar buiten zichzelf, waardoor hij niet naar zijn eigen rol hoeft te kijken en jij betrekt alles juist teveel op jezelf en vraagt je af hoe je hem tevreden kan houden. Da's een slechte combinatie waar je niks aan verandert. Ik zou de stekker eruit trekken.
*
anoniem_117397 wijzigde dit bericht op 22-06-2021 10:46
0.00% gewijzigd
Ok.. heb er net een punt achter gezet.
Het was gewoon de druppel.
Weer hetzelfde gedoe... was ziek, kon niks verdragen ook geen grapje. Vond hij zelfs ongepast??? Omdat hij zo ziek was...
En ergste was het begon met je mag dat niet meer doen... en dit niet meer doen. Ik zei toen heel sarcastisch misschien moet je me een lijstje maken zodat ik niks meer fout kan doen! Zijn letterlijke woorden.. als dat zou kunnen! Nou ja ik ben ontploft! Het was genoeg... kan niet zo zijn dat ik volledig moet veranderen omdat meneer ziek is! En dan niks verdragen kan... en zelf niet inzien wat hij doet of zegt... O ja... mijn vraag mis je mij al? Nou antwoord was je vraagt naar de bekende weg en het moet gewoon van mij af komen. Met andere woorden ik mag dat niet meer vragen hij zegt het wel als hij zin heeft... nou dikke doei
Het is gewoon een klootzak en hij heeft dat goed weten te verbergen! Nou voor mij niet meer! Het is klaar... ik heb het niet verdiend!
Zo frustratie even eruit...
Beter zo, hoor!
Nora40 schreef:
13-04-2021 22:52
Ok.. heb er net een punt achter gezet.
Het was gewoon de druppel.
Weer hetzelfde gedoe... was ziek, kon niks verdragen ook geen grapje. Vond hij zelfs ongepast??? Omdat hij zo ziek was...
En ergste was het begon met je mag dat niet meer doen... en dit niet meer doen. Ik zei toen heel sarcastisch misschien moet je me een lijstje maken zodat ik niks meer fout kan doen! Zijn letterlijke woorden.. als dat zou kunnen! Nou ja ik ben ontploft! Het was genoeg... kan niet zo zijn dat ik volledig moet veranderen omdat meneer ziek is! En dan niks verdragen kan... en zelf niet inzien wat hij doet of zegt... O ja... mijn vraag mis je mij al? Nou antwoord was je vraagt naar de bekende weg en het moet gewoon van mij af komen. Met andere woorden ik mag dat niet meer vragen hij zegt het wel als hij zin heeft... nou dikke doei
Het is gewoon een klootzak en hij heeft dat goed weten te verbergen! Nou voor mij niet meer! Het is klaar... ik heb het niet verdiend!
Zo frustratie even eruit...
Goed zo! Wordt eens boos op die slappe drol. Stuur die huilie maar terug naar zijn mama of naar de eerste hulp, kan hij daar lekker gaan janken wat er allemaal niet goed was aan je. Wat een idioot zeg. Dikke doeiiiiiiii
Oriander schreef:
13-04-2021 23:05
Beter zo, hoor!
Ja weet ik! En ik ben zo boos nu dat ik nog geen traan erom gelaten heb
Oh, dit gaat je echt zo’n fijn leven opleveren.

Wat een kansloosheid in je laatste post. En wat heerlijk voor je dat je er op tijd aan ontsnapt bent. Het enige jammere is dat je je opvolgsters niet kunt waarschuwen.

Veel plezier zonder deze idioot.
Uiteraard ben je boos! Dit is toch een afschuwelijke manier van met jou omgaan?! Heel goed dat je duidelijk bent geweest en de knoop hebt doorgehakt. Hopen dat je er niks meer van hoort.

Sterkte :hug:
:cheer2: Super gedaan!
En terecht boos.
Toch ook even een :hug:
Tis toch een beetje een teleurstelling en tegenvaller natuurlijk.
Ja is zeker een teleurstelling.
Wat een gedragsverandering op een week tijd deze keer!
Niet normaal! Was voor mijn gevoel met een compleet vreemde aan het praten.
Herkende hem helemaal niet meer in zijn gedrag naar mij toe.
Van een warme, lieve, attente en grappige man naar wat ik de laatste dagen weer heb meegemaakt? Maar goed. Ik ben er klaar mee. Ik kon het niet meer opbrengen. Ik moest ongeveer na iedere zin sorry zeggen en zijn antwoord daarop was dan ok. Bizar gewoon
Zodra je in een relatie stapt en ontdekt dat de ander verplicht wordt te moeten veranderen om het te laten werken, dat is het moment om los te laten.
Of je bent afstandelijk of je beklemt m..t is gewoon nooit goed bij deze meneer...weet je zeker dat er geen andere dames in t spel zijn...
Niet met je laten sollen hoor!
Pff, wil even mijn ei kwijt hier. Mijn vriend is zo onzeker dat hij soms erg raar doet; jaloers reageren en mij proberen jaloers te maken door iets over andere vrouwen te zeggen of ze heel opvallend na te kijken. Ik hap nooit dus veel lol heeft hij er niet aan maar ik vind het wel rete irritant en word inwendig ook boos op die kleuter. Dat moest ík eens doen, dan zou hij echt boos worden. Ik weet even niet meer hoe en of ik met hem verder wil.
mariekkk schreef:
21-04-2021 19:32
Pff, wil even mijn ei kwijt hier. Mijn vriend is zo onzeker dat hij soms erg raar doet; jaloers reageren en mij proberen jaloers te maken door iets over andere vrouwen te zeggen of ze heel opvallend na te kijken. Ik hap nooit dus veel lol heeft hij er niet aan maar ik vind het wel rete irritant en word inwendig ook boos op die kleuter. Dat moest ík eens doen, dan zou hij echt boos worden. Ik weet even niet meer hoe en of ik met hem verder wil.
Je mag dingen ook zelf gewoon niet oke vinden als hij er niet boos over zou worden.
Luci_Mster2 schreef:
21-04-2021 19:34
Je mag dingen ook zelf gewoon niet oke vinden als hij er niet boos over zou worden.
Kleuterachtig inderdaad. Typische trekjes van emotioneel onvolwassen types. Ik zou er voor bedanken. Dat gedrag verandert namelijk niet, het wordt alleen maar erger.
Ja ik denk dat ik er klaar mee ben hoor. Pff. Kinderachtig gedrag!
mariekkk schreef:
22-04-2021 17:54
Ja ik denk dat ik er klaar mee ben hoor. Pff. Kinderachtig gedrag!
Ik moet zeggen het heeft mij rust gegeven. Ik heb bewust zijn berichtjes en telefoontjes genegeerd. En hem gevraagd mij even met rust te laten zodat ik voor mezelf kan beslissen wat ik wil. Geen stress, niet meer afvragen wat heb ik nu weer fout gedaan? Ik vind het heerlijk. Ik heb hem beloofd wel nog met hem te praten erover en dat ga ik ook doen. Nog een kans geven ga ik niet meer doen... veranderen zal hij toch niet.. en ik ga mezelf dit niet nog een keertje aandoen...
Ja dat geloof ik meteen! Fijn voor je dat het de juiste beslissing was.
Ik ben er niet uit. Ik weet dat ik verslaafd ben aan iets dat deze relatie me geeft, de seks, de highs, maar misschien ook de lows. Op dit moment ben ik weer boos op hem omdat hij iets heeft gezegd waar ik steeds aan moet denken en waar ik nog op terug wil komen als ik hem zie. We zien elkaar niet elke dag dus dat geeft ook tijd om na te denken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven