kinderopvang

01-09-2010 01:32 258 berichten
Alle reacties Link kopieren
Help!! Ik wil mijn eigen kinderopvang openen maar weet niet waar ik moet beginnen. financieel is geen probleem! Welke diploma's heb je nodig en waar moet je je aanvraag indienen voor vergunning etc. Ik wil echt serieus ergens mee beginnen ik zit al een jaar zonder baan en wil nu niet meer voor iemand anders werken ik wil iets voor me zelf beginnen vond kinderopvang wel leuk heb ook ervaring met planning en plaatsing van kinderen. Andere tips adviezen ook welkom! mischien heeft iemand een advies voor iets anders. Alles is welkom, ik wil echt zsm. iets voor me zelf beginnen. Alvast bedankt
Je opent een topic, geen forum. Verder vind ik het nogal discriminatoir om een kdv voor alleen allochtone kinderen te openen. Je zou op je achterste benen staan als iemand een kdv voor alleen blanke kinderen zou openen, dus ik zou even uitkijken wat je hier zegt.

p.s. wat betekent vrokelijk?
WHOEHAHAHHAHAHAHAHHA je moeder. Steeds grappiger dit TOPIC.
Weet je moeder al wat ze doet als haar goed nederlands sprekende leidster ziek wordt?
Oh it 'scuse me tropic dan! wij zitten niet 24 uur op zulke site's vandaar!
quote:Sevgi schreef op 05 september 2010 @ 04:40:

Oh it 'scuse me tropic dan! wij zitten niet 24 uur op zulke site's vandaar!Misschien toch eens overwegen, leer je meteen beter schrijven.
Vrokelijk?
quote:Sevgi schreef op 05 september 2010 @ 04:40:

Oh it 'scuse me tropic dan! wij zitten niet 24 uur op zulke site's vandaar!??
quote:Liv schreef op 02 september 2010 @ 15:19:

Meid, doe jezelf een lol en verdwijn van dit forum. Of geniet je stiekem wel een beetje van alle aandacht?Sevgi, verdwijn alsjeblieft niet van dit forum. Ik lach me suf om jou

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven