Minnaar deel 43
donderdag 27 mei 2021 om 10:55
Al 42 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars en/of minnaarrelaties in het algemeen.
Vliegt jouw hart vrij rond, vangbaar met een netje voor elke jager met stoute ogen of ben je een stoere krijgster met pantser en harnas? Moeten de mannen hún hart beschermen omdat jij voor de lust gaat en niet voor de liefde?
Met andere woorden.....
Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met het grootste gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen? Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden, al staan we natuurlijk ook een beetje open voor andere meningen. Elkaar een spiegel voorhouden, prima, maar behandel elkaar vooral met respect!
Offtopic: Vind je het alleen maar leuk om je ongezouten ongenoegen over vreemdgaan hier te komen verkondigen, open dan vooral je eigen topic!
Het is fijn als je een avatar uploadt, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen.
Probeer zo weinig mogelijk te QUOTEN, door het precaire onderwerp wensen sommige schrijf(st)ers hun postings later aan te passen. Bedankt!
Link naar vorige topic:
seks/minnaar-deel-42/list_messages/473519
Voorgaande delen:
seks/minnaar/list_messages/15890
seks/minnaar-deel2/list_messages/43196
seks/minnaar-deel3/list_messages/51194
seks/minnaar-deel-4/list_messages/59003
seks/minnaar-deel-5/list_messages/62401
seks/minnaar-deel-6/list_messages/65592
seks/minnaar-deel-7/list_messages/69657
seks/minnaar-deel-8/list_messages/72514
seks/minnaar-deel-9/list_messages/74774
seks/minnaar-deel-10/list_messages/77269
seks/minnaar-deel-11/list_messages/82635
seks/minnaar-deel-12/list_messages/87456
seks/minnaar-deel-13/list_messages/92355
seks/minnaar-deel-14/list_messages/107002
seks/minnaar-deel-15/list_messages/134630
seks/minnaar-deel-16/list_messages/145365
seks/minnaar-deel-17/list_messages/153641
seks/minnaartopic-deel-18/list_messages/163798
seks/minnaar-deel-19/list_messages/176186
seks/minnaar-deel-20/list_messages/191153
seks/minnaartopic-deel-21/list_messages/202110
seks/minnaar-deel-22/list_messages/215589
seks/minnaar-deel-23/list_messages/227219
seks/minnaar-deel-24/list_messages/231529
seks/minnaar-deel-25/list_messages/236190
seks/minnaar-deel-26/list_messages/242091
seks/minnaar-deel-27/list_messages/246066
seks/minnaar-deel-28/list_messages/257409
seks/minnaar-deel-29/list_messages/268891
seks/quot-minnaar-quot-deel-30-alweer/l ... ges/288657
seks/minnaar-deel-31/list_messages/301457
seks/minnaar-deel-32/list_messages/318979
seks/minnaar-deel-33/list_messages/345287
seks/minnaar-deel-34/list_messages/362233
seks/minnaar-deel-35/list_messages/378927
seks/minnaar-deel-36/list_messages/393194
seks/minnaar-deel-37/list_messages/431927
seks/minnaar-deel-38/list_messages/443929
seks/minnaar-deel-39/list_messages/451347
seks/minnaar-deel-40/list_messages/465483
seks/minnaar-deel-41/list_messages/470123
Vliegt jouw hart vrij rond, vangbaar met een netje voor elke jager met stoute ogen of ben je een stoere krijgster met pantser en harnas? Moeten de mannen hún hart beschermen omdat jij voor de lust gaat en niet voor de liefde?
Met andere woorden.....
Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met het grootste gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen? Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden, al staan we natuurlijk ook een beetje open voor andere meningen. Elkaar een spiegel voorhouden, prima, maar behandel elkaar vooral met respect!
Offtopic: Vind je het alleen maar leuk om je ongezouten ongenoegen over vreemdgaan hier te komen verkondigen, open dan vooral je eigen topic!
Het is fijn als je een avatar uploadt, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen.
Probeer zo weinig mogelijk te QUOTEN, door het precaire onderwerp wensen sommige schrijf(st)ers hun postings later aan te passen. Bedankt!
Link naar vorige topic:
seks/minnaar-deel-42/list_messages/473519
Voorgaande delen:
seks/minnaar/list_messages/15890
seks/minnaar-deel2/list_messages/43196
seks/minnaar-deel3/list_messages/51194
seks/minnaar-deel-4/list_messages/59003
seks/minnaar-deel-5/list_messages/62401
seks/minnaar-deel-6/list_messages/65592
seks/minnaar-deel-7/list_messages/69657
seks/minnaar-deel-8/list_messages/72514
seks/minnaar-deel-9/list_messages/74774
seks/minnaar-deel-10/list_messages/77269
seks/minnaar-deel-11/list_messages/82635
seks/minnaar-deel-12/list_messages/87456
seks/minnaar-deel-13/list_messages/92355
seks/minnaar-deel-14/list_messages/107002
seks/minnaar-deel-15/list_messages/134630
seks/minnaar-deel-16/list_messages/145365
seks/minnaar-deel-17/list_messages/153641
seks/minnaartopic-deel-18/list_messages/163798
seks/minnaar-deel-19/list_messages/176186
seks/minnaar-deel-20/list_messages/191153
seks/minnaartopic-deel-21/list_messages/202110
seks/minnaar-deel-22/list_messages/215589
seks/minnaar-deel-23/list_messages/227219
seks/minnaar-deel-24/list_messages/231529
seks/minnaar-deel-25/list_messages/236190
seks/minnaar-deel-26/list_messages/242091
seks/minnaar-deel-27/list_messages/246066
seks/minnaar-deel-28/list_messages/257409
seks/minnaar-deel-29/list_messages/268891
seks/quot-minnaar-quot-deel-30-alweer/l ... ges/288657
seks/minnaar-deel-31/list_messages/301457
seks/minnaar-deel-32/list_messages/318979
seks/minnaar-deel-33/list_messages/345287
seks/minnaar-deel-34/list_messages/362233
seks/minnaar-deel-35/list_messages/378927
seks/minnaar-deel-36/list_messages/393194
seks/minnaar-deel-37/list_messages/431927
seks/minnaar-deel-38/list_messages/443929
seks/minnaar-deel-39/list_messages/451347
seks/minnaar-deel-40/list_messages/465483
seks/minnaar-deel-41/list_messages/470123
donderdag 20 november 2025 om 00:24
Hier deel ik ook geen details. Ook voor mij een stap te ver en man wil ook geen details weten. Wel dingen als wat we gedaan hebben, wat ik heb gegeten oid.-a- schreef: ↑17-11-2025 19:49Mrs smit, zo is het bij ons ook. Ik geef aan echtgenoot door wanneer ik bij minnaar slaap. Hij wenst me op de dag zelf oprecht veel plezier toe en als ik thuis kom is hij ook altijd belangstellend.
Ik vertel niet over de sex, is mij weer een stap te ver en heb ik geen behoefte aan, maar ik kan gewoon vertellen dat dat het leuk en fijn was.
Vorige week had ik dus weer een hoteldate. Was heerlijk! Kan er weer even tegenaan.
Hoe is met iedereen? Iemand nog een leuke date op de planning staan?
En de dames die aan het verwerken zijn. Hoe gaat het met jullie? Veranderd je blik op de situaties?
Hahaha heeft je goed gedaan die hotel date, dat is wel duidelijk. Fijn!
donderdag 20 november 2025 om 00:28
donderdag 20 november 2025 om 09:05
donderdag 20 november 2025 om 10:37
Nee, daarin is hij wel duidelijk naar zijn vrouw (zegt hij). Hij heeft een bepaald doel/ opdracht voor zichzelf wat hij wil afronden. Ik ga niet in detail treden maar het heeft te maken met 2 van zijn kinderen. Ik snap zijn overweging. Als dit zo is.. dan moet ik nog een paar maanden 'wachten'. Maar hij zegt zelf soms al of hij niet eerder de knoop moet doorhakken. Ik zeg hier niks over tegen hem... hij moet die beslissingen helemaal zelf nemen.
Ik heb zelf in een scheiding gezeten met zo veel schuldgevoel dat ik het gezin 'kapot' maakte... Heb er zelf ook jaren over gedaan om die beslissing te maken.
En als hij en zijn vrouw uiteindelijk besluiten om toch bij elkaar te blijven, dan is dat zo. Een scheiding heeft sowieso altijd verliezers.
Ik heb zelf in een scheiding gezeten met zo veel schuldgevoel dat ik het gezin 'kapot' maakte... Heb er zelf ook jaren over gedaan om die beslissing te maken.
En als hij en zijn vrouw uiteindelijk besluiten om toch bij elkaar te blijven, dan is dat zo. Een scheiding heeft sowieso altijd verliezers.
vrijdag 21 november 2025 om 11:05
Ben je nou excuses voor hem aan het bedenken om de scheiding op te schuiven? Omdat je zelf bijna ten onder ging aan schuldgevoel denk je dat dat bij hem ook zo zal zijn? IK heb me niet een moment schuldig gevoeld over mijn scheidingsbesluit en mijn hele gezin is er enorm van opgeknapt dus het niet persé zo dat een scheiding altijd ellende en narigheid geeft.
En laten we wel wezen, ik denk dat het meer narigheid geeft als zijn vrouw er achterkomt dat hij al een mooie tijd zijn focus buiten hun huwelijk heeft.
Ik heb even teruggelezen en gezien dat je vrij hard uithaalt naar een man die geen knoop doorhakte, een laffe zak noemde je hem. Daarom vind ik het wel bijzonder dat je alle begrip hebt voor de situatie van deze man. Hij moet nog even iets fixen met zijn kinderen en dan is hij helemaal klaar voor je? Ik weet niet, het zou kunnen maar ik vind het echt als uitstelgedoe en aan het lijntje houden klinken. En dat zal bij hem geen opzet zijn, misschien is hij zelf ook een beetje een laffe zak? Hij zou van de zomer, na zijn vakantie de knoop definitief doorhakken en jijzelf ook, ondertussen zijn we 4 maanden verder.
En jijzelf? Je schrijft over bindingsangst en over een solotijd na zijn scheiding. Denk je daar nog steeds zo over? Of sta je te popelen tot hij eindelijk die verrekte scheiding doorzet en er helemaal voor jou kan zijn? Heeft de tijd je blik vertroebelt wellicht? Je wilde geen minnares meer zijn als hij bij zijn vrouw bleef, hoe denk je daar nu over?
.
vrijdag 21 november 2025 om 11:25
Ja, eens met Rooss.
Hoe lang laat jij je nog vol begrip aan het lijntje houden, als hij over een paar maanden weer iets anders heeft gevonden heeft dat hij echt eerst moet afronden?
Je schrijft dat jullie zo gek zijn met elkaar, maar het is al tijden aan de gang. Niet gek genoeg dus - anders had hij al lang voor je gekozen, schuldgevoel of niet.
Hoe lang laat jij je nog vol begrip aan het lijntje houden, als hij over een paar maanden weer iets anders heeft gevonden heeft dat hij echt eerst moet afronden?
Je schrijft dat jullie zo gek zijn met elkaar, maar het is al tijden aan de gang. Niet gek genoeg dus - anders had hij al lang voor je gekozen, schuldgevoel of niet.
vrijdag 21 november 2025 om 11:48
vrijdag 21 november 2025 om 11:54
Aurora, het klinkt alsof je inderdaad een beetje een andere afslag aan het nemen bent aangaande minnaar. En dat kan hoor, het pad kan ineens duidelijker, anders of een zijweg blijken. Hoop wel dat je trouw blijft aan jezelf in deze situatie. Het komt op mij over alsof jullie beide het onvermijdelijke aan het uitstellen en vooruitschuiven zijn.
I wanna live my life with the volume full!
vrijdag 21 november 2025 om 12:00
Zit je nog in de dark modus Omtoch? Het is wel erg donker ineens he? En koud! Ik kan er na jaren wel beter tegen dan eerder. Maar dat in je schulpje kruipen herken ik wel.
Heb ook totaal geen zin in nieuwe spannende avonturen.
Met minnaar gaat het weer beter, hij heeft wat rust genomen en wat lucht gekregen. Het contact is weer fijn, open en positief. We proberen volgende week een date te hebben. Afgelopen week bijna gezoend waar het niet kan, omdat we zoveel zin hebben! Maar nog even geduld
.
Heb ook totaal geen zin in nieuwe spannende avonturen.
Met minnaar gaat het weer beter, hij heeft wat rust genomen en wat lucht gekregen. Het contact is weer fijn, open en positief. We proberen volgende week een date te hebben. Afgelopen week bijna gezoend waar het niet kan, omdat we zoveel zin hebben! Maar nog even geduld
I wanna live my life with the volume full!
vrijdag 21 november 2025 om 13:49
Confronterend maar ook fijn dat er een spiegel wordt voor gehouden. Vooral omdat ik dit met niemand anders kan bespreken en ik het allemaal niet meer zo helder zie. Dat is ook de reden dat ik heb gewacht met schrijven hier… ik weet het ook allemaal niet zo goed meer.
@ Rooss: je hebt helemaal gelijk. Ik snapte niet dat een man jarenlang zijn vrouw bedonderde (zonder dat partner het wist) en nog steeds liep te ‘zeuren’… Ondertussen ben ik ook al ruim 7 maanden verder. Ik ben mijn eigen grenzen aan het verleggen. En ook als hij zijn vrouw verlaat, weet ik ook niet hoe we onze relatie een invulling moeten geven. Weten we allebei niet.
@ VGM1980: dat gevoel heb ik soms ook… Dat hij eigenlijk zelf die beslissing niet durft te nemen. Dat hij hoopt dat zijn vrouw hem de deur wijst.
@ Eidde: mijn afslag is inderdaad nu zo anders dan ik van te voren had bedacht. Maar ik kies er nu nog voor om hem in mijn leven te houden.
@ Rooss: je hebt helemaal gelijk. Ik snapte niet dat een man jarenlang zijn vrouw bedonderde (zonder dat partner het wist) en nog steeds liep te ‘zeuren’… Ondertussen ben ik ook al ruim 7 maanden verder. Ik ben mijn eigen grenzen aan het verleggen. En ook als hij zijn vrouw verlaat, weet ik ook niet hoe we onze relatie een invulling moeten geven. Weten we allebei niet.
@ VGM1980: dat gevoel heb ik soms ook… Dat hij eigenlijk zelf die beslissing niet durft te nemen. Dat hij hoopt dat zijn vrouw hem de deur wijst.
@ Eidde: mijn afslag is inderdaad nu zo anders dan ik van te voren had bedacht. Maar ik kies er nu nog voor om hem in mijn leven te houden.
vrijdag 21 november 2025 om 17:07
Moeilijk Aurora, je klinkt eerder onmachtig dan berustend. Er is geen perspectief, geen plan. Het gebrek aan daadkracht zou mij denk ik woedend maken, maar ik heb makkelijk praten. Misschien ben jij ook boos, maar weet je dat het je niet verder brengt. Iemand die me lief was zei eens dat een mens ontmoedigen het ergste is wat je iemand kunt aandoen. Minnaar zal ongetwijfeld gek op je zijn, maar bescherm jezelf, op hem hoef je niet te rekenen.
Wat fijn dat het contact tussen jou en minnaar weer opleeft Eidde, dat het maar snel weer tot een date mag komen!
Het blijft voor mij een eeuwig balanceren op de lijn tussen onder- en overprikkeling, in de donkere periode vind ik dat nog veel moeilijker. De ene dag verzet ik bergen en de andere loop ik volledig leeg op iets simpels als een telefoongesprek of boodschappen doen. Vermoeidheid maakt me emotioneel en weemoedig. Ik jubel met je mee als de zon schijnt. Vandaag scheen de zon, dat helpt enorm.
Wat fijn dat het contact tussen jou en minnaar weer opleeft Eidde, dat het maar snel weer tot een date mag komen!
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in