Minnaar deel 43

donderdag 27 mei 2021 om 10:55
Al 42 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars en/of minnaarrelaties in het algemeen.
Vliegt jouw hart vrij rond, vangbaar met een netje voor elke jager met stoute ogen of ben je een stoere krijgster met pantser en harnas? Moeten de mannen hún hart beschermen omdat jij voor de lust gaat en niet voor de liefde?
Met andere woorden.....
Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met het grootste gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen? Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden, al staan we natuurlijk ook een beetje open voor andere meningen. Elkaar een spiegel voorhouden, prima, maar behandel elkaar vooral met respect!
Offtopic: Vind je het alleen maar leuk om je ongezouten ongenoegen over vreemdgaan hier te komen verkondigen, open dan vooral je eigen topic!
Het is fijn als je een avatar uploadt, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen.
Probeer zo weinig mogelijk te QUOTEN, door het precaire onderwerp wensen sommige schrijf(st)ers hun postings later aan te passen. Bedankt!
Link naar vorige topic:
seks/minnaar-deel-42/list_messages/473519
Voorgaande delen:
seks/minnaar/list_messages/15890
seks/minnaar-deel2/list_messages/43196
seks/minnaar-deel3/list_messages/51194
seks/minnaar-deel-4/list_messages/59003
seks/minnaar-deel-5/list_messages/62401
seks/minnaar-deel-6/list_messages/65592
seks/minnaar-deel-7/list_messages/69657
seks/minnaar-deel-8/list_messages/72514
seks/minnaar-deel-9/list_messages/74774
seks/minnaar-deel-10/list_messages/77269
seks/minnaar-deel-11/list_messages/82635
seks/minnaar-deel-12/list_messages/87456
seks/minnaar-deel-13/list_messages/92355
seks/minnaar-deel-14/list_messages/107002
seks/minnaar-deel-15/list_messages/134630
seks/minnaar-deel-16/list_messages/145365
seks/minnaar-deel-17/list_messages/153641
seks/minnaartopic-deel-18/list_messages/163798
seks/minnaar-deel-19/list_messages/176186
seks/minnaar-deel-20/list_messages/191153
seks/minnaartopic-deel-21/list_messages/202110
seks/minnaar-deel-22/list_messages/215589
seks/minnaar-deel-23/list_messages/227219
seks/minnaar-deel-24/list_messages/231529
seks/minnaar-deel-25/list_messages/236190
seks/minnaar-deel-26/list_messages/242091
seks/minnaar-deel-27/list_messages/246066
seks/minnaar-deel-28/list_messages/257409
seks/minnaar-deel-29/list_messages/268891
seks/quot-minnaar-quot-deel-30-alweer/l ... ges/288657
seks/minnaar-deel-31/list_messages/301457
seks/minnaar-deel-32/list_messages/318979
seks/minnaar-deel-33/list_messages/345287
seks/minnaar-deel-34/list_messages/362233
seks/minnaar-deel-35/list_messages/378927
seks/minnaar-deel-36/list_messages/393194
seks/minnaar-deel-37/list_messages/431927
seks/minnaar-deel-38/list_messages/443929
seks/minnaar-deel-39/list_messages/451347
seks/minnaar-deel-40/list_messages/465483
seks/minnaar-deel-41/list_messages/470123
Vliegt jouw hart vrij rond, vangbaar met een netje voor elke jager met stoute ogen of ben je een stoere krijgster met pantser en harnas? Moeten de mannen hún hart beschermen omdat jij voor de lust gaat en niet voor de liefde?
Met andere woorden.....
Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met het grootste gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen? Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden, al staan we natuurlijk ook een beetje open voor andere meningen. Elkaar een spiegel voorhouden, prima, maar behandel elkaar vooral met respect!
Offtopic: Vind je het alleen maar leuk om je ongezouten ongenoegen over vreemdgaan hier te komen verkondigen, open dan vooral je eigen topic!
Het is fijn als je een avatar uploadt, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen.
Probeer zo weinig mogelijk te QUOTEN, door het precaire onderwerp wensen sommige schrijf(st)ers hun postings later aan te passen. Bedankt!
Link naar vorige topic:
seks/minnaar-deel-42/list_messages/473519
Voorgaande delen:
seks/minnaar/list_messages/15890
seks/minnaar-deel2/list_messages/43196
seks/minnaar-deel3/list_messages/51194
seks/minnaar-deel-4/list_messages/59003
seks/minnaar-deel-5/list_messages/62401
seks/minnaar-deel-6/list_messages/65592
seks/minnaar-deel-7/list_messages/69657
seks/minnaar-deel-8/list_messages/72514
seks/minnaar-deel-9/list_messages/74774
seks/minnaar-deel-10/list_messages/77269
seks/minnaar-deel-11/list_messages/82635
seks/minnaar-deel-12/list_messages/87456
seks/minnaar-deel-13/list_messages/92355
seks/minnaar-deel-14/list_messages/107002
seks/minnaar-deel-15/list_messages/134630
seks/minnaar-deel-16/list_messages/145365
seks/minnaar-deel-17/list_messages/153641
seks/minnaartopic-deel-18/list_messages/163798
seks/minnaar-deel-19/list_messages/176186
seks/minnaar-deel-20/list_messages/191153
seks/minnaartopic-deel-21/list_messages/202110
seks/minnaar-deel-22/list_messages/215589
seks/minnaar-deel-23/list_messages/227219
seks/minnaar-deel-24/list_messages/231529
seks/minnaar-deel-25/list_messages/236190
seks/minnaar-deel-26/list_messages/242091
seks/minnaar-deel-27/list_messages/246066
seks/minnaar-deel-28/list_messages/257409
seks/minnaar-deel-29/list_messages/268891
seks/quot-minnaar-quot-deel-30-alweer/l ... ges/288657
seks/minnaar-deel-31/list_messages/301457
seks/minnaar-deel-32/list_messages/318979
seks/minnaar-deel-33/list_messages/345287
seks/minnaar-deel-34/list_messages/362233
seks/minnaar-deel-35/list_messages/378927
seks/minnaar-deel-36/list_messages/393194
seks/minnaar-deel-37/list_messages/431927
seks/minnaar-deel-38/list_messages/443929
seks/minnaar-deel-39/list_messages/451347
seks/minnaar-deel-40/list_messages/465483
seks/minnaar-deel-41/list_messages/470123
maandag 1 september 2025 om 19:11
Ik heb begrepen dat er onder veel mannen een behoorlijk kzieniks en khoor niks heerst als een vriend van hun vreemdgaat. Als mijn vent ooit vreemdgaat zal ik het beslist niet van één van zijn maten horen, zoveel is wel duidelijk.-a- schreef: ↑01-09-2025 18:35Vriend van minnaar had me niet goed gezien. Dacht dat ik een bekende was van hen. Dat heeft minnaar ontkracht ( is ook zo, ik ben diegene niet) daarna vroeg hij niet door.
Vind ik op zich wel bijzonder: zou het onder mannen niet uitmaken dat je vreemd gaat/ wil je als vriend daar niks over weten?
.
maandag 1 september 2025 om 19:17
Plus dat hij 's ochtends al heeft aangekondigd dat zijn vrouw een boze mail gaat sturen. In plaats van de situatie zelf met zijn vrouw op te lossen liet hij zijn vrouw haar gang gaan (haar mail versturen) waardoor zijn minnares nu als een bliksemafleider tussen hem en zijn vrouw in zit. Op zijn gedrag zou ik persoonlijk afknappen.
lalaloepsie wijzigde dit bericht op 01-09-2025 19:19
14.26% gewijzigd
maandag 1 september 2025 om 19:38
Jeetje Aurora, lees je bericht nu pas en ben het met mijn voorgangers eens dat ik het een raar verhaal vind.
Op LinkedIn wordt niet standaard een emailadres getoond en als jij in zijn telefoon staat, dan is dat ook niet met een emailadres.
Ik kan best begrijpen dat zij uit 1e emotie (boosheid) jou een bericht stuurt, maar dan nog blijft het een raar verhaal. En hoezo heeft zij vanalles verteld wat jij al wist? Zo lang hebben jullie nog geen affaire toch (4 maanden)? Dus in hoeverre ken jij hem nu ECHT?
Op LinkedIn wordt niet standaard een emailadres getoond en als jij in zijn telefoon staat, dan is dat ook niet met een emailadres.
Ik kan best begrijpen dat zij uit 1e emotie (boosheid) jou een bericht stuurt, maar dan nog blijft het een raar verhaal. En hoezo heeft zij vanalles verteld wat jij al wist? Zo lang hebben jullie nog geen affaire toch (4 maanden)? Dus in hoeverre ken jij hem nu ECHT?
Live Life to the fullest
maandag 1 september 2025 om 19:52
Ze heeft me op mijn werkmail gemaild. En ook al staat dat nergens. Bij mijn werk heb je naam@bedrijf. Als ze zijn e-mailadres heeft weet ze ook snel genoeg mijn e-mailadres.
Ik weet niet hoe het is gegaan. Als ik hem spreek zal ik het uiteraard vragen
En hoe goed ik hem ken? Nog helemaal niet goed. Maar de dingen die ze in de mail noemde had hij mij al verteld.
Ga nu in ieder geval niet aan hem twijfelen terwijl ik helemaal niet weet hoe het is gegaan. En speculeren heb ik helemaal geen zin in.
Ik weet niet hoe het is gegaan. Als ik hem spreek zal ik het uiteraard vragen
En hoe goed ik hem ken? Nog helemaal niet goed. Maar de dingen die ze in de mail noemde had hij mij al verteld.
Ga nu in ieder geval niet aan hem twijfelen terwijl ik helemaal niet weet hoe het is gegaan. En speculeren heb ik helemaal geen zin in.
maandag 1 september 2025 om 23:17
Ik begrijp eigenlijk volkomen dat ze woest is en de minnares van haar man dat wil laten weten (naast haar eigen man natuurlijk.) Haar hele gezin valt nu uit elkaar en ze heeft er niets over te zeggen, dit is allemaal al buiten haar om gaan lopen en inmiddels besloten. Haar man verlaat het gezin, haar partner in het leven en het ouderschap, zij was nergens van op de hoogte en aurora heeft daaraan bijgedragen. Tsja….naast laaiend op mijn man snap ik volkomen dat ze boos is op aurora. En dat mag toch? Van je laten horen mag. Die vrouw is machteloos en wordt verlaten. Bedrogen worden is zó pijnlijk. Ik begrijp de dubbele standaard ook niet dat je dit een vriendin niet aan zou doen, maar een willekeurige andere vrouw wel. Maar goed, het is zoals het is en het gebeurt.
Ik vind het hard als ik lees hoe er geoordeeld wordt op een mail van een vrouw van wie het leven inderdaad op z’n kop is gezet door leugens en bedrog, door een situatie waar 2 mensen aan meededen, maar zo zacht te zijn op meewerken aan bedrog.
Ik vind het hard als ik lees hoe er geoordeeld wordt op een mail van een vrouw van wie het leven inderdaad op z’n kop is gezet door leugens en bedrog, door een situatie waar 2 mensen aan meededen, maar zo zacht te zijn op meewerken aan bedrog.
dinsdag 2 september 2025 om 00:46
Gaat juist om het vreemdgaan.Lalaloepsie schreef: ↑02-09-2025 00:11Oppassen? Wat heeft hij dan nog meer (afgezien van bedrog) op zijn kerfstok?
dinsdag 2 september 2025 om 01:58
Hier ben ik het mee eens, 100%. Dit is het minnaarstopic dus ik schrijf hier normaal niet (ik heb geen minnaar/ben geen minnares), maar verbazing over het feit dat de bedrogen vrouw ook verhaal gaat halen bij de minnares... kom op nou zeg. Dat is wel wat je mag verwachten als jouw minnaar aan zijn vrouw opbiecht verliefd te zijn op een ander. De hele wereld van die vrouw stort op zo'n moment in. Dat zij ook woedend is op "die andere vrouw" spreekt vanzelf. Been there, done that. En het kan nog zo hard de "verantwoordelijkheid" zijn van de man, als je willens en wetens iets begint met een vent die al een relatie heeft, dan zijn dit wel dingen die je kunt verwachten.yawny schreef: ↑01-09-2025 23:17Ik begrijp eigenlijk volkomen dat ze woest is en de minnares van haar man dat wil laten weten (naast haar eigen man natuurlijk.) Haar hele gezin valt nu uit elkaar en ze heeft er niets over te zeggen, dit is allemaal al buiten haar om gaan lopen en inmiddels besloten. Haar man verlaat het gezin, haar partner in het leven en het ouderschap, zij was nergens van op de hoogte en aurora heeft daaraan bijgedragen. Tsja….naast laaiend op mijn man snap ik volkomen dat ze boos is op aurora. En dat mag toch? Van je laten horen mag. Die vrouw is machteloos en wordt verlaten. Bedrogen worden is zó pijnlijk. Ik begrijp de dubbele standaard ook niet dat je dit een vriendin niet aan zou doen, maar een willekeurige andere vrouw wel. Maar goed, het is zoals het is en het gebeurt.
En nu ga ik weer gauw in de meeleesmodus.
I am free, yes, I'm free, now I'm on my way...
dinsdag 2 september 2025 om 05:53
Ik ben het eens met de laatste 2 posts. Snap het volkomen dat de vrouw een mail aan aurora heeft willen sturen.
Aurora hoeft er niets mee te doen maar begrijpelijk is het wel. Die vrouw haar wereld staat op de kop. Een stevige mail uit emotie is dan eigenlijk nog mild.
Ze zal haar woede ook echt wel op haar man richten denk ik.
Aurora hoeft er niets mee te doen maar begrijpelijk is het wel. Die vrouw haar wereld staat op de kop. Een stevige mail uit emotie is dan eigenlijk nog mild.
Ze zal haar woede ook echt wel op haar man richten denk ik.
I wanna live my life with the volume full!
dinsdag 2 september 2025 om 08:00
Nog een meelezer hier. Ik kan het me ook wel voorstellen van die vrouw. Het is een beetje raar om in deze situatie rationeel en redelijk gedrag van haar te verwachten. Hoop wel dat haar woede zich verder vooral op haar man richt en ze Aurora verder met rust laat.
Zelf heb ik nooit de neiging gehad om contact op te nemen met de minnares van mijn ex man. Ik vond er wel van alles van dat ze willens en wetens met hem door was gegaan maar heb met haar verder niks te maken. Hij was degene die me bedrogen had. Ik wilde wel heel graag dat hij haar van een aantal dingen op de hoogte bracht. Niet dat hij vreemdging want dat wist ze overduidelijk wel, maar wel dat hij me daarbij financieel ook nog behoorlijk genaaid had (niet bewust om mij te benadelen maar door samen lange termijn beslissingen te nemen terwijl hij al bezig was een volgende relatie op te bouwen) en allerlei idiote ideeën had zoals samen een flinke belegging doen. En mij aanmoedigen van werk te wisselen want het lagere salaris was geen probleem, dan droeg hij wel meer bij. Dit was allemaal een heel vreemd kop in het zand gedrag van hem, maar als ik deze dingen gedaan had had ik vervolgens verder kunnen gaan zonder relatie, zonder huis en met schulden. En dat terwijl hij wist dat het mis zou gaan tussen ons. Ik was daar bijna nog bozer over dan over het vreemdgaan. Leek me voor haar wel nuttige informatie. Geen idee natuurlijk of hij bij haar echt helemaal open kaart heeft gespeeld over die dingen.
Zelf heb ik nooit de neiging gehad om contact op te nemen met de minnares van mijn ex man. Ik vond er wel van alles van dat ze willens en wetens met hem door was gegaan maar heb met haar verder niks te maken. Hij was degene die me bedrogen had. Ik wilde wel heel graag dat hij haar van een aantal dingen op de hoogte bracht. Niet dat hij vreemdging want dat wist ze overduidelijk wel, maar wel dat hij me daarbij financieel ook nog behoorlijk genaaid had (niet bewust om mij te benadelen maar door samen lange termijn beslissingen te nemen terwijl hij al bezig was een volgende relatie op te bouwen) en allerlei idiote ideeën had zoals samen een flinke belegging doen. En mij aanmoedigen van werk te wisselen want het lagere salaris was geen probleem, dan droeg hij wel meer bij. Dit was allemaal een heel vreemd kop in het zand gedrag van hem, maar als ik deze dingen gedaan had had ik vervolgens verder kunnen gaan zonder relatie, zonder huis en met schulden. En dat terwijl hij wist dat het mis zou gaan tussen ons. Ik was daar bijna nog bozer over dan over het vreemdgaan. Leek me voor haar wel nuttige informatie. Geen idee natuurlijk of hij bij haar echt helemaal open kaart heeft gespeeld over die dingen.
dinsdag 2 september 2025 om 08:34
De situatie is natuurlijk sowieso belastend voor de kinderen maar is het erger voor hen als ze je naam erbij weten?
Mijn eerste reactie is ook dat ze dat niet had moeten doen hoor, maar daarna dacht ik, waarom eigenlijk? Of papa nu is vreemdgegaan met Aurora of met Truus maakt niet zoveel uit lijkt mij. Of bedoel je dat ze überhaupt niet van het vreemdgaan hadden moeten weten?
Mijn eerste reactie is ook dat ze dat niet had moeten doen hoor, maar daarna dacht ik, waarom eigenlijk? Of papa nu is vreemdgegaan met Aurora of met Truus maakt niet zoveel uit lijkt mij. Of bedoel je dat ze überhaupt niet van het vreemdgaan hadden moeten weten?
dinsdag 2 september 2025 om 08:36
Ik snap de boosheid richting Aurora ook wel. Haar hele wereld stort nu in, en wat het nog erger maakt is dan minnaar waarschijnlijk met Aurora verder wilt en gezegd heeft verliefd te zijn.
Zou dat misschien ook een reden van haar mail zijn geweest, hopend dat de minnares zich toch bedenkt na de negatieve punten en zich terugtrekt? Hoe dan ook, ontzettend sneu voor haar en de kinderen dat het zo is gelopen.
Dat ze je naam noemt bij de kinderen vind ik ook wat vreemd en onnodig, maar ze zal hoog in emotie zitten
Zou dat misschien ook een reden van haar mail zijn geweest, hopend dat de minnares zich toch bedenkt na de negatieve punten en zich terugtrekt? Hoe dan ook, ontzettend sneu voor haar en de kinderen dat het zo is gelopen.
Dat ze je naam noemt bij de kinderen vind ik ook wat vreemd en onnodig, maar ze zal hoog in emotie zitten
dinsdag 2 september 2025 om 08:36
Sorry Aurora, maar haar kinderen zijn jouw zaak niet en wat ze ze wel of niet vertelt al helemaal niet.
De vrouw haar hele bestaan is net onder haar voeten weggeslagen en die leuke minnaar van je heeft jou als schuldige aangewezen.
dinsdag 2 september 2025 om 08:43
Ik denk dat je een beetje afstand moet nemen Aurora. Laat dit stuk, de scheiding en alle processen die daarbij horen, voorlopig even bij hen. Dat is van hem, zijn vrouw en hun kinderen. Ik zou proberen daar weg van te blijven. Vriendschappelijk lijkt het mij ook lastig nu. Je moet voorkomen dat je midden in die wervelstorm komt te staan.
I wanna live my life with the volume full!
dinsdag 2 september 2025 om 08:48
Eidde schreef: ↑02-09-2025 08:43Ik denk dat je een beetje afstand moet nemen Aurora. Laat dit stuk, de scheiding en alle processen die daarbij horen, voorlopig even bij hen. Dat is van hem, zijn vrouw en hun kinderen. Ik zou proberen daar weg van te blijven. Vriendschappelijk lijkt het mij ook lastig nu. Je moet voorkomen dat je midden in die wervelstorm komt te staan.
Dit. Neem afstand, laat hem de boel regelen. Spreek evt af om te seksen, maar niet om zijn shit verder op jou te laten rusten. Je kunt pas aan een relatie bouwen als hij het thuis heeft afgerond.
Pas ook op dat hij er niet vanuit gaat direct bij jou in te kunnen trekken.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in