Minnaar deel 43

27-05-2021 10:55 2103 berichten
Al 42 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars en/of minnaarrelaties in het algemeen.

Vliegt jouw hart vrij rond, vangbaar met een netje voor elke jager met stoute ogen of ben je een stoere krijgster met pantser en harnas? Moeten de mannen hún hart beschermen omdat jij voor de lust gaat en niet voor de liefde?

Met andere woorden.....

Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met het grootste gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen? Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden, al staan we natuurlijk ook een beetje open voor andere meningen. Elkaar een spiegel voorhouden, prima, maar behandel elkaar vooral met respect!

Offtopic: Vind je het alleen maar leuk om je ongezouten ongenoegen over vreemdgaan hier te komen verkondigen, open dan vooral je eigen topic!

Het is fijn als je een avatar uploadt, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen.
Probeer zo weinig mogelijk te QUOTEN, door het precaire onderwerp wensen sommige schrijf(st)ers hun postings later aan te passen. Bedankt!

Link naar vorige topic:
seks/minnaar-deel-42/list_messages/473519

Voorgaande delen:

seks/minnaar/list_messages/15890
seks/minnaar-deel2/list_messages/43196
seks/minnaar-deel3/list_messages/51194
seks/minnaar-deel-4/list_messages/59003
seks/minnaar-deel-5/list_messages/62401
seks/minnaar-deel-6/list_messages/65592
seks/minnaar-deel-7/list_messages/69657
seks/minnaar-deel-8/list_messages/72514
seks/minnaar-deel-9/list_messages/74774
seks/minnaar-deel-10/list_messages/77269
seks/minnaar-deel-11/list_messages/82635
seks/minnaar-deel-12/list_messages/87456
seks/minnaar-deel-13/list_messages/92355
seks/minnaar-deel-14/list_messages/107002
seks/minnaar-deel-15/list_messages/134630
seks/minnaar-deel-16/list_messages/145365
seks/minnaar-deel-17/list_messages/153641
seks/minnaartopic-deel-18/list_messages/163798
seks/minnaar-deel-19/list_messages/176186
seks/minnaar-deel-20/list_messages/191153
seks/minnaartopic-deel-21/list_messages/202110
seks/minnaar-deel-22/list_messages/215589
seks/minnaar-deel-23/list_messages/227219
seks/minnaar-deel-24/list_messages/231529
seks/minnaar-deel-25/list_messages/236190
seks/minnaar-deel-26/list_messages/242091
seks/minnaar-deel-27/list_messages/246066
seks/minnaar-deel-28/list_messages/257409
seks/minnaar-deel-29/list_messages/268891
seks/quot-minnaar-quot-deel-30-alweer/l ... ges/288657
seks/minnaar-deel-31/list_messages/301457
seks/minnaar-deel-32/list_messages/318979
seks/minnaar-deel-33/list_messages/345287
seks/minnaar-deel-34/list_messages/362233
seks/minnaar-deel-35/list_messages/378927
seks/minnaar-deel-36/list_messages/393194
seks/minnaar-deel-37/list_messages/431927
seks/minnaar-deel-38/list_messages/443929
seks/minnaar-deel-39/list_messages/451347
seks/minnaar-deel-40/list_messages/465483
seks/minnaar-deel-41/list_messages/470123
Alle reacties Link kopieren Quote
Elegantic schreef:
22-08-2025 13:53
Ik ben ook wel benieuwd wat jullie nu thuis gaan doen Yoekie? Nu al zo snel een nieuwe minnaar na ex minnaar lijkt me ook niet heel verstandig en eerder vlucht gedrag van je huidige situatie en je verlangen naar aandacht
Ik herken het wel hoor, die verslaving aan aandacht (al was het bij mij aan die éne persoon en niet gewoon random een) en als er zich dan een nieuw exemplaar aanbied is dat natuurlijk wel makkelijk doorhobbelen zo, of het slim is?
Ja het is niet slim ik weet het.
ik heb gemerkt dat het bij mij niet echt om
De sex gaat. Maar meer de aandacht en fijne gesprekken met iemand hebben.
Yoekiweerstand schreef:
22-08-2025 14:04

Dat iemand jou de volledige aandacht geeft tijdens gesprekken kun je toch ook al bij een psycholoog oid hebben?

Voor zover ik weet gaat een minnaar wel in de basis om de seks, ook al vertelt die klusjesman jou nu alleen nog over zijn stiekeme seks met zijn (andere) bijvrouw.
Yoekiweerstand schreef:

En die fijne gesprekken kun je niet (weer) hebben met je man?
Ik lees een kort verslag over het weekend, met een conclusie dat jullie beiden ervaren dat jullie als broer en zus leven
Zijn jullie daar allebei happy mee of willen jullie daar iets mee? Elkaar weer als meer dan broer en zus gaan zien. Fijne leuke gesprekken hebben samen?
aurora79 schreef:
21-08-2025 18:13
Hij stuurde mij net een berichtje dat hij me mist en van me houdt. Hij komt zondag al thuis. Veel eerder dan verwacht.
Ik ben benieuwd of hij me dan meteen wil zien en wat hij gaat zeggen.
Oh dat is ineens een ander scenario. Klinkt als een doorgehakte knoop Hopelijk laat hij dan snel wat meer van zich horen
Yoekiweerstand schreef:
Geen enkele man heeft in het geheim contacten met andere vrouwen alleen voor de "goede gesprekken ". Die kan je ook voeren met goede vrienden.
En daar hoef je niet geheim over te doen. Uiteindelijk wil hij gewoon seks met jou. En jij gaat daarin mee want anders verdwijnt de aandacht en de goede gesprekken. Voor wat hoort wat.

Tijd om met je man te praten over een open relatie. Heel erg eng. Maar zoals het nu gaat wordt niemand beter van. En jullie liefdesrelatie is al voorbij. Je kunt prima als broer en zus blijven samenleven en daarnaast wat extra's hebben voor erbij. Maar wees dan eerlijk ipv van de ene minnaar naar de volgende te hoppen.
evelien2010 schreef:
22-08-2025 15:32
Geen enkele man heeft in het geheim contacten met andere vrouwen alleen voor de "goede gesprekken ". Die kan je ook voeren met goede vrienden.
Teveel risico inderdaad voor te weinig lol
koekies zijn lekker
zoetjerminder schreef:
22-08-2025 15:58
Teveel risico inderdaad voor te weinig lol
Ik vroeg hem via de
App of hij ons samen ziet afspreken.

Toen zei hij dat hij dit
Niet wist.
Yoekiweerstand schreef:
22-08-2025 16:21
Ik vroeg hem via de
App of hij ons samen ziet afspreken.

Toen zei hij dat hij dit
Niet wist.
Afspreken om wat te doen? Lijkt mij dat hij niet alleen voor de koffie en gezelligheid gaat en daar zoveel risico voor neemt. Kan zijn dat ik het helemaal mis heb natuurlijk en hij zijn huwelijk op het stel zet voor een bakje koffie met een leuke dame
koekies zijn lekker
zoetjerminder schreef:
22-08-2025 16:30
Afspreken om wat te doen? Lijkt mij dat hij niet alleen voor de koffie en gezelligheid gaat en daar zoveel risico voor neemt. Kan zijn dat ik het helemaal mis heb natuurlijk en hij zijn huwelijk op het stel zet voor een bakje koffie met een leuke dame
Hij heeft weleens sex dates gehad met andere getrouwde dames.
Maar niet zomaar afspreken denk ik nee haha voor de leuk.
Je kan beter vriendinnen zoeken
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
-a- schreef:
21-08-2025 19:07
Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt…
Wij hebben elkaar gevonden omdat we allebei sex buiten de deur zochten, geen penvriend. Als hij afspraken begint af te zeggen begin ik wel het vrienden gevoel te krijgen.
In jouw geval kan ik me voorstellen dat je niet zit te wachten op gezellig ergens wat eten. De intentie van jou is heel duidelijk.
Dus kan me ook goed voorstellen dat je hierin je vasthoud aan bepaalde "regels"
evelien2010 schreef:
22-08-2025 15:32

Ik denk dat dit heel erg overschat wordt. Dat mannen onderling dit soort zaken bespreken met elkaar is echt eerder uitzondering dan regel. De afstand vergemakkelijkt het open spreken over gevoelens eerder dan dat het dat bemoeilijkt.

En ik heb ook wel de ervaring met vrouwen dat ze met mij makkelijker en meer bespreken op dat vlak dan met hun man/partner (en dan zit er dus iets niet lekker ja) of binnen hun eigen sociale cirkel.

Praat ook een stuk makkelijker want jouw helft van het verhaal is de ‘waarheid’ dus je kan daar een stuk minder tegengas verwachten en drijft daardoor alleen nog maar meer af van de daadwerkelijke situatie waar je eigenlijk iets zou moeten willen veranderen.
Yoekiweerstand schreef:
Toch lullig dat zo’n fijne praatmeneer meestal liever ( of ook ) van bil wil en om dat te laten gebeuren eerst goeie gesprekken gaat voeren.

Maar die man van je werk, die voert ook geen goeie gesprekken ( meer ) met zijn seksvriendin ? En ook niet ( meer ) met zijn vrouw ? Daar wil die jou dan voor, denk je / zegt hij ?

En dat goeie gesprek met je eigen man was niet bevredigend voor je ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
blijfgewoonbianca schreef:
22-08-2025 21:28
Toch lullig dat zo’n fijne praatmeneer meestal liever ( of ook ) van bil wil en om dat te laten gebeuren eerst goeie gesprekken gaat voeren.

Maar die man van je werk, die voert ook geen goeie gesprekken ( meer ) met zijn seksvriendin ? En ook niet ( meer ) met zijn vrouw ? Daar wil die jou dan voor, denk je / zegt hij ?

En dat goeie gesprek met je eigen man was niet bevredigend voor je ?
Hij zegt dat hij met haar niet die klik heeft die hij nu met mij voelt.
Maar goed ik geloof ook nie alles hè hahaha
ApproachableAlec schreef:
22-08-2025 21:14
Ik denk dat dit heel erg overschat wordt. Dat mannen onderling dit soort zaken bespreken met elkaar is echt eerder uitzondering dan regel. De afstand vergemakkelijkt het open spreken over gevoelens eerder dan dat het dat bemoeilijkt.

En ik heb ook wel de ervaring met vrouwen dat ze met mij makkelijker en meer bespreken op dat vlak dan met hun man/partner (en dan zit er dus iets niet lekker ja) of binnen hun eigen sociale cirkel.

Praat ook een stuk makkelijker want jouw helft van het verhaal is de ‘waarheid’ dus je kan daar een stuk minder tegengas verwachten en drijft daardoor alleen nog maar meer af van de daadwerkelijke situatie waar je eigenlijk iets zou moeten willen veranderen.
Dat is zeker waar.
Yoekiweerstand schreef:
22-08-2025 21:35
En je eigen man ; wat hebben jullie afgesproken?
Maar ik voorzie toch weer gedoe, en eigenlijk heb ik geen zin in die stomme gevoelens die er later bij komen kijken.
Vaak is dat nadat je sex hebt gehad dat er toch weer een bepaald gevoel bij komt kijken.
En dat kan dan weer heel moeilijk zijn om van los te komen.

Dus ik zit enorm te twijfelen om dit te stoppen.
Nu het tenminste nog niet zo ver is gekomen.
Maar ik voorzie toch weer gedoe, en eigenlijk heb ik geen zin in die stomme gevoelens die er later bij komen kijken.
Vaak is dat nadat je sex hebt gehad dat er toch weer een bepaald gevoel bij komt kijken.
En dat kan dan weer heel moeilijk zijn om van los te komen.

Dus ik zit enorm te twijfelen om dit te stoppen.
Nu het tenminste nog niet zo ver is gekomen.
Yoekiweerstand schreef:
22-08-2025 21:35
Ik snap niet zo goed wat hier grappig aan is
Echt stop ermee lieve Yoekie. Nu kan het nog ‘makkelijk’, inderdaad na de seks ga je toch weer een gevoel en verlangen ontwikkelen en dan is die stap veel moeilijker.

Ik las in een van de vorige delen dat de meeste minnaressen er nooit aan zouden zijn begonnen als ze van te voren wisten hoe pijnlijk het zou eindigen, en daar val ik ook onder. En jij weet nu ook hoe het waarschijnlijk weer gaat eindigen want je hebt het een paar dagen geleden nog meegemaakt.
Elegantic schreef:
23-08-2025 09:25
Echt stop ermee lieve Yoekie. Nu kan het nog ‘makkelijk’, inderdaad na de seks ga je toch weer een gevoel en verlangen ontwikkelen en dan is die stap veel moeilijker.

Ik las in een van de vorige delen dat de meeste minnaressen er nooit aan zouden zijn begonnen als ze van te voren wisten hoe pijnlijk het zou eindigen, en daar val ik ook onder. En jij weet nu ook hoe het waarschijnlijk weer gaat eindigen want je hebt het een paar dagen geleden nog meegemaakt.

Hij had in het begin gelogen dat hij niet getrouwd is.
Toen ik vroeg waarom hij het niet meteen verteld heeft net zoals ik had gedaan.
Zei hij: de meeste vrouwen hebben daar geen trek in. Man die getrouwd is.

Gisteravond geappt met elkaar.
Hij zei ook als het aan mij lag had ik je al geneukt.
Elegantic schreef:
23-08-2025 09:25

Ja daarom. Ik had het gisteren wel aangekaart bij hem.
Toen zei die opeens. Vind het erg lastig om je los te laten
Yoekiweerstand schreef:
23-08-2025 09:29
Hij zei ook als het aan mij lag had ik je al geneukt.
Dan weet je tenminste wat hij wil :whip:
koekies zijn lekker
Yoekiweerstand schreef:
23-08-2025 09:30
Ja daarom. Ik had het gisteren wel aangekaart bij hem.
Toen zei die opeens. Vind het erg lastig om je los te laten
Hahaha, hij bedoelt: “ ik heb je al bijna zo ver , da’s zonde van al mijn moeite “ .
Yoekie, eerlijk gezegd vind ik je nogal ongeloofwaardig overkomen
Live Life to the fullest

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven