Lijf & Lijn alle pijlers

Samen afvallen groepje

03-01-2016 16:17 1378 berichten
NaamLeeftijdLengteStartgewichtStreefgewichtHuidig gewichtAfgevallenTtass2828?11070102,77,3Misfit23231,7097,58088,88,7Boertje037281,65927084,67,4Lexie85301,71988083,814,2Nijntje021281,64796777,21,8Dana-100251,6887,575,585,91,6Travelgirl33401,7585,77882,43,3_helly_371,8298,888,892,86,0Jadoire201,7711480101,0113,0Soccergirl24241,65766071,24,8Chocomousse401,73767175,01,0Elfje33341,627665760

Tabel is weer bijgewerkt!

Mandarijn ik heb je er uitgehaald aangezien je je niet weegt maar meet ;), moet je je nog bedenken dan kun je t natuurlijk altijd laten weten.

Ik heb ook schaap ina en elfje er uit gehaald aangezien die al 'n maand ofzo niet meer geupdate hebben. Zo blijft de tabel een beetje schoon.

Edit: Elfje is weer back on track dus die staat er weer in :cheer2:[/quote]
Alle reacties Link kopieren
quote:Boertje037 schreef op 05 januari 2016 @ 13:19:

Zijn er nog dames die een bepaald dieet doen? ik heb zelf zo'n beetje alles geprobeerd in het verleden maar 3 x per week sporten en niet-te-vet-maar-normaal-eten werkte het beste bij mij, was al ruim een jaar goed op gewicht voor ik zwanger werd. Nog nooit zoveel moeten afvallen als nu, hoop maar dat ik het zo vol kan houden, als er niets gebeurd toch maar een dieet zoeken. Iemand tips?Ik heb in het verleden vanalles gedaan.. Prodimed, Sonja Bakker, Koolhydraat arm eten. Echt de grootste fouten die ik ooit gemaakt heb. Tuurlijk.. elk pondje gaat door het mondje, maar na een tijd zo extreem crashdiëten komt het echt wel een stuk sneller er weer bij. Bovendien hou ik het niet vol, wil ik veel te snel afvallen en ik wordt er helemaal hopeloos van. Nu ben ik sinds een aantal maanden gewoon rustig aan bezig met gezonder eten, bewustere keuzes maken en meer sporten en ik voel me hier veel blijer mee. Het gaat dan misschien niet zo snel, maar het is wel vooruitgang en ik kan mezelf echt af en toe nog lekkere dingen toestaan zonder het idee dat ik het helemaal verpest heb en vervolgens alles wat los en vast zit ga eten
Je streefgewicht is behoorlijk laag Tass, onrealistisch en demotiverend. Te slank, jo-jo-en etc is net zo goed ongezond als te zwaar. Richt je op 80-85 kg. Een gezond gewicht en een realistisch doel..houd als tussendoel -100 aan. Maak jezelf niet gek zodat je terugvalt. Verander je eetpatroon en levensstijl ipv een cyclus van diëten en overeten.

Die paar wijntje zijn voor een x niet zo erg

Heel veel succes allemaal.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:RubyRose schreef op 05 januari 2016 @ 16:11:

Ik vond vanmorgen weer moeilijk, moest heel erg vroeg op en krijg dan niet veel ontbijt weg. Had daardoor ook al erg snel weer honger. Gelukkig nergens aan toe gegeven alleen een broodje extra gegeten.Misschien kun je dan een smoothie maken zodat je deze onderweg of op je werk oid op kunt drinken? Dan kun je bijv. havermout met yoghurt en fruit mixen en heb je toch een makkelijk, gezond en lekker ontbijt wat je niet meteen helemaal weg hoeft te krijgen per direct.
Ooh leuk ik sta in de tabel!!! Mn streef gewicht is 70 kilo
quote:Dana-100 schreef op 05 januari 2016 @ 15:36:

Heb in het verleden Prodimed gedaan en 2x een programma via de sportschool. Deze methodes zijn alleen heel erg gericht op zo snel mogelijk zo veel mogelijk kwijt raken. Ik denk/hoop dat de methode van 1 kilo per maand gaat werken voor mij. Qua beweging heb ik de sportschool weer opgepakt en hoop deze weer 2-3x per week te bezoeken. Verder wil ik elke dag minimaal 30 minuten gaan bewegen als ik niet naar de sportschool ga door bijvoorbeeld een rondje te lopen. Ook vaker de fiets ipv het ov pakken telt mee! Hoe houden jullie jezelf gemotiveerd om het bewegen vol te houden?

😄

Omg ik heb zo'n spijt van Prodimed Dat was echt een stomme keuze. 12 kg er af. Een half jaar op gewicht gebleven, naar het buitenland verhuisd dus niet de normale producten in de supermarkt en hoppa 20 kg. er weer bij. Tuurlijk ook door ongezonder eten, maar het was er binnen no-time weer bij... Veel sneller dan normaal in ieder geval.

Qua sporten vindt ik het ook altijd lastig. Echter is de sportschool sinds kort maar een aantal meters van m'n huis dus dat is geen excuus meer haha. Ik probeer zelf een minimum van 2 keer per week voor mezelf te stellen. Dan probeer ik in het begin van de week al 2 keer te gaan zodat ik het achter de rug heb. Alle andere keren die ik ga zijn een extraatje waardoor ik dan extra trots op me ben. Bovendien ga ik ook vaak met een vriendin of mijn vriend sporten waardoor ik iets afgesproken heb en dan minder snel afhaak.
Oke, laatste berichtje voor nu haha, dan stopt mijn gespam weer even.

Mijn dag ging eigenlijk wel goed. Sochtends havermout met banaan en kokossnippers. Lunch van prei-bloemkoolsoep en twee boterhammen. Avondeten andijviestamppot met gehaktballen. Zometeen lekker nog wat griekse yoghurt met bosvruchten en granaatappelpitjes en dan kan ik er weer tegenaan!

Wel trek in lekker spul, maar niet dat ik het niet vol kon houden. Ben nog steeds ziek dus qua beweging is het helaas niet veel :(
Lekker, andijviestamppot! Eet ik morgen :-D Met rookworst en spekjes...

Maak je niet druk over beweging Misfit. Eerst lekker beter worden, en dan komt dat ook weer goed!
Oehh Spekjes en rookworst zijn lekker.. Al heb ik die bewust toch maar weggelaten haha.

Klopt de beweging komt ook wel alleen keek er weer zo naar uit om lekker te sporten na de feestdagen dus is even een beetje een tegenvaller. Maarja hopelijk aan t einde van de week weer
Is ook balen, als het niet kan! Snap ik helemaal. Maar niet te snel weer beginnen hoor, anders blijf je kwakkelen. Beterschap!

(En die rookworst en spekjes is echt mijn guilty pleasure...)
quote:viva-amber schreef op 05 januari 2016 @ 18:31:

Je streefgewicht is behoorlijk laag Tass, onrealistisch en demotiverend. Te slank, jo-jo-en etc is net zo goed ongezond als te zwaar. Richt je op 80-85 kg. Een gezond gewicht en een realistisch doel..houd als tussendoel -100 aan. Maak jezelf niet gek zodat je terugvalt. Verander je eetpatroon en levensstijl ipv een cyclus van diëten en overeten.

Die paar wijntje zijn voor een x niet zo erg

Heel veel succes allemaal.

Thanks voor het meedenken. Ik heb een vraag aan je aangezien je verstand hebt van de sportschool, ik ga vanavond sporten wat is verstandig om mee te beginnen? Heb je een soort schema ik kan je ook mijn mail sturen als je wilt? Via inbox?

Bedankt voor je advies!
quote:Misfit23 schreef op 05 januari 2016 @ 18:25:

[...]

Dit is de uitleg die in een ander topic staat:

Je begint met [ table ]

Daarna zet je voor elke regel [ tr ] en na elke regel [/ tr ]

Voor elk gegeven (dus gewicht of naam oid) zet je [ td ] en na elk gegeven [/ td ]

Je eindigt de tabel met [/ table ]

Wat is handig met betrekking tot de tabel? Want lijkt me het makkelijkst als er één iemand is die de tabel aanpast aangezien er anders wellicht dubbel werk gedaan wordt. Ik wil dat best doen, maar dan moet jij hem telkens opnieuw in de beginpost zetten. Tenzij er een manier is dat iedereen 'm aan kan passen, dacht dat iemand het daar over had?Als jij dat op je wil nemen mag dat best.
Ik heb als avond eten quinoa salade gegeten met peer en kleine stukjes blauwe kaas niet veel alleen voor de smaak.

En nu geniet ik van amandel melk met 2 thee lepels cacao soort van chocolade melk geen suiker toegevoegd aan de cacao. Straks sporten 😑
Ik pas de tabel morgen wel aan ttass!

Wat voor sport doe je?
quote:Misfit23 schreef op 05 januari 2016 @ 19:56:

Ik pas de tabel morgen wel aan ttass!

Wat voor sport doe je?Fitness
Sport-ze ttass!
quote:kwatta-katta schreef op 05 januari 2016 @ 20:00:

Sport-ze ttass!Dankjewel 😉
quote:Ttass28 schreef op 05 januari 2016 @ 19:37:

[...]

Als jij dat op je wil nemen mag dat best.Iedereen kan hem zelf aanvullen door het te quoten volgens mij. Dan moet die alleen uit de openingspost en naar een reactie. Maar als een iemand het gaat aanpassen kan het ook en is misschien wel zo overzichtelijk!
Tweede dag ging prima.

Ook wel te druk gehad om te eten.

Minpuntje is wel dat ik er de hele dag aan denk.. Dat ik WIL eten, maakt niet uit wat. En ik weet heeeeel goed dat er chocolade en chips in de kast ligt.. Maar dat is niet voor mij maar voor visite ;)

Best een strijd zo'n dag maar het is gelukt hoor en heb nu absoluut geen honger dus moet leren dat ik dan ook niks hoef te eten.
Ahhh dat heb ik ook wel noukaa. Ik probeer heel goed naar m'n lichaam te luisteren en te kijken of ik echt honger heb of dat het trek is. Al is dat wel lastig als je bijna altijd trek hebt :/
quote:Boertje037 schreef op 05 januari 2016 @ 13:19:

Zijn er nog dames die een bepaald dieet doen? ik heb zelf zo'n beetje alles geprobeerd in het verleden maar 3 x per week sporten en niet-te-vet-maar-normaal-eten werkte het beste bij mij, was al ruim een jaar goed op gewicht voor ik zwanger werd. Nog nooit zoveel moeten afvallen als nu, hoop maar dat ik het zo vol kan houden, als er niets gebeurd toch maar een dieet zoeken. Iemand tips?

ik ben een keer op dieet geweest... Cambrige 500 het was de 1ste 2 weken hell ging bijna eten hallucineren en daarna ging het heeel goed was echt veel afgevallen woog geloof ik op me slankst 68 kilo maar toen ging ik een week naar Barcelona en was ik mijn hele ritme kwijt. uiteindelijk hield ik het voor gezien. denk dat sporten echt het beste dieet is en dan 3 a 4 x per week minstens 2 uur of anderhalf al ga je elke dag een rondje rennen of neem je voortaan de trap.

Misfit23

ben 28, 1.64 weeg 79 kilo en mijn streefgewicht twijfel ik nog 67 of 64
oh en k ben naar de sportschool geweest na bijna 2 weken morgenochtend yoga
Wat ben ik afgepijgerd heb de fanatiekeling uitgehangen. Zo enthousiast wezen sporten hoop niet dat ik morgen mijn spieren voel.
Haha Ttass dat ken ik! Ik vind spierpijn wel lekker altijd dan voel ik goed dat ik hard gewerkt heb ofzo.

Maar indd geen streng dieet is het beste.. moest dat weer even horen blijkbaar.

Ik sport nu twee keer per week in een warmtecabine, en een keer per week een les yoga of pilates. En elke dag een uur wandelen met de baby. Moet toch genoeg zin zou je denken.. als ik straks weer werk word het lastiger inplannen allemaal maar heb een actief beroep dat scheelt wel.

De zelfgemaakte dadelrepen zijn trouwens heerlijk en goed tussendoortje, zit er lang vol van en geen suiker maar wel lekker zoet
Goedemorgen,

Ik zou ook heel graag met jullie mee willen schrijven als dat mag.

Vorig jaar ben ik hier ook mee gestart en zo'n topic heeft me echt geholpen. Ik was 15 kilo afgevallen en heb er inmiddels weer 11 kilo aangegeten :cru:

Dus maandag 4 januari ben ik weer met frisse moed begonnen.

Ik ben Verkje 36, 1,78 en weeg 87 kilo. Mijn streefgewicht is 77 kilo.
quote:pepepper schreef op 05 januari 2016 @ 16:30:

Ik wil ook wel meeschrijven. Ik ben al een aantal kilo's kwijt maar wil nog een kilo of 8 eraf.

Doe niet echt een dieet maar let een beetje op de koolhydraten, dus niet teveel pasta, rijst en witbrood.Welkom! Zou je misschien nog je gegevens voor de tabel door willen geven? Dan kunnen we deze compleet maken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven