Minnaar deel 43

27-05-2021 10:55 1984 berichten
Al 42 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars en/of minnaarrelaties in het algemeen.

Vliegt jouw hart vrij rond, vangbaar met een netje voor elke jager met stoute ogen of ben je een stoere krijgster met pantser en harnas? Moeten de mannen hún hart beschermen omdat jij voor de lust gaat en niet voor de liefde?

Met andere woorden.....

Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met het grootste gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen? Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden, al staan we natuurlijk ook een beetje open voor andere meningen. Elkaar een spiegel voorhouden, prima, maar behandel elkaar vooral met respect!

Offtopic: Vind je het alleen maar leuk om je ongezouten ongenoegen over vreemdgaan hier te komen verkondigen, open dan vooral je eigen topic!

Het is fijn als je een avatar uploadt, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen.
Probeer zo weinig mogelijk te QUOTEN, door het precaire onderwerp wensen sommige schrijf(st)ers hun postings later aan te passen. Bedankt!

Link naar vorige topic:
seks/minnaar-deel-42/list_messages/473519

Voorgaande delen:

seks/minnaar/list_messages/15890
seks/minnaar-deel2/list_messages/43196
seks/minnaar-deel3/list_messages/51194
seks/minnaar-deel-4/list_messages/59003
seks/minnaar-deel-5/list_messages/62401
seks/minnaar-deel-6/list_messages/65592
seks/minnaar-deel-7/list_messages/69657
seks/minnaar-deel-8/list_messages/72514
seks/minnaar-deel-9/list_messages/74774
seks/minnaar-deel-10/list_messages/77269
seks/minnaar-deel-11/list_messages/82635
seks/minnaar-deel-12/list_messages/87456
seks/minnaar-deel-13/list_messages/92355
seks/minnaar-deel-14/list_messages/107002
seks/minnaar-deel-15/list_messages/134630
seks/minnaar-deel-16/list_messages/145365
seks/minnaar-deel-17/list_messages/153641
seks/minnaartopic-deel-18/list_messages/163798
seks/minnaar-deel-19/list_messages/176186
seks/minnaar-deel-20/list_messages/191153
seks/minnaartopic-deel-21/list_messages/202110
seks/minnaar-deel-22/list_messages/215589
seks/minnaar-deel-23/list_messages/227219
seks/minnaar-deel-24/list_messages/231529
seks/minnaar-deel-25/list_messages/236190
seks/minnaar-deel-26/list_messages/242091
seks/minnaar-deel-27/list_messages/246066
seks/minnaar-deel-28/list_messages/257409
seks/minnaar-deel-29/list_messages/268891
seks/quot-minnaar-quot-deel-30-alweer/l ... ges/288657
seks/minnaar-deel-31/list_messages/301457
seks/minnaar-deel-32/list_messages/318979
seks/minnaar-deel-33/list_messages/345287
seks/minnaar-deel-34/list_messages/362233
seks/minnaar-deel-35/list_messages/378927
seks/minnaar-deel-36/list_messages/393194
seks/minnaar-deel-37/list_messages/431927
seks/minnaar-deel-38/list_messages/443929
seks/minnaar-deel-39/list_messages/451347
seks/minnaar-deel-40/list_messages/465483
seks/minnaar-deel-41/list_messages/470123
Alle reacties Link kopieren Quote
aurora79 schreef:
02-08-2025 23:09
Snap ik wel.
Ik ben vrijgezel maar vind daten ook niks.

Ik ben ook vrijgezel :)
I wanna live my life with the volume full!
Hier is minnaar zojuist op vakantie gegaan met zijn gezin. Ik ben gisteren juist teruggekomen. Konden elkaar daardoor niet meer zien.
Gisteren nog wel even gebeld, was heel fijn.
We zullen vast de komende weken nog wel appen.
We gaan het zien de komende weken!
Hoe was/ is jullie contact in vakanties?
-a- schreef:
03-08-2025 08:40
Hier is minnaar zojuist op vakantie gegaan met zijn gezin. Ik ben gisteren juist teruggekomen. Konden elkaar daardoor niet meer zien.
Hier een beetje contact. Wel iets meer dan ik verwacht had.
Hij blijft toch ergens contact aanhouden.

Jammer dat jullie elkaar niet meer hebben kunnen zien. Hoevaak zien jullie elkaar anders?
En hoevaak hebben jullie app contact. Is dat dagelijks oid?
Tulpenvrouw: we kennen elkaar sinds februari. Sindsdien eigenlijk elke dag contact via de app. Bellen zo’n 1 a 2 x per week en het streven was om 1x per maand de avond en nacht samen door te brengen. Door omstandigheden liep dat voor mijn vakantie uit naar 1x per 2 maand. Was ook prima. 1e hoteldate staat al gepland voor de week na zijn vakantie.
We hebben afgesproken dat we wel appen de komende 3 weken en hij probeert me te bellen
Ik wacht het af, gun hem zijn tijd met z’n gezin en ik ben zeker genoeg van ons om niet onzeker te worden bij geen contact.

Hoe vaak hebben jullie contact en zien jullie elkaar?
-a- wijzigde dit bericht op 03-08-2025 14:15
Reden: Woord toegevoegd
0.40% gewijzigd
-a- schreef:
03-08-2025 08:40
Minnaar is onderweg naar huis maar ik ga nu paar dagen weg. Misschien zien we elkaar komende week nog even.

We hebben dagelijks contact via de app, ook in de vakantie. Elkaar een beetje warm gehouden met foto’s 😊

Ik mis hem daardoor niet echt. Maar hoop wel dat ik hem nog even kan zien (en voelen) binnenkort.
-a- schreef:
03-08-2025 11:30
Tulpenvrouw: we kennen elkaar sinds februari. Sindsdien eigenlijk elke dag contact via de app. Bellen zo’n 1 a 2 x per week en het streven was om 1x per maand de avond en nacht samen door te brengen. Door omstandigheden liep dat voor mijn vakantie uit naar 1x per 2 maand. Was ook prima. 1e hoteldate staat al gepland voor de week na zijn vakantie.
We hebben afgesproken dat we wel appen de komende 3 weken en hij probeert me te bellen
Ik wacht het af, gun hem zijn tijd met z’n gezin en ik ben zeker genoeg van ons om niet onzeker te worden bij geen contact.

Hoe vaak hebben jullie contact en zien jullie elkaar?
Fijn dat het zo goed voelt. En wat heerlijk dat jullie ook nachten met elkaar doorbrengen.

Hier zien wij elkaar geregeld. Verschillend van 1x per week tot 1x per maand hadden wij een gezellige en heerlijke avond en wij spraken elkaar veel via de app.
3 maanden terug heeft hij aangegeven het niet meer te willen en de rust fijn te vinden. Opeens geen contact meer maar op kantoor als vanouds. Dat was heel lastig want wisselende signalen.
App contact is nooit meer zoals daarvoor geweest Hij geeft ook aan dat het misschien nog wel eens zal plaats vinden. Iets wat ik eigenlijk nu zelf moet beëindigen maar dit lukt mij nog niet...

Het maakt mij wel onzeker maar jouw eerdere tekst over zelfverzekerdheid is een goede les geweest. De onzekerheid toon ik hem niet meer. Althans probeer ik.

En nu zo af en toe contact via de app.
tulpenvrouw86 wijzigde dit bericht op 03-08-2025 21:39
Reden: Herkenbaarheid
6.24% gewijzigd
@Tulpenvrouw

Het klinkt alsof hij (nog steeds) alle controle heeft, dus goed van je dat je hem jouw onzekerheid niet meer toont, want dat is ook totaal niet nodig. Dat vind ik persoonlijk ook altijd heel verdrietig om te lezen, dat het meestal de vrouwen/minnaressen zijn die zich onzeker gaan voelen bij minder contact.

Ik heb hier heel wat jaren meegeschreven, heb zeker wat k** momenten gedeeld, maar mijn minnaar heeft mij nooit onzeker kunnen maken als persoon, want zelfverzekerd ben ik altijd gebleven en dat bedoel ik niet arrogant.

En natuurlijk was hij vaak in the lead, omdat hij diegene was met een relatie, dus ook grotendeels bepaalde wanneer wij elkaar konden zien, maar ik verloor daarnaast ook niet mijn ‘eisen en behoeftes ‘ uit het oog. En ja, dat botste soms enorm, vuurwerk over de app, maar ik liet echt niet met me sollen.

Was hij wat langer vd radar, omdat het hem meer rust gaf op dat moment, dan cancelde ik ook gerust de geplande date. Interesse moest, voor mij dan, zéker van 2 kanten komen en niet enkel wanneer het hém beter uitkwam of bij een naderende date.

Vind je het zo lastig hem (soms) af te wijzen Tulpenvrouw?
Live Life to the fullest
GeweldigWeer schreef:
03-08-2025 15:31
@Tulpenvrouw

Het klinkt alsof hij (nog steeds) alle controle heeft, dus goed van je dat je hem jouw onzekerheid niet meer toont, want dat is ook totaal niet nodig. Dat vind ik persoonlijk ook altijd heel verdrietig om te lezen, dat het meestal de vrouwen/minnaressen zijn die zich onzeker gaan voelen bij minder contact.

Ik heb hier heel wat jaren meegeschreven, heb zeker wat k** momenten gedeeld, maar mijn minnaar heeft mij nooit onzeker kunnen maken als persoon, want zelfverzekerd ben ik altijd gebleven en dat bedoel ik niet arrogant.

En natuurlijk was hij vaak in the lead, omdat hij diegene was met een relatie, dus ook grotendeels bepaalde wanneer wij elkaar konden zien, maar ik verloor daarnaast ook niet mijn ‘eisen en behoeftes ‘ uit het oog. En ja, dat botste soms enorm, vuurwerk over de app, maar ik liet echt niet met me sollen.

Was hij wat langer vd radar, omdat het hem meer rust gaf op dat moment, dan cancelde ik ook gerust de geplande date. Interesse moest, voor mij dan, zéker van 2 kanten komen en niet enkel wanneer het hém beter uitkwam of bij een naderende date.

Vind je het zo lastig hem (soms) af te wijzen Tulpenvrouw?
Ja zeker lastig om hem af te wijzen. 1. Omdat de momenten zo heerlijk zijn. 2. Omdat ik bang ben dat hij dan weg loopt.

En ik weet dat er voor hem dan 10 anderen zijn en dat het niet allemaal volgens zijn boekje hoeft te gaan. Dat neem ik mij ook meerdere keren voor, maar als hij dan weer in de lucht komt...

Echt heel goed dat jij nooit je onzekerheden heb getoond. Iets waar ik veel spijt van heb maar dit niet meer terug kan draaien.
Tulpenvrouw, dat je vroeger je onzekerheden toonde wil toch niet zeggen dat je daarin moet blijven volstaan? Je lijkt zo’n groei door te maken!
Net zoals geweldigweer zegt laat ik me ook niet onzeker maken door een minnaar. We hebben weleens gedoe ( zijn allebei haantjes) en moeten elkaar op sommige vlakken nog leren kennen/ aftasten. Maar ik laat me niet onzeker maken, daar heb ik geen minnaar voor.
Toon je grenzen, je verdiend het!
-a- wijzigde dit bericht op 03-08-2025 16:16
Reden: Spelfout
0.45% gewijzigd
Tulpenvrouw86 schreef:
03-08-2025 15:44
Ja zeker lastig om hem af te wijzen. 1. Omdat de momenten zo heerlijk zijn. 2. Omdat ik bang ben dat hij dan weg loopt.

En ik weet dat er voor hem dan 10 anderen zijn en dat het niet allemaal volgens zijn boekje hoeft te gaan. Dat neem ik mij ook meerdere keren voor, maar als hij dan weer in de lucht komt...

Echt heel goed dat jij nooit je onzekerheden heb getoond. Iets waar ik veel spijt van heb maar dit niet meer terug kan draaien.
For the record,
In een relatie met elkaar hoort t niet meteen voorbij te zijn als je onzekerheid toont. Dat moet gewoon veilig kunnen
-April- schreef:
03-08-2025 17:14
For the record,
In een relatie met elkaar hoort t niet meteen voorbij te zijn als je onzekerheid toont. Dat moet gewoon veilig kunnen
Ben ik in de basis met je eens. Maar toen ik door een medisch noodzakelijke ingreep forse littekens opliep en mijn man tegelijkertijd een depressie ontwikkelde, kon hij mijn onzekerheid betreffende mijn lichaam, niet wegnemen. ( en ik zijn depressie niet ontkrachten) dus soms loopt het zo..
Zolang je maar samen wil leren/ ontwikkelen èn de ander als prioriteit ziet ❤️
Jullie hebben gelijk. Dat zou inderdaad moeten kunnen en ik ga zeker meer mijn grenzen aangeven. Dank jullie wel
-a- schreef:
02-08-2025 10:16
Eidde , hoe komt het dat je die niet vind?
Heb je je eisen/ randvoorwaarden duidelijk?
Mijn huidige heb ik via een site omdat ik specifiek zocht naar iemand buiten mijn eigen netwerk/ sociale kring
Waar vinden jullie elkaar dan eigenlijk online?
Ook aan @poehpoeh en @geweldigweer

Zelf wil ik wel eens op ontdekkingsreis, dus ben een beetje zoekende.
GeweldigWeer, Roos en Tulpenvrouw ik heb jullie advies toch opgevolgd en een laatste bericht geschreven. 2 dagen erover nagedacht en het toch ook daadwerkelijk verstuurd. Dit voelde heel fijn, ik ben direct geweest en ben (eindelijk) voor mezelf opgekomen.
Ik had geen reactie verwacht maar hij heeft toch nog iets teruggestuurd. Helaas wederom met dat hij bij zijn standpunt blijft van de vorige keer en het niet ermee eens is etc. Hij neemt in mijn ogen totaal geen verantwoordelijkheid en dat is prima. Ik heb 0 behoefte om er op te reageren en ik heb het gesprek weer verwijderd. Nu kan ik het hopelijk echt afsluiten met wel heel wat mooie en fijne momenten en herinneringen rijker.

Poehpoeh leuk om jou verhaal te lezen! Fijn dat er duidelijkheid is, lekker genieten weer :)
Goed zo, Elegantic, fijne overwinning voor jou ook. En dan bedoel ik het feit dat je jezelf hebt overwonnen door iets te doen dat je eng vond.
Dat hij zo reageerde is een soort van cadeautje, je weet nu zeker dat er een goede beslissing is gemaakt, dit is wie hij is, hoe hij reageert en ik denk dat je blij mag zijn dat je de relatiedans ontsprongen bent. Ik hoop dat hij zich terug kan richten op het partnerschap en vaderschap maar dan lekker zonder jou aan de zijlijn.
Knap van je!

Poeh, wat fijn dat hij zo goed reageerde en jou de tijd heeft gegeven om de boel in heroverweging te nemen. Nu is er weer lucht en ruimte voor jullie. Ook van hem uit knap want hij wilde die afstand natuurlijk helemaal niet!
.
Mjd via intimatch, maar hoor anderen ook over second love. Denk dat het allemaal hetzelfde werkt.
Je wordt wel dood gespamd met berichten als vrouw zijne.
Ik had wel goed beschreven wat ik zocht qua type man en relatie.
Ik was op zoek naar iemand om sex mee te hebben eens in de zoveel weken. Ik ga niet bij mijn man weg en verwacht dat ook van minnaar niet.
Duidelijke wensen en eisen is wel zo gemakkelijk inderdaad. Ik denk dat je als vrouw tig berichten krijgt, vaak standaard die ze naar meerdere vrouwen sturen. Bij mij was het vaak per toeval of iemand waar ik online mee in gesprek kwam. Niet echt perse via een site die ervoor gemaakt is.
koekies zijn lekker
Ik ontmoette mijn fwb ook per toeval en er was nog meer toeval hij woont nog geen 5 min van ons vandaan.
-April- schreef:
03-08-2025 17:14
For the record,
In dit geval is er al geen veiligheid in de basis. Het is immers een geheim en beide partijen kunnen in de problemen komen bij ontdekking. Ook kiest iemand niet onvoorwaardelijk voor jou. Dat maakt dat het eigenlijk niet veilig is. En vertrouwen kan je iemand die zoiets doet eigenlijk ook niet. En dit kan natuurlijk ieder moment voorbij gaan. Je hebt geen zekerheden wat dat betreft. Daarom zou ik zelf ook duidelijk de leiding nemen. Je eigen leven hebben en dat niet afzeggen voor een vluchtig moment met hem. En ook geen exclusiviteit beloven als de ander dat ook niet heeft. Juist door je opties open te houden maak je minder afhankelijk.
Dat laatste vat het wel samen ja. En de enige hoop om er ooit uit te komen (als je dat zou willen tenminste)
Sorry dat ik hier weer kom ventileren maar het kan bij niemand in mijn omgeving dus ik voel me er heel alleen in..
Ik voel me vandaag heel erg verdrietig en boos, ik voel ook een soort wraakgevoelens, zelfs dat ik zijn vrouw alles zou willen vertellen. Dat doe ik natuurlijk zéker niet want ik wist ook dondersgoed waar ik mee bezig was. Het voelt alleen zo oneerlijk dat ik zo gekwetst achter blijf en hij fijn door gaat met zijn leven alsof wij er nooit zijn geweest. Waarom moet ik al deze pijn hebben en hij niets? Hij liet me dingen voelen die ik nog bij geen ander heb gehad, in bed maar ook zeker daarbuiten. echt alles voelde gewoon zó kloppend samen. Ik mis onze dates, het samen wandelen, het samen urenlang knuffelen en kriebelen, appen en bellen over onze dag, zucht ik krijg hem zo moeilijk uit mijn hoofd.

Gisteravond voelde ik me juist heel krachtig en zelfs opgelucht dat ik er zelf een punt achter heb gezet en vandaag voel ik me weer een verslagen puppy. Ik ga van de ene emotie naar de ander, stom. Wat een ontzettend naar gevoel is dit zeg, kon ik de tijd maar vooruit spoelen.

Hoe is het met iedereen? Zijn er nog spannende dates gepland? Dit topic is natuurlijk wat rustiger nu in de vakantieperiode.
Elegantic, wat naar dat je je zo voelt! Maar liefdesverdriet kost tijd. Sta voor nu dit gevoel toe ( maar geef er niet aan toe door contact te zoeken met hem of zijn vrouw!) en zorg voor afleiding. Ga vanavond een stuk wandelen, podcast op. Ga leuke dingen met vriendinnen of jezelf plannen: sauna, koffie
Maar zoek vooral geen contact, dat gaat je niet helpen.
En echt, je vind wel iemand die je dit gevoel ook geeft, maar dan zonder je te kwetsen!
Oh, bekende gevoelens. Liefdesverdriet, de meest rotte vorm van verdriet die ik tot nu toe meemaakte. Ik weet niet welke gedachten helpend zou kunnen zijn, ik weet niet of het troostrijk is om te weten dat ook hij waarschijnlijk pijn en verdriet en gemis ervaart. Natuurlijk lijkt het alsof hij vrolijk doorhuppelt maar je weet niet of dat daadwerkelijk klopt. En ik weet ook niet of het voor jouw proces uitmaakt.
Ik kan alleen maar aanraden goed voor jezelf te zorgen en te aanvaarden en erkennen dat je pijn hebt. Huil als dat zo voelt, sluit jezelf een dag op als dat zo voelt.
Ik kon niet huilen en dat heeft mijn liefdesverdriet (ooit) immens veel zwaarder gemaakt. Ik gun jou mijn proces niet, dat duurde veel te lang.

En natuurlijk heb ik mezelf beloofd mij dit nooit meer aan te zullen doen maar eerlijk gezegd weet ik niet of de wereld nog wel verder draait als vent en ik ooit afscheid zouden nemen. Of de zon ooit weer gaat schijnen voor mij, of er ooit weer dagen met gouden randjes komen.
En voor jou zal het niks leuker voelen. En dit afgewisseld met opluchting herken ik ook hoor. Geef het tijd, tijd is je enige vriend in deze.
.
Sterkte Elegantic. Liefdesverdriet sucks. Heel erg!

Huil, heel en zorg goed voor jezelf. Het gaat voorbij. Echt.

:hug:
Knuffel voor jou Elegantic.
Ik ben bang dat ik me over een paar weken ook zo ga voelen...
Klote dit.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven