Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Ja, erg handy is dat! Leuk dat je door exBM bent uitgenodigd! Dus jullie gaan elkaar zien één dezer dagen? S P A N N E N D !!!
Jaaaaaaaaaaaaaaaa!

Eng!
De tip van Xan : Gewoon lekker op je af laten komen, dat het beste Lelie! Niet téveel verwachten, want dat kan je alleen maar teleurstellen.

En dat het eng is, tja....maar je moet altijd maar denken dat het voor een zéér goed doel is
Leuk Lelie.. uitnodiging van XBM,, Spannend ..zoals Xan al zegt.. Lekker op je af laten komen.. Al is dat best lastig door de engheid, ergens heb je diep in je zelf toch een kleine verwachting misschien..

Heb onwijs lang in bed gelegen, half 2 kwam ik eruit.. Zodadelijk avonddienst.. Veul zin in woensdag.. Al weet ik nog niet wat we gaan doen ..

Ook maar gewoon op mij af laten komen..
Oh Xqan, wat voor gezellig chatgezelschap had jij??? Laat me raden....

ik heb Ing hier ook niet zien posten was zij de gelukkige??? of zat die toen bij hair? Naja, kom maar eens op Xan

Lelie, thanks! Vandaag gaat het alweer een stuk beter gelukkig duurt het altijd maar even...
Hey Dess, inderdaad zeg...ónwijs lang in je nest gelegen ....lekker uitgerust dus...dus je kan weer met volle moed je nachtdienst in!

Weet je nog steeds niet wat je woensdag gaat doen? Uit eten gaan doet het in ieder geval altiijd goed....ok, een beetje afgezaagd....maar als je écht niks meer weet...
quote:nemovisje schreef op 08 oktober 2007 @ 14:31:

Oh Xqan, wat voor gezellig chatgezelschap had jij??? Laat me raden....

ik heb Ing hier ook niet zien posten was zij de gelukkige??? of zat die toen bij hair? Naja, kom maar eens op Xan

Lelie, thanks! Vandaag gaat het alweer een stuk beter gelukkig duurt het altijd maar even...Goed geraden Nemo
Hi Xan
Hi iedereen,

Ben ik weer....lekker weekend gehad!

De musical was helemaal top! Ga dat zien...ga dat zien...als je van peace, love and happines (en naakte mannen) houdt!

Ik ga gauw weer aan het werk...druuuuk!
Wij wensen wel graag op ge hoogte gehouden te worden van wélke relationele verandering dan ook Xan en Ing, dusse als jullie gaan daten wordt er natuurlijk wel van jullie verwacht dat je dat hoe dan ook meedeelt op het forum

Dat zou je in andere situaties namelijk ook doen. Ook andere inside-information dient hier gemeld te worden!!! (ja, hij is wel leuk maar.....en dan alle smeuïge details graag! )

Miran, hoe is het??? Nog gedate
quote:Ing33 schreef op 08 oktober 2007 @ 16:47:

Hi Xan Hai Ing!
quote:nemovisje schreef op 08 oktober 2007 @ 18:46:

Wij wensen wel graag op ge hoogte gehouden te worden van wélke relationele verandering dan ook Xan en Ing, dusse als jullie gaan daten wordt er natuurlijk wel van jullie verwacht dat je dat hoe dan ook meedeelt op het forum

Dat zou je in andere situaties namelijk ook doen. Ook andere inside-information dient hier gemeld te worden!!! (ja, hij is wel leuk maar.....en dan alle smeuïge details graag! )

Ja hoor Neempje.....geen geheimen , moet wel even met de dame in kwestie overleggen wat wél of niet op dit topic te lezen valt straks...hahahaha!
quote:Ing33 schreef op 08 oktober 2007 @ 16:53:

Hi iedereen,

Ben ik weer....lekker weekend gehad!

De musical was helemaal top! Ga dat zien...ga dat zien...als je van peace, love and happines (en naakte mannen) houdt!

Ik ga gauw weer aan het werk...druuuuk!Over taal gesproken....happines???? HAPPINESS
Goh, wat een rust hier....forum-moe?
quote:Xander68 schreef op 08 oktober 2007 @ 20:59:

Goh, wat een rust hier....forum-moe?Nee, druk op keukenjacht (Ikea). Ben wel blij met alle info daar, denk dat het helemaal goed gaat komen.
Cum non tum age
Hi Noa, dus al een keukentje uitgezocht? Hou me niet langer in spanning....en vertel!
quote:Xander68 schreef op 08 oktober 2007 @ 22:54:

Hi Noa, dus al een keukentje uitgezocht? Hou me niet langer in spanning....en vertel!

Nee, nog niet uitgezocht, wel goed op weg.

Goedemorgen trouwens.
Cum non tum age
quote:Xander68 schreef op 08 oktober 2007 @ 20:59:

Goh, wat een rust hier....forum-moe?

Uh nee ik had een date

Net weer thuis

En tja, vul maar in, was héél leuk, maar verder laat ik het daar maar even bij

Miran zit in het buitenland voor haar werk Nemo!

En leuk Inge en Xander, dat jullie elkaar zo goed liggen
Lelie: date vertel vertel jullie hebben gezoend en verder ?
Het was zo gezellig, dat ik vannacht ben gebleven en ja, dat was heel fijn
Lelie dat was je date met XBM...

Hmmm vind het vreemd dat je gelijk bent blijven slapen , snap dat t fijn was maar vond je dat wel verstandig ???
jemig das ook wat...hoe kwam je aan die date lelie? Ik neem aan dat het gewoon leuk was en verder niets, zeker doordat exBm in je hoofdje zit? Kan het me goed voorstellen hoor, eerst die maar eens ontmoeten ;) komend weekend toch?? oeh spannend...

En miran, oja suf van mij

Noa wat leuk dat het wil lukken met de keuken. Van wat voor stijl hou jij? Dus weet je al wat voor soort keuken het gaat worden?
en Xan, niet forum moe hoor. Heb lekker heeeeel de maandag in bed gelegen met vriendje hihi. Hij was net terug van een lang weekend weg, tsja, dan moet je wat inhalen he
Oooh was andere date.. dacht al snapte er al niets van..

Dacht Lelie zal toch wel genoeg hersencellejes hebben om niet gelijk met XBM t bed in te duiken ..

Zie morgen mijn date weer, mannen kunnen echt niet 2 dingen tegelijk.. Msnen en hyvespagina pimpen tegelijk haha
Hahaha, wat een tamtam hier!

Het wás exBM Nemo!

En Dess, heeft weinig te maken met intelligentie hoor, dat ik daar ben gebleven. Ik heb er een halve wereldreis voor moeten maken om er te komen, dus eigenlijk was het het meest praktische. Bij iemand slapen hoeft niet meteen neuken te betekenen natuurlijk hè? Zoals ik al zei: het was vooral erg fijn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven