Minnaar deel 41

03-11-2020 12:15 3001 berichten
Al 40 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars.

Vliegt jouw hart vrij rond, vangbaar met een netje voor elke jager met stoute ogen of ben je een stoere krijgster met pantser en harnas? Moeten de mannen hún hart beschermen omdat jij voor de lust gaat en niet voor de liefde?

Met andere woorden.....

Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met het grootste gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen? Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden, al staan we natuurlijk ook een beetje open voor andere meningen. Elkaar een spiegel voorhouden, prima, maar behandel elkaar vooral met respect!

Het is fijn als je een avatar uploadt, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen.
Probeer zo weinig mogelijk te QUOTEN, door het precaire onderwerp wensen sommige schrijf(st)ers hun postings later aan te passen. Bedankt!

Link naar vorige topic:
seks/minnaar-deel-40/list_messages/465483

Voorgaande delen:
seks/minnaar/list_messages/15890
seks/minnaar-deel2/list_messages/43196
seks/minnaar-deel3/list_messages/51194
seks/minnaar-deel-4/list_messages/59003
seks/minnaar-deel-5/list_messages/62401
seks/minnaar-deel-6/list_messages/65592
seks/minnaar-deel-7/list_messages/69657
seks/minnaar-deel-8/list_messages/72514
seks/minnaar-deel-9/list_messages/74774
seks/minnaar-deel-10/list_messages/77269
seks/minnaar-deel-11/list_messages/82635
seks/minnaar-deel-12/list_messages/87456
seks/minnaar-deel-13/list_messages/92355
seks/minnaar-deel-14/list_messages/107002
seks/minnaar-deel-15/list_messages/134630
seks/minnaar-deel-16/list_messages/145365
seks/minnaar-deel-17/list_messages/153641
seks/minnaartopic-deel-18/list_messages/163798
seks/minnaar-deel-19/list_messages/176186
seks/minnaar-deel-20/list_messages/191153
seks/minnaartopic-deel-21/list_messages/202110
seks/minnaar-deel-22/list_messages/215589
seks/minnaar-deel-23/list_messages/227219
seks/minnaar-deel-24/list_messages/231529
seks/minnaar-deel-25/list_messages/236190
seks/minnaar-deel-26/list_messages/242091
seks/minnaar-deel-27/list_messages/246066
seks/minnaar-deel-28/list_messages/257409
seks/minnaar-deel-29/list_messages/268891
seks/quot-minnaar-quot-deel-30-alweer/l ... ges/288657
seks/minnaar-deel-31/list_messages/301457
seks/minnaar-deel-32/list_messages/318979
seks/minnaar-deel-33/list_messages/345287
seks/minnaar-deel-34/list_messages/362233
seks/minnaar-deel-35/list_messages/378927
seks/minnaar-deel-36/list_messages/393194
seks/minnaar-deel-37/list_messages/431927
seks/minnaar-deel-38/list_messages/443929
seks/minnaar-deel-39/list_messages/451347
anoniem_22918 wijzigde dit bericht op 03-11-2020 17:09
Reden: Link deel 39 erbij geplakt
0.97% gewijzigd
Maat schreef:
23-01-2021 18:07
Het geeft volgens mij veel voldoening om genoegzaam te kunnen verwijzen naar de info in het topic.

Deze discussie is als een Jehova getuige die steeds maar weer aanbelt. ;-)
Maar jij gaat toch ook niet vreemd nu dus wat is jou bijdrage dan? Of is het een verkapte manier van hengelen?
Zowizo schreef:
23-01-2021 15:22
Iets on-topic nu,
Heb dus een leuk gesprek met een jongeman. (Vrijgezel voor degenen die het wil weten) en nu kun je na 1 ochtend nog niks zeggen maar het klikte heel leuk. Hij moest weg, zei dat hij me later zou spreken... maar de ervaring leert dat een leuk gesprek ook zomaar ineens over kan zijn en je dus niks meer hoort.

Niet dat ik nu gelijk super onzeker ben ofzo hoor want ja als het niks is is het niks, maar zou het toch wel jammer vinden... haha

Dusssss buiten het versturen van nudes, wat zijn jullie do's en dont's na een eerste ochtend app contact. Hoe houden jullie de potentiële minnaar/minnares geïnteresseerd? M.a.w. hoe hebben jullie jullie minnaar/minnares binnengehaald?

Ik ben oprecht nieuwsgierig en vind dit ook gewoon een leuk onderwerp, dus shoot! :-D
Speel het spel. Geef niet alles tegelijk maar maak een ander nieuwsgierig. Dat smaakt naar meer! Laat je niet te snel vangen en hou je marktwaarde hoog. Te snel happen en te graag willen is killig. Zelfs voor een seksdate.
Alle reacties Link kopieren
Helaholalala schreef:
23-01-2021 14:56
Dat lijkt mij niet. De jullie waar jij bij past, zijn hier de godganse tijd offtopic.

Open dan gewoon je eigen topic over de verderfelijkheid van het vreemdgaan!
Ik geloof niet dat je veel van mij gelezen hebt.
If you can't be good, be colourful (Pete Conrad)
Alle reacties Link kopieren
loisnvt schreef:
23-01-2021 14:31
Het zal best 2 kanten op werken, ben ik helemaal met je eens. Verder heb ik nooit beweerd dat jullie niet weten waarover jullie praten en vind ik een andere mening lezen ook absoluut niet verkeerd. Maar als die andere mening inhoudt dat die ander nóg beter denkt te weten hoe mijn leven is en hoe ik mij daarbij voel, dan is dat voor mij niet meer slechts een mening delen.
Terecht punt, maar ik heb nergens iets gezegd over jouw leven en over hoe jij je daarbij voelt.

Jij wel over mij en over hoe ik mij wel of niet voel.
If you can't be good, be colourful (Pete Conrad)
Ding dong
Maat schreef:
23-01-2021 21:39
Ding dong
Het is 21 uur geweest, wat doe jij nog buiten?
Er stonden weer Jehova’s voor mijn deur. Met zo’n priemend vingertje.
Ah arme jij! Heb je ze af kunnen wimpelen?
Het is voorlopig stil maar je weet hoe dat gaat: dat betweterige vingertje gaat vaker omhoog dan de piemel van een hijgerige puber knaap op tinder.
Roodkapjeendewolf schreef:
23-01-2021 20:01
Speel het spel. Geef niet alles tegelijk maar maak een ander nieuwsgierig. Dat smaakt naar meer! Laat je niet te snel vangen en hou je marktwaarde hoog. Te snel happen en te graag willen is killig. Zelfs voor een seksdate.

Eens wel... ik strooi sowieso ook niet met naaktfoto's. Zeker niet in het begin. Het spel is leuk, en spannend...
Zowizo schreef:
23-01-2021 23:23
Eens wel... ik strooi sowieso ook niet met naaktfoto's. Zeker niet in het begin. Het spel is leuk, en spannend...
Ja dat spel is heerlijk hé...
_Anne_ schreef:
23-01-2021 23:24
Ja dat spel is heerlijk hé...

Ja daar alleen krijg je al energie van... alleen nu een beetje uitzichtloos allemaal. Dus dan zijn alle tips welkom om hem "warm" te houden... ;-)
Zowizo schreef:
23-01-2021 23:27
Ja daar alleen krijg je al energie van... alleen nu een beetje uitzichtloos allemaal. Dus dan zijn alle tips welkom om hem "warm" te houden... ;-)
Ja ik denk dat alle tips al wel gegeven zijn. Niet meteen alles prijsgeven.
Ik vraag ook altijd heel veel. Favo liedje, waarom, favo film, strand of bos, Friesland of Limburg, een beetje iemand leren kennen. Niet meteen over seks. Hoewel er soms ook best een wat spannender vraag tussen zit, maar niet alleen maar.
_Anne_ schreef:
23-01-2021 23:32
Ja ik denk dat alle tips al wel gegeven zijn. Niet meteen alles prijsgeven.
Ik vraag ook altijd heel veel. Favo liedje, waarom, favo film, strand of bos, Friesland of Limburg, een beetje iemand leren kennen. Niet meteen over seks. Hoewel er soms ook best een wat spannender vraag tussen zit, maar niet alleen maar.

Ja ik ben ook zo nieuwsgierig... maar vind dat ook altijd leuk om te weten van iemand. Waar zijn interesses liggen enzo.
_Anne_ schreef:
23-01-2021 23:32
Ja ik denk dat alle tips al wel gegeven zijn. Niet meteen alles prijsgeven.
Ik vraag ook altijd heel veel. Favo liedje, waarom, favo film, strand of bos, Friesland of Limburg, een beetje iemand leren kennen. Niet meteen over seks. Hoewel er soms ook best een wat spannender vraag tussen zit, maar niet alleen maar.
Ik kan slecht tegen koetjes en kalfjes lk vraag persoonlijke dingen omdat ik wil weten hoe iemand is. Ik geef toe dat valt niet altijd in goede aarde.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het juist wel belangrijk hoe iemand in het leven staat. Daar hoort voor mij ook muziek en filmsmaak bij. Dat maakt vaak wel of het klikt of niet vind ik.
Maat schreef:
23-01-2021 23:45
Ik kan slecht tegen koetjes en kalfjes lk vraag persoonlijke dingen omdat ik wil weten hoe iemand is. Ik geef toe dat valt niet altijd in goede aarde.
Ik denk dat je door koetjes en kalfjes ook wel een beeld van iemand krijgt. Als het niet alleen maar bij koetjes en kalfjes blijft, dat zou ik niet willen. Net zoals ik niet wil dat ik alleen maar over seks praat met een (potentiële) minnaar.
_Anne_ schreef:
23-01-2021 23:49
Ik denk dat je door koetjes en kalfjes ook wel een beeld van iemand krijgt. Als het niet alleen maar bij koetjes en kalfjes blijft, dat zou ik niet willen. Net zoals ik niet wil dat ik alleen maar over seks praat met een (potentiële) minnaar.
Natuurlijk krijg je een beeld en natuurlijk wil ik het daar best over hebben maar ik zoek altijd naar diepgang. Als dat er niet is laat ik die koetjes en kalfjes liever in de weide staan.
Ook als het over seks gaat zoek ik naar diepgang. Dat favo standje is bijzaak.
Dan denk ik dat we hetzelfde bedoelen.
_Anne_ schreef:
23-01-2021 23:54
Dan denk ik dat we hetzelfde bedoelen.
Great minds...;-)
Maat schreef:
23-01-2021 23:56
Great minds...;-)
Duh ;)
Hexopbezemsteel schreef:
23-01-2021 21:24
Ik geloof niet dat je veel van mij gelezen hebt.
Alles heb ik gelezen, Hex. Geloof me maar!
Helaholalala schreef:
23-01-2021 23:57
Alles heb ik gelezen, Hex. Geloof me maar!
Nee he, dat is echt de goden verzoeken hoor!
_Anne_ schreef:
23-01-2021 23:49
Ik denk dat je door koetjes en kalfjes ook wel een beeld van iemand krijgt. Als het niet alleen maar bij koetjes en kalfjes blijft, dat zou ik niet willen. Net zoals ik niet wil dat ik alleen maar over seks praat met een (potentiële) minnaar.

Nee precies. Het onderwerp seks komt uiteraard aan bod maar wel op het juiste moment. En dan ben ik zeker niet vies van een lekker potje sexting.

Koetjes en kalfjes vind ik ook leuk. Een beetje diepgang in een gesprek ook maar niet teveel daar word ik wat ongemakkelijk van, geen idee waarom...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven