Minnaar deel 43

27-05-2021 10:55 2247 berichten
Al 42 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars en/of minnaarrelaties in het algemeen.

Vliegt jouw hart vrij rond, vangbaar met een netje voor elke jager met stoute ogen of ben je een stoere krijgster met pantser en harnas? Moeten de mannen hún hart beschermen omdat jij voor de lust gaat en niet voor de liefde?

Met andere woorden.....

Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met het grootste gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen? Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden, al staan we natuurlijk ook een beetje open voor andere meningen. Elkaar een spiegel voorhouden, prima, maar behandel elkaar vooral met respect!

Offtopic: Vind je het alleen maar leuk om je ongezouten ongenoegen over vreemdgaan hier te komen verkondigen, open dan vooral je eigen topic!

Het is fijn als je een avatar uploadt, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen.
Probeer zo weinig mogelijk te QUOTEN, door het precaire onderwerp wensen sommige schrijf(st)ers hun postings later aan te passen. Bedankt!

Link naar vorige topic:
seks/minnaar-deel-42/list_messages/473519

Voorgaande delen:

seks/minnaar/list_messages/15890
seks/minnaar-deel2/list_messages/43196
seks/minnaar-deel3/list_messages/51194
seks/minnaar-deel-4/list_messages/59003
seks/minnaar-deel-5/list_messages/62401
seks/minnaar-deel-6/list_messages/65592
seks/minnaar-deel-7/list_messages/69657
seks/minnaar-deel-8/list_messages/72514
seks/minnaar-deel-9/list_messages/74774
seks/minnaar-deel-10/list_messages/77269
seks/minnaar-deel-11/list_messages/82635
seks/minnaar-deel-12/list_messages/87456
seks/minnaar-deel-13/list_messages/92355
seks/minnaar-deel-14/list_messages/107002
seks/minnaar-deel-15/list_messages/134630
seks/minnaar-deel-16/list_messages/145365
seks/minnaar-deel-17/list_messages/153641
seks/minnaartopic-deel-18/list_messages/163798
seks/minnaar-deel-19/list_messages/176186
seks/minnaar-deel-20/list_messages/191153
seks/minnaartopic-deel-21/list_messages/202110
seks/minnaar-deel-22/list_messages/215589
seks/minnaar-deel-23/list_messages/227219
seks/minnaar-deel-24/list_messages/231529
seks/minnaar-deel-25/list_messages/236190
seks/minnaar-deel-26/list_messages/242091
seks/minnaar-deel-27/list_messages/246066
seks/minnaar-deel-28/list_messages/257409
seks/minnaar-deel-29/list_messages/268891
seks/quot-minnaar-quot-deel-30-alweer/l ... ges/288657
seks/minnaar-deel-31/list_messages/301457
seks/minnaar-deel-32/list_messages/318979
seks/minnaar-deel-33/list_messages/345287
seks/minnaar-deel-34/list_messages/362233
seks/minnaar-deel-35/list_messages/378927
seks/minnaar-deel-36/list_messages/393194
seks/minnaar-deel-37/list_messages/431927
seks/minnaar-deel-38/list_messages/443929
seks/minnaar-deel-39/list_messages/451347
seks/minnaar-deel-40/list_messages/465483
seks/minnaar-deel-41/list_messages/470123
Alle reacties Link kopieren Quote
-April- schreef:
25-08-2025 10:38
Nja ik denk dat als je die beslissing niet maakt je onvoldoende wens hebt om je huwelijk te beëindigen. En dan heb je niets te zoeken bij een minnaar of minnares.

In de situatie van geheime minnaar, vreemdgaan en echtgenote die het niet mag weten
Ik denk dat het een groot misverstand is dat een vreemdganger een nieuwe partner zoekt. Of dat hij zijn huwelijk überhaupt wil beëindigen. Dat is namelijk maar zelden het geval. Iemand gaat vreemd omdat hij wat mist in zijn huwelijk (intimiteit, een luisterend oor etc). En kan die aanvulling vinden bij een derde. Maar dat is een leuk extraatje. Het probleem is daarmee grotendeels opgelost (al dan niet tijdelijk). Maar de belangrijkste zaken in het leven gooit iemand echt niet aan de kant. De gemiddelde mens wil stabiliteit en heeft structuur nodig. Dat heeft een huwelijk te bieden.

En iemand die zijn eigen partner zo kan bedriegen zou ik nooit vertrouwen. Waarom zou hij jou dan wel netjes behandelen? Zijn eerste belang is hijzelf.

Ik las ooit een onderzoek dat iemand die zijn partner echt wil verlaten dat de eerste 3 a 4 maanden doet. Daarna is het nieuwe eraf en wordt de affaire onderdeel van het leven.
evelien2010 schreef:
25-08-2025 14:05
Ik denk dat het een groot misverstand is dat een vreemdganger een nieuwe partner zoekt. Of dat hij zijn huwelijk überhaupt wil beëindigen. Dat is namelijk maar zelden het geval. Iemand gaat vreemd omdat hij wat mist in zijn huwelijk (intimiteit, een luisterend oor etc). En kan die aanvulling vinden bij een derde. Maar dat is een leuk extraatje. Het probleem is daarmee grotendeels opgelost (al dan niet tijdelijk). Maar de belangrijkste zaken in het leven gooit iemand echt niet aan de kant. De gemiddelde mens wil stabiliteit en heeft structuur nodig. Dat heeft een huwelijk te bieden.

En iemand die zijn eigen partner zo kan bedriegen zou ik nooit vertrouwen. Waarom zou hij jou dan wel netjes behandelen? Zijn eerste belang is hijzelf.

Ik las ooit een onderzoek dat iemand die zijn partner echt wil verlaten dat de eerste 3 a 4 maanden doet. Daarna is het nieuwe eraf en wordt de affaire onderdeel van het leven.
Hier heb ik het toen ook lastig mee gehad. Ik weet niet of ik ooit echt helemaal het vertrouwen zou hebben.
evelien2010 schreef:
25-08-2025 14:05

Zo onverbeterlijk is een mens niet, dat valt gelukkig best mee. Ik ben ook wel eens vreemd gegaan, zou toch bijzonder jammer zijn als ik daarom nooit meer vertrouwd wordt door een partner.

Mijn eerste belang is ook ik. Dat lijkt me menselijk en gezond.
.
En toch... als ik nu terug denk was het ook wel weer een heel mooi gesprek.
Hij houdt echt van mij. Dat geloof ik. Het is gewoon allemaal niet zo simpel.

We hebben samen hele mooie herinneringen gemaakt. Ik hoop dat we samen met een warm gevoel hier naar kunnen blijven kijken.

Ben ook bang dat als we dit door laten gaan dat het allemaal alleen maar pijnlijker wordt.
En voor de afleiding nu weer contact met een getrouwde man via Tinder. Maar nu iemand in een open relatie. Ben benieuwd. Hij ziet er in ieder geval goed uit.
aurora79 schreef:
25-08-2025 13:38
Zoek een vriendin

Die heb ik. En wij praten soms ook lang aan de telefoon tijdens het koken/autorit. Haha
MissUnderstood schreef:
25-08-2025 13:37
Ik heb echt nog nooit van een man gehoord die met een hem onbekende vrouw op vriendschappelijke basis over de opvoeding van de kinderen wil praten etc. Hij wil gewoon sex en is nu alvast een beetje aan het investeren in de grootste kans daarop.
Geloof je zeker wel. Ben niet stom.
Maar zelf heeft hij ook een vaste sexvriendin.
Een studentje.
Yoekiweerstand schreef:
25-08-2025 13:25
Nou kwam gewoon ter sprake
Zijn kids zijn van dezelfde leeftijd als die van mij.
En daar hadden we het over.
Afbeelding

Waar haalt die man de tijd vandaan ; vrouw, kinderen, werk, minnares en nu nog met jou bellen … druk baasje, hoor.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Yoekiweerstand schreef:
25-08-2025 16:39
Een studentje.
Hij praat zichzelf wel veel tegen. Jouw teksten:
- Hij zei ook als het aan mij lag had ik je al geneukt.
- Deze man heeft wel een goed huwelijk zegt hij. En thuis heel vaak sex gewoon.
- Hij zegt wel dat het hem niet verstandig lijkt om sex met elkaar te hebben.
- Maar zelf heeft hij ook een vaste sexvriendin.
Je kent die hele man niet, hij kan wel van alles zeggen. Hij zoekt geen praatmaatje, dat doen mannen niet. Hij zoekt seks.
Vraag eens wat je man er van vindt.
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
Als je dan je huwelijk op het spel zet ( want als je vent achter deze praatsessies komt en je computer uit gaat spitten etc. is die kans aanzienlijk ) dan kun je dat beter voor iets heel erg geweldigs doen. Voor gigantisch goeie seks, bijvoorbeeld.
Maar jij nam het risico terwijl je niet eens zo genoot van de seks. En er dit keer ook niet echt op zit te wachten. Hoe suf is dat ?
Bel gewoon je vriendin wat vaker. Of zoek een paar nieuwe.
blijfgewoonbianca wijzigde dit bericht op 25-08-2025 17:02
2.40% gewijzigd
Yoekiweerstand schreef:
Een studentje.
Begrijp je ook waar al die reacties op jouw posts vandaan komen Yoekie? Wat vind jij daar zelf nu van?

Juist door dit soort posts vind ik je enorm ongeloofwaardig dus.
geweldigweer wijzigde dit bericht op 25-08-2025 17:07
10.51% gewijzigd
Live Life to the fullest
Yoekiweerstand schreef:
Een studentje.
O, het is een verzamelaar ?
Een moeke thuis
Een geile studente
Waar zou jij onder vallen ?
aurora79 schreef:
25-08-2025 15:45
En voor de afleiding nu weer contact met een getrouwde man via Tinder. Maar nu iemand in een open relatie. Ben benieuwd. Hij ziet er in ieder geval goed uit.
de

Ooooh ik dacht even snel kijken of er al nieuws is en toen zag ik als eerste dit berichtje en toen had ik al het vermoeden dat de uitkomst voor jou niet positief is.
Och jeetje dat zal een harde dobber zijn voor je.
En nu loslaten, vreselijk moeilijk, want hoe laat je in vredesnaam iemand los waar je zo gek op bent.
Hoop dat Tinder meneer een beetje voor afleiding kan zorgen

Dikke knuffel voor jou :hug:
GeweldigWeer schreef:
25-08-2025 17:01

Juist door dit soort posts vind ik je enorm ongeloofwaardig dus.
Ik dus ook en ik vermoed dat ze de aandacht niet alleen bij de mannen zoekt, maar ze vist overal naar de aandacht, ook hier en die krijgt ze hier ook volop
Elegantic schreef:
25-08-2025 08:35

Een minder sterke keuze is dat ik hem in een zwak moment toch een berichtje hem gestuurd dit weekend, dat ik hem mis. Hij stuurde terug dat hij mij ook mist. Het heeft me wel een soort rust gegeven, ik had ook niet de drang om een gesprek aan te gaan verder, toch iets van progress misschien..
Gelukkig is het jou gelukt om het alleen bij dat ene berichtje te laten en hopelijk kun je nu echt spreken van closure. Weten dat het voor hem lastig is is en hij je mist heeft dan eindelijk rust?
Yoekiweerstand schreef:
Een studentje.

Nou, je posts wijzen niet echt op zelfinzicht of ratio.
aurora79 schreef:
25-08-2025 16:50
Hij praat zichzelf wel veel tegen. Jouw teksten:
- Hij zei ook als het aan mij lag had ik je al geneukt.
- Deze man heeft wel een goed huwelijk zegt hij. En thuis heel vaak sex gewoon.
- Hij zegt wel dat het hem niet verstandig lijkt om sex met elkaar te hebben.
- Maar zelf heeft hij ook een vaste sexvriendin.
Ja hij zegt als het aan hem lag had ik die al sex gehad met mij. Maar ik had van tevoren al aangegeven dat ik dat niet wil.
Dus dat het hem nu niet verstandig lijkt is omdat ik er niet achter sta.

Die sex vriendin heeft hij al best lang en zoekt zeker gewoon nieuwe spanning.
Hij vertelde dat hij sex met z’n vrouw ook niet spannend vind na al die jaren. Dus ja
2hard2handle73 schreef:
25-08-2025 17:11
Ik dus ook en ik vermoed dat ze de aandacht niet alleen bij de mannen zoekt, maar ze vist overal naar de aandacht, ook hier en die krijgt ze hier ook volop

Dis is echt waar. Maar ik vind t fijn hier mijn geheim te delen.
Kan hier niet dagelijks over spreken toch?
2hard2handle73 schreef:
Ik denk het ook en ga daarom niet meer reageren :)
En zwaar klote, aurora. Fijn dat jullie wel goed gesprek hebben gehad. :hug:
Ah wat naar Aurora. En sterk dat je zelf de knoop hebt doorgehakt!
Wel leuk die aandacht van Tinder man!

Iemand nog leuke date gehad?
Yoekiweerstand schreef:
25-08-2025 18:02
Dis is echt waar. Maar ik vind t fijn hier mijn geheim te delen.
Kan hier niet dagelijks over spreken toch?

Kletsen met een man over kinderen en schoolpleinen is niet echt een minnaar hebben hè?
Dus vrij off topic wel hier.
2hard2handle73 schreef:
Van mij niet meer iig, vind het ook erg storend worden namelijk, dus ben er wel klaar mee. Koopt ze maar een dagboek :idee:
Live Life to the fullest

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven