Minnaar deel 43

27-05-2021 10:55 2288 berichten
Al 42 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars en/of minnaarrelaties in het algemeen.

Vliegt jouw hart vrij rond, vangbaar met een netje voor elke jager met stoute ogen of ben je een stoere krijgster met pantser en harnas? Moeten de mannen hún hart beschermen omdat jij voor de lust gaat en niet voor de liefde?

Met andere woorden.....

Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met het grootste gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen? Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden, al staan we natuurlijk ook een beetje open voor andere meningen. Elkaar een spiegel voorhouden, prima, maar behandel elkaar vooral met respect!

Offtopic: Vind je het alleen maar leuk om je ongezouten ongenoegen over vreemdgaan hier te komen verkondigen, open dan vooral je eigen topic!

Het is fijn als je een avatar uploadt, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen.
Probeer zo weinig mogelijk te QUOTEN, door het precaire onderwerp wensen sommige schrijf(st)ers hun postings later aan te passen. Bedankt!

Link naar vorige topic:
seks/minnaar-deel-42/list_messages/473519

Voorgaande delen:

seks/minnaar/list_messages/15890
seks/minnaar-deel2/list_messages/43196
seks/minnaar-deel3/list_messages/51194
seks/minnaar-deel-4/list_messages/59003
seks/minnaar-deel-5/list_messages/62401
seks/minnaar-deel-6/list_messages/65592
seks/minnaar-deel-7/list_messages/69657
seks/minnaar-deel-8/list_messages/72514
seks/minnaar-deel-9/list_messages/74774
seks/minnaar-deel-10/list_messages/77269
seks/minnaar-deel-11/list_messages/82635
seks/minnaar-deel-12/list_messages/87456
seks/minnaar-deel-13/list_messages/92355
seks/minnaar-deel-14/list_messages/107002
seks/minnaar-deel-15/list_messages/134630
seks/minnaar-deel-16/list_messages/145365
seks/minnaar-deel-17/list_messages/153641
seks/minnaartopic-deel-18/list_messages/163798
seks/minnaar-deel-19/list_messages/176186
seks/minnaar-deel-20/list_messages/191153
seks/minnaartopic-deel-21/list_messages/202110
seks/minnaar-deel-22/list_messages/215589
seks/minnaar-deel-23/list_messages/227219
seks/minnaar-deel-24/list_messages/231529
seks/minnaar-deel-25/list_messages/236190
seks/minnaar-deel-26/list_messages/242091
seks/minnaar-deel-27/list_messages/246066
seks/minnaar-deel-28/list_messages/257409
seks/minnaar-deel-29/list_messages/268891
seks/quot-minnaar-quot-deel-30-alweer/l ... ges/288657
seks/minnaar-deel-31/list_messages/301457
seks/minnaar-deel-32/list_messages/318979
seks/minnaar-deel-33/list_messages/345287
seks/minnaar-deel-34/list_messages/362233
seks/minnaar-deel-35/list_messages/378927
seks/minnaar-deel-36/list_messages/393194
seks/minnaar-deel-37/list_messages/431927
seks/minnaar-deel-38/list_messages/443929
seks/minnaar-deel-39/list_messages/451347
seks/minnaar-deel-40/list_messages/465483
seks/minnaar-deel-41/list_messages/470123
Alle reacties Link kopieren Quote
2hard2handle73 schreef:
26-08-2025 18:12
Is dat wat er nu ook gaat gebeuren? Ga je bij hem dan op kraamvisite als de baby er is?
Nee ik zeker niet!
Elegantic schreef:
26-08-2025 18:17
Nee ik zeker niet!
Ik schrok al :facepalm:
aurora79 schreef:
26-08-2025 15:08
Heel eerlijk voel ik me echt ontzettend kut nu.
Ben op kantoor dus kan niks laten merken maar liefst jank ik de hele boel bij elkaar.

Vanavond naar een vriendin wijntje drinken... ze weet ook van minnaar.
Zwaar kut is het
Veel sterkte! Goed om even wijn te hijsen met vriendin die er vanaf weet
Elegantic schreef:
26-08-2025 17:21
Ik ben ook de hele tijd het gesprek van gisteren compleet aan het analyseren. Hij zei ook dat hij ervan overtuigd was dat we het hadden gered als we nog even hadden volgehouden. Ja dat is makkelijk zeggen vanuit zijn kant, ik sta aan de zijlijn toe te kijken en moet alles maar slikken.
Maar goed met steeds teruglezen kom ik ook niet verder, al doen de lieve dingen me alsnog wel goed
Ik geloof hier niet in…. Dit is manipulatie
-April- schreef:
26-08-2025 19:28
Ik geloof hier niet in…. Dit is manipulatie
Ik zou het wel willen geloven maar het wel een hele typische uitspraak ja..
Ben een beetje aangeschoten nu... dus vergeef me.
Maar ik zie morgenochtend minnaar
aurora79 schreef:
26-08-2025 23:16
Ben een beetje aangeschoten nu... dus vergeef me.
Maar ik zie morgenochtend minnaar
Oh.... Echt?
Vertel? Hoe wat en waarom?
-April- schreef:
16-08-2025 01:04
Ik denk dat hij na de vakantie niet gaat kiezen en dat het heel moeilijk zal zijn om te voorkomen dat het allemaal op dezelfde voet doorgaat.

Wsch heb je meer kans om de spiraal te doorbreken als jij de beslissing neemt over jullie relatie. Want nu doet hij dat door de luxe te krijgen van te kunnen “kiezen”. Jij kan ook zelf beslissen door je in je hoofd langzaam los te weken van hem (waarbij je hem dat in het begin niet eens hoeft te vertellen als je dat lastig vindt). Op een dag deel je hem dan gewoon mee dat z’n tijd op is en dat je klaar met m bent.
@aurora: Ik gooi deze post er nog even in……
Als je eruit wil komen, dan niet afspreken. Tenzij hij je heeft gebeld dat hij voor jou kiest
Oei. Niet verstandig, wel begrijpelijk. Het is ook gewoon heel, heel erg klote om iemand zo te missen.
Hopelijk cancel je de afspraak als je weer nuchter bent, tenzij hij inderdaad voor jou heeft gekozen. Anders maak je het jezelf weer vreselijk moeilijk.
2hard2handle73 schreef:
27-08-2025 06:35
Hopelijk cancel je de afspraak als je weer nuchter bent, tenzij hij inderdaad voor jou heeft gekozen. Anders maak je het jezelf weer vreselijk moeilijk.
Ik hoop het ook Aurora, echt doe het niet!
Probeer te onthouden waarom je de keuze hebt gemaakt het contact te verbreken, het kan niet weer doorgaan op dezelfde voet.
Aurora; minnaars kiezen echt zelden voor de minnares. Als het echt zo sterk was wat hij voelt voor jou, had hij die keuze al gemaakt.

Ik denk dat iedereen die iets aangaat met iemand in een relatie dat moet beseffen. Natuurlijk zijn er uitzonderingen. Maar die bevestigen enkel de regel.

Het gebeurt zelden dat een man of vrouw het gezin en alles verlaat puur en alleen voor een ander. Als het gebeurt is het om andere redenen en eindigen ze alsnog zelden lang en gelukkig met de minnaar(es).

Nee, ik heb geen cijfers of statistieken. Maar denk dat het wel algemene kennis is.
I wanna live my life with the volume full!
Ik heb ook geen cijfers en statistieken…. Maar 1 ding weet ik wel. Als een man bij je wil zijn kiest hij snel. Moddert het al maanden of jaren voort? Dan gaat t nooit meer gebeuren.
Goedemorgen...

Heb hem net gezien en het was fijn. Hij geeft aan dat hij in gesprek is met zijn vrouw. Eigenlijk ben ik daar al blij om. Hij is een moeilijke prater en dit geeft wel openingen voor hem. Dat hij aangeeft dat hij ongelukkig is, dat hij met haar praat. Ongeacht wat de uitkomst zal zijn...

En ja, we hebben seks gehad in het bos.

En zo lang hebben we nog geen verhouding. Onze eerste zoen was begin mei. 3 weken later hebben we seks gehad. We waren toen ook niet meteen zo verliefd. Dat speelt pas laatste 2 maanden dat het zo intens is. Dus ik vind het allemaal snel genoeg gaan. Ik snap ook dat hij tijd nodig heeft. Het is allemaal niet zo zwart-wit.

En ik weet ook dat de kans is dat hij voor mij kiest klein is.
Fijn dat het fijn was en goed om te weten dat hij in gesprek is met zijn vrouw. In gesprek om aan te geven dat hij ongelukkig is en een ander heeft?

Ik wilde je ook alleen maar waarschuwen omdat ik weet dat overstag gaan heel makkelijk is als je zoveel voor iemand voelt (spreek uit ervaring haha). Je was zo stellig namelijk dat je het niet meer wilde,maar ik voel je volkomen! Been there, done that (more than once :facepalm: )

En dan heerlijk afsluiten met seks in het bos... :flirting:

En nu?
In elk geval weet hij nu dat jij makkelijk te bespelen bent. Jij kunt namelijk zeggen ermee te stoppen zoals je een paar dagen terug tegen hem deed om vervolgens je eigen woord te breken zoals je vanochtend stiekem seksend met hem in het bos deed. Hij hoeft kortom niet te kiezen.
Aurora79 zeg alsjeblieft af die afspraak....
2hard2handle73 schreef:
27-08-2025 10:01
Fijn dat het fijn was en goed om te weten dat hij in gesprek is met zijn vrouw. In gesprek om aan te geven dat hij ongelukkig is en een ander heeft?

Ik wilde je ook alleen maar waarschuwen omdat ik weet dat overstag gaan heel makkelijk is als je zoveel voor iemand voelt (spreek uit ervaring haha). Je was zo stellig namelijk dat je het niet meer wilde,maar ik voel je volkomen! Been there, done that (more than once :facepalm: )

En dan heerlijk afsluiten met seks in het bos... :flirting:

En nu?
Ik weet niet of hij gaat zeggen dat hij een ander heeft. Misschien verstandig om dat juist niet te doen... geen idee. Dat laat ik aan hem over. Maar in ieder geval dat hij niet gelukkig is in hun huwelijk.

En nu? Geen idee eigenlijk. Ik kan dus geen afscheid van hem nemen. Maar hij weet ook dat dit mij niet gelukkig maakt. Maar hij vraagt nog even geduld.
Lalaloepsie schreef:
27-08-2025 10:05
In elk geval weet hij nu dat jij makkelijk te bespelen bent. Jij kunt namelijk zeggen ermee te stoppen zoals je een paar dagen terug tegen hem deed om vervolgens je eigen woord te breken zoals je vanochtend stiekem seksend met hem in het bos deed. Hij hoeft kortom niet te kiezen.
Bedankt voor je reactie. Ook dat je precies weet wat hij denkt.
Zelf ook ervaring met een minnaar?
aurora79 schreef:
27-08-2025 10:16

En nu? Geen idee eigenlijk. Ik kan dus geen afscheid van hem nemen. Maar hij weet ook dat dit mij niet gelukkig maakt. Maar hij vraagt nog even geduld.
En daar ben jij ook oke mee? Dat hij dus weer alle controle terug heeft? Ondanks dat je toch de knoop had doorgehakt omdat hij dat niet deed.

En ja, ik snap het ook hoor, echt!

Maar je zit nu weer op het wachtbankje en dat was juist wat je niet meer wilde.
Eidde schreef:
27-08-2025 10:32
En daar ben jij ook oke mee? Dat hij dus weer alle controle terug heeft? Ondanks dat je toch de knoop had doorgehakt omdat hij dat niet deed.

En ja, ik snap het ook hoor, echt!

Maar je zit nu weer op het wachtbankje en dat was juist wat je niet meer wilde.
Precies, dat maakt me inderdaad niet gelukkig. Ik weet het even niet.
Weet wel dat ik me net wel weer heel fijn bij hem voelde. En dat zijn gevoelens richting mij oprecht zijn. Hij speelt geen spelletje. Maar hij moet wel een grotemannenbroek gaan aantrekken. Hoe lastig het ook is.
aurora79 schreef:
27-08-2025 10:35
Precies, dat maakt me inderdaad niet gelukkig. Ik weet het even niet.
Weet wel dat ik me net wel weer heel fijn bij hem voelde. En dat zijn gevoelens richting mij oprecht zijn. Hij speelt geen spelletje. Maar hij moet wel een grotemannenbroek gaan aantrekken. Hoe lastig het ook is.

Ik ben, net als jij, wel heel benieuwd hoe dit zich gaat ontwikkelen.
Heeft hij nog een tijdspad aangegeven?
Oef Aurora ik snap het wel, toen in die eerste dagen zou ik denk ik ook nog steeds komen opdraven als hij het me had gevraagd. Gelukkig ben ik in ieder geval wel al zo ver dat het nooit meer van mijn kant zou komen.
Lalaloepsie zegt wel terecht dat hij niet hoeft te kiezen omdat hij, wat nu zeker blijkt, beide kan hebben, pas daar wel mee op..
Elegantic schreef:
27-08-2025 11:04
Oef Aurora ik snap het wel, toen in die eerste dagen zou ik denk ik ook nog steeds komen opdraven als hij het me had gevraagd. Gelukkig ben ik in ieder geval wel al zo ver dat het nooit meer van mijn kant zou komen.
Lalaloepsie zegt wel terecht dat hij niet hoeft te kiezen omdat hij, wat nu zeker blijkt, beide kan hebben, pas daar wel mee op..
Hij hoeft ook niet te kiezen. Hij wil zelf kiezen.
Welke keuze dit zal zijn, is inderdaad afwachten.
En hoe lang ik kan/wil wachten? Geen idee. Misschien maak ik wel eerder de keuze. Maar zoals gebleken, vind ik dat verdomd lastig.
aurora79 schreef:
27-08-2025 11:09
Hij hoeft ook niet te kiezen. Hij wil zelf kiezen.
Welke keuze dit zal zijn, is inderdaad afwachten.
En hoe lang ik kan/wil wachten? Geen idee. Misschien maak ik wel eerder de keuze. Maar zoals gebleken, vind ik dat verdomd lastig.
Als deze situatie voor jou alsnog fijner is dan de pijn van uit elkaar gaan is dat natuurlijk ook prima. Zo lang het voor jou haalbaar is.
Ik denk dat veel minnaresen meerdere keren terug zijn gekomen voordat het echt afgesloten is, het is ook ontzettend moeilijk

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven