Gierige acties deel X
dinsdag 13 augustus 2019 om 16:45
zaterdag 4 april 2020 om 06:24
Liebeskind² schreef: ↑04-04-2020 01:07Ik snap je punt hoor, maar om iemand nu ontslag te wensen gaat wel ver.
Waar wens ik iemand ontslag toe?
zaterdag 11 april 2020 om 14:52
Ik was vandaag boodschappen doen bij Plus. Er stond bij de ingang een rek met allemaal gekleurde eieren, met de oproep er gratis eentje mee te nemen. Dus ik dacht, leuk, ik neem er een. Even later bedacht ik me dat dit natuurlijk net als van dat gratis snoepfruit voor kinderen was bedoeld...
Het ei heb ik niet teruggelegd.
Het ei heb ik niet teruggelegd.

Ya no puede caminar

zaterdag 11 april 2020 om 15:36
La_Cucaracha schreef: ↑11-04-2020 14:52Ik was vandaag boodschappen doen bij Plus. Er stond bij de ingang een rek met allemaal gekleurde eieren, met de oproep er gratis eentje mee te nemen. Dus ik dacht, leuk, ik neem er een. Even later bedacht ik me dat dit natuurlijk net als van dat gratis snoepfruit voor kinderen was bedoeld...
Het ei heb ik niet teruggelegd.![]()
Op die manier heb ik jaren geleden een banaan bij de Albert Heijn opgegeten.
De keer erop zag ik pas de tekst boven de fruitbak:
"Voor elk kleintje
een banaan of mandarijntje."
zaterdag 11 april 2020 om 15:36
vind ik niet gierig, stond niet bij dat het voor kinderen was toch?
En ik neem aan dat het kippeneieren zijn, waarvan ze er nu veel minder verkopen dan normaal, wegens geen kleinkinderen die bij opa en oma eieren gaan zoeken.
Dus die eieren worden anders weggegooid.
Zag bij Zeeman ook een heel rek oranje shirts net kroontjes er op (niet om mee te nemen), maar die worden ook amper verkocht als er geen koningsdag is, maar zijn vast al maanden geleden besteld
En ik neem aan dat het kippeneieren zijn, waarvan ze er nu veel minder verkopen dan normaal, wegens geen kleinkinderen die bij opa en oma eieren gaan zoeken.
Dus die eieren worden anders weggegooid.
Zag bij Zeeman ook een heel rek oranje shirts net kroontjes er op (niet om mee te nemen), maar die worden ook amper verkocht als er geen koningsdag is, maar zijn vast al maanden geleden besteld
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
zaterdag 11 april 2020 om 16:25
zaterdag 11 april 2020 om 16:26
Klopt! Maar stel dat iedere volwassene dit zou doen, dan zou er voor de kinderen niets of te weinig overblijven denk ik.
Ya no puede caminar

zaterdag 11 april 2020 om 17:50
En wat nou als mama moet werken?

zaterdag 11 april 2020 om 18:20

zaterdag 11 april 2020 om 18:22
Nou inderdaad.
zaterdag 11 april 2020 om 18:23
Als je alleenstaand bent ja maar anders toch niet? Winkels zijn 7 dagen per week open en vaak tot 21:00 ook. Er is vast wel een moment te vinden dat er een ouder thuis kan blijven met de kinderen? En dat vind ik eigenlijk altijd al. Snap nooit waarom er heel gezinnen perse op zaterdag met zijn allen boodschappen moeten gaan doen.

zaterdag 11 april 2020 om 19:44
Onze buren gingen alweer gezellig samen met kind boodschappen doen. Ik snap dat eerlijk gezegd ook nooit zo.dolfje schreef: ↑11-04-2020 18:23Als je alleenstaand bent ja maar anders toch niet? Winkels zijn 7 dagen per week open en vaak tot 21:00 ook. Er is vast wel een moment te vinden dat er een ouder thuis kan blijven met de kinderen? En dat vind ik eigenlijk altijd al. Snap nooit waarom er heel gezinnen perse op zaterdag met zijn allen boodschappen moeten gaan doen.
zondag 12 april 2020 om 01:21

zondag 12 april 2020 om 07:15
Je snapt wat ik bedoel.
Ik praat vanuit mezelf waarom ik mijn kind meeneem. En ook ik ben een werkende moeder.

zondag 12 april 2020 om 07:19
La_Cucaracha schreef: ↑11-04-2020 16:26Klopt! Maar stel dat iedere volwassene dit zou doen, dan zou er voor de kinderen niets of te weinig overblijven denk ik.
Correct! Kinderen in Nederland komen zoveel te kort. Een dikke foei ban hier ook!
zondag 12 april 2020 om 09:49

zondag 12 april 2020 om 10:36
Wij gaan ook samen. We combineren het met een wandeling buiten. Mijn man wacht dan even buiten (en is dolgelukkig dat hij nu de supermarkt niet in hoeft, wat hem betreft mag dit nog wel even duren

zondag 12 april 2020 om 12:51
La_Cucaracha schreef: ↑11-04-2020 14:52Ik was vandaag boodschappen doen bij Plus. Er stond bij de ingang een rek met allemaal gekleurde eieren, met de oproep er gratis eentje mee te nemen. Dus ik dacht, leuk, ik neem er een. Even later bedacht ik me dat dit natuurlijk net als van dat gratis snoepfruit voor kinderen was bedoeld...
Het ei heb ik niet teruggelegd.![]()
1 ei is prima toch!
Er zijn er vast ook weer die de zakken volstoppen.
zondag 12 april 2020 om 13:34
RocketScienceFiction schreef: ↑12-04-2020 07:19Correct! Kinderen in Nederland komen zoveel te kort. Een dikke foei ban hier ook!

Ya no puede caminar
zondag 12 april 2020 om 15:00
Ik vind het een beetje flauw om volkomen fictieve situaties in de strijd te gooien.

zondag 12 april 2020 om 15:11
Maar waarom “moet” hij dan normaal wel met je mee? Ik moet m’n man echt niet mee hebben hoor als ik boodschappen doe. Ben m constant kwijt en komt met van alles aan zetten wat we niet nodig hebben.nerdopviva schreef: ↑12-04-2020 10:36Wij gaan ook samen. We combineren het met een wandeling buiten. Mijn man wacht dan even buiten (en is dolgelukkig dat hij nu de supermarkt niet in hoeft, wat hem betreft mag dit nog wel even duren).
Veel rustiger zonder