Minnaar deel 43
donderdag 27 mei 2021 om 10:55
Al 42 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars en/of minnaarrelaties in het algemeen.
Vliegt jouw hart vrij rond, vangbaar met een netje voor elke jager met stoute ogen of ben je een stoere krijgster met pantser en harnas? Moeten de mannen hún hart beschermen omdat jij voor de lust gaat en niet voor de liefde?
Met andere woorden.....
Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met het grootste gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen? Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden, al staan we natuurlijk ook een beetje open voor andere meningen. Elkaar een spiegel voorhouden, prima, maar behandel elkaar vooral met respect!
Offtopic: Vind je het alleen maar leuk om je ongezouten ongenoegen over vreemdgaan hier te komen verkondigen, open dan vooral je eigen topic!
Het is fijn als je een avatar uploadt, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen.
Probeer zo weinig mogelijk te QUOTEN, door het precaire onderwerp wensen sommige schrijf(st)ers hun postings later aan te passen. Bedankt!
Link naar vorige topic:
seks/minnaar-deel-42/list_messages/473519
Voorgaande delen:
seks/minnaar/list_messages/15890
seks/minnaar-deel2/list_messages/43196
seks/minnaar-deel3/list_messages/51194
seks/minnaar-deel-4/list_messages/59003
seks/minnaar-deel-5/list_messages/62401
seks/minnaar-deel-6/list_messages/65592
seks/minnaar-deel-7/list_messages/69657
seks/minnaar-deel-8/list_messages/72514
seks/minnaar-deel-9/list_messages/74774
seks/minnaar-deel-10/list_messages/77269
seks/minnaar-deel-11/list_messages/82635
seks/minnaar-deel-12/list_messages/87456
seks/minnaar-deel-13/list_messages/92355
seks/minnaar-deel-14/list_messages/107002
seks/minnaar-deel-15/list_messages/134630
seks/minnaar-deel-16/list_messages/145365
seks/minnaar-deel-17/list_messages/153641
seks/minnaartopic-deel-18/list_messages/163798
seks/minnaar-deel-19/list_messages/176186
seks/minnaar-deel-20/list_messages/191153
seks/minnaartopic-deel-21/list_messages/202110
seks/minnaar-deel-22/list_messages/215589
seks/minnaar-deel-23/list_messages/227219
seks/minnaar-deel-24/list_messages/231529
seks/minnaar-deel-25/list_messages/236190
seks/minnaar-deel-26/list_messages/242091
seks/minnaar-deel-27/list_messages/246066
seks/minnaar-deel-28/list_messages/257409
seks/minnaar-deel-29/list_messages/268891
seks/quot-minnaar-quot-deel-30-alweer/l ... ges/288657
seks/minnaar-deel-31/list_messages/301457
seks/minnaar-deel-32/list_messages/318979
seks/minnaar-deel-33/list_messages/345287
seks/minnaar-deel-34/list_messages/362233
seks/minnaar-deel-35/list_messages/378927
seks/minnaar-deel-36/list_messages/393194
seks/minnaar-deel-37/list_messages/431927
seks/minnaar-deel-38/list_messages/443929
seks/minnaar-deel-39/list_messages/451347
seks/minnaar-deel-40/list_messages/465483
seks/minnaar-deel-41/list_messages/470123
Vliegt jouw hart vrij rond, vangbaar met een netje voor elke jager met stoute ogen of ben je een stoere krijgster met pantser en harnas? Moeten de mannen hún hart beschermen omdat jij voor de lust gaat en niet voor de liefde?
Met andere woorden.....
Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met het grootste gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen? Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden, al staan we natuurlijk ook een beetje open voor andere meningen. Elkaar een spiegel voorhouden, prima, maar behandel elkaar vooral met respect!
Offtopic: Vind je het alleen maar leuk om je ongezouten ongenoegen over vreemdgaan hier te komen verkondigen, open dan vooral je eigen topic!
Het is fijn als je een avatar uploadt, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen.
Probeer zo weinig mogelijk te QUOTEN, door het precaire onderwerp wensen sommige schrijf(st)ers hun postings later aan te passen. Bedankt!
Link naar vorige topic:
seks/minnaar-deel-42/list_messages/473519
Voorgaande delen:
seks/minnaar/list_messages/15890
seks/minnaar-deel2/list_messages/43196
seks/minnaar-deel3/list_messages/51194
seks/minnaar-deel-4/list_messages/59003
seks/minnaar-deel-5/list_messages/62401
seks/minnaar-deel-6/list_messages/65592
seks/minnaar-deel-7/list_messages/69657
seks/minnaar-deel-8/list_messages/72514
seks/minnaar-deel-9/list_messages/74774
seks/minnaar-deel-10/list_messages/77269
seks/minnaar-deel-11/list_messages/82635
seks/minnaar-deel-12/list_messages/87456
seks/minnaar-deel-13/list_messages/92355
seks/minnaar-deel-14/list_messages/107002
seks/minnaar-deel-15/list_messages/134630
seks/minnaar-deel-16/list_messages/145365
seks/minnaar-deel-17/list_messages/153641
seks/minnaartopic-deel-18/list_messages/163798
seks/minnaar-deel-19/list_messages/176186
seks/minnaar-deel-20/list_messages/191153
seks/minnaartopic-deel-21/list_messages/202110
seks/minnaar-deel-22/list_messages/215589
seks/minnaar-deel-23/list_messages/227219
seks/minnaar-deel-24/list_messages/231529
seks/minnaar-deel-25/list_messages/236190
seks/minnaar-deel-26/list_messages/242091
seks/minnaar-deel-27/list_messages/246066
seks/minnaar-deel-28/list_messages/257409
seks/minnaar-deel-29/list_messages/268891
seks/quot-minnaar-quot-deel-30-alweer/l ... ges/288657
seks/minnaar-deel-31/list_messages/301457
seks/minnaar-deel-32/list_messages/318979
seks/minnaar-deel-33/list_messages/345287
seks/minnaar-deel-34/list_messages/362233
seks/minnaar-deel-35/list_messages/378927
seks/minnaar-deel-36/list_messages/393194
seks/minnaar-deel-37/list_messages/431927
seks/minnaar-deel-38/list_messages/443929
seks/minnaar-deel-39/list_messages/451347
seks/minnaar-deel-40/list_messages/465483
seks/minnaar-deel-41/list_messages/470123
woensdag 3 september 2025 om 13:05
woensdag 3 september 2025 om 18:27
Dit denk ik ook. En ik zou ook zo zakelijk reageren denk ik. Klaar is klaarRooss4.0 schreef: ↑03-09-2025 08:31Jij vindt het fijn om bevestiging te krijgen dat het iets betekent heeft, dat extreem zakelijke is zo'n bevestiging, ik denk dat je het zo mag zien. En nee, Elegantic, waarschijnlijk kunnen jullie nooit meer "normaal" doen. Eigenlijk is dat juist de reden waarom collega's lastig minnaren. Natuurlijk zijn die gestolen zoenen in een afgesloten kantoortje leuk en spannend, die dubbelzinnige blikken bij het koffiezetapparaat. Het maakt je werk tijdelijk enorm leuk en geeft je vleugels.
Maar als het stopt ben je de Sjaak.
Maar dwars daar doorheen begrijp ik natuurlijk heel erg je lege rotgevoel. Het is ook werkelijk zwaar, niet alleen ben je hem kwijt, ook je hele toekomstbeeld is in één klap op losse schroeven gaan staan, dat is gepeur aan je basis. Misschien is dat nog wel het ergst. En dat moet je echt uitzitten en dat is heel naar.
woensdag 3 september 2025 om 19:17
Ha, ja ik snap je wel. En dat je in een ander bericht schrijft dat je er liever nooit aan was begonnen.Elegantic schreef: ↑03-09-2025 08:20Nog steeds slecht eerlijk gezegd. Ik kan hem moeilijk loslaten. Ik luister veel podcasts, dat helpt. Ik sta mede door zijn reacties (zo beschuldigend en manipulerend) wel nog steeds achter mijn beslissing. Ook nog wel meer nu ik het bij Aurora zie ontploffen, dat zou zeker ook bij ons zijn gebeurd zo onvoorzichtig waren we.
Ik moest hem wel nog mailen met een werk gerelateerde vraag, daar reageerde hij extreem zakelijk op, expres zakelijk zeg maar. Dat vond ik dan wel flauw, we kunnen toch wel normaal doen?
Hier eigenlijk ook een beetje zo maar ik zit, in tegenstelling tot Aurora, de komende weken wel in hetzelfde project waardoor ik hem vaker ga zien. Ik denk wel dat het klaar is en dat hij het laat verwateren.
De appjes zijn meer eenrichtingsverkeer qua interesse aan het worden. Al stond een poos terug de deur nog op een kier en was hij onlangs nog vrij uitdagend bezig toen we elkaar troffen.
Ik ben ook meer een prater en zou er liever nog een gesprek over willen. Een soort bedankt, het was fijn maar voor mij is het klaar. Het lijkt alsof het hem allemaal maar niets doet, alsof het niets betekent heeft. Maar ik ga nergens meer over beginnen.
@aurora, ik snap dat je hem buiten werk wil zien. Hebben jullie voor komende tijd nog afgesproken of bewust even niet?
tulpenvrouw86 wijzigde dit bericht op 03-09-2025 19:19
Reden: Aanpassing
Reden: Aanpassing
2.87% gewijzigd
woensdag 3 september 2025 om 19:23
Jeeeeetje zoo herkenbaar Rooss! Vermoeiend en gaat het ooit over. Ongetwijfeld ja maar vooralsnog vreet het energieRooss4.0 schreef: ↑03-09-2025 11:15Waar is ie wat doet ie vind ie me nog wel leuk wat vreet ie nog meer uit ik heb al 3 uur niks gehoord wanneer zie ik hem weer ik vond zijn laatste berichtje toch een beetje lauwig
En als ik klaar was met al dat gedenk begon het gewoon weer van voor af aan.
Ik denk eigenlijk niet dat ik in die tijd ooit 24 uur achter elkaar ontspannen gedachten had. Maf eigenlijk dat ik het zo lang heb volgehouden al moet ik wel eerlijk zeggen dat ik de impact daarna pas totaal besefte.
Nee, die vergelijkingen met vrouwlief hoef ik ook niet . Of met exen. Of met se moeder.
woensdag 3 september 2025 om 19:41
We spreken even bewust niet af. Al zijn energie heeft hij nu nodig. Vanaf volgende week gaat hij in een stacaravan. Misschien dat we dan afspreken. Maar dat weet ik niet. Laat hem het tempo bepalen.Tulpenvrouw86 schreef: ↑03-09-2025 19:17
@aurora, ik snap dat je hem buiten werk wil zien. Hebben jullie voor komende tijd nog afgesproken of bewust even niet?
Maar wat Rooss ook zegt... wat een energie vreet het! Hele dag aan het malen.
woensdag 3 september 2025 om 19:56
Ik denk dat hij het juist expres deed omdat hij weet dat ik daar heel slecht op ga. Bijvoorbeeld ‘Met vriendelijke groet’ ipv ‘groetjes’ zulke dingen.
Maar ja het heeft geen zin om daar nog bij stil te staan én ik over analyseer alles dus die mail ging snel de prullenbak in.
elegantic wijzigde dit bericht op 03-09-2025 19:59
3.33% gewijzigd
woensdag 3 september 2025 om 20:09
Chinchilla schreef: ↑02-09-2025 14:38Ik zou dus helemaal geen vertrouwen erin hebben dat zo een man die vaker dan eens een verhouding heeft gehad mij wel opeens trouw blijft.
Omdat hij al communicatieproblemen heeft, zelfs relatietherapie daaromtrent zonder resultaat gehad, met zijn (ex)vrouw voor 35 jaar zou ik er ook vanuit gaan dat die man ipv praten over wat hij anders wil in zijn relatie dan wederom dat andere zonder wat te zeggen buiten de deur gaat zoeken. Zijn huidige minnares heeft hetzelfde gedaan met haar ex-partner, dus die zal (hopelijk) de vreemdgaande signalen dan wel bij hem herkennen en op zijn gedrag kunnen inspelen.
donderdag 4 september 2025 om 10:11
Toen mijn toen-verse relatie steady werd, toen ik hem steeds beter ging vertrouwen, toen ik niet meer de constante bevestiging nodig had dat hij echt voor mij gekozen had en mij de leukste en de lekkerste vond... toen ging het over.Tulpenvrouw86 schreef: ↑03-09-2025 19:23Jeeeeetje zoo herkenbaar Rooss! Vermoeiend en gaat het ooit over. Ongetwijfeld ja maar vooralsnog vreet het energie
donderdag 4 september 2025 om 17:41
Heb minnaar vandaag gezien.
Hij twijfelt. Chaos in zijn hoofd. Voelt zich schuldig naar zijn kinderen en vrouw toe. Misschien wil hij toch kijken of ze nog in therapie moeten.
Heb afscheid genomen en hem heel veel succes gewenst. Ik hoop voor hem dat het gaat werken.
Ben verdrietig. Maar eigenlijk ook beetje opgelucht. Duidelijkheid.
Heb net motorman geappt. We gaan binnenkort wat drinken. Hij weet dat ik liefdesverdriet heb. Ik mag mijn verhaal bij hem kwijt zegt hij
Hij twijfelt. Chaos in zijn hoofd. Voelt zich schuldig naar zijn kinderen en vrouw toe. Misschien wil hij toch kijken of ze nog in therapie moeten.
Heb afscheid genomen en hem heel veel succes gewenst. Ik hoop voor hem dat het gaat werken.
Heb net motorman geappt. We gaan binnenkort wat drinken. Hij weet dat ik liefdesverdriet heb. Ik mag mijn verhaal bij hem kwijt zegt hij
donderdag 4 september 2025 om 18:59
donderdag 4 september 2025 om 19:12
donderdag 4 september 2025 om 20:44
Goed bezig! Het enige juiste wat je kan doen.aurora79 schreef: ↑04-09-2025 17:41Heb minnaar vandaag gezien.
Heb net motorman geappt. We gaan binnenkort wat drinken. Hij weet dat ik liefdesverdriet heb. Ik mag mijn verhaal bij hem kwijt zegt hij![]()
Zijn vrouw heeft ook niet echt de jackpot met hem gewonnen…. Wat een puinhoop
donderdag 4 september 2025 om 20:59
vrijdag 5 september 2025 om 09:02
Dank jullie wel allemaal 
Ik ben al jarenlang een slechte slaper. Maar laatste week sliep ik echt bijna helemaal niet. Lag hele nacht wakker. Had beetje gevoel dat ik richting een zenuwinzinking ging (misschien overdreven maar voelde zo'n ontzettende spanning in mijn lijf).
Vannacht ruim 5 uur achter elkaar geslapen! Merk dat mijn hele lijf aangeeft dat dit de juiste beslissing is. Gisteren ook weer een beetje normaal kunnen eten.
Ik hoop echt dat ik sterk genoeg blijf.
Ik ben al jarenlang een slechte slaper. Maar laatste week sliep ik echt bijna helemaal niet. Lag hele nacht wakker. Had beetje gevoel dat ik richting een zenuwinzinking ging (misschien overdreven maar voelde zo'n ontzettende spanning in mijn lijf).
Vannacht ruim 5 uur achter elkaar geslapen! Merk dat mijn hele lijf aangeeft dat dit de juiste beslissing is. Gisteren ook weer een beetje normaal kunnen eten.
vrijdag 5 september 2025 om 09:36
Wat fijn een dat je beter hebt geslapen. Dat doet een mens sowieso goed. Wat een rollercoaster zit jij in.aurora79 schreef: ↑05-09-2025 09:02Dank jullie wel allemaal
Fijn dat je wat afleiding heb van motorman! Veel sterkte!
vrijdag 5 september 2025 om 10:37
Krachtige beslissing, Aurora. En wat mooi dat je lijf meteen dusdanig in de ontspanning lijkt te komen dat je ook meteen weer kunt slapen, dit is echt een heel goede beslissing. Laat hij aub eerst uitzoeken wat hij wil, dat is voor alle partijen het beste.
Richting zenuwinzinking (of paniekaanval eigenlijk) herken ik ook, gelukkig heb ik dat maar één dag gehad, wat is dat naar zeg. Het gevoel dat alles onder je voeten vandaan geslagen wordt en je nergens meer invloed op hebt, vreselijk.
Ik ben het eens met Elegantic, jouw exminnaar gaat zich niet stilhouden en ik vrees dat hij je van elkaar draaiing op de hoogte gaat houden. Dat zou bij jou voor enorme onrust kunnen zorgen en misschien mag je overwegen jezelf daartegen te beschermen middels blokkades op mail en whatsapp.
Zijn jullie eigenlijk ook collega's? Dat ben ik even kwijt.
Richting zenuwinzinking (of paniekaanval eigenlijk) herken ik ook, gelukkig heb ik dat maar één dag gehad, wat is dat naar zeg. Het gevoel dat alles onder je voeten vandaan geslagen wordt en je nergens meer invloed op hebt, vreselijk.
Ik ben het eens met Elegantic, jouw exminnaar gaat zich niet stilhouden en ik vrees dat hij je van elkaar draaiing op de hoogte gaat houden. Dat zou bij jou voor enorme onrust kunnen zorgen en misschien mag je overwegen jezelf daartegen te beschermen middels blokkades op mail en whatsapp.
Zijn jullie eigenlijk ook collega's? Dat ben ik even kwijt.
vrijdag 5 september 2025 om 10:59
Ja, we zijn inderdaad ook collega's. Maar hij heeft mijn privénummer. Daar kan ik hem uiteraard op blokkeren.
Eerst maar afwachten of hij me met rust kan laten.
Paniekaanval: ik denk oprecht dat ik daar tegen aan zat... dit had niet zo langer moeten doorgaan. Zo fijn dat ik nu het gevoel weer controle over mijn lijf te hebben.
Eerst maar afwachten of hij me met rust kan laten.
Paniekaanval: ik denk oprecht dat ik daar tegen aan zat... dit had niet zo langer moeten doorgaan. Zo fijn dat ik nu het gevoel weer controle over mijn lijf te hebben.
vrijdag 5 september 2025 om 11:04
Mocht hij echt heel groot nieuws hebben dan weet hij je wel te vinden, kijk ook vooral naar wat jij nodig hebt. Is dat echt rust, blokkeer hem dan gerust.
Ik herinner het me nog zo goed, ik zat in de trein en lang ook nog, naar de andere kant van het land en tussen minnaar en mij stond het op losse schroeven, hij ging allemaal dingen doen waar ik heel erg niet-blij van werd. Ik herinner me die treinreis als een constant gevecht tegen die paniek, ik dacht dat ik mijn verstand aan het verliezen was, zo eng.
Na het afscheid heb ik dat gelukkig nooit meer gehad. Eigenlijk had ik me toen wel voorgenomen nooit maar dan ook nooit meer mijn hart te verliezen.
Ijdele hoop...
Ik herinner het me nog zo goed, ik zat in de trein en lang ook nog, naar de andere kant van het land en tussen minnaar en mij stond het op losse schroeven, hij ging allemaal dingen doen waar ik heel erg niet-blij van werd. Ik herinner me die treinreis als een constant gevecht tegen die paniek, ik dacht dat ik mijn verstand aan het verliezen was, zo eng.
Na het afscheid heb ik dat gelukkig nooit meer gehad. Eigenlijk had ik me toen wel voorgenomen nooit maar dan ook nooit meer mijn hart te verliezen.
Ijdele hoop...
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in