Napraattopic 58

24-03-2016 18:06 3021 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Elsa schreef op 17 april 2016 @ 14:07:

barbiee komt voorlopig niet meer, omdat ze per ongelijk onder de verkeerde naam had geschrevenNouja, dat is toch ook wat.
@missie-m, ik zag dat je elders een link van Theo Nijland hebt gepost!? Jij kent 'm?

Ik moet bijna altijd uitleggen wie het is.

'k Zocht het nummer van hem waarop Carel Kraaijenhof meespeelt op bandoneon, maar die vind ik niet op Youtube

Deze wel, boerenjongensverdriet: https://www.youtube.com/watch?v=7TGMwjqKGgQ
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
quote:simbalabimba schreef op 17 april 2016 @ 14:31:

@missie-m, ik zag dat je elders een link van Theo Nijland hebt gepost!? Jij kent 'm?

Ik moet bijna altijd uitleggen wie het is.

'k Zocht het nummer van hem waarop Carel Kraaijenhof meespeelt op bandoneon, maar die vind ik niet op Youtube

Deze wel, boerenjongensverdriet: https://www.youtube.com/watch?v=7TGMwjqKGgQNog nooit eerder van gehoord, moest wel lachen om de tekst.

ná het liedje beluisterd te hebben (dat jij hier eerder plaatste) kwam het liedje dat ik elders toepasselijk vond.
LOEP ME MAAR aub.
Ahhh op die manier.

Hier is wel de songtekst vh nummer dat ik bedoelde: http://muzikum.eu/nl/123- ... et-tuinpad-songtekst.html

Bij 'langs het tuinpad van haar vader' speelt de bandoneon een heel klein stukje van het nummer van Wim Sonneveld.

Elders gevonden! http://tidido.com/a351843 ... t55d5dd4113b521ef222b8eba

Zo mooi, dit nummer.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

quote:Elsa schreef op 17 april 2016 @ 14:07:

barbiee komt voorlopig niet meer, omdat ze per ongelijk onder de verkeerde naam had geschrevenRozelover heeft het te druk met instagram en facebook. En haar tietoperatie.
Vervelend werk en gekke kleren en likdoorns en inkomensbelasting
Ik zal zo meteen luisteren, heb nu Barry White opstaan en die kan ik niet effe stoppen, (You see the trouble whit me)
LOEP ME MAAR aub.
quote:Enn schreef op 17 april 2016 @ 13:45:

[...]

Ja, dat je geen antwoorden wilt geven zegt alles over jou en dat heb ik gezegd.

Maar nogmaals ; dat staat ieder vrij.

Open deuren geef ik geen antwoord op.

Denk wat je wilt denken.

Staat jou ook vrij.
Nu heb ik eindelijk weer internet en nu snap ik niet meer waarover het gaat hier.

Help. Anyone?
quote:ThunderassMan schreef op 17 april 2016 @ 17:45:

Nu heb ik eindelijk weer internet en nu snap ik niet meer waarover het gaat hier.

Help. Anyone?

Wat heb je toch een zwaar leven.

Ik kan je niet helpen verder, want ik heb al helemaal geen idee waar het in Napraat over gaat.
Self-reflection: You were an idiot then, and you are still an idiot now.
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:ThunderassMan schreef op 17 april 2016 @ 17:45:

Help. Anyone?beetje zeurderige schoolpleinfitties, eten, relaties, overgewicht, seks, hoe vrouwen onbegrijpelijke wezens zijn die geen man ooit zal begrijpen, eten, onzekerheden, mislukte relaties, meer eten, meer onzekerheden, kortom: het gebruikelijke
En mooie muziek.

quote:Rocinante schreef op 17 april 2016 @ 18:32:

[...]

beetje zeurderige schoolpleinfitties, eten, relaties, overgewicht, seks, hoe vrouwen onbegrijpelijke wezens zijn die geen man ooit zal begrijpen, eten, onzekerheden, mislukte relaties, meer eten, meer onzekerheden, kortom: het gebruikelijkeDus, dus er is niets veranderd terwijl ik terug was geworpen naar het stenen tijdperk?

[...]

beetje zeurderige schoolpleinfitties, eten, relaties, overgewicht, seks, hoe vrouwen onbegrijpelijke wezens zijn die geen man ooit zal begrijpen, eten, onzekerheden, mislukte relaties, meer eten, meer onzekerheden, kortom: het gebruikelijkeEen rustige forumzondag dus.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.

[...]

beetje zeurderige schoolpleinfitties, eten, relaties, overgewicht, seks, hoe vrouwen onbegrijpelijke wezens zijn die geen man ooit zal begrijpen, eten, onzekerheden, mislukte relaties, meer eten, meer onzekerheden, kortom: het gebruikelijke

Veel geschreven! Moeite waard om terug te lezen?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Kunnen jullie even iets meer rekening houden met het feit dat ik al anderhalve week ziek ben? Wie begint er even een nieuwe schoolpleinfittie, of liever gewoon een enorme rel ter entertainment?
Tjezus, wat vals
quote:Nouschi schreef op 17 april 2016 @ 20:05:

Veel geschreven! Moeite waard om terug te lezen?

Waarom jij wel iets mag schrijven en een ander niet, maar de strekking kan ook anders zijn
Je bent zelf een theepot

Veel geschreven! Moeite waard om terug te lezen?Neuh, in jouw geval niks bijzonders
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
nvm

Veel geschreven! Moeite waard om terug te lezen?Ja, iets over een napraatverbod.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:Elsa schreef op 17 april 2016 @ 20:35:

hoe toevallig dat jij dat net vraagt nouschi Dan zal het wel allemaal geneuzel zijn dus.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
we zaten in dezelfde minuut!
quote:Elsa schreef op 17 april 2016 @ 20:47:

we zaten in dezelfde minuut!Prrrrppp.
quote:Nouschi schreef op 17 april 2016 @ 20:47:

[...]

Dan zal het wel allemaal geneuzel zijn dus.Same old, same old...
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
quote:Nouschi schreef op 17 april 2016 @ 20:48:

[...]

Prrrrppp.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven