Minnaar deel 43

27-05-2021 10:55 1863 berichten
Al 42 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars en/of minnaarrelaties in het algemeen.

Vliegt jouw hart vrij rond, vangbaar met een netje voor elke jager met stoute ogen of ben je een stoere krijgster met pantser en harnas? Moeten de mannen hún hart beschermen omdat jij voor de lust gaat en niet voor de liefde?

Met andere woorden.....

Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met het grootste gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen? Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden, al staan we natuurlijk ook een beetje open voor andere meningen. Elkaar een spiegel voorhouden, prima, maar behandel elkaar vooral met respect!

Offtopic: Vind je het alleen maar leuk om je ongezouten ongenoegen over vreemdgaan hier te komen verkondigen, open dan vooral je eigen topic!

Het is fijn als je een avatar uploadt, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen.
Probeer zo weinig mogelijk te QUOTEN, door het precaire onderwerp wensen sommige schrijf(st)ers hun postings later aan te passen. Bedankt!

Link naar vorige topic:
seks/minnaar-deel-42/list_messages/473519

Voorgaande delen:

seks/minnaar/list_messages/15890
seks/minnaar-deel2/list_messages/43196
seks/minnaar-deel3/list_messages/51194
seks/minnaar-deel-4/list_messages/59003
seks/minnaar-deel-5/list_messages/62401
seks/minnaar-deel-6/list_messages/65592
seks/minnaar-deel-7/list_messages/69657
seks/minnaar-deel-8/list_messages/72514
seks/minnaar-deel-9/list_messages/74774
seks/minnaar-deel-10/list_messages/77269
seks/minnaar-deel-11/list_messages/82635
seks/minnaar-deel-12/list_messages/87456
seks/minnaar-deel-13/list_messages/92355
seks/minnaar-deel-14/list_messages/107002
seks/minnaar-deel-15/list_messages/134630
seks/minnaar-deel-16/list_messages/145365
seks/minnaar-deel-17/list_messages/153641
seks/minnaartopic-deel-18/list_messages/163798
seks/minnaar-deel-19/list_messages/176186
seks/minnaar-deel-20/list_messages/191153
seks/minnaartopic-deel-21/list_messages/202110
seks/minnaar-deel-22/list_messages/215589
seks/minnaar-deel-23/list_messages/227219
seks/minnaar-deel-24/list_messages/231529
seks/minnaar-deel-25/list_messages/236190
seks/minnaar-deel-26/list_messages/242091
seks/minnaar-deel-27/list_messages/246066
seks/minnaar-deel-28/list_messages/257409
seks/minnaar-deel-29/list_messages/268891
seks/quot-minnaar-quot-deel-30-alweer/l ... ges/288657
seks/minnaar-deel-31/list_messages/301457
seks/minnaar-deel-32/list_messages/318979
seks/minnaar-deel-33/list_messages/345287
seks/minnaar-deel-34/list_messages/362233
seks/minnaar-deel-35/list_messages/378927
seks/minnaar-deel-36/list_messages/393194
seks/minnaar-deel-37/list_messages/431927
seks/minnaar-deel-38/list_messages/443929
seks/minnaar-deel-39/list_messages/451347
seks/minnaar-deel-40/list_messages/465483
seks/minnaar-deel-41/list_messages/470123
Alle reacties Link kopieren Quote
Knuffel voor jou Elegantic.
Ik ben bang dat ik me over een paar weken ook zo ga voelen...
Klote dit.
Eidde schreef:
05-08-2025 18:20
Sterkte Elegantic. Liefdesverdriet sucks. Heel erg!

Huil, heel en zorg goed voor jezelf. Het gaat voorbij. Echt.

:hug:

Veel meer dan dit valt er niet te zeggen Elegantic, dus ook namens mij een hele dikke :hug:
Live Life to the fullest
aurora79 schreef:
05-08-2025 18:26
Klote dit.
Hoe lullig dit ook klinkt, maar als minnares weet je (diep binnenin) dat het niet voor eeuwig is, althans, ik wel. Doet niets af aan de pijn die ermee gepaard gaat en jezelf er op voorbereiden lukt enigszins rationeel wel, maar qua gevoel helaas niet. Je hebt geen enkele keus dan er enkel doorheen gaan. Mij heeft het wel geholpen dat ik er op het moment van beëindigen ook écht klaar mee was, maar ik denk heus nog regelmatig aan hem en onze tijd terug. We hebben in totaal zo’n 100 dates gehad, incl slapen (al zei hij de eerste maanden dit nooit te willen doen, want te intiem), logisch dat je hier dan toch verdriet van hebt als dat stopt?
Live Life to the fullest
Dankjewel voor jullie reacties, ze doen me goed :heart: De pijn toelaten doe ik nu ook, de eerste paar dagen niet, toen voelde ik me ook heel onverschillig, het lijkt me nu echt goed te raken, ik kan ook huilen en het verdriet voelen (en verwerken). Gelukkig nog helemaal geen drang gehad om weer contact te zoeken, wat dat betreft heeft zijn omslag naar het enorm koude gedrag wel geholpen.

En Roos ik denk dat wel zou helpen als ik zou weten dat het hem ook zeer doet, al weet ik dat eigenlijk wel zeker, maar hij kan zijn gevoel wat makkelijker ‘uit’ zetten. Het voelt dan denk ik minder alsof ik gebruikt ben, of niet goed genoeg ben, ook al is dat zeker niet zo en wéét ik ook dat dat niet zo is, toch komt ook die gedachten voorbij :(
Vanavond heb ik lekker niks dus dat wordt met een slechte film op de bank!
Heb jij het destijds eigenlijk zelf beëindigen GeweldigWeer? Ik ben even kwijt of ik je verhaal hier gelezen heb
aurora79 schreef:
05-08-2025 18:26
Klote dit.
Heb je al besloten wat je gaat doen als je minnaar gaat scheiden? Want als ik het goed onthouden heb was er wel een kansje dat jullie met elkaar verder zouden willen, toch?
En weet je ook al een heel klein beetje wat je gaat doen als hij juist getrouwd blijft?
.
Elegantic schreef:
05-08-2025 19:36

En Roos ik denk dat wel zou helpen als ik zou weten dat het hem ook zeer doet, al weet ik dat eigenlijk wel zeker, maar hij kan zijn gevoel wat makkelijker ‘uit’ zetten.
Of hij uit het anders. Ik denk dat zijn boze manier van reageren vertelt dat het hem raakt.
.
Elegantic schreef:
05-08-2025 19:37
Heb jij het destijds eigenlijk zelf beëindigen GeweldigWeer? Ik ben even kwijt of ik je verhaal hier gelezen heb
Ja, ik heb het uiteindelijk zelf beëindigd, nu zo’n 2,5 jaar geleden. Ik heb hier jaren meegeschreven, dit en voorgaande topics geopend, maar op anoniem gegaan toen het Viva-forum zou stoppen (nu wel spijt van haha)
Live Life to the fullest
Hallo dames,
Zelfs op m’n vakantie nog contact hier met minnaar.
Merk dat ik echt lastig van hem los kom.
Heb gewoon spijt dat ik hier aan begonnen ben.
Shitzooi!

We hebben gisteren fijn gesprek gehad via de app.
En vanmorgen hebben we ook even gesproken. Toen we opeens op het onderwerp kwamen over grote gezinnen..
en toen ik vroeg naar hoe groot zijn gezin is met broers/zusssn. Deed hij heel raar alsof ik iets geks heb gevraagd.
Hij zei dat hij liever niet over familie praat..
Maar waarom? Dat heb ik verder ook niet meer gevraagd.
Ik voelde mij best beledigd.. ik ben zelf heel open tegen hem. Zelfs privé dingen.
Maar goed, merk dat ik hier de hele dag al mee zit.
-a- schreef:
04-08-2025 10:18
intimatch
Dankjewel voor je suggestie, echter wat een "verschrikkelijke" site.
Summiere teksten, tot helemaal niets, geen foto's. Vrouwen krijgen een premium account en hoeven niets te doen om idd tientallen berichten of knipogen te krijgen.
Mannen kunnen niets zonder te betalen.
Ik ben het laatste, maar heb even een V & M profiel bekeken, beiden leeg.
Conclusie is dankjewel, maar dit gaat niet werken. Op andere sites is het vast niet anders.
Eerst hier nog maar eens proberen om de boel weer opgang te krijgen of nu echt de knoop door te hakken en tzt als single op zoek te gaan.

Dus zal dit topic weer laten gaan. :)
a, zoetje & Syl, dankjulliewel voor de reacties.
@elegantic, dikke knuffel! Het voelt vreselijk en ook echt als liefdesverdriet, ook de juiste keus kan vreselijk veel pijn doen, dat verandert niks aan het verdriet.

Zijn boosheid laat wel zien dat het hem raakt denk ik.

@rooss, dat klopt, hij wou mij zeker niet loslaten, het feit dat hij dat toch deed en rustig heeft afgewacht siert hem, had hij anders gereageerd dan was ik er klaar mee geweest, ik was echt gekwetst door zijn "makkelijkheid"

Eerdere minnaars waren anders, heel aanwezig, maar dat werd gedoe met verliefdheid, dat wil ik ook niet meer. Dat was heel verdrietig om te stoppen omdat ik die verliefde gevoelens niet had op de manier die uiteindelijk verwacht werd. Ik had het reuze naar mijn zin, fijne seks, leuk contact, maar omdat ik de liefde niet beantwoordde met het verlaten van mijn man werd het vervelend en kwetsend. Daar ben ik ziek van geweest zeg. Toch ook wel liefdesverdriet ook al wilde ik geen liefdesrelatie. Wat zijn gevoelens toch stom! :blauwoog:
Hmm dat zou ik ook vreemd vinden Yoeki. Is dat ineens té privé/dichtbij ofzo? Hij deelde voorheen ook wel veel privé dingen meen ik me te herinneren?
Als ik je advies mag geven (ook al is het misschien bevooroordeeld door mijn eigen situatie) zou ik er niet te lang in verstrikt blijven. Dat is wat ik heb gedaan en nu zou ik willen ik dat ik er nooit aan begonnen was!
Dankjewel Poeh :hug:
ik haat het dat ik zo'n overdenker ben, elke situatie en elk gesprek wordt nu geanalyseerd in mijn hoofd. Zelfs op werk focussen lukt me niet pfff
GeweldigWeer schreef:
05-08-2025 19:45
Ja, ik heb het uiteindelijk zelf beëindigd, nu zo’n 2,5 jaar geleden. Ik heb hier jaren meegeschreven, dit en voorgaande topics geopend, maar op anoniem gegaan toen het Viva-forum zou stoppen (nu wel spijt van haha)
Kun je er wel positief op terug kijken nu? En is er hierna nog contact geweest eigenlijk?

Ik vraag me af of ik hem zou kunnen negeren als hij ooit weer contact zou zoeken.
Elegantic schreef:
06-08-2025 08:50
Kun je er wel positief op terug kijken nu? En is er hierna nog contact geweest eigenlijk?

Ik vraag me af of ik hem zou kunnen negeren als hij ooit weer contact zou zoeken.

Ik heb er nooit spijt van gehad ofzo, dus ik kijk er zeker nog positief op terug. Daarna hebben wij nooit meer contact gehad.
Live Life to the fullest
Elegantic schreef:
06-08-2025 08:47
Hmm dat zou ik ook vreemd vinden Yoeki. Is dat ineens té privé/dichtbij ofzo? Hij deelde voorheen ook wel veel privé dingen meen ik me te herinneren?
Als ik je advies mag geven (ook al is het misschien bevooroordeeld door mijn eigen situatie) zou ik er niet te lang in verstrikt blijven. Dat is wat ik heb gedaan en nu zou ik willen ik dat ik er nooit aan begonnen was!

Nee valt best mee hoor.
Als ik over z’n ex begon vertelde hij wel wat niet goed ging in hun huwelijk enzo.

Maar over familie niet vaak.
Hij vertelde alleen dat z’n moeder overleden is. En ik zei toen dat ik het natuurlijk super erg vond enzo.. is namelijk niet heel lang geleden. Toen vertelde hij niet erover te willen praten.
Vond ik prima hoor. Snap ik wel.

Maar goed ik vertel
Nu ook niks meer.. merk dat ik best veel privé dingen deel en hij eigenlijk niet.

Tenzij er die dag iets is gebeurd bijv dan verteld hij daar wel over.
Bijv over een ruzie met een familie lid ofzo op die dag.

Zijn meerdere minnaars zo? Haha
Vast wel.

Hij staat in zijn volste recht natuurlijk als het gaat over wat hij met je deelt en wat niet. Dat jij ervoor kiest wel allerlei intimiteiten met hem te delen geeft je geen recht op zijn openheid.
Dat jij een hele dag van slag bent door het feit dat hij het niet over zijn familie wil hebben vind ik veelzeggend. Neem dat onder de loep in plaats van je af te vragen of anderen het gedrag van jouw minnaar herkennen.

Maar weet je Yoeki, volgens mij maakt het niet zoveel uit wat wij hier schrijven. Je geeft ons gelijk en daarna kom je met de volgende klacht over je minnaar en mogen wij er weer van alles van vinden.

Als je doet wat je altijd deed hoef je geen andere uitkomst te verwachten. Hoeveel klachten ga je hier nog neerpennen denk je? En hoe vaak moeten wij nog vragen wat er wel leuk is?
En hoe vaak ga je ons daar dan weer gelijk in geven?
.
Rooss4.0 schreef:
05-08-2025 19:39
Heb je al besloten wat je gaat doen als je minnaar gaat scheiden? Want als ik het goed onthouden heb was er wel een kansje dat jullie met elkaar verder zouden willen, toch?
En weet je ook al een heel klein beetje wat je gaat doen als hij juist getrouwd blijft?
Ik heb net bijna 20 uur met hem doorgebracht. Het was een afscheid. Hij gaat op vakantie en ik ga mijn leven weer oppakken.

Hij gaat nadenken, beslissingen maken. Na de vakantie hebben we contact met elkaar hoe we erin staan.

Het was weer zo fijn met hem. We hebben gelachen en gehuild.
Het is goed zo.
Nu beetje verdrietig maar ook zo dankbaar voor alle mooie momenten die we samen hebben gehad.

Als hij gaat scheiden, wil ik eerst dat hij 'single' blijft. Lijkt me niet gezond om uit een relatie van bijna 35 jaar te stappen en gelijk in een volgende relatie te stappen. Ik blijf dan wel op een zijlijn. Als we bij elkaar horen dan komt dat vanzelf goed.
Scheiden is een verdrietig en zwaar proces. Ik wil er voor hem zijn, zover dat mogelijk is.

Als hij bij zijn vrouw blijft is het over tussen ons.
Klinkt als een plan. Verdrietig, dat wel...
.
Elegantic, een dikke troostknuffel, voor dit liefdesverdriet, wat ik zooo herkenbaar vind. Al is het bij mij nu jaren geleden, ik weet nog steeds niet of ik hem zou kunnen weerstaan als hij weer contact zou zoeken. Gelukkig (?) is dat nooit gebeurd.
Maar ik denk nog regelmatig aan hem.
Zou hij nog steeds bij zijn vrouw zijn?
Had hij ook zo'n verdriet toen we ermee stopten? (mij zou het ook goed doen om te weten dat het voor hem ook iets betekende.)
Veel sterkte! :hug:
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Dankjewel Elmervrouw :heart:

Ik heb jouw ervaring inderdaad in dit deel (of een van de vorige?) teruggelezen. Toch wel fijn om te lezen dat zo herkenbaar is. Voelt dan toch minder alleen. Ik denk dat ik me over een paar jaar precies hetzelfde afvraag, en ik weet ook niet of ik ooit echt 100% over hem heen kom.

Aurora dat klinkt als een hele fijne tijd en een mooi afscheid.
Fijn Aurora, dat je afscheid hebt kunnen nemen en voor jezelf/ samen de grenzen gesteld hebt wat betreft verder gaan/ einde relatie.
Hier probeert minnaar zijn huwelijk open te gooien; hij wil de kans krijgen om met een ander ( mij in dit geval) sex te hebben/ te mogen experimenteren.
Zijn vrouw wil dit niet en wil geen derde partij.
Hij denkt dat ze nog wel naar elkaar toe bewegen. Ik vraag het me af.
Hoe is bij jullie dit proces gegaan?
Bij mij waren het medische en psychische problemen bij echtgenoot waardoor ik de keuze voelde; of scheiden terwijl ik van hem houdt of een minnaar erbij die mij wel sex biedt.
Tot nu toe lijkt het laatste goed te werken voor ons allen.
Ja, was echt goed. Ook pijnlijk. Het doet nu zeer. Maar wat je ook zegt: we bewaken wel allebei onze grenzen nu. Anders wordt het denk ik alleen maar lastiger allemaal.

@ -a-: wat fijn dat jullie elkaar de ruimte geven op dit moment. Ik zei gisteren ook tegen mijn minnaar dat ik geloof dat echte liefde ook loslaten is. Hoe moeilijk ook soms.
Elegantic schreef:
05-08-2025 16:56
Sorry dat ik hier weer kom ventileren maar het kan bij niemand in mijn omgeving dus ik voel me er heel alleen in..
Ik voel me vandaag heel erg verdrietig en boos, ik voel ook een soort wraakgevoelens, zelfs dat ik zijn vrouw alles zou willen vertellen. Dat doe ik natuurlijk zéker niet want ik wist ook dondersgoed waar ik mee bezig was. Het voelt alleen zo oneerlijk dat ik zo gekwetst achter blijf en hij fijn door gaat met zijn leven alsof wij er nooit zijn geweest. Waarom moet ik al deze pijn hebben en hij niets? Hij liet me dingen voelen die ik nog bij geen ander heb gehad, in bed maar ook zeker daarbuiten. echt alles voelde gewoon zó kloppend samen. Ik mis onze dates, het samen wandelen, het samen urenlang knuffelen en kriebelen, appen en bellen over onze dag, zucht ik krijg hem zo moeilijk uit mijn hoofd.

Gisteravond voelde ik me juist heel krachtig en zelfs opgelucht dat ik er zelf een punt achter heb gezet en vandaag voel ik me weer een verslagen puppy. Ik ga van de ene emotie naar de ander, stom. Wat een ontzettend naar gevoel is dit zeg, kon ik de tijd maar vooruit spoelen.

Hoe is het met iedereen? Zijn er nog spannende dates gepland? Dit topic is natuurlijk wat rustiger nu in de vakantieperiode.
Goed van je Elegantic dat je hem een laatste bericht verstuurd heb. Jammer dat hij zo terug reageerde maar echt goed dat jij je laatste zegje heb kunnen doen.

En hoe je je dan voelt zoals in dit bericht gschreven mag ook maar oh zo moeilijk. De teksten die je schrijft over wat je mist zijn ook herkenbaar en de emoties die van hot naar her schieten. En het overdenken is ook vervelend he en klinkt ook super herkenbaar.

Hopelijk voel jij je vandaag weer wat beter!
tulpenvrouw86 wijzigde dit bericht op 06-08-2025 20:36
Reden: Aanvulling
2.05% gewijzigd
Yoekiweerstand schreef:
06-08-2025 00:27
Hallo dames,
Zelfs op m’n vakantie nog contact hier met minnaar.
Merk dat ik echt lastig van hem los kom.
Heb gewoon spijt dat ik hier aan begonnen ben.
Shitzooi!

We hebben gisteren fijn gesprek gehad via de app.
En vanmorgen hebben we ook even gesproken. Toen we opeens op het onderwerp kwamen over grote gezinnen..
en toen ik vroeg naar hoe groot zijn gezin is met broers/zusssn. Deed hij heel raar alsof ik iets geks heb gevraagd.
Hij zei dat hij liever niet over familie praat..
Maar waarom? Dat heb ik verder ook niet meer gevraagd.
Ik voelde mij best beledigd.. ik ben zelf heel open tegen hem. Zelfs privé dingen.
Maar goed, merk dat ik hier de hele dag al mee zit.
Jeetje Yoeki, lastig deze man! En hoe makkelijk ook om te zeggen vanuit ons (mij) maar probeer jezelf er niet te diep in te gooien. Makkelijker gezegd dan gedaan, weet ik zelf ook.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven