Minnaar deel 43

donderdag 27 mei 2021 om 10:55
Al 42 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars en/of minnaarrelaties in het algemeen.
Vliegt jouw hart vrij rond, vangbaar met een netje voor elke jager met stoute ogen of ben je een stoere krijgster met pantser en harnas? Moeten de mannen hún hart beschermen omdat jij voor de lust gaat en niet voor de liefde?
Met andere woorden.....
Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met het grootste gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen? Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden, al staan we natuurlijk ook een beetje open voor andere meningen. Elkaar een spiegel voorhouden, prima, maar behandel elkaar vooral met respect!
Offtopic: Vind je het alleen maar leuk om je ongezouten ongenoegen over vreemdgaan hier te komen verkondigen, open dan vooral je eigen topic!
Het is fijn als je een avatar uploadt, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen.
Probeer zo weinig mogelijk te QUOTEN, door het precaire onderwerp wensen sommige schrijf(st)ers hun postings later aan te passen. Bedankt!
Link naar vorige topic:
seks/minnaar-deel-42/list_messages/473519
Voorgaande delen:
seks/minnaar/list_messages/15890
seks/minnaar-deel2/list_messages/43196
seks/minnaar-deel3/list_messages/51194
seks/minnaar-deel-4/list_messages/59003
seks/minnaar-deel-5/list_messages/62401
seks/minnaar-deel-6/list_messages/65592
seks/minnaar-deel-7/list_messages/69657
seks/minnaar-deel-8/list_messages/72514
seks/minnaar-deel-9/list_messages/74774
seks/minnaar-deel-10/list_messages/77269
seks/minnaar-deel-11/list_messages/82635
seks/minnaar-deel-12/list_messages/87456
seks/minnaar-deel-13/list_messages/92355
seks/minnaar-deel-14/list_messages/107002
seks/minnaar-deel-15/list_messages/134630
seks/minnaar-deel-16/list_messages/145365
seks/minnaar-deel-17/list_messages/153641
seks/minnaartopic-deel-18/list_messages/163798
seks/minnaar-deel-19/list_messages/176186
seks/minnaar-deel-20/list_messages/191153
seks/minnaartopic-deel-21/list_messages/202110
seks/minnaar-deel-22/list_messages/215589
seks/minnaar-deel-23/list_messages/227219
seks/minnaar-deel-24/list_messages/231529
seks/minnaar-deel-25/list_messages/236190
seks/minnaar-deel-26/list_messages/242091
seks/minnaar-deel-27/list_messages/246066
seks/minnaar-deel-28/list_messages/257409
seks/minnaar-deel-29/list_messages/268891
seks/quot-minnaar-quot-deel-30-alweer/l ... ges/288657
seks/minnaar-deel-31/list_messages/301457
seks/minnaar-deel-32/list_messages/318979
seks/minnaar-deel-33/list_messages/345287
seks/minnaar-deel-34/list_messages/362233
seks/minnaar-deel-35/list_messages/378927
seks/minnaar-deel-36/list_messages/393194
seks/minnaar-deel-37/list_messages/431927
seks/minnaar-deel-38/list_messages/443929
seks/minnaar-deel-39/list_messages/451347
seks/minnaar-deel-40/list_messages/465483
seks/minnaar-deel-41/list_messages/470123
Vliegt jouw hart vrij rond, vangbaar met een netje voor elke jager met stoute ogen of ben je een stoere krijgster met pantser en harnas? Moeten de mannen hún hart beschermen omdat jij voor de lust gaat en niet voor de liefde?
Met andere woorden.....
Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met het grootste gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen? Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden, al staan we natuurlijk ook een beetje open voor andere meningen. Elkaar een spiegel voorhouden, prima, maar behandel elkaar vooral met respect!
Offtopic: Vind je het alleen maar leuk om je ongezouten ongenoegen over vreemdgaan hier te komen verkondigen, open dan vooral je eigen topic!
Het is fijn als je een avatar uploadt, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen.
Probeer zo weinig mogelijk te QUOTEN, door het precaire onderwerp wensen sommige schrijf(st)ers hun postings later aan te passen. Bedankt!
Link naar vorige topic:
seks/minnaar-deel-42/list_messages/473519
Voorgaande delen:
seks/minnaar/list_messages/15890
seks/minnaar-deel2/list_messages/43196
seks/minnaar-deel3/list_messages/51194
seks/minnaar-deel-4/list_messages/59003
seks/minnaar-deel-5/list_messages/62401
seks/minnaar-deel-6/list_messages/65592
seks/minnaar-deel-7/list_messages/69657
seks/minnaar-deel-8/list_messages/72514
seks/minnaar-deel-9/list_messages/74774
seks/minnaar-deel-10/list_messages/77269
seks/minnaar-deel-11/list_messages/82635
seks/minnaar-deel-12/list_messages/87456
seks/minnaar-deel-13/list_messages/92355
seks/minnaar-deel-14/list_messages/107002
seks/minnaar-deel-15/list_messages/134630
seks/minnaar-deel-16/list_messages/145365
seks/minnaar-deel-17/list_messages/153641
seks/minnaartopic-deel-18/list_messages/163798
seks/minnaar-deel-19/list_messages/176186
seks/minnaar-deel-20/list_messages/191153
seks/minnaartopic-deel-21/list_messages/202110
seks/minnaar-deel-22/list_messages/215589
seks/minnaar-deel-23/list_messages/227219
seks/minnaar-deel-24/list_messages/231529
seks/minnaar-deel-25/list_messages/236190
seks/minnaar-deel-26/list_messages/242091
seks/minnaar-deel-27/list_messages/246066
seks/minnaar-deel-28/list_messages/257409
seks/minnaar-deel-29/list_messages/268891
seks/quot-minnaar-quot-deel-30-alweer/l ... ges/288657
seks/minnaar-deel-31/list_messages/301457
seks/minnaar-deel-32/list_messages/318979
seks/minnaar-deel-33/list_messages/345287
seks/minnaar-deel-34/list_messages/362233
seks/minnaar-deel-35/list_messages/378927
seks/minnaar-deel-36/list_messages/393194
seks/minnaar-deel-37/list_messages/431927
seks/minnaar-deel-38/list_messages/443929
seks/minnaar-deel-39/list_messages/451347
seks/minnaar-deel-40/list_messages/465483
seks/minnaar-deel-41/list_messages/470123
dinsdag 15 april 2025 om 12:56
Eidde wat ik mij wel altijd afvraag. Heb jij de vrijheid om naast hem andere contacten aan te gaan? Of is het exclusief (voor jou dan). Ik verbaas mij echt over veel situaties waarbij van de minnares exclusiviteit wordt verwacht en de bedrieger zelfs jaloers kan zijn. Terwijl hij haar niets kan of wil bieden en zelf natuurlijk wel een vaste persoon heeft. Ik zou in zo'n situatie altijd mijn vrijheid willen behouden. Niet wachten tot hij een keer tijd heeft. En zelf niets mogen ondernemen. Ook kom je daarmee al snel in een (ongelijkwaardige) relatie terecht.
dinsdag 15 april 2025 om 13:11
Dat is bij ons niet aan de orde Evelien, ik ben vrij, en voel me vrij, om iets anders aan te gaan. Ik date ook nog wel. Dat komt ook omdat ik niet de wens heb dat mijn minnaar voor mij kiest.
Hij wil nooit dat ik iets afzeg of dingen laat voor hem. Voor mijn gevoel is het erg gelijkwaardig, zeker qua respect naar elkaar. We hebben het goed met elkaar voor. Mocht 1 van ons het lastig vinden dan praten we er over. Die ruimte is er.
Hij wil nooit dat ik iets afzeg of dingen laat voor hem. Voor mijn gevoel is het erg gelijkwaardig, zeker qua respect naar elkaar. We hebben het goed met elkaar voor. Mocht 1 van ons het lastig vinden dan praten we er over. Die ruimte is er.
I wanna live my life with the volume full!
dinsdag 15 april 2025 om 19:03
Ja sneller dan verwacht dus. Ik was niet de oorzaak hoor, maar hij vond al langer dat het op was en zij had zich daar eerder tegen verzet maar was er nu ineens ook wel klaar mee. Ze gaan nog heel goed met elkaar om, over mij heeft hij niks gezegd (ik snap dat ook wel, dat zou misschien als een trap na voelen). Tussen ons gaat alles heel goed, al ben ik nog wat voorzichtig w.b. vertrouwen en all in gaan, gevoelsmatig. Maar we hebben het wel héél erg leuk.
Je vraagt je wel eens af: 'Waar hebben wij het aan verdiend?
dinsdag 15 april 2025 om 20:39
Gevoel laat zich natuurlijk niet altijd rationaliseren, zelfs jaloerse gevoelens van een gebonden minnaar niet en die mogen er dus best zijn.evelien2010 schreef: ↑15-04-2025 12:56Ik verbaas mij echt over veel situaties waarbij van de minnares exclusiviteit wordt verwacht en de bedrieger zelfs jaloers kan zijn.
Als je je als minnares laat duwen in een mate van exclusiviteit terwijl hij rotsvast aan zijn vrouw gebakken zit is dit toch echt de verantwoordelijkheid van de minnares zelf.
.
woensdag 16 april 2025 om 10:27
Fijn dat ze nog goed met elkaar om gaan, dat maakt het voor jullie ook weer makkelijker. Leuk dat jullie het zo leuk hebben! Is het nu ook gevoelsmatig anders? Omdat het nu wel 'voor het echie' is?Murgatroyd schreef: ↑15-04-2025 19:03Ja sneller dan verwacht dus. Ik was niet de oorzaak hoor, maar hij vond al langer dat het op was en zij had zich daar eerder tegen verzet maar was er nu ineens ook wel klaar mee. Ze gaan nog heel goed met elkaar om, over mij heeft hij niks gezegd (ik snap dat ook wel, dat zou misschien als een trap na voelen). Tussen ons gaat alles heel goed, al ben ik nog wat voorzichtig w.b. vertrouwen en all in gaan, gevoelsmatig. Maar we hebben het wel héél erg leuk.
I wanna live my life with the volume full!
zondag 20 april 2025 om 10:06
Even een nieuw account aangemaakt vanwege herkenbaarheid.
Ik heb een fwb. Seks en ik dacht een fijne vriendschap. Beide een druk leven. De laatste tijd is er minder contact, we zien elkaar wel met dezelfde regelmaat zoals we al jaren doen. De seks is heerlijk, maar ineens hoorde ik hem veel minder tussendoor, ik merk dat ik dit niet leuk vind. Aangegeven dat ik wat heen en weer berichten na een afspraakje fijn vind. Even uitgeilen samen. Hij zegt het enorm druk te hebben en er is geen reden daar aan te twijfelen. Maar even wat zinnen intikken lijkt me nu niet enorm veel tijd kosten.
Onze laatste afspraakje is ruim twee weken geleden, ik heb hem een berichtje gestuurd zoals altijd, dat ik het fijn heb gehad en al uitkijk naar de volgende keer. Niks terug. Ik word hier niet blij van en vind geiligheid rond afspraakjes erg lekker.
Van de ene kant denk ik, er kan ook wat gebeurd zijn. Maar gezien zijn patroon het laatste jaar verwacht ik eerder dat ik niet in beeld ben. Heeft hij het druk? Zeker weten! Maar dat is nooit anders geweest. Slap excuus vind ik.
Ik merk dat ik hierdoor minder zin in hem krijg.
We stuurden toch wel een paar keer per week een appje naar elkaar, ook over de dagelijkse beslommeringen. Nu denk ik, afwachten en het nogmaals aangeven. Of zoek ik gewoon lekker een andere man die wel tijd voor me heeft?
Dit van me afschrijven is al fijn!
Ik heb een fwb. Seks en ik dacht een fijne vriendschap. Beide een druk leven. De laatste tijd is er minder contact, we zien elkaar wel met dezelfde regelmaat zoals we al jaren doen. De seks is heerlijk, maar ineens hoorde ik hem veel minder tussendoor, ik merk dat ik dit niet leuk vind. Aangegeven dat ik wat heen en weer berichten na een afspraakje fijn vind. Even uitgeilen samen. Hij zegt het enorm druk te hebben en er is geen reden daar aan te twijfelen. Maar even wat zinnen intikken lijkt me nu niet enorm veel tijd kosten.
Onze laatste afspraakje is ruim twee weken geleden, ik heb hem een berichtje gestuurd zoals altijd, dat ik het fijn heb gehad en al uitkijk naar de volgende keer. Niks terug. Ik word hier niet blij van en vind geiligheid rond afspraakjes erg lekker.
Van de ene kant denk ik, er kan ook wat gebeurd zijn. Maar gezien zijn patroon het laatste jaar verwacht ik eerder dat ik niet in beeld ben. Heeft hij het druk? Zeker weten! Maar dat is nooit anders geweest. Slap excuus vind ik.
We stuurden toch wel een paar keer per week een appje naar elkaar, ook over de dagelijkse beslommeringen. Nu denk ik, afwachten en het nogmaals aangeven. Of zoek ik gewoon lekker een andere man die wel tijd voor me heeft?
zondag 20 april 2025 om 18:19
Bericht is goedgekeurd, dat was ik alweer vergeten dat dit zo is met een nieuw account.Poehpoeh schreef: ↑20-04-2025 10:06Even een nieuw account aangemaakt vanwege herkenbaarheid.
zondag 20 april 2025 om 18:51
Ik heb het gevoel dat de interesse vanuit hem minder is. Maar als we elkaar zien is het vuurwerk en vliegt de dag om. Ik vind dat vooral verwarrend denk ik. Als we elkaar zien is het prima en dan ineens is het weken stil terwijl dit niet zo was. Als ik er iets over zeg krijg ik het antwoord, ja zo druk! Ik zal erop letten en vervolgens hoor ik weken niks.
Ik wil niet alleen maar berichten krijgen met datums van elkaar kunnen zien. Beetje interesse en geklets tussendoor kan ik erg waarderen.
Exclusief zijn we zeker niet, willen we ook beide niet. We gunnen elkaar ook andere avontuurtjes en zijn daar open over.
Ik wil niet alleen maar berichten krijgen met datums van elkaar kunnen zien. Beetje interesse en geklets tussendoor kan ik erg waarderen.
Exclusief zijn we zeker niet, willen we ook beide niet. We gunnen elkaar ook andere avontuurtjes en zijn daar open over.
zondag 20 april 2025 om 19:00
Dank!
Ik draai al een tijdje mee maar een nieuw account gemaakt voor dit onderwerp.
Al wat jaren zien we elkaar regelmatig, om de paar weken. We appten vaak dagelijks maar toch zeker wel twee keer per week. Het laatste jaar stukken minder wat prima is maar twee weken niets horen na een afspraakje vind ik niet leuk.
Ik draai al een tijdje mee maar een nieuw account gemaakt voor dit onderwerp.
Al wat jaren zien we elkaar regelmatig, om de paar weken. We appten vaak dagelijks maar toch zeker wel twee keer per week. Het laatste jaar stukken minder wat prima is maar twee weken niets horen na een afspraakje vind ik niet leuk.
zondag 20 april 2025 om 19:01
Zijn jullie allebei gebonden?Poehpoeh schreef: ↑20-04-2025 18:51Ik heb het gevoel dat de interesse vanuit hem minder is. Maar als we elkaar zien is het vuurwerk en vliegt de dag om. Ik vind dat vooral verwarrend denk ik. Als we elkaar zien is het prima en dan ineens is het weken stil terwijl dit niet zo was. Als ik er iets over zeg krijg ik het antwoord, ja zo druk! Ik zal erop letten en vervolgens hoor ik weken niks.
Live Life to the fullest
zondag 20 april 2025 om 19:05
Ja, beide getrouwd. Beide huwelijken zijn seksloos. Ik heb seks buiten de deur met toestemming van mijn partner.
zondag 20 april 2025 om 19:16
Poehpoeh, jij hebt dus een open relatie en bent gewoon open en eerlijk. Maar hoe zit dat voor hem? Aangezien er geen sprake is van exclusiviteit zou ik toch kijken naar een andere fwb voor erbij. Dan ben je niet zo afhankelijk van alleen het contact met hem. En is het minder vervelend als hij geen berichten stuurt. En dan bij voorkeur iemand die gewoon open is en geen vreemdganger. Die hebben niet altijd de mogelijkheden om contact te onderhouden.
Aangezien hij niet je vaste partner is ben jij vrij om te doen wat je wilt. Ik zou het gesprek ook aangaan. Waarom stuurt hij geen berichten? Geen behoefte, angst voor ontdekken of wil hij geen emotionele connectie?
Aangezien hij niet je vaste partner is ben jij vrij om te doen wat je wilt. Ik zou het gesprek ook aangaan. Waarom stuurt hij geen berichten? Geen behoefte, angst voor ontdekken of wil hij geen emotionele connectie?
zondag 20 april 2025 om 19:24
Ik heb geen tijd voor een fwb erbij. Soms een los uitstapje doe ik wel en daar zeurt ook niemand over gelukkig. Anders ben ik er snel klaar mee.
Hij bericht meestal als hij op zijn werk is, ruimte genoeg om een appje te sturen, hij doet het de laatste tijd gewoon minder. Dat stoort me niet eens eigenlijk, maar 0 na een afspraakje? Nee, niet ok voor mij, gewoon raar.
Ik heb het aangegeven dat ik dit niet leuk vind maar dan zegt hij dat het bij hem er bij in schiet omdat het razend druk is op zijn werk.
Het zou voor mij dan eerder een ander zijn dan een fwb erbij.
Hij bericht meestal als hij op zijn werk is, ruimte genoeg om een appje te sturen, hij doet het de laatste tijd gewoon minder. Dat stoort me niet eens eigenlijk, maar 0 na een afspraakje? Nee, niet ok voor mij, gewoon raar.
Ik heb het aangegeven dat ik dit niet leuk vind maar dan zegt hij dat het bij hem er bij in schiet omdat het razend druk is op zijn werk.
Het zou voor mij dan eerder een ander zijn dan een fwb erbij.
zondag 20 april 2025 om 19:39
Jij bent niet tevreden dus ga je terug naar de tekentafel en dan vertel je hem heel duidelijk wat je wilt. Dus niet vrijblijvend "joh 2 keer pw een appje is goed hoor" maar gewoon, elke dag even contact, al is het een oneliner of een smiley. Heeft hij dat niet te bieden, prima, dan volstaat hij dus niet meer en kun je je helemaal openstellen voor een vers exemplaar.
Er lopen er zát waarmee het vuurwerk kan zijn in bed.
.
zondag 20 april 2025 om 19:48
Duidelijke taal, hou ik van! Misschien ben ik niet duidelijk genoeg idd.Rooss4.0 schreef: ↑20-04-2025 19:39Jij bent niet tevreden dus ga je terug naar de tekentafel en dan vertel je hem heel duidelijk wat je wilt. Dus niet vrijblijvend "joh 2 keer pw een appje is goed hoor" maar gewoon, elke dag even contact, al is het een oneliner of een smiley. Heeft hij dat niet te bieden, prima, dan volstaat hij dus niet meer en kun je je helemaal openstellen voor een vers exemplaar.
Op ons volgend treffen zal ik duidelijker zeggen wat mijn behoefte is. Wil of kan hij dat niet? Prima, maar dan niet meer met mij.
Na een afspraakje wil ik je lezen, ben je helemaal stil na een treffen? Dan is het de laatste keer geweest dat we elkaar gezien hebben.
Dank!
zondag 20 april 2025 om 19:51
Precies.
Nu weet ik wel uit ervaring dat vreemdgangers na een date vaak even een paar dagen voor zichzelf nodig hebben. De geilheid voorbij, geconfronteerd worden met het leven van alledag en een nietswetende partner, dat doet iets met je. Ik noemde die stilte vroeger "de nadatesecontactdip". Als jouw minnaar hier last van heeft mag hij daar open over zijn naar jou en ik kan me voorstellen dat jij daar best begrip voor zult hebben.
Maar stilte om de stilte of "druk" als kutexcuus vind ik niet kunnen. En hoef je dus ook niet te pikken.
Nu weet ik wel uit ervaring dat vreemdgangers na een date vaak even een paar dagen voor zichzelf nodig hebben. De geilheid voorbij, geconfronteerd worden met het leven van alledag en een nietswetende partner, dat doet iets met je. Ik noemde die stilte vroeger "de nadatesecontactdip". Als jouw minnaar hier last van heeft mag hij daar open over zijn naar jou en ik kan me voorstellen dat jij daar best begrip voor zult hebben.
Maar stilte om de stilte of "druk" als kutexcuus vind ik niet kunnen. En hoef je dus ook niet te pikken.
.
zondag 20 april 2025 om 20:00
Een wijze vrouw schreef hier ooit 'als je tijd hebt om te kakken heb je ook tijd om te appen' 
Te druk is een lulsmoes. Hij heeft niet meer zo'n zin in appen of is tussen de dates gewoon niet met jou meer bezig in zijn gedachten. Allemaal prima maar laat hem daar eerlijk over zijn. Dan kun jij voor jezelf bepalen of je de dates goed genoeg vindt om ze door te zetten met zo weinig contact tussendoor, of je kunt iemand zoeken die wel gezellig appt tussen de dates door.
Maar ja, daar eerlijk over zijn durft hij misschien niet, omdat hij die dates niet kwijt wil...

Te druk is een lulsmoes. Hij heeft niet meer zo'n zin in appen of is tussen de dates gewoon niet met jou meer bezig in zijn gedachten. Allemaal prima maar laat hem daar eerlijk over zijn. Dan kun jij voor jezelf bepalen of je de dates goed genoeg vindt om ze door te zetten met zo weinig contact tussendoor, of je kunt iemand zoeken die wel gezellig appt tussen de dates door.
Maar ja, daar eerlijk over zijn durft hij misschien niet, omdat hij die dates niet kwijt wil...
Coffee is never my cup of tea
zondag 20 april 2025 om 21:48
Zijn nietswetende vrouw doet zeker iets met hem. Weet ik en heb ik begrip voor. Spreken we ook regelmatig over. Dat zijn zaken die bespreekbaar moeten zijn (vind ik).
Een paar dagen is ook het probleem niet, gebeurt regelmatig als we elkaar gezien hebben net voor zijn vrije weekend. Maar twee weken een berichtje van mij niet beantwoorden? Te druk vind ik dan zo'n flauw excuus. Geen zin meer om te appen, geen tijd, wat dan ook, zeg het gewoon. Dan kan ik besluiten wat ik wil met wat ik weet.
Op deze manier raakt hij de dates ook kwijt.
Niet met mij bezig zijn tussen de afspraakjes door lijkt me zelfs heel gezond moet ik zeggen. Maar niet antwoorden vind ik gewoon stom.
Hele wijze vrouw!
ik zal het hem zeggen.
Dank!
Een paar dagen is ook het probleem niet, gebeurt regelmatig als we elkaar gezien hebben net voor zijn vrije weekend. Maar twee weken een berichtje van mij niet beantwoorden? Te druk vind ik dan zo'n flauw excuus. Geen zin meer om te appen, geen tijd, wat dan ook, zeg het gewoon. Dan kan ik besluiten wat ik wil met wat ik weet.
Op deze manier raakt hij de dates ook kwijt.
Niet met mij bezig zijn tussen de afspraakjes door lijkt me zelfs heel gezond moet ik zeggen. Maar niet antwoorden vind ik gewoon stom.
Hele wijze vrouw!

Dank!
maandag 21 april 2025 om 09:56
Deels, zeker wel qua intensiteit en kwaliteit van het contact. Ik ben nog wat voorzichtig gezien de voorgeschiedenis en we zijn ook nog collega's, de coming out op het werk moet nog komen. Maar hij heeft al best wat vrienden en een paar familieleden van mij ontmoet en ik zijn beste vriend (gezien zijn gezin en dat de scheiding nog zo vers is, ligt het allemaal wat gevoeliger). Rustig aan dus, maar dat is goed voor mij, het verloopt allemaal heel chill.
Je vraagt je wel eens af: 'Waar hebben wij het aan verdiend?
dinsdag 22 april 2025 om 11:27
Oh jee, dat was ik niet toch?Marianneke schreef: ↑20-04-2025 20:00Een wijze vrouw schreef hier ooit 'als je tijd hebt om te kakken heb je ook tijd om te appen'![]()
.
dinsdag 22 april 2025 om 13:13
Poehpoeh, herkenbaar, ik heb destijds hetzelfde ervaren.
Na zo’n 4 jaar zeer regelmatig daten, hij getrouwd, ik single, werd het app-contact ook steeds minder en dat vond ik niet prettig. Het meest lastige vond ik vooral dat wanneer hij online was en een berichtje stuurde (via Kik), ik daarop antwoordde en meestal ook een vraag stelde. Hij ging echter meteen, na het versturen van zijn bericht, offline, waardoor er ook geen ‘interactief gesprek’ meer mogelijk was en ik bijv zo’n 5 dagen later nogeens een antwoord kreeg op mijn vraag. Vreselijk irritant vond ik dat.
Ook bij ons was alles bespreekbaar, maar dit stukje leek hij maar niet te willen (of kunnen?) begrijpen. Ik had dat app-contact ook nodig om die geweldig heerlijke dates te hebben, niet enkel 3 dagen vooraf veel contact als zgn opgeiling. In het begin kon het niet op, zo vaak hij een bericht stuurde, dus dat zgn ‘druk zijn’ ging voor mij ook niet op!
Dit is ook wel de reden dat ik ons contact na zo’n 5 jaar heb beëindigend, het was mooi, leuk, gezellig en vooral heerlijk geweest, maar de irritatie (vanuit mij dus) werd alleen maar erger. Als je al zoveel jaar met elkaar omgaat en er geen, of weinig, ruimte meer is voor een normaal gesprek tussendoor, dan houdt het voor mij écht op.
Na zo’n 4 jaar zeer regelmatig daten, hij getrouwd, ik single, werd het app-contact ook steeds minder en dat vond ik niet prettig. Het meest lastige vond ik vooral dat wanneer hij online was en een berichtje stuurde (via Kik), ik daarop antwoordde en meestal ook een vraag stelde. Hij ging echter meteen, na het versturen van zijn bericht, offline, waardoor er ook geen ‘interactief gesprek’ meer mogelijk was en ik bijv zo’n 5 dagen later nogeens een antwoord kreeg op mijn vraag. Vreselijk irritant vond ik dat.
Ook bij ons was alles bespreekbaar, maar dit stukje leek hij maar niet te willen (of kunnen?) begrijpen. Ik had dat app-contact ook nodig om die geweldig heerlijke dates te hebben, niet enkel 3 dagen vooraf veel contact als zgn opgeiling. In het begin kon het niet op, zo vaak hij een bericht stuurde, dus dat zgn ‘druk zijn’ ging voor mij ook niet op!
Dit is ook wel de reden dat ik ons contact na zo’n 5 jaar heb beëindigend, het was mooi, leuk, gezellig en vooral heerlijk geweest, maar de irritatie (vanuit mij dus) werd alleen maar erger. Als je al zoveel jaar met elkaar omgaat en er geen, of weinig, ruimte meer is voor een normaal gesprek tussendoor, dan houdt het voor mij écht op.
Live Life to the fullest

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in