Minnaar deel 43

27-05-2021 10:55 1944 berichten
Al 42 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars en/of minnaarrelaties in het algemeen.

Vliegt jouw hart vrij rond, vangbaar met een netje voor elke jager met stoute ogen of ben je een stoere krijgster met pantser en harnas? Moeten de mannen hún hart beschermen omdat jij voor de lust gaat en niet voor de liefde?

Met andere woorden.....

Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met het grootste gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen? Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden, al staan we natuurlijk ook een beetje open voor andere meningen. Elkaar een spiegel voorhouden, prima, maar behandel elkaar vooral met respect!

Offtopic: Vind je het alleen maar leuk om je ongezouten ongenoegen over vreemdgaan hier te komen verkondigen, open dan vooral je eigen topic!

Het is fijn als je een avatar uploadt, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen.
Probeer zo weinig mogelijk te QUOTEN, door het precaire onderwerp wensen sommige schrijf(st)ers hun postings later aan te passen. Bedankt!

Link naar vorige topic:
seks/minnaar-deel-42/list_messages/473519

Voorgaande delen:

seks/minnaar/list_messages/15890
seks/minnaar-deel2/list_messages/43196
seks/minnaar-deel3/list_messages/51194
seks/minnaar-deel-4/list_messages/59003
seks/minnaar-deel-5/list_messages/62401
seks/minnaar-deel-6/list_messages/65592
seks/minnaar-deel-7/list_messages/69657
seks/minnaar-deel-8/list_messages/72514
seks/minnaar-deel-9/list_messages/74774
seks/minnaar-deel-10/list_messages/77269
seks/minnaar-deel-11/list_messages/82635
seks/minnaar-deel-12/list_messages/87456
seks/minnaar-deel-13/list_messages/92355
seks/minnaar-deel-14/list_messages/107002
seks/minnaar-deel-15/list_messages/134630
seks/minnaar-deel-16/list_messages/145365
seks/minnaar-deel-17/list_messages/153641
seks/minnaartopic-deel-18/list_messages/163798
seks/minnaar-deel-19/list_messages/176186
seks/minnaar-deel-20/list_messages/191153
seks/minnaartopic-deel-21/list_messages/202110
seks/minnaar-deel-22/list_messages/215589
seks/minnaar-deel-23/list_messages/227219
seks/minnaar-deel-24/list_messages/231529
seks/minnaar-deel-25/list_messages/236190
seks/minnaar-deel-26/list_messages/242091
seks/minnaar-deel-27/list_messages/246066
seks/minnaar-deel-28/list_messages/257409
seks/minnaar-deel-29/list_messages/268891
seks/quot-minnaar-quot-deel-30-alweer/l ... ges/288657
seks/minnaar-deel-31/list_messages/301457
seks/minnaar-deel-32/list_messages/318979
seks/minnaar-deel-33/list_messages/345287
seks/minnaar-deel-34/list_messages/362233
seks/minnaar-deel-35/list_messages/378927
seks/minnaar-deel-36/list_messages/393194
seks/minnaar-deel-37/list_messages/431927
seks/minnaar-deel-38/list_messages/443929
seks/minnaar-deel-39/list_messages/451347
seks/minnaar-deel-40/list_messages/465483
seks/minnaar-deel-41/list_messages/470123
Alle reacties Link kopieren Quote
-April- schreef:
31-07-2025 22:28
Het is een affaire. Daarin gebeurt dit
Als je het buiten de deur zoekt, hoef je toch niet ook je eigen huwelijk en partner negatief met je vlam te bespreken. Dat is echt next level ontrouw.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras.
Het hoeft niet maar het kan wel. Vaak zit je beiden in hetzelfde schuitje maar ook als je een single minnaar hebt of zelf minnares bent is het niet gek dat je het over de thuissituatie hebt. Ik vind het zelf dan weer gek om het overal te hebben maar niet over die roze olifant die 2 mensen samengebracht heeft (onvrede over de thuissituatie). Je bent intiem samen dus deelt ook verbale intimiteiten. Dat het waardeloos is naar de partner toe is helemaal waar. Maar dat is het hele vreemdgaan natuurlijk sowieso al.
.
Hier ook postitief over mijn minaarsrelatie (hij getrouwd, ik single). Grote minpunt is wel dat we elkaar heel weinig kunnen zien maar het contact is fijn, open en enthousiast.

Zijn thuissituatie is prima en vanaf het begin was het heel duidelijk; hij is getrouwd en blijft dat (2 jonge kinderen). Ik vind het ook belangrijk dat dat goed blijft. Daarom nemen we ook heel weinig risico’s en zien we elkaar weinig.

Maar we kunnen ons wel heerlijk verlusten aan elkaar :) En vinden elkaar als persoon ook nog leuk.

Ik hoorde laatst over een minnares van een getrouwde man die het ‘respectloos’ vond naar haar toe als de man foto’s van zijn gezinsvakantie op Facebook zou zetten. Dan ben je het wel een beetje kwijt volgens mij.
I wanna live my life with the volume full!
Ik heb sowieso een beetje moeite met het woord respectloos, ik kan daar zo weinig mee. Ik snap best dat het een beetje pijnlijk kan zijn. Of een beetje hypocrieterig, dat snap ik ook maar respectloos? Wat betekent dat dan precies voor diegene zou ik vragen, is het het verschuiven van jouw klotegevoel?
.
Kan me voorstellen dat het confronterend is. Maar dat is nou eenmaal de harde werkelijkheid waar je in zit.
Rooss4.0 schreef:
31-07-2025 23:21
Dat het waardeloos is naar de partner toe is helemaal waar. Maar dat is het hele vreemdgaan natuurlijk sowieso al.
Tuurlijk. Maar bepaalde dingen maken het bedrog gewoon nog erger : vreemdgaan in het echtelijk bed, je minnaar rond laten lopen in je man zijn badjas, foto’s doorsturen van je kinderen, daten op je trouwdag, etc.
Nou schijnt het wel zo te zijn, heb ik eens ergens gelezen, dat bedrogen mannen meer aan slaan op de seks zelf en bedrogen vrouwen juist aan alles er om heen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
blijfgewoonbianca schreef:
01-08-2025 10:33
Tuurlijk. Maar bepaalde dingen maken het bedrog gewoon nog erger : vreemdgaan in het echtelijk bed, je minnaar rond laten lopen in je man zijn badjas, foto’s doorsturen van je kinderen, daten op je trouwdag, etc.
Nou schijnt het wel zo te zijn, heb ik eens ergens gelezen, dat bedrogen mannen meer aan slaan op de seks zelf en bedrogen vrouwen juist aan alles er om heen.
Biologie hé. Mag waarschijnlijk niet gezegd worden in tijden van gendergelijkheidsstreven enzo, maar het is verrassend hoeveel verklaarbaar is uit het feit dat mannen nooit 100% zeker weten of ze moeite in hun eigen nageslacht steken, terwijl vrouwen van nature (!) de bescherming van een man nodig hebben in de periode dat ze jonge kinderen hebben.

* duikt vast weg *
blijfgewoonbianca schreef:
01-08-2025 10:33
Daarom moet je dit alles ook stilhouden! :biggrin:
.
Rooss4.0 schreef:
01-08-2025 11:07
Daarom moet je dit alles ook stilhouden! :biggrin:
:rofl:

Snap ik.
Maar het is gewoon ook niet heel slim om de oppas van je kinderen hierom te mis/bruiken. Ik zou me in ieder geval OOK genaaid voelen, als achteraf bleek dat pa of ma de kinderen hiervoor bij mij zouden hebben gebracht.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Rooss4.0 schreef:
01-08-2025 08:33
Ik heb sowieso een beetje moeite met het woord respectloos, ik kan daar zo weinig mee. Ik snap best dat het een beetje pijnlijk kan zijn. Of een beetje hypocrieterig, dat snap ik ook maar respectloos? Wat betekent dat dan precies voor diegene zou ik vragen, is het het verschuiven van jouw klotegevoel?

Ik ken de vrouw niet, hoorde het via via.
Eidde schreef:
01-08-2025 08:01
Hier ook postitief over mijn minaarsrelatie (hij getrouwd, ik single). Grote minpunt is wel dat we elkaar heel weinig kunnen zien maar het contact is fijn, open en enthousiast.

Zijn thuissituatie is prima en vanaf het begin was het heel duidelijk; hij is getrouwd en blijft dat (2 jonge kinderen). Ik vind het ook belangrijk dat dat goed blijft. Daarom nemen we ook heel weinig risico’s en zien we elkaar weinig.

Maar we kunnen ons wel heerlijk verlusten aan elkaar :) En vinden elkaar als persoon ook nog leuk.

Ik hoorde laatst over een minnares van een getrouwde man die het ‘respectloos’ vond naar haar toe als de man foto’s van zijn gezinsvakantie op Facebook zou zetten. Dan ben je het wel een beetje kwijt volgens mij.
En is zijn vrouw op de hoogte?
-April- schreef:
01-08-2025 23:04
En is zijn vrouw op de hoogte?
Neen

Edit; bedoelde je de vrouw van mijn minnaar of de vrouw van de minnaar die op gezinsvakantie is?

Van de laatste weet ik het niet zeker maar denk van niet (verhaal uit tweede hand)
eidde wijzigde dit bericht op 02-08-2025 09:46
45.64% gewijzigd
Ik heb weleens gelezen dat iemand met een minaar werd gechanteerd.
Lijkt me heel naaaar.

Im
Ik heb een tijdje terug meegeschreven over mijn minnaar die weken mijn appje niet beantwoordde omdat hij druk was. Even op anoniem gegaan want ik had teveel herkenbare dingen geschreven in andere topics, ik heb wel dezelfde naam gehouden! Misschien herkennen sommige mijn verhaal nog. (Rooss, GeweldigWeer)

Na een hele tijd rust en stilte van mijn kant heb ik gezegd hem te willen zien, kijken of er nog wat zit.
Want ik ben lui in het zoeken naar een nieuw exemplaar, ik had contact met wat andere mannen via Feeld maar vind het zo'n gedoe. Dan is teruggaan naar het bekende toch wel een poging waard!

Hij was dolgelukkig met mijn bericht en mij zien zou hem erg gelukkig maken, dan konden we ook face to face alles uitspreken en bespreken. Zelfs als het een afsluiter zou worden dan voelt dat beter dan zo uit elkaar gaan. Zijn reactie maakte me al blij, had hij gereageerd dat hij zin in me had dan was ik blijkbaar niet duidelijk genoeg geweest.

Een goed, duidelijk gesprek gehad. Ik ben heel direct geweest (dat laat ik nog weleens na geloof ik) hij was blij met de directheid, dat had hij als man nodig, of ik dat vol wil houden. Gezegd dat ik daar wel in kon voorzien. Toen verscheen er een grijns met de mededeling dat dit zou betekenen dat we elkaar weer gaan zien. Waarop ik gereageerd heb of hij me nog ging neuken of dat ik iemand van de straat moest plukken? Ik heb een fijne middag gehad! :-D

Nu ga ik bijlezen want ik zie dat het minnaartopic ontwaakt is! Leuk! :cheer:
Wat leuk poehpoeh!
Ik herinner me je verhaal. ( las stil mee) en was al benieuwd hoe het afliep. Leuk je update!
En ik herken het wel dat ( sommige) mannen directheid prettig vinden. Vind ik zelf ook.
-a- wijzigde dit bericht op 02-08-2025 07:39
Reden: Spelfout
0.75% gewijzigd
Ik vind directheid ook fijn, heel graag zelfs. Ik ben denk ik wel duidelijk maar misschien te soft of het voelt toch te vrijblijvend soms. Ik ben nu heel direct geweest, met resultaat!
Ik kreeg gelijk een appje in de avond dat hij een gruwelijk lekkere middag heeft gehad en dat hij veel waardering heeft voor mijn manier van doen en mijn zelfrespect. Dat hij een ongelooflijke lul is geweest om zo met me om te gaan, hij bedankt me voor het inzicht in zijn gedrag en dat hij blij is dat hij in de herkansing mag.
En dan is het voor mij ook klaar, we begrijpen elkaar en we gaan de draad weer lekker oppakken. Wat heb ik hem gemist zeg!

Maar zo blij dat ik even een behoorlijke tijd afstand heb genomen. Ik vrees dat het anders toch een ander verloop zou hebben gehad. Waarschijnlijk loop je dan steeds in dezelfde valkuil, nu heeft hij gevoeld dat het menens is en ik heb even mijn wonden kunnen likken en voor mezelf uitgezocht wat ik nu eigenlijk wil.

Het contact met andere mannen maakte ook dat ik ging beseffen wat ik nu eigenlijk in handen had. De situatie is ideaal voor mij, we willen geen relatie met elkaar, we hebben heerlijke seks zonder gedoe met verliefdheid. Het voelt echt als een vriendschap zonder bedreiging voor onze relaties. En dat hij mij de ruimte heeft gegeven zonder gedoe zegt mij ook gewoon veel. Ja, dit opgeven zag ik toch niet zitten.

Met wat ik hier nu allemaal lees mag ik zeker in mijn handjes knijpen denk ik!
En ik herken de toestanden wel, van eerdere minnaars, je leert ervan zal ik maar zeggen.
Mooi Poehpoeh! Ik heb je verhaal wel gelezen toen. Fijn dat er nu openheid en duidelijkheid is. Klinkt goed in ieder geval!

Een (nieuwe) minnaar vinden is inderdaad een lastige kwestie ;)
Ik liep er ook tegen aan en eigenlijk nog nooit eentje gevonden als ik er naar zocht.
Eidde , hoe komt het dat je die niet vind?
Heb je je eisen/ randvoorwaarden duidelijk?
Mijn huidige heb ik via een site omdat ik specifiek zocht naar iemand buiten mijn eigen netwerk/ sociale kring
-a- wijzigde dit bericht op 02-08-2025 10:16
Reden: Spelfout
1.01% gewijzigd
Mooi vervolgverhaal Poehpoeh!

@Eidde

Ook ik vond het een heel gedoe, die zoektocht naar een minnaar, vreselijk. De hoeveelheid berichten in je mailbox, waarop ik overigens meestal ook reageerde, omdat ik dat wel zo netjes vond, maar er een gefrustreerd/boos antwoord terugkwam omdat ik het contact niet wilde voortzetten. Het was serieus het kaf vh koren scheiden, echt leuk vond ik het iig niet!
Live Life to the fullest
@ poehpoeh: hoe lang heb je geen contact met hem gehad? Hebben jullie allebei een partner en weten die ervan?

Hier weer even een 'eenzaam' gevoel. Het is weekend. Dus geen/amper contact. Kan er nog niet aan wennen ;)
GeweldigWeer schreef:
02-08-2025 11:15

Ook ik vond het een heel gedoe, die zoektocht naar een minnaar, vreselijk. De hoeveelheid berichten in je mailbox, waarop ik overigens meestal ook reageerde, omdat ik dat wel zo netjes vond, maar er een gefrustreerd/boos antwoord terugkwam omdat ik het contact niet wilde voortzetten. Het was serieus het kaf vh koren scheiden, echt leuk vond ik het iig niet!
Dit dus! Ik ben ook zo'n doos die overal op reageert. En dan heb je wel ergens tijd in gestoken en dan ineens blijkt hij toch niet zo leuk te zijn. Mijn hobby is het ook niet!

@ aurora. Maandje of 3/4. Tussendoor wel één keer omdat ik het netjes vond te laten weten dat ik voor mezelf aan het bedenken was waar ik behoefte aan had.
Verder was het afkicken dus, maar het is wel goed geweest zo.

We hebben beide een partner, die van mij weet dat ik het buiten de deur zoek, die van hem weet het niet.
Eidde schreef:
01-08-2025 23:16
Neen

Edit; bedoelde je de vrouw van mijn minnaar of de vrouw van de minnaar die op gezinsvakantie is?

Van de laatste weet ik het niet zeker maar denk van niet (verhaal uit tweede hand)
De vrouw van jouw minnaar
-April- schreef:
02-08-2025 18:03
De vrouw van jouw minnaar
Nee dus
-a- schreef:
02-08-2025 10:16
Eidde , hoe komt het dat je die niet vind?
Heb je je eisen/ randvoorwaarden duidelijk?
Mijn huidige heb ik via een site omdat ik specifiek zocht naar iemand buiten mijn eigen netwerk/ sociale kring

Ik denk dat ik het te vermoeiend vind 😁
Snap ik wel.
Ik ben vrijgezel maar vind daten ook niks.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven