weer wakker?

02-04-2012 20:21 3007 berichten
Liefste vrouw, mens, word eens wakker. Het is tijd om op te staan. Wnat je ligt al honderd jaar naast mij te slapen.

Maar dat kan niet.

Ja toch wel, de slechte fee heeft dat gedaan. Door haar vloek loopt iedereen hier nu te gapen.

Maar dan heb ik mij veslapen.

Ja, dat is het woord.

En dan heb ik deze morgen dus mijn wekker niet gehoord.

Inderdaad, je hoorde onze wekker niet meer voor een eeuw. En houd eindelijk eens op.. (geeuw) met je gegeeuw.

Word wakker, word wakker.

Want we sliepen met zijn allen honderd jaar.

Word wakker, word wakke.

En maak als de bliksem een ontbijtje klaar.

Sta eens op, kom uit de veren. Kam je haren, ga je scheren. Wij doen ochtendgymnastiek dus doe maar mee.

Word wakker, word wakker. Ook al valt dat na een eeuw niet zo goed mee.

(http://www.songteksten.nl ... ornroosje/word-wakker.htm)

http://www.youtube.com/watch?v=C1sRXyHW6FU
Alle reacties Link kopieren
Nee hoor Leen, vind het wel gezellig.

Ja wat een gezeik he Unch
Ik snap de reacties op dat topic ook niet echt.
Sensatiezucht. Daar vind ik het op lijken. Maar goed, wie ben ik. Poepelep... eeehhhh dat woord mag ik niet zeggen van mijn moeder.
quote:leentjedb schreef op 09 april 2012 @ 01:25:

Unchje poepelepunchje nog steeds aan het SOG-en poepelepoggen? Ghegheghe, worden jullie al gek van moi?

Ja, heel erg.

Het is hier nog droog.
Ik vind altijd als je je zo ergert aan iets blijf dan lekker weg uit zo'n topic. En je kan een keer opnoemen dat je twijfels hebt maar dat gezuig kan ik slecht tegen. Daarom ga ik het ook maar niet meer lezen.

Wanneer gaan jullie weer terug, Leen?
@Thee: Heb het paasdiner op het "wat eten we vandaag, telegramstijl" gezet. Maar is beetje te veel om nog een keer te tikken op mobiel. En kan nu niet linken maken.
Jo, morgenavond.
Dames, ik ga slapen, vino nog even lekker verder. Als het weer het toelaat ga ik morgen naar de herdenking (stukje lopen dus bij hoosweer tv maar wil er liever zijn). En dan moet ik wel een beetje ontkreukt zijn.

Wellicht tot morgen!
Maar eerst nog met hele familie Nice onveilig maken morgen.
Slaap lekker Thee.
Trusten thee en laat je niet gek maken door zo'n stel zeikerds hoor. Je bent een lieverd!
quote:leentjedb schreef op 09 april 2012 @ 01:32:

@Thee: Heb het paasdiner op het "wat eten we vandaag, telegramstijl" gezet. Maar is beetje te veel om nog een keer te tikken op mobiel. En kan nu niet linken maken.Dan spiek ik daar op de valreep nog even en als je hier niet meer bent voor die tijd, dan wens ik jullie een goede en veilige terugreis!
quote:leentjedb schreef op 09 april 2012 @ 01:34:

Maar eerst nog met hele familie Nice onveilig maken morgen.

Is het een beetje lekker weer daar? Ik vroor hier eergister zowat achter het stuur nog weg.

Ik had net besloten dat ik aanstalten ging maken om te kappen met schrijven, maar nu ben ik op dreef. Hmpf.

Thee, slaaplekker!
Mijn broer is niet nieuwsgierig... Loert mee op mijn mobiel en wil weten wat ik aan het doen ben. Ghegheghe, kan hem van alles wijsmaken want hij spreekt geen Nederlands.
Ik ben vanavond tijdens het tv kijken 3 keer in slaap gevallen en nu ben ik klaarwakker. Volgens mij is mijn slaapritme ook niet helemaal goed

Ik ga volgende week maar eens proberen om voor 12 uur op bed te liggen.
Rond de 18 graden Unch. Niet heel erg warm maar wel droog en tot in de middag vrij zonnig.
Ik zwaai even naar je broer.

Hahaha Joon.

Zal ik dan maar meezwaaien?

En dat is echt lekker Leen, in vergelijking met hier.

Ik ga misschien in mei naar Londen, maar denk dat ik dan ook niet hoef te rekenen op mooi weer.
Wat leuk, Londen.

Hoe lang ga je?
terug van Olivier poepelepee. Hij snapt er volgens mij niks van. Maar dat mag de pret niet drukken.
In mei en in the UK moet je inderdaad afwachten wat voor een weer het dan is.
Babyleentje en Leendert zijn onder zeil. Ik ga ze maar eens opzoeken, denk ik. Voor wie hier nog komt: veel plezier! En voor wie gaat slapen: Welterusten!
Slaap lekker Leen!
Bonjour frère de Leentje! Parce que vous ne comprenez rien ce que nous avons écrit ici, j'ai écrit un phrase en français, spécialement pour vous!

Je ne parle pas le français si bien. Donc, ma phrase ne sera pas correct! Ou quelque chose de ce genre.

(Ik kon het niet laten, dus in mijn steenkolen-Frans... )
Oh, net te laat! Bien dormir.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven