Minnaar deel 43

27-05-2021 10:55 2207 berichten
Al 42 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars en/of minnaarrelaties in het algemeen.

Vliegt jouw hart vrij rond, vangbaar met een netje voor elke jager met stoute ogen of ben je een stoere krijgster met pantser en harnas? Moeten de mannen hún hart beschermen omdat jij voor de lust gaat en niet voor de liefde?

Met andere woorden.....

Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met het grootste gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen? Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden, al staan we natuurlijk ook een beetje open voor andere meningen. Elkaar een spiegel voorhouden, prima, maar behandel elkaar vooral met respect!

Offtopic: Vind je het alleen maar leuk om je ongezouten ongenoegen over vreemdgaan hier te komen verkondigen, open dan vooral je eigen topic!

Het is fijn als je een avatar uploadt, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen.
Probeer zo weinig mogelijk te QUOTEN, door het precaire onderwerp wensen sommige schrijf(st)ers hun postings later aan te passen. Bedankt!

Link naar vorige topic:
seks/minnaar-deel-42/list_messages/473519

Voorgaande delen:

seks/minnaar/list_messages/15890
seks/minnaar-deel2/list_messages/43196
seks/minnaar-deel3/list_messages/51194
seks/minnaar-deel-4/list_messages/59003
seks/minnaar-deel-5/list_messages/62401
seks/minnaar-deel-6/list_messages/65592
seks/minnaar-deel-7/list_messages/69657
seks/minnaar-deel-8/list_messages/72514
seks/minnaar-deel-9/list_messages/74774
seks/minnaar-deel-10/list_messages/77269
seks/minnaar-deel-11/list_messages/82635
seks/minnaar-deel-12/list_messages/87456
seks/minnaar-deel-13/list_messages/92355
seks/minnaar-deel-14/list_messages/107002
seks/minnaar-deel-15/list_messages/134630
seks/minnaar-deel-16/list_messages/145365
seks/minnaar-deel-17/list_messages/153641
seks/minnaartopic-deel-18/list_messages/163798
seks/minnaar-deel-19/list_messages/176186
seks/minnaar-deel-20/list_messages/191153
seks/minnaartopic-deel-21/list_messages/202110
seks/minnaar-deel-22/list_messages/215589
seks/minnaar-deel-23/list_messages/227219
seks/minnaar-deel-24/list_messages/231529
seks/minnaar-deel-25/list_messages/236190
seks/minnaar-deel-26/list_messages/242091
seks/minnaar-deel-27/list_messages/246066
seks/minnaar-deel-28/list_messages/257409
seks/minnaar-deel-29/list_messages/268891
seks/quot-minnaar-quot-deel-30-alweer/l ... ges/288657
seks/minnaar-deel-31/list_messages/301457
seks/minnaar-deel-32/list_messages/318979
seks/minnaar-deel-33/list_messages/345287
seks/minnaar-deel-34/list_messages/362233
seks/minnaar-deel-35/list_messages/378927
seks/minnaar-deel-36/list_messages/393194
seks/minnaar-deel-37/list_messages/431927
seks/minnaar-deel-38/list_messages/443929
seks/minnaar-deel-39/list_messages/451347
seks/minnaar-deel-40/list_messages/465483
seks/minnaar-deel-41/list_messages/470123
Alle reacties Link kopieren Quote
aurora79 schreef:
25-08-2025 10:23
Nou, we hebben een gesprek gehad.
Maar hij geeft aan dat hij nog geen stap verder is. Hij krijgt zijn gedachtes niet op de rit.

Ik denk dus dat dit ook nooit zal gebeuren. Ik heb aangegeven dat ik dan echt wil stoppen, uit zelfbescherming, dat ik teveel om hem geef om hiermee door te gaan.

Hij zei nog: Sorry, ben niet zo snel in beslissen hierin. En ook: misschien ooit…
Prima. Mocht er ooit een ooit zijn, zien we dan wel. Ik ga nu proberen mijn leven weer op te pakken.

Pfff… ik zal het verdomd lastig krijgen komende tijd. Wat ga ik hem missen.
Wat jammer, veel sterkte de komende tijd. Hij heeft dus niet gekozen. Ookal was dat exact wat ik verwachtte valt het me toch enorm tegen van hem. I mean, waarom niet, dit verdient toch geen schoonheidsprijs zo leven met 2 vrouwen

Waarom was ie eerder teruggekomen?
-April- schreef:
25-08-2025 10:29
Wat jammer, veel sterkte de komende tijd. Hij heeft dus niet gekozen. Ookal was dat exact wat ik verwachtte valt het me toch enorm tegen van hem. I mean, waarom niet, dit verdient toch geen schoonheidsprijs zo leven met 2 vrouwen

Waarom was ie eerder teruggekomen?
Geen idee eigenlijk. Niet naar gevraagd.

En inderdaad, ik gaf eerder al aan dat ik een minnaar van een schrijfster hier een laffe zak vond. Dat was niet helemaal netjes. Maar mijn minnaar is ook een laffe zak ;)
Alhoewel ik natuurlijk snap dat dit allemaal heel moeilijk is.
Ik was in mijn huwelijk ook heel lang erg laf. Te bang om een beslissing te maken.
Nja ik denk dat als je die beslissing niet maakt je onvoldoende wens hebt om je huwelijk te beëindigen. En dan heb je niets te zoeken bij een minnaar of minnares.

In de situatie van geheime minnaar, vreemdgaan en echtgenote die het niet mag weten
-April- schreef:
25-08-2025 10:38
Nja ik denk dat als je die beslissing niet maakt je onvoldoende wens hebt om je huwelijk te beëindigen. En dan heb je niets te zoeken bij een minnaar of minnares.

Het ‘doel’ van velen in een dergelijke situatie is niet het vinden van nieuwe schoenen alvorens de oude weg te gooien.

In de situatie van geheime minnaar, vreemdgaan en echtgenote die het niet mag weten

Ik heb altijd en vanaf het begin héél duidelijk aangegeven dat áls ik mijn relatie met mijn vrouw zou verbreken dat komt vanuit een afweging vanuit mijzelf (rekening houdend met alle omstandigheden die daarmee samenhangen) en dat ik altijd waak voor het verblind raken doordat met mijn minnares alles geweldig is, maar dat dus ook lijkt, omdat we niet alle dagelijkse beslommeringen samen moeten managen.
Pff niet wat ik verwacht had Aurora :hug:
ApproachableAlec schreef:
25-08-2025 10:49
Het ‘doel’ van velen in een dergelijke situatie is niet het vinden van nieuwe schoenen alvorens de oude weg te gooien.
Dat snap ik. Maar je houdt dan ook bewust die minnares in een fuik, die door jou niet iets duurzaams kan opbouwen met een ander. Dat stuk begrijp ik nooit. Je geeft ook om je minnares, waarom haar dan zo beschadigen?
@Aurora

Dat hij de knoop zou hebben doorgehakt, had ik ook niet verwacht. Toch, toen hij aangaf eerder terug te komen van vakantie, bracht mij wel aan het twijfelen eerlijk gezegd.
Live Life to the fullest
Het gaat me te ver om te balen omdat hij zijn vrouw niet gaat verlaten maar voor jou is het een hard gelag, Aurora. Dit was niet waar je op hoopte en ook jij zit nu in een afscheid met het bijbehorende verdriet.

Weer een man die niet kiest, wat is dat toch.... Ik snap ergens wel dat hij het heel lastig vindt zijn gedachten goed op orde te krijgen maar dit speelt toch ook al een mooie poos! Hij zou ook eens even een keertje met iemand gaan lullen ofzo. Of een voor en tegen lijstje maken of weet ik veel wat, erachter proberen te komen wat er thuis schort. Gewoon niks doen, ja, dat heeft wel wat laffe zakkigs inderdaad.

Denk je dat je het vol kunt houden, stoppen met hem? Ook als hij weer met halve beloftes komt?
.
-April- schreef:
25-08-2025 11:41
Dat snap ik. Maar je houdt dan ook bewust die minnares in een fuik, die door jou niet iets duurzaams kan opbouwen met een ander. Dat stuk begrijp ik nooit. Je geeft ook om je minnares, waarom haar dan zo beschadigen?

Ik vind dat egocentrisch gedrag, maar laten we eerlijk wezen, diezelfde man is in staat zijn eigen vrouw te bedriegen, dus hoe kun je dan verwachten dat hij wél rekening houdt met de gevoelens van zijn minnares? Ik vind dus dat die verantwoordelijkheid ook bij de minnares mag blijven, ook zij kan die knoop doorhakken al is dat heel moeilijk soms.
Live Life to the fullest
-April- schreef:
25-08-2025 11:41
Het is maar de vraag of het bewust gaat. Hij hinkt op 2 benen, kan niet kiezen, doet dus niks weg. En waarschijnlijk draait zijn eigen hoofd overuren.
Ik denk niet dat heel veel mensen dit heel bewust doen, ze hebben zich in een situatie gemanoeuvreerd en weten de weg niet meer terug. Daar komt bij dat hij niet verantwoordelijk is voor haar levensgeluk, dat is ze zelf.
Daarom vind ik het ook zo sterk van Elegantic dat ze het heft in eigen hand heeft genomen. En voor Aurora geldt dat ook: "jij kiest niet dus doe ik het. Hoe pijnlijk ook...."
.
GeweldigWeer schreef:
25-08-2025 11:50
Ik vind dat egocentrisch gedrag, maar laten we eerlijk wezen, diezelfde man is in staat zijn eigen vrouw te bedriegen, dus hoe kun je dan verwachten dat hij wél rekening houdt met de gevoelens van zijn minnares? Ik vind dus dat die verantwoordelijkheid ook bij de minnares mag blijven, ook zij kan die knoop doorhakken al is dat heel moeilijk soms.
Dat is waar. Aan die vent heb je op dit vlak niets.

Mijn minnaar vroeger zei hetzelfde. Kon niet kiezen, maar zei zoveel om mij te geven. Dat 2e geloof ik ook wel omdat de affaire inmiddels al ruim 10 jaar voorbij is en hij nog steeds vriendschappelijke gevoelens voor mij koestert (bv gaat nog steeds graag met mij uiteten, wil best een klusje voor me opknappen als ik dat zou vragen).

Maar ook in die situatie. Kon hij toen niet voor mij kiezen. En nu 10 jaar later en ik buiten beeld is hij gewoon nog steeds bij zijn vrouw. Wat hij daarover heeft gezegd door de jaren heen? Het was hem niet waard om z’n hele leven te ontwrichten, alleen maar om bij mij of überhaupt single te zijn (giga koophuis weg, kinderen over de zeik, hij de geneugten van het huwelijk niet meer etc etc). Geneugten van het huwelijk niet alleen op seksueel gebied, maar ook je positie in alle sociale kringen van wederzijdse vrienden, het contact met de familie

Blablabla

Zal bij die van Aurora ook vast zoiets spelen
Aurora79 dikke knuffel voor jou
Rooss4.0 schreef:
25-08-2025 11:49
Het gaat me te ver om te balen omdat hij zijn vrouw niet gaat verlaten maar voor jou is het een hard gelag, Aurora. Dit was niet waar je op hoopte en ook jij zit nu in een afscheid met het bijbehorende verdriet.

Weer een man die niet kiest, wat is dat toch.... Ik snap ergens wel dat hij het heel lastig vindt zijn gedachten goed op orde te krijgen maar dit speelt toch ook al een mooie poos! Hij zou ook eens even een keertje met iemand gaan lullen ofzo. Of een voor en tegen lijstje maken of weet ik veel wat, erachter proberen te komen wat er thuis schort. Gewoon niks doen, ja, dat heeft wel wat laffe zakkigs inderdaad.

Denk je dat je het vol kunt houden, stoppen met hem? Ook als hij weer met halve beloftes komt?
Ik baal ook zeker niet omdat hij hij zijn vrouw niet gaat verlaten. Dat zou ik ook nooit van hem verlangen. Maar hij moet inderdaad alles op orde krijgen. En hij geeft aan dat deze vakantie hem ook niet de rust gaf in zijn hoofd die hij nodig had. Het is chaos in zijn hoofd.
Daarom misschien ook aan mij de taak om knopen door te hakken.

Ik hoop dat ik sterk genoeg ben. Misschien Tinder ofzo weer afstoffen zodat ik wat afleiding heb ;)
aurora79 schreef:
25-08-2025 12:24
Ik baal ook zeker niet omdat hij hij zijn vrouw niet gaat verlaten. Dat zou ik ook nooit van hem verlangen. Maar hij moet inderdaad alles op orde krijgen. En hij geeft aan dat deze vakantie hem ook niet de rust gaf in zijn hoofd die hij nodig had. Het is chaos in zijn hoofd.
Daarom misschien ook aan mij de taak om knopen door te hakken.

Ik hoop dat ik sterk genoeg ben. Misschien Tinder ofzo weer afstoffen zodat ik wat afleiding heb ;)
Veel sterkte de komende tijd!
Vanmorgen een uurtje gebeld met de mister.
Nou was leuk gesprek. Veel over de kids gesproken/opvoeding/school.

Hij zegt wel dat het hem niet verstandig lijkt om sex met elkaar te hebben. Al zou hij het wel graag willen.
Snap het niet zo helemaal…
Yoekiweerstand schreef:
25-08-2025 12:29

Lekker he als er iemand gewoon naar je luistert én aandacht heeft voor je..

Hij zegt wel dat het hem niet verstandig lijkt om sex met elkaar te hebben. Al zou hij het wel graag willen.

Nou dan weet je dat toch, kietelt je ego, maakt hem binnen handbereik.

Vind je het zelf wel verstandig? Zou je het zelf graag willen? En heb je hem dat ook eerlijk gezegd of heb je hem aan je haakje gelaten zodat je hem kan opvissen als je even een egoboost kan gebruiken?

Is niet zo lastig toch? Hij houdt je niet in zijn ban, dan doe je helemaal zelf.
Ik snap jou niet. Waarom toch met hem bellen.
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
Yoekiweerstand schreef:
25-08-2025 12:29

Volgens mij zoek jij eerder een maatschappelijk werker. Waarom bespreek je kids/opvoeding/school school niet met je man?
Rooss4.0 schreef:
25-08-2025 11:54

Daarom vind ik het ook zo sterk van Elegantic dat ze het heft in eigen hand heeft genomen. En voor Aurora geldt dat ook: "jij kiest niet dus doe ik het. Hoe pijnlijk ook...."
Ik ben ook nog steeds 'tevreden' dat het mijn keuze is geweest en dat ik me niet heb laten meeslepen. Hopelijk komt dat gevoel voor jou ook snel Aurora, ik vind het ook knap dat jij nu zelf de knoop hebt doorgehakt.
VGM1980 schreef:
25-08-2025 12:49
Ik snap jou niet. Waarom toch met hem bellen.
Deze snap ik ook niet zo Yoekie
ApproachableAlec schreef:
25-08-2025 12:43
Lekker he als er iemand gewoon naar je luistert én aandacht heeft voor je..

Nou dan weet je dat toch, kietelt je ego, maakt hem binnen handbereik.

Vind je het zelf wel verstandig? Zou je het zelf graag willen? En heb je hem dat ook eerlijk gezegd of heb je hem aan je haakje gelaten zodat je hem kan opvissen als je even een egoboost kan gebruiken?

Is niet zo lastig toch? Hij houdt je niet in zijn ban, dan doe je helemaal zelf.

Ik heb hem gezegd dat ik geen sex wil.
Merys schreef:
25-08-2025 13:01
Volgens mij zoek jij eerder een maatschappelijk werker. Waarom bespreek je kids/opvoeding/school school niet met je man?
Nou kwam gewoon ter sprake
Zijn kids zijn van dezelfde leeftijd als die van mij.
En daar hadden we het over.
Yoekiweerstand schreef:
25-08-2025 13:25

Ik heb echt nog nooit van een man gehoord die met een hem onbekende vrouw op vriendschappelijke basis over de opvoeding van de kinderen wil praten etc. Hij wil gewoon sex en is nu alvast een beetje aan het investeren in de grootste kans daarop.
Yoekiweerstand schreef:
25-08-2025 13:25
Zoek een vriendin
Elegantic schreef:
25-08-2025 13:03
Ik ben ook nog steeds 'tevreden' dat het mijn keuze is geweest en dat ik me niet heb laten meeslepen. Hopelijk komt dat gevoel voor jou ook snel Aurora, ik vind het ook knap dat jij nu zelf de knoop hebt doorgehakt.
Nu overheerst juist een soort 'rust'. Duidelijkheid.
Maar ik weet (ook van jou) dat mijn gevoelens vast nog op en neer zal gaan.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven