Napraattopic deel 121
dinsdag 12 november 2019 om 16:32
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

vrijdag 29 november 2019 om 23:27
fashionvictim schreef: ↑29-11-2019 23:21Het past in geen enkel topic dus maar even hier: wat een knappe man is die Badr Hari zeg. Vooral zijn wimpers en gebit, niet normaal zeg.
Pas maar op dat je 'm niet verkeerd aankijkt, hij trapt je zo de hele tent door.
vrijdag 29 november 2019 om 23:29
Helemaal mee eens. Doodenge psychopaat. Krijg de bibbers van die man.
FV, Google op Liesbeth van Basten, afbeeldingen.
Geen bijzonderheden
vrijdag 29 november 2019 om 23:29

vrijdag 29 november 2019 om 23:32
Dat is echt niet echt. Geloof ik niks van. Ik kan hem echt onmogelijk aantrekkelijk vinden. Zelfs niet met mijn oren dicht.fashionvictim schreef: ↑29-11-2019 23:29Hahahaha, ja, I know. Maar hij heeft wel echt prachtige tanden. Vraag me af of ze echt zijn of dat het facings zijn.

vrijdag 29 november 2019 om 23:32
Nou dat. Prachtig is ie. En verder ook nog leuk.fashionvictim schreef: ↑29-11-2019 23:30Oh, dat is zon geweldige kerel! En inderdaad weak in the knees knap en aantrekkelijk.
vrijdag 29 november 2019 om 23:33
Oh nee, ik snap wel dat Estelle op hem viel hoor. Ik bedoel, rationeel weet je dat je het niet moet doen, maar hij raakt wel een soort oerinstinct want het is natuurlijk wel echt een ultieme alpha male. Ah, grappig, hij zegt nu zelf ook zoiets, over mannelijkheid.
Am Yisrael Chai!

vrijdag 29 november 2019 om 23:33

vrijdag 29 november 2019 om 23:35
En echt, zodra een man zoiets zegt ben ik kláár. Ik dat juist zo’n bizar grote afknapper.fashionvictim schreef: ↑29-11-2019 23:33Oh nee, ik snap wel dat Estelle op hem viel hoor. Ik bedoel, rationeel weet je dat je het niet moet doen, maar hij raakt wel een soort oerinstinct want het is natuurlijk wel echt een ultieme alpha male. Ah, grappig, hij zegt nu zelf ook zoiets, over mannelijkheid.

vrijdag 29 november 2019 om 23:37
Ik zat serieus te bedenken wie ik eerder zou doen: Paul de Leeuw (die zit er naast) of Badr.Lucifer2018 schreef: ↑29-11-2019 23:33Ook niet met mijn hersenen uit en vagina aan.
Vind echt een engnek. En ik val niet op alpha mannen, nooit gedaan ook.
Ik kan niet kiezen.
Badr scoort wel punten als ie over z’n dochters praat. Dat moet ik hem na geven.
vrijdag 29 november 2019 om 23:39
Ik zat net te googelen en dan had hij wel echt al heel jong facings.
Ik geloof overigens wel dat hij volwassen geworden is. En ik heb jaren geleden al eens een docu over hem gezien waarbij ik toen ook al dacht dat hij best intelligent is. Maar goed, we weten allemaal dat hij bad news is. Toch heeft hij iets en vind ik hem echt erg knap. Vond ik in de Estelle tijd ook al, trouwens.
Am Yisrael Chai!

vrijdag 29 november 2019 om 23:40

vrijdag 29 november 2019 om 23:41
Ik vind hem gewoon niet aantrekkelijk. Ook niet als hij geen bad nieuws was. Zijn lichaam niet, zijn hoofd niet, zijn uitstraling niet.fashionvictim schreef: ↑29-11-2019 23:39Ik zat net te googelen en dan had hij wel echt al heel jong facings.
Ik geloof overigens wel dat hij volwassen geworden is. En ik heb jaren geleden al eens een docu over hem gezien waarbij ik toen ook al dacht dat hij best intelligent is. Maar goed, we weten allemaal dat hij bad news is. Toch heeft hij iets en vind ik hem echt erg knap. Vond ik in de Estelle tijd ook al, trouwens.
Kan ook nog he?

vrijdag 29 november 2019 om 23:41
Ik wilde eerst zeggen, ik zou me door me kop schieten als ik moest kiezen.

vrijdag 29 november 2019 om 23:43
Ja maar als ik móest kiezen. Dan denk ik toch Badr. Doodgaan is ook zo definitief

vrijdag 29 november 2019 om 23:43
Oo brrrr nee. Hij heeft in mijn ogen niets. Een engnek.fashionvictim schreef: ↑29-11-2019 23:39Ik zat net te googelen en dan had hij wel echt al heel jong facings.
Geen bijzonderheden
vrijdag 29 november 2019 om 23:44
Je doet net alsof ik heb gezegd dat je hem aantrekkelijk moet vinden.Lucifer2018 schreef: ↑29-11-2019 23:41Ik vind hem gewoon niet aantrekkelijk. Ook niet als hij geen bad nieuws was. Zijn lichaam niet, zijn hoofd niet, zijn uitstraling niet.
Kan ook nog he?
Ik vind hem erg knap. Dat is alles wat ik heb gezegd. Zijn wimpers en gebit zijn echt to die for.
Am Yisrael Chai!