Minnaar deel 43

27-05-2021 10:55 3502 berichten
Al 42 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars en/of minnaarrelaties in het algemeen.

Vliegt jouw hart vrij rond, vangbaar met een netje voor elke jager met stoute ogen of ben je een stoere krijgster met pantser en harnas? Moeten de mannen hún hart beschermen omdat jij voor de lust gaat en niet voor de liefde?

Met andere woorden.....

Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met het grootste gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen? Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden, al staan we natuurlijk ook een beetje open voor andere meningen. Elkaar een spiegel voorhouden, prima, maar behandel elkaar vooral met respect!

Offtopic: Vind je het alleen maar leuk om je ongezouten ongenoegen over vreemdgaan hier te komen verkondigen, open dan vooral je eigen topic!

Het is fijn als je een avatar uploadt, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen.
Probeer zo weinig mogelijk te QUOTEN, door het precaire onderwerp wensen sommige schrijf(st)ers hun postings later aan te passen. Bedankt!

Link naar vorige topic:
seks/minnaar-deel-42/list_messages/473519

Voorgaande delen:

seks/minnaar/list_messages/15890
seks/minnaar-deel2/list_messages/43196
seks/minnaar-deel3/list_messages/51194
seks/minnaar-deel-4/list_messages/59003
seks/minnaar-deel-5/list_messages/62401
seks/minnaar-deel-6/list_messages/65592
seks/minnaar-deel-7/list_messages/69657
seks/minnaar-deel-8/list_messages/72514
seks/minnaar-deel-9/list_messages/74774
seks/minnaar-deel-10/list_messages/77269
seks/minnaar-deel-11/list_messages/82635
seks/minnaar-deel-12/list_messages/87456
seks/minnaar-deel-13/list_messages/92355
seks/minnaar-deel-14/list_messages/107002
seks/minnaar-deel-15/list_messages/134630
seks/minnaar-deel-16/list_messages/145365
seks/minnaar-deel-17/list_messages/153641
seks/minnaartopic-deel-18/list_messages/163798
seks/minnaar-deel-19/list_messages/176186
seks/minnaar-deel-20/list_messages/191153
seks/minnaartopic-deel-21/list_messages/202110
seks/minnaar-deel-22/list_messages/215589
seks/minnaar-deel-23/list_messages/227219
seks/minnaar-deel-24/list_messages/231529
seks/minnaar-deel-25/list_messages/236190
seks/minnaar-deel-26/list_messages/242091
seks/minnaar-deel-27/list_messages/246066
seks/minnaar-deel-28/list_messages/257409
seks/minnaar-deel-29/list_messages/268891
seks/quot-minnaar-quot-deel-30-alweer/l ... ges/288657
seks/minnaar-deel-31/list_messages/301457
seks/minnaar-deel-32/list_messages/318979
seks/minnaar-deel-33/list_messages/345287
seks/minnaar-deel-34/list_messages/362233
seks/minnaar-deel-35/list_messages/378927
seks/minnaar-deel-36/list_messages/393194
seks/minnaar-deel-37/list_messages/431927
seks/minnaar-deel-38/list_messages/443929
seks/minnaar-deel-39/list_messages/451347
seks/minnaar-deel-40/list_messages/465483
seks/minnaar-deel-41/list_messages/470123
Alle reacties Link kopieren Quote
Hier is het wel rustig eigenlijk. We kennen elkaar steeds beter en dat maakt dat het af en toe nog wat rommelt maar we elkaar ook snel weer vinden. We zijn heel gek op elkaar maar we blijven ook heel erg in de realiteit; dit is het en het wordt niet anders. Dat is eindelijk wel prettig, het voelt stabiel.

Vorige week paar uurtjes samen en dat was heel fijn :)

Verder best wel druk met wat persoonlijke omstandigheden, daar gaat ook veel energie naar toe. Kan daar wel goed met minnaar over praten en hij heeft ook mooie inzichten die me helpen. Dat is ook heel fijn.
I wanna live my life with the volume full!
Eidde schreef:
30-01-2026 22:49
Ja het is rustig hier! Ook rustig met de minnaars dus?

Btmin; Wil je echt dat hij iets stuurt of is het de aandacht/spanning die je mist en waar je naar verlangt? Verder goed dat je het volhoudt. En hij stuurt ook niks dus wellicht vindt hij het ook zo beter.

Elegantic; bij jou ook nog rustig?
Ja ik wil dat hij stuurt dat hij me mist, aan me denkt dat soort onzin. Waarom geen idee aandacht erkenning?
Vermoed wel dat hij door mijn koelte niets meer stuurt hoor. Maar kan ook heel goed dat hij het beter zo vindt. Maar denk dan aan minnaars stoppen nooit zelf met hun minnares.
Bethemanineed, wat goed dat je het nog vol weet te houden! Wat zou hij moeten missen dan? Feitelijk is hij natuurlijk nooit je minnaar geweest…

Eidde, wat fijn dat het relatief lekker loopt met jouw minnaarsrelatie. Hoe lang speelt dit al tussen jullie?

Hier hebben we inmiddels al een paar keer afgesproken - eigenlijk de hele tijd op initiatief van minnaar, die meer dan ooit de ruimte lijkt weten te vinden om af te spreken. Ik merk dat het eigenlijk wel goed lukt om de gevoelens niet te heftig (meer) te laten zijn. De duidelijkheid waar Eidde over schrijft - dit is het en meer wordt het niet - helpt ergens ook echt. Wel hebben we na de eerste paar intense gesprekken net na het hele gebeuren, het er nu niet meer over (ook niet zijdelings). Dat voelt wel vreemd want normaalgesproken voerden we ook echt wel diepgaandere gesprekken; die ga ik nu bewust uit de weg, waardoor ons contact in sommige opzichten wat oppervlakkiger voelt. Maar misschien is dat ook gewoon iets tijdelijks.
Jaaaa Nienkie ik hou vol
Slaat helemaal nergens op dat ik wil dat hij mij mist. Me appt enz. Hij is niet mijn minnaar geworden/ geweest maar wel een jeugdliefde wat op leek te flammen.
Oude gevoelens komen miss boven? Bij de gedachte wat is het een x sex en dan tijd beetje app het gaat praktisch helemaal nergens over dat zet me weer met beide benen op de grond om de stilte erin te houden.

Zoals ik bij jou lees slinger jij ook tussen bepaalde gevoelens, het is allemaal enorm ingewikkeld je gevoelens de baas te blijven. Gelukkig lukt dit jou en mij ook nu op dit moment.
@Eidde, fijn dat het wel goed loopt en dat je ook bij hem terecht kan, klinkt alsof jullie een mooie band hebben zo samen

@Nienke bij jullie loopt het ook wel lekker zo te lezen! Ik snap dat jullie het onderwerp vermijden en genieten van de tijd die jullie samen hebben

Hier gaat het wel oké, ik sta erg op de rem en dat maakt het soms wat saai, de gesprekken gaan de hele dag door maar eigenlijk niets diepgaand en zicht op afspreken is er ook niet. Heel anders dan vorig jaar, toen waren vanaf het begin ook de gesprekken heel intens en voelde ik ontzettend veel vlinders, ook al van alleen app contact
Soms denk ik ook heb ik het me verbeeld de vorige keer? Was ik verblind door verliefdheid en was het niet zo ‘echte liefde’?
Ik kan me niet overgeven aan de gevoelens nu en dat verward me
Elegantic, we proberen inderdaad te genieten van elkaar. Wat jij schrijft over minder diepgaand contact, speelt hier dus ook wel - en dat maakt wel dat ik me afvraag hoe lang dit nog fijn blijft want die (extra) verbinding is voor mij wel een voorwaarde. Het gaat me niet alleen om de seks - dat kan ook via een scharrel. Hij appte ergens deze week ‘We kunnen overal over praten hè’, of iets van die strekking, maar kon daar ook even niet op reageren want feitelijk is dat niet waar (meer).

Lastig parket zit jij in. Jullie kiezen er dus bewust voor om niet meer af te spreken, dapper vind ik dat hoor! Lopen jullie elkaar in het echt ook niet meer tegen het lijf dus? Het klinkt eerlijk gezegd als een aflopende zaak… en misschien is dat dan maar goed ook. Hoe triest ook want je had zó anders gehoopt :hug:
Ja die extra verbinding is het inderdaad precies. Die heb ik ook heel erg nodig. En die is er nu bijna niet, we hebben het ook over van alles, en over onze dag, en halen herinneringen op. Maar echte leuke nieuwe gesprekken zijn er niet echt, waar ik voorheen juist lachend aan mijn telefoon gekluisterd zat.
We zien elkaar heel af en toe op de werkvloer, maar dat is (gelukkig) maar gemiddeld 1/2 x per maand.
Hij zegt het rustig aan te willen doen en het opnieuw op te bouwen, en zegt mij te willen maar zijn daden zijn tegelijkertijd zo anders. Waarom laat hij dan niet zien dat je me écht wilt?
Ik ben ook bang dat het een aflopende zaak is. Ik wil meer dan nog steeds diezelfde kruimels..

Een soort van voordeel hierna, ik hoef me niet meer steeds af te vragen hoe het zou zijn als we het weer zouden proberen, dat deed ik vorig jaar de hele tijd
Hier heeft het toch een onverwachte wending gekregen..
Ik kreeg gisteren ineens vrij paniekerige appjes of ik kon bellen. Blijkt dat hij thuis een flinke ruzie heeft gekregen en naar een familie lid is vertrokken.
Ik weet waar de ruzie over ging, het had niets te maken met 'ons' of iemand anders maar met iets wat al langer speelt.
Voor nu verder nog geen update
Elegantic schreef:
03-02-2026 13:05
Hier heeft het toch een onverwachte wending gekregen..
Ik kreeg gisteren ineens vrij paniekerige appjes of ik kon bellen. Blijkt dat hij thuis een flinke ruzie heeft gekregen en naar een familie lid is vertrokken.
Ik weet waar de ruzie over ging, het had niets te maken met 'ons' of iemand anders maar met iets wat al langer speelt.
Voor nu verder nog geen update

Vind je het echt een onverwachte wending? Ik zie een herhaling van zetten. Nogal laf gedrag trouwens, om weg te vluchten en alle zorg en verantwoording voor je pasgeborene over de schutting te gooien. En vervolgens uit te huilen bij je minnares.

En ik zie nog steeds dit: "Hij zegt het rustig aan te willen doen en het opnieuw op te bouwen, en zegt mij te willen maar zijn daden zijn tegelijkertijd zo anders. Waarom laat hij dan niet zien dat je me écht wilt? "
Oei, hij is je weer valse hoop aan het geven. Probeer te voorkomen dat je fantasie weer met je op de loop gaat.
Voor nu sta ik nog met beide benen op de grond, ik heb ook geen hoop dat hij nu naar mij komt rennen ofzo, als ik echt erover nadenk wil ik het ook niet op deze manier. Hij zal eerst zijn zaakjes op orde moeten krijgen, ik ben geen back up waar hij terecht kan
S-Groot schreef:
03-02-2026 13:21
Vind je het echt een onverwachte wending? Ik zie een herhaling van zetten. Nogal laf gedrag trouwens, om weg te vluchten en alle zorg en verantwoording voor je pasgeborene over de schutting te gooien. En vervolgens uit te huilen bij je minnares.
Ja wel onverwachts, hij is nog niet eerder weggegaan, ‘thuis’ was altijd de basis hoe slecht het ook ging. En laf ben ik het mee eens.
Elegantic schreef:
03-02-2026 15:10
Voor nu sta ik nog met beide benen op de grond, ik heb ook geen hoop dat hij nu naar mij komt rennen ofzo, als ik echt erover nadenk wil ik het ook niet op deze manier. Hij zal eerst zijn zaakjes op orde moeten krijgen, ik ben geen back up waar hij terecht kan

Nou, inderdaad. Het lijkt er op dat hij momenteel goed erdoorheen zit. Natuurlijk kan je hem steunen maar zou toch echt pas op de plaats maken en hem eerst even laten oplossen wat opgelost moet worden.
-Nienke2323- schreef:
31-01-2026 18:17

Eidde, wat fijn dat het relatief lekker loopt met jouw minnaarsrelatie. Hoe lang speelt dit al tussen jullie?

Dik een jaar nu. We komen steeds dichter bij elkaar, dat is heel fijn en vertrouwd.

Hij is soms minder bereikbaar en ik heb daar toch vaker dan ik wil, last van. Dat blijft een twistpuntje tussen ons. Tot het punt dat we zeggen; wil jij dit nog wel? En dan willen we het toch nog wel :)
Jemig elegantic wat een mind fuck

Eidde gelukkig dat het momenteel fijn voelt

Ik ben weer over mn slechte gevoel heen en voel me prima. Keek nutteloze filmpjes over dat mannen altijd terug komen en dat mannen pas later het gemis voelen etc.
Miss stom maar het helpt wel dat ik de stilte volhoudt.
Hoop je dan dat hij je nog gaat missen?
Eidde, dat is natuurlijk ook inherent aan het verschil tussen gebonden en niet-gebonden. Ik ben benieuwd wat ik daar op de langere termijn van ga vinden. Voor nu merk ik dat minnaar enorm veel moeite doet om momenten samen te vinden dus is het gemis tussendoor niet zo groot.

Elegantic, hoe is het nu daar? Het lijkt me ook bij jou onrust opleveren. Wat moet je hier nu mee?

Hier was het deze week ook even spannend: minnaar werd door iemand in z’n naaste omgeving geconfronteerd met een roddel over ons samen. Waar z’n partner bij zat… Hij heeft het keihard ontkend - uiteraard - maar het leverde wel een boel gedoe op. Het is de tweede keer in relatief korte tijd dat het lijkt uit te komen, dus ook daarin ben ik wel benieuwd hoe het zich ontwikkelt. We zijn voorzichtig maar soms blijkbaar niet genoeg. Ik denk overigens (nog steeds) dat zij heus weet dat er een kern van waarheid in zit maar haar ogen (omwille van hun gezin) hiervoor sluit. Dat begrijp ik overigens ook wel, zeker met een kleintje van een paar weken oud.
Eidde schreef:
04-02-2026 15:30
Hoop je dan dat hij je nog gaat missen?
Uiteraard slaat helemaal nergens op dat weet ik ook.
Phoeh nienke spannend ben je niet bang dat het een hoop ellende oplevert?

En wat als ze hem de deur uit sodemietert en bij jou op de stoep staat
Bethemanineed, ik vind het knap dat je het volhoudt ondanks het vervelende gevoel!

Mijn sociale kring en die van hem raken elkaar nergens (behalve werk dan) dus ik ben niet zo bang voor ellende - die is dan vooral voor hem. Als hij daadwerkelijk voor de deur staat is hij welkom, dat weet hij ook - maar dat zie ik helemaal niet gebeuren hoor (en hij ook niet).
Thanks Nienke het voel momenteel 50/50 dus 50% prima beter zo. En 50% kut wil ik het terug, maar dan alleen de leuke gevoelens. En als ik denk dat je dan ook de kut gevoelens erbij krijgt denk ik laat maar niet appen.

Hoe weet jij dat deze dingen spelen van minnaar of via andere wegen?
Dat is dan ook 1 van de redenen dat hij hiermee door blijft gaan. Hij wil niet weg bij zijn vrouw maar hij weet dat als zij hem eruit geschopt hij met open armen ergens anders terecht kan.
VGM1980 schreef:
05-02-2026 10:34
Dat is dan ook 1 van de redenen dat hij hiermee door blijft gaan. Hij wil niet weg bij zijn vrouw maar hij weet dat als zij hem eruit geschopt hij met open armen ergens anders terecht kan.

Voor wie is deze post bedoeld?
VGM1980 schreef:
05-02-2026 10:34

Luxe positie heeft hij inderdaad. Twee gespreide bedjes, want zijn vrouw wil haar gezin heel houden en zijn minnares is verliefd op hem. Hij zit gebeiteld (voor nu).
-Nienke2323- schreef:
04-02-2026 19:51
Als hij daadwerkelijk voor de deur staat is hij welkom, dat weet hij ook

Hoop je stiekem dat zijn vrouw hem eruit schopt?

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven