Minnaar deel 43

donderdag 27 mei 2021 om 10:55
Al 42 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars en/of minnaarrelaties in het algemeen.
Vliegt jouw hart vrij rond, vangbaar met een netje voor elke jager met stoute ogen of ben je een stoere krijgster met pantser en harnas? Moeten de mannen hún hart beschermen omdat jij voor de lust gaat en niet voor de liefde?
Met andere woorden.....
Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met het grootste gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen? Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden, al staan we natuurlijk ook een beetje open voor andere meningen. Elkaar een spiegel voorhouden, prima, maar behandel elkaar vooral met respect!
Offtopic: Vind je het alleen maar leuk om je ongezouten ongenoegen over vreemdgaan hier te komen verkondigen, open dan vooral je eigen topic!
Het is fijn als je een avatar uploadt, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen.
Probeer zo weinig mogelijk te QUOTEN, door het precaire onderwerp wensen sommige schrijf(st)ers hun postings later aan te passen. Bedankt!
Link naar vorige topic:
seks/minnaar-deel-42/list_messages/473519
Voorgaande delen:
seks/minnaar/list_messages/15890
seks/minnaar-deel2/list_messages/43196
seks/minnaar-deel3/list_messages/51194
seks/minnaar-deel-4/list_messages/59003
seks/minnaar-deel-5/list_messages/62401
seks/minnaar-deel-6/list_messages/65592
seks/minnaar-deel-7/list_messages/69657
seks/minnaar-deel-8/list_messages/72514
seks/minnaar-deel-9/list_messages/74774
seks/minnaar-deel-10/list_messages/77269
seks/minnaar-deel-11/list_messages/82635
seks/minnaar-deel-12/list_messages/87456
seks/minnaar-deel-13/list_messages/92355
seks/minnaar-deel-14/list_messages/107002
seks/minnaar-deel-15/list_messages/134630
seks/minnaar-deel-16/list_messages/145365
seks/minnaar-deel-17/list_messages/153641
seks/minnaartopic-deel-18/list_messages/163798
seks/minnaar-deel-19/list_messages/176186
seks/minnaar-deel-20/list_messages/191153
seks/minnaartopic-deel-21/list_messages/202110
seks/minnaar-deel-22/list_messages/215589
seks/minnaar-deel-23/list_messages/227219
seks/minnaar-deel-24/list_messages/231529
seks/minnaar-deel-25/list_messages/236190
seks/minnaar-deel-26/list_messages/242091
seks/minnaar-deel-27/list_messages/246066
seks/minnaar-deel-28/list_messages/257409
seks/minnaar-deel-29/list_messages/268891
seks/quot-minnaar-quot-deel-30-alweer/l ... ges/288657
seks/minnaar-deel-31/list_messages/301457
seks/minnaar-deel-32/list_messages/318979
seks/minnaar-deel-33/list_messages/345287
seks/minnaar-deel-34/list_messages/362233
seks/minnaar-deel-35/list_messages/378927
seks/minnaar-deel-36/list_messages/393194
seks/minnaar-deel-37/list_messages/431927
seks/minnaar-deel-38/list_messages/443929
seks/minnaar-deel-39/list_messages/451347
seks/minnaar-deel-40/list_messages/465483
seks/minnaar-deel-41/list_messages/470123
Vliegt jouw hart vrij rond, vangbaar met een netje voor elke jager met stoute ogen of ben je een stoere krijgster met pantser en harnas? Moeten de mannen hún hart beschermen omdat jij voor de lust gaat en niet voor de liefde?
Met andere woorden.....
Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met het grootste gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen? Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden, al staan we natuurlijk ook een beetje open voor andere meningen. Elkaar een spiegel voorhouden, prima, maar behandel elkaar vooral met respect!
Offtopic: Vind je het alleen maar leuk om je ongezouten ongenoegen over vreemdgaan hier te komen verkondigen, open dan vooral je eigen topic!
Het is fijn als je een avatar uploadt, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen.
Probeer zo weinig mogelijk te QUOTEN, door het precaire onderwerp wensen sommige schrijf(st)ers hun postings later aan te passen. Bedankt!
Link naar vorige topic:
seks/minnaar-deel-42/list_messages/473519
Voorgaande delen:
seks/minnaar/list_messages/15890
seks/minnaar-deel2/list_messages/43196
seks/minnaar-deel3/list_messages/51194
seks/minnaar-deel-4/list_messages/59003
seks/minnaar-deel-5/list_messages/62401
seks/minnaar-deel-6/list_messages/65592
seks/minnaar-deel-7/list_messages/69657
seks/minnaar-deel-8/list_messages/72514
seks/minnaar-deel-9/list_messages/74774
seks/minnaar-deel-10/list_messages/77269
seks/minnaar-deel-11/list_messages/82635
seks/minnaar-deel-12/list_messages/87456
seks/minnaar-deel-13/list_messages/92355
seks/minnaar-deel-14/list_messages/107002
seks/minnaar-deel-15/list_messages/134630
seks/minnaar-deel-16/list_messages/145365
seks/minnaar-deel-17/list_messages/153641
seks/minnaartopic-deel-18/list_messages/163798
seks/minnaar-deel-19/list_messages/176186
seks/minnaar-deel-20/list_messages/191153
seks/minnaartopic-deel-21/list_messages/202110
seks/minnaar-deel-22/list_messages/215589
seks/minnaar-deel-23/list_messages/227219
seks/minnaar-deel-24/list_messages/231529
seks/minnaar-deel-25/list_messages/236190
seks/minnaar-deel-26/list_messages/242091
seks/minnaar-deel-27/list_messages/246066
seks/minnaar-deel-28/list_messages/257409
seks/minnaar-deel-29/list_messages/268891
seks/quot-minnaar-quot-deel-30-alweer/l ... ges/288657
seks/minnaar-deel-31/list_messages/301457
seks/minnaar-deel-32/list_messages/318979
seks/minnaar-deel-33/list_messages/345287
seks/minnaar-deel-34/list_messages/362233
seks/minnaar-deel-35/list_messages/378927
seks/minnaar-deel-36/list_messages/393194
seks/minnaar-deel-37/list_messages/431927
seks/minnaar-deel-38/list_messages/443929
seks/minnaar-deel-39/list_messages/451347
seks/minnaar-deel-40/list_messages/465483
seks/minnaar-deel-41/list_messages/470123
woensdag 17 september 2025 om 09:43
donderdag 18 september 2025 om 11:34
Dank jullie wel. Hij zal me zeker altijd bijblijven, liefdevol is de beste samenvatting.
Ondertussen weer 'koffie gedronken' met mijn favoriete 'glazenwasser', het contrast kon niet veel groter zijn. Weer ontzettend goed fout en fout goed van genoten. Ik vind het bij hem zo lekker om de hele dag nog in zijn geur rond te lopen, dat heb ik nog niet eerder zo sterk ervaren.
Wat fijn dat je ineens het vertrouwen hebt dat je hem kunt loslaten Elegantic, dat lijkt me een heel bevrijdend gevoel.
Ondertussen weer 'koffie gedronken' met mijn favoriete 'glazenwasser', het contrast kon niet veel groter zijn. Weer ontzettend goed fout en fout goed van genoten. Ik vind het bij hem zo lekker om de hele dag nog in zijn geur rond te lopen, dat heb ik nog niet eerder zo sterk ervaren.
Wat fijn dat je ineens het vertrouwen hebt dat je hem kunt loslaten Elegantic, dat lijkt me een heel bevrijdend gevoel.
donderdag 18 september 2025 om 14:54
Wat heerlijk Omtoch en lekker is dat hè die geur die dan nog zo lekker om je heen blijft hangen. Wel toevallig, ik appte dat toevallig net nog naar minnaar dat ik hem nog steeds helemaal kan ruiken en dat dat aan de ene kant heerlijk is maar aan de andere kant leidt het me vreselijk af van mijn werk haha.
Jij hebt dus ook weer een lekkere date gehad vandaag. Zie je deze glazenwasser vaak?
Wel grappig, bij ons is koffie drinken ook synoniem voor heerlijke seks. Met onze eerste date was het eigenlijk de bedoeling dat ik gezellig koffie zou komen drinken.... Toen we naderhand op bed uit lagen te hijgen zei hij: "zo dit was wel heel erg lekkere koffie"
Vanochtend dus ook weer heerlijk koffie gedronken, het was weer heerlijk. Nu weer anderhalve week wachten
Wat fijn Elegantic dat er zo'n omslagpunt is geweest en je hem meer los hebt kunnen laten. Geef dat ook dan weer ruimte voor een nieuwe man/ minnaar? Of ben je daar nog niet mee bezig/ aan toe
Jij hebt dus ook weer een lekkere date gehad vandaag. Zie je deze glazenwasser vaak?
Wel grappig, bij ons is koffie drinken ook synoniem voor heerlijke seks. Met onze eerste date was het eigenlijk de bedoeling dat ik gezellig koffie zou komen drinken.... Toen we naderhand op bed uit lagen te hijgen zei hij: "zo dit was wel heel erg lekkere koffie"
Vanochtend dus ook weer heerlijk koffie gedronken, het was weer heerlijk. Nu weer anderhalve week wachten
Wat fijn Elegantic dat er zo'n omslagpunt is geweest en je hem meer los hebt kunnen laten. Geef dat ook dan weer ruimte voor een nieuwe man/ minnaar? Of ben je daar nog niet mee bezig/ aan toe
donderdag 18 september 2025 om 16:30
Het is inderdaad heel bevrijdend. Ik heb er zó veel verdriet en tranen om gehad, het voelt eindelijk weer alsof ik mijn eigen leven weer op kan pakken. We hadden natuurlijk een heel toekomst beeld opgebouwd samen.
En nee voor mij nog geen nieuwe man/dates. Daar ben ik nog niet aan toe, eerst focussen op mezelf
En nee voor mij nog geen nieuwe man/dates. Daar ben ik nog niet aan toe, eerst focussen op mezelf

vrijdag 19 september 2025 om 07:35
Fijn dat je je beter voelt Aurora! Vandaag dus een Viking-date?! Spannend. Ik heb dan een grote brede man met lange lokken en flinke baard/snor voor ogen. Veel plezier alvast
Elegantic ja jullie relatie was natuurlijk wel serieus te noemen, snap ook wel dat je dan niet de behoefte hebt aan iets nieuws. Even lekker tijd en ruimte voor jezelf
Elegantic ja jullie relatie was natuurlijk wel serieus te noemen, snap ook wel dat je dan niet de behoefte hebt aan iets nieuws. Even lekker tijd en ruimte voor jezelf
vrijdag 19 september 2025 om 09:27
Dat klinkt als fantastische koffie, 2h2h, daar krijg je energie van.
Die geur, mmm, hij zit nog een beetje in mijn kussen. De glazenwasser zal ik genoeg zien, maar het wordt lastiger om even met ons tweetjes iets te 'overleggen'. We moeten profiteren van de kansen die zich voordoen en uitkijken dat we niet te onvoorzichtig worden.
Wat goed dat je jezelf de tijd gunt om het verlies van die dromen te verwerken, Elegantic.
Een date met een Viking, dat klinkt gewaagd. Ik denk ook gelijk aan bepaalde uiterlijke kenmerken en een sterke eerste indruk. Leuk om te ontdekken in hoeverre dat beeld dan klopt, ik ben benieuwd, Aurora.
Hebben jullie eigenlijk een type man waar jullie op vallen? Ik vind het altijd heel leerzaam om na te gaan wat me aantrekt in iemand.
Die geur, mmm, hij zit nog een beetje in mijn kussen. De glazenwasser zal ik genoeg zien, maar het wordt lastiger om even met ons tweetjes iets te 'overleggen'. We moeten profiteren van de kansen die zich voordoen en uitkijken dat we niet te onvoorzichtig worden.
Wat goed dat je jezelf de tijd gunt om het verlies van die dromen te verwerken, Elegantic.
Een date met een Viking, dat klinkt gewaagd. Ik denk ook gelijk aan bepaalde uiterlijke kenmerken en een sterke eerste indruk. Leuk om te ontdekken in hoeverre dat beeld dan klopt, ik ben benieuwd, Aurora.
Hebben jullie eigenlijk een type man waar jullie op vallen? Ik vind het altijd heel leerzaam om na te gaan wat me aantrekt in iemand.
vrijdag 19 september 2025 om 09:30
Vanmorgen minnaar weer even tegen het mooie lijf gelopen. Als blikken konden verslinden pfff.. Heb alweer erg veel zin in hem! Maar moet nog even geduld hebben.
Ben wel wat aan het tinderen en er lopen wat gesprekjes. Ervaring leert dat daar hoogstwaarschijnlijk weinig uit komt (dat ligt voornamelijk aan mij ook denk ik).
Ben wel wat aan het tinderen en er lopen wat gesprekjes. Ervaring leert dat daar hoogstwaarschijnlijk weinig uit komt (dat ligt voornamelijk aan mij ook denk ik).
I wanna live my life with the volume full!
vrijdag 19 september 2025 om 09:36
vrijdag 19 september 2025 om 09:37
Omtoch, soms zie ik een man en die wil ik gewoon in m’n bed hebben. Is niet een bepaald type van blond of bruin haar. Meer oogopslag en ik val wel op zelfverzekerde mannen.
Hier is het rustig, minnaar en ik appen veel maar kunnen elkaar even niet zien.
(Vorige week nog wel gezien dus mag nog niet klagen)
Hier is het rustig, minnaar en ik appen veel maar kunnen elkaar even niet zien.
(Vorige week nog wel gezien dus mag nog niet klagen)
vrijdag 19 september 2025 om 10:08
Weet je al wanneer het weer mag, Eidde? En vind je het verlangen ook zo fijn, of eerder vervelend? Waarom denk je dat het tinderen weinig oplevert?
Glazenwasser en ik verschillen denk ik te veel voor een diepe verbinding. Toch zie heel mooie eigenschappen in hem en heeft hij me iets te bieden waar ik sterk naar verlang. Ik heb het nodig dat iemand die gevoelige snaar bij me raakt, eerder roept een man bij mij geen lust op, zelfs al kunnen zijn foto's in een magazine. Ik heb een erg knappe man, knapper hoeft niet, liever niet zelfs.
Glazenwasser en ik verschillen denk ik te veel voor een diepe verbinding. Toch zie heel mooie eigenschappen in hem en heeft hij me iets te bieden waar ik sterk naar verlang. Ik heb het nodig dat iemand die gevoelige snaar bij me raakt, eerder roept een man bij mij geen lust op, zelfs al kunnen zijn foto's in een magazine. Ik heb een erg knappe man, knapper hoeft niet, liever niet zelfs.
vrijdag 19 september 2025 om 12:01
Als je al mijn exen naast elkaar zet dan zijn de verschillen op uiterlijk vlak enorm te noemen. Ik heb niet een bepaald type uiterlijk waar ik voor val. Wel vind ik een mooi gebit en lekkere geur belangrijk. Bij mijn man vind ik een heel kort baardje erg sexy, bij minnaar dan weer niet.
Een man kan een heel aantrekkelijk uiterlijk hebben maar daar kan ik alsnog op afknappen omdat het innerlijk of het gedrag heel onaantrekkelijk is. Humor, gedreven, zelfverzekerd vind ik aantrekkelijk en iemand die mij echt ziet en hoort.
Ook de manier van praten en bewegen vind ik wel belangrijk. Kortom, gewoon het complete plaatje is het.
-A- wel jammer dat het er voorlopig niet in zit, wel fijn dat er dan wel contact is. Is dat voor jou voor nu bevredigend genoeg?
Een man kan een heel aantrekkelijk uiterlijk hebben maar daar kan ik alsnog op afknappen omdat het innerlijk of het gedrag heel onaantrekkelijk is. Humor, gedreven, zelfverzekerd vind ik aantrekkelijk en iemand die mij echt ziet en hoort.
Ook de manier van praten en bewegen vind ik wel belangrijk. Kortom, gewoon het complete plaatje is het.
-A- wel jammer dat het er voorlopig niet in zit, wel fijn dat er dan wel contact is. Is dat voor jou voor nu bevredigend genoeg?
vrijdag 19 september 2025 om 12:27
Nee geen datum nog gepland. Maar ben voorlopig zelf ook even druk dus ik wacht wel even af

Ik heb al wat ervaring met Tinder vandaar

Oh, wat jullie zeggen over aantrekkingskracht is denk ik ook de reden dat een datingapp zo weinig oplevert. Je kijk toch naar het plaatje. Terwijl alle mannen waar ik ooit verliefd of verlust op was, die zou ik zeker weten wegswipen op tinder.
Huidige minnaar is ook weer een heel ander type maar ik vind hem zo leuk en lekker. Zijn stem en hoe hij praat maakt mij rustig. Ik voel me gezien en veilig bij hem. Hij is lang en een beetje nerdy maar zo sexy. Dat lichaam kan inderdaad zo in een magazine.
Dat vind ik nu. Bij de eerste ontmoeting moest ik niet veel van hem hebben

I wanna live my life with the volume full!
vrijdag 19 september 2025 om 13:00
vrijdag 19 september 2025 om 13:03
.
[/quote]
Hm, dit blijft een discussiepunt tussen ons; ik spreek het liefst na een date gelijk een nieuwe datum af. Hij is meer van “ het komt wel”
Oktober zit hij in het buitenland, dus oké voor nu. Maar het zou fijn zijn als hij zelf met een datum in november komt
[/quote]
Hm, dit blijft een discussiepunt tussen ons; ik spreek het liefst na een date gelijk een nieuwe datum af. Hij is meer van “ het komt wel”
Oktober zit hij in het buitenland, dus oké voor nu. Maar het zou fijn zijn als hij zelf met een datum in november komt
vrijdag 19 september 2025 om 18:01
Ja dat heb ik ook hoor. Ik wil ook gewoon een datum waarop we elkaar sowieso gaan zien en als er tussendoor nog een extraatje is dan is dat leuk meegenomen.
Pffff november is lang en al helemaal als je niet weet wannéér in november

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in