Mode & Beauty alle pijlers

The ordinary

19-12-2017 20:49 626 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lees heel veel goede Berichten over de producten van the ordinary.

Zou best wat willen bestellen Maar met de producten kom ik er niet uit. Erg ingewikkeld en veel.

Hier mensen die producten ervan hebben en kunnen uitleggen wat het is en waar het voor dient?
@Noflik: hebben ze je een routine geadviseerd? Ik volg gewoon de volgorde van het mailtje dat ze me gestuurd hadden. Volgens mij begin je 's ochtends en 's avonds in elk geval met Buffet. En eindig je 's avonds met eerst de Retinoid en dan als laatste de Rose hip seed oil.

Hier zijn de puistjes weggetrokken. Ik heb alles langzaam opgebouwd, ga vanavond beginnen met de Retionoid en dan heb ik alles in mijn routine. Ben niet opeens opvallend knapper geworden...
Wanneer zou de zonnebrand te koop komen?!
Geen idee staat al sinds ik van deciem hoorde op coming soon. Heb gelukkig nog genoeg zonnebrand voor m'n gezicht en als die op is hoop ik dat ze die zonnebrand inmiddels hebben.
@boerinnetje: nee, ik heb gekeken naar de regimes en aan de hand daarvan besteld.
Ik denk dat ik de volgorde heb gevonden. Nu alleen nog uitvogelen op welk moment m’n SPF aangebracht moet worden. Tot nu toe doe ik hem steeds als laatste, na de buffet etc. Dan SPF en dan evt make-up.

Hoe doen jullie dat?

Is the ordinary - Deciem chatroom op Fb al genoemd? Heel handig, veel informatie.
Ik las laatst een blog van Jetske en die zegt inderdaad spf na alle moisturisers ed. Dus volgens mij doe je het goed.
Hoe ruikt de vitamine c?

Heb hem van een nader merk maar die stinkt.
Ruikt nergens naar.
Ik heb twee verschillende, de Ascorbyl Tetraisopalmitate Solution 20% in Vitamin F en de Vitamin C Suspension 23% + HA Spheres 2%.

Woensdag komt er een nieuwe Buffet uit, met copper peptides 1%. Geen idee wat dat betekent, maar ik wil 'm! :-D

Noflik, ja de chatroom op FB is hartstikke goed!
Met een groot aandeel van the ordinary ben ik van een acne huid met iedere dag make-up op naar een zo goed als gave huid ( hier en daar nog vlekje en vergrootte poriën) en draag sinds kort niet iedere dag make-up meer.
Wat fijn! Ben zelf ook nog steeds erg tevreden met mijn spulletjes.
Hier gaat het ook goed. Ik vind zelf dat ik er een stuk frisser uitzie. Alleen heb ik nog een rode kin. Ik heb mijn oog op de AHA 30% + BHA 2% Peeling Solution laten vallen (voor één keer in de week).

Heb me maar aangemeld voor de nieuwsbrief in de hoop op een kortingscode voor gratis verzending. Maar nog niets binnen. Voor één product vijf euro verzendkosten betalen is ook weer zonde.
ASOS en nog wat andere sites verkopen ook The Ordinary maar niet de gehele collectie. Is wel wat duurder dan bij Deciem zelf bestellen maar wellicht uiteindelijk goedkoper als je normaal toch al iets bij ASOS had willen bestellen en ze hebben dat ene product.
Ik vind de verzendkosten wel mee vallen, ik bestel altijd meerdere producten tegelijk. Op dit moment wacht ik op mijn tweede flesje Niaciamide en Buffet plus een flesje serum foundation in een iets donkere teint dan ik had, de zomer komt eraan.

De Facebook groep is erg handig en leerzaam. Ook ander producten worden besproken, niet alleen van The Ordinary, maar alles van Deciem en vergelijkbare producten van concurrenten! Ik moet op mijn handen zitten om niet teveel te bestellen. :lol:
Ik bestel ook altijd voor minimaal €25 en dan is verzenden gratis.

Maar hier ook iemand die meer op haar handen moet zitten!! Ik heb net even mijn rekenmachine erbij gepakt... sinds vorig jaar maart heb ik 6 bestellingen geplaatst, voor ongeveer €250. Eeeeeek! Verslaafd, ik?
Ik vind dat je best lang met die flesjes zoals buffet doet van wat ik er tot nu toe van heb gebruikt.
Wanneer komt de zonnebrand nou eens in de verkoop?!?!
Voor degene met een acne huid, hoe ziet jullie regime eruit?
En smeren jullie nu met de zon hetzelfde?
Normaal smeer ik ook overdag met de azeliac acid maar nu met de zon merk ik dat ik daar wat terughoudender in ben.
Ik vind het ook jammer dat ik zelfs met hele goede niet vette zonnebrand toch iets meer last van pukkels krijg
He bah, heb ik serum foundation besteld, krijg ik de cover foundation. Op de bon staat ook serum, maar op de fles toch echt cover. Gelijk gemeld. Ben benieuwd naar hun reactie.
Hoe krijgen jullie een regime van The Ordinary?
Wooo krijg net een berichtje van mijn favoriete DPD-meneer dat mijn pakje zo aankomt! Da's mijn buffet met copper. En een nieuw flesje EUK.

Suzanne, je mag hem waarschijnlijk houden en dan sturen ze een nieuwe op.

Krullie, je kunt standaard regimes op de website vinden of ze even mailen. Of je kunt je aanmelden bij de facebookgroep en daar je vraag stellen. (The Ordinary & Deciem Chat Room).
ainne schreef:
23-04-2018 10:25
Wooo krijg net een berichtje van mijn favoriete DPD-meneer dat mijn pakje zo aankomt! Da's mijn buffet met copper. En een nieuw flesje EUK.

Krullie, je kunt standaard regimes op de website vinden of ze even mailen. Of je kunt je aanmelden bij de facebookgroep en daar je vraag stellen. (The Ordinary & Deciem Chat Room).
Dank je.. ga ik doen!
@troeteltje. Ik had een acne huid. Ging iedere 4 weken naar de huidtherapeut om het enigszins onder controle te krijgen.

Maar nu door het gebruik van Paula’s choice en the ordinary heb ik een hele mooie huid gekregen.
Zelfs zo dat ik helemaal geen make-up meer gebruik.

Smorgens gebruik ik
Aha van Pc
Hylaron to
Niacimide to
Dagcreme pc

Avond
Bha van pc
Afwisselend;
ala van to,
retinol van to of vit c van ander merk
Nachtcrème van pc
ainne schreef:
23-04-2018 10:25

Ik hoop het, ik ga hem niet terugsturen, voor die 7 euro is dat me teveel gedoe :lol:
Hoe kiezen jullie de juiste kleur foundation? Ik vind dat lastig aan de hand van die vakjes..
er zijn diverse lijsten te vinden op internet waar een vergelijking wordt gemaakt met de MAC kleuren. Moet je natuurlijk wel weten wat je MAC kleur is :)

Er zijn ook websites die kleuren vergelijken, dus kijk welke kleuren je nu draagt en van welk merk en dan weet je een beetje in welke richting je het moet zoeken. Ik heb toendertijd 2 kleuren besteld. Die meng ik.
dutchsuzanne schreef:
23-04-2018 16:39
er zijn diverse lijsten te vinden op internet waar een vergelijking wordt gemaakt met de MAC kleuren. Moet je natuurlijk wel weten wat je MAC kleur is :)

Er zijn ook websites die kleuren vergelijken, dus kijk welke kleuren je nu draagt en van welk merk en dan weet je een beetje in welke richting je het moet zoeken. Ik heb toendertijd 2 kleuren besteld. Die meng ik.
Thanks.. ik ga er naar op zoek..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven