Minnaar deel 43

27-05-2021 10:55 2486 berichten
Al 42 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars en/of minnaarrelaties in het algemeen.

Vliegt jouw hart vrij rond, vangbaar met een netje voor elke jager met stoute ogen of ben je een stoere krijgster met pantser en harnas? Moeten de mannen hún hart beschermen omdat jij voor de lust gaat en niet voor de liefde?

Met andere woorden.....

Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met het grootste gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen? Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden, al staan we natuurlijk ook een beetje open voor andere meningen. Elkaar een spiegel voorhouden, prima, maar behandel elkaar vooral met respect!

Offtopic: Vind je het alleen maar leuk om je ongezouten ongenoegen over vreemdgaan hier te komen verkondigen, open dan vooral je eigen topic!

Het is fijn als je een avatar uploadt, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen.
Probeer zo weinig mogelijk te QUOTEN, door het precaire onderwerp wensen sommige schrijf(st)ers hun postings later aan te passen. Bedankt!

Link naar vorige topic:
seks/minnaar-deel-42/list_messages/473519

Voorgaande delen:

seks/minnaar/list_messages/15890
seks/minnaar-deel2/list_messages/43196
seks/minnaar-deel3/list_messages/51194
seks/minnaar-deel-4/list_messages/59003
seks/minnaar-deel-5/list_messages/62401
seks/minnaar-deel-6/list_messages/65592
seks/minnaar-deel-7/list_messages/69657
seks/minnaar-deel-8/list_messages/72514
seks/minnaar-deel-9/list_messages/74774
seks/minnaar-deel-10/list_messages/77269
seks/minnaar-deel-11/list_messages/82635
seks/minnaar-deel-12/list_messages/87456
seks/minnaar-deel-13/list_messages/92355
seks/minnaar-deel-14/list_messages/107002
seks/minnaar-deel-15/list_messages/134630
seks/minnaar-deel-16/list_messages/145365
seks/minnaar-deel-17/list_messages/153641
seks/minnaartopic-deel-18/list_messages/163798
seks/minnaar-deel-19/list_messages/176186
seks/minnaar-deel-20/list_messages/191153
seks/minnaartopic-deel-21/list_messages/202110
seks/minnaar-deel-22/list_messages/215589
seks/minnaar-deel-23/list_messages/227219
seks/minnaar-deel-24/list_messages/231529
seks/minnaar-deel-25/list_messages/236190
seks/minnaar-deel-26/list_messages/242091
seks/minnaar-deel-27/list_messages/246066
seks/minnaar-deel-28/list_messages/257409
seks/minnaar-deel-29/list_messages/268891
seks/quot-minnaar-quot-deel-30-alweer/l ... ges/288657
seks/minnaar-deel-31/list_messages/301457
seks/minnaar-deel-32/list_messages/318979
seks/minnaar-deel-33/list_messages/345287
seks/minnaar-deel-34/list_messages/362233
seks/minnaar-deel-35/list_messages/378927
seks/minnaar-deel-36/list_messages/393194
seks/minnaar-deel-37/list_messages/431927
seks/minnaar-deel-38/list_messages/443929
seks/minnaar-deel-39/list_messages/451347
seks/minnaar-deel-40/list_messages/465483
seks/minnaar-deel-41/list_messages/470123
Alle reacties Link kopieren Quote
aurora79 schreef:
02-09-2025 00:46
Gaat juist om het vreemdgaan.
.
Gaat hij vaker vreemd dan?
Het is gewoon ontzettend stom om je vrouw dit zelf te laten ontdekken door een appje op je telefoon. Heb dan het fatsoen om het zelf op een rustig moment te bespreken, zonder dat kinderen dit kunnen horen, zodat zij even haar emoties kan laten gaan zonder dat dit meteen gevolgen heeft. Want tja, nu de kinderen dit weten wordt het voor Aurora enorm lastig natuurlijk. En voor hem ook. Kinderen vergeten dit niet. Wat een drama zeg.

Ik ben zelf 'slachtoffer' van een vreemdganger en mijn huidige partner ook. Ik denk dat in dit topic niet beseft wordt welke schade je hiermee aanricht in gezinnen. En er is echt geen happy end hoor, voor de vreemdgangers. De 'slachtoffers' zijn na alle verwerking beter af.
yawny schreef:
02-09-2025 13:32
.
Gaat hij vaker vreemd dan?
Hij heeft aantal jaar geleden inderdaad ook een verhouding gehad. Toen zijn ze samen in therapie gegaan.
Happening schreef:
02-09-2025 13:39
. Ik denk dat in dit topic niet beseft wordt welke schade je hiermee aanricht in gezinnen.
Waar baseer je dat op?
I wanna live my life with the volume full!
Happening schreef:
02-09-2025 13:39
Het is gewoon ontzettend stom om je vrouw dit zelf te laten ontdekken door een appje op je telefoon. Heb dan het fatsoen om het zelf op een rustig moment te bespreken, zonder dat kinderen dit kunnen horen, zodat zij even haar emoties kan laten gaan zonder dat dit meteen gevolgen heeft. Want tja, nu de kinderen dit weten wordt het voor Aurora enorm lastig natuurlijk. En voor hem ook. Kinderen vergeten dit niet. Wat een drama zeg.

Ik ben zelf 'slachtoffer' van een vreemdganger en mijn huidige partner ook. Ik denk dat in dit topic niet beseft wordt welke schade je hiermee aanricht in gezinnen. En er is echt geen happy end hoor, voor de vreemdgangers. De 'slachtoffers' zijn na alle verwerking beter af.
Waarom denk je dat? Ik denk namelijk dat de meeste vrouwen in dit topic zich dat heel goed realiseren.
Daarnaast kan er natuurlijk ook gewoon wél een happy end zijn, waarbij het zowel met de vreemdganger als de bedrogene goedkomt. Het is niet makkelijk, maar het kan zeker.
In mijn geval is het zowel met mij als met ex goed gekomen. Met mij zelfs beter dan toen ik met hem was. Het zou me niet verbazen als hij op een gegeven moment wel weer in dezelfde valkuil trapt maar op dit moment gaat het goed. Het maakt het wel heel veel makkelijker dat we geen kinderen hebben en dat ik best wel een talent voor scheiden bleek te hebben :-D.
aurora79 schreef:
02-09-2025 13:44
Hij heeft aantal jaar geleden inderdaad ook een verhouding gehad. Toen zijn ze samen in therapie gegaan.
Toen was zijn relatie dus op hetzelfde punt als nu en heeft hij voor dezelfde uitvlucht gekozen.

Overigens volkomen logisch dat zijn echtgenote laaiend op je is natuurlijk. Je hebt tenslotte een actieve bijdrage geleverd aan het van koers brengen van haar leven en dat van haar kinderen.

Hieronder heb ik een link geplaatst naar een hele leerzame TikTok. Geeft een goed inzicht in wat affaires meestal eigenlijk zijn.

https://www.tiktok.com/@rece.affair.rec ... THuFz&_r=1
Wat een toestanden.

Ik zou dus helemaal geen vertrouwen erin hebben dat zo een man die vaker dan eens een verhouding heeft gehad mij wel opeens trouw blijft. Wat een spoor van vernieling laat deze man achter zeg, daar zou ik mijn huisje niet op willen bouwen.

Wat ik mij ook afvraag bij het lezen van dit topic : zijn de mensen die hier meeschrijven zich wel bewust ervan dat ze letterlijk met vuur spelen? Hoevaak je niet hoort over iemand die doordraait nadat hij/zij erachter komt (jarenlang) bedrogen te zijn. Hebben jullie daar geen vrees voor?
Wat wij hebben gedaan is absoluut niet goed te praten.

Of ik hem vertrouw? Ik weet zelf nog niet eens of en in welke vorm ik een relatie wil. Misschien eerst wel FWB? Geen idee. Tijd zal het leren.
Chinchilla schreef:
02-09-2025 14:38

Wat ik mij ook afvraag bij het lezen van dit topic : zijn de mensen die hier meeschrijven zich wel bewust ervan dat ze letterlijk met vuur spelen? Hoevaak je niet hoort over iemand die doordraait nadat hij/zij erachter komt (jarenlang) bedrogen te zijn. Hebben jullie daar geen vrees voor?
Doordraait? Wat voor kappersmagazines lees jij?
Nee, ik heb dat nog nooit gehoord. Meestal gaan slachtoffers van ontrouw een rotperiode door, vinden zichzelf opnieuw uit en worden gewoon weer gelukkig.
De mens is aardig veerkrachtig is mijn ervaring.
.
Rooss4.0 schreef:
02-09-2025 14:43
Nee, ik heb dat nog nooit gehoord. Meestal gaan slachtoffers van ontrouw een rotperiode door, vinden zichzelf opnieuw uit en worden gewoon weer gelukkig.
Ik kijk veel true crime waar crime passionel zaken best vaak de revue passeren. Al betreft dat wel vaak buitenlandse zaken.
apppie schreef:
02-09-2025 14:13
Waarom denk je dat? Ik denk namelijk dat de meeste vrouwen in dit topic zich dat heel goed realiseren.
Daarnaast kan er natuurlijk ook gewoon wél een happy end zijn, waarbij het zowel met de vreemdganger als de bedrogene goedkomt. Het is niet makkelijk, maar het kan zeker.
Ik kan mij niet voorstellen dat je weet wat je veroorzaakt en het dan toch doet. Als je dit wel weet en toch doet, wat voor persoon ben je dan? En ja, wat de vreemdganger doet is nog veel erger.

Met de bedrogene komt het goed. Als ik naar mezelf kijk: gelukkiger dan ooit. Maar de vreemdganger heeft niet alleen een probleem met zijn ex-vrouw (of man) maar ook met zijn kinderen, familie en vrienden. Dat komt lang niet altijd meer goed. Bovendien verpest je behoorlijk de kans op een enigzins goed nahuwelijk voor jezelf en je kinderen. Als je geen kinderen hebt, of kinderen die te klein zijn om het te beseffen, dan heb je mazzel. Grotere kinderen krijgen een enorme knauw in hun vertrouwen. En die vergeten dat niet, helaas.
Rooss4.0 schreef:
Dat is zeker waar! Maar de omgeving vergeet en vergeeft niet altijd. Eens een vreemdganger, altijd een vreemdganger. Dat werk.
Denk je dat we uit een ei komen, Happening?

Er zijn hier tig schrijfsters (geweest) die zelf ooit met bedrog te maken hebben gehad. Je zal toch bijna gaan denken dat dat is wat mensen doen, vreemdgaan. Veelvuldig en vaak.
En bijna altijd komt het gewoon weer goed hoor, met de slachtoffers, de daders én de kinderen. Het is even heftig en pijnlijk en gedoe maar vaak komt alles weer op zn poten terecht.

En die laatste zin vind ik echt zo'n dooddoener en bovendien niet waar. En de omgeving vergeeft ook gewoon.
Gelukkig is niet iedereen zo rigide.
.
aurora79 schreef:
Wat wij hebben gedaan is absoluut niet goed te praten.

Of ik hem vertrouw? Ik weet zelf nog niet eens of en in welke vorm ik een relatie wil. Misschien eerst wel FWB? Geen idee. Tijd zal het leren.
Hé? Dus hij verlaat zijn vrouw omdat hij verliefd is op jou, maar jij bent nog niet zeker of je wel iets serieus wilt met hem?
Daar heb je het toch over met elkaar?

Naja, gelukkig is die arme vrouw wel van hem verlost nu.
Happening schreef:
02-09-2025 15:14
Dat is zeker waar! Maar de omgeving vergeet en vergeeft niet altijd. Eens een vreemdganger, altijd een vreemdganger. Dat werk.

Wat een flauwekul.

Het is niet altijd zo zwartwit als jij denkt.
mariana wijzigde dit bericht op 02-09-2025 17:08
64.61% gewijzigd
Chinchilla schreef:
02-09-2025 15:19
Hé? Dus hij verlaat zijn vrouw omdat hij verliefd is op jou, maar jij bent nog niet zeker of je wel iets serieus wilt met hem?
Daar heb je het toch over met elkaar?

Naja, gelukkig is die arme vrouw wel van hem verlost nu.

Nee hij verlaat zijn vrouw omdat hij niet gelukkig is in zijn huwelijk. Zijn verliefdheid op Aurora is daarvan een symptoom. Aurora heeft hem geen belofte gedaan over serieus samen verder gaan. Dat kun je namelijk niet weten na vier maanden af en toe wat daten.
Mariana schreef:
02-09-2025 15:22
Nee hij verlaat zijn vrouw omdat hij niet gelukkig is in zijn huwelijk. Zijn verliefdheid op Aurora is daarvan een symptoom. Aurora heeft hem geen belofte gedaan over serieus samen verder gaan. Dat kun je namelijk niet weten na vier maanden af en toe wat daten.
Ah zo. Toch wel enig respect voor hem dat hij er nu definitief een punt achter zet. Zoveel mannen blijven uit gemakzucht in hun huwelijk hangen en intussen onbeperkt snoepen buiten de deur. Daar doe je uiteindelijk niemand recht mee.
Rooss4.0 schreef:
02-09-2025 15:18
Denk je dat we uit een ei komen, Happening?

Er zijn hier tig schrijfsters (geweest) die zelf ooit met bedrog te maken hebben gehad. Je zal toch bijna gaan denken dat dat is wat mensen doen, vreemdgaan. Veelvuldig en vaak.
En bijna altijd komt het gewoon weer goed hoor, met de slachtoffers, de daders én de kinderen. Het is even heftig en pijnlijk en gedoe maar vaak komt alles weer op zn poten terecht.

En die laatste zin vind ik echt zo'n dooddoener en bovendien niet waar. En de omgeving vergeeft ook gewoon.
Gelukkig is niet iedereen zo rigide.
Kinderen die op deze manier zien hoe het huwelijk van hun ouders met een enorme knal uit elkaar spat, vergeten niet. Ze hebben daar last van. De eerste jaren hoeft Aurora er niet op te rekenen dat ze haar accepteren. En het vertrouwen in hun vader is ernstig beschadigd. Daar kan je niks meer aan doen.

En hoe vaak ik niet in mijn omgeving hoor: eens een vreemdganger, altijd een vreemdganger. Eigenlijk altijd als zo'n verhaal ter sprake komt. Misschien dat mensen dit inslikken als ze met iemand zijn die is vreemdgegaan. Maar geloof maar dat mensen dat denken. (Ik weet ook wel dat dat niet 100 procent waar is en dat nieuwe relaties het soms redden, maar de cijfers liegen er niet om).

De vrouw van deze man zal over een jaartje of twee zoooo blij zijn dat ze van hem af is. Ik hoop dat ze niet proberen te lijmen.
Grappig hoe hier ineens weer allemaal nieuwe namen hun zegje komen doen. Er is juice! :popcorn:
I wanna live my life with the volume full!
En ik hoop maar dat die man op zichzelf gaat wonen. Probeer te voorkomen dat hij na 35 jaar bij haar direct het perron overstapt voor onderdak naar jou Aurora. Want dat zou een grote druk op jullie samenzijn leggen denk ik.
Ik ben ooit ook wel eens vreemdgegaan. Dus dan passen we goed bij elkaar (of eigenlijk zijn we op elkaar aangewezen).

Ik vind mensen die roepen: "eens een vreemdganger, altijd een vreemdganger" vaak kortzichtige mensen. Vaak is het allemaal niet zo zwart/wit.
Lalaloepsie schreef:
02-09-2025 15:41
En ik hoop maar dat die man op zichzelf gaat wonen. Probeer te voorkomen dat hij na 35 jaar bij haar direct het perron overstapt voor onderdak naar jou Aurora. Want dat zou een grote druk op jullie samenzijn leggen denk ik.
Nee, dat weet hij.
Hij gaat zelf een plekje zoeken
Eidde schreef:
02-09-2025 15:38
Grappig hoe hier ineens weer allemaal nieuwe namen hun zegje komen doen. Er is juice! :popcorn:

Ik denk dat je onderschat hoeveel meelezers dit topic heeft.
aurora79 schreef:
02-09-2025 15:42
Nee, dat weet hij.
Hij gaat zelf een plekje zoeken
Hoe voel je je vandaag?

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven