Minnaar deel 43

27-05-2021 10:55 3714 berichten
Al 42 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars en/of minnaarrelaties in het algemeen.

Vliegt jouw hart vrij rond, vangbaar met een netje voor elke jager met stoute ogen of ben je een stoere krijgster met pantser en harnas? Moeten de mannen hún hart beschermen omdat jij voor de lust gaat en niet voor de liefde?

Met andere woorden.....

Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met het grootste gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen? Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden, al staan we natuurlijk ook een beetje open voor andere meningen. Elkaar een spiegel voorhouden, prima, maar behandel elkaar vooral met respect!

Offtopic: Vind je het alleen maar leuk om je ongezouten ongenoegen over vreemdgaan hier te komen verkondigen, open dan vooral je eigen topic!

Het is fijn als je een avatar uploadt, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen.
Probeer zo weinig mogelijk te QUOTEN, door het precaire onderwerp wensen sommige schrijf(st)ers hun postings later aan te passen. Bedankt!

Link naar vorige topic:
seks/minnaar-deel-42/list_messages/473519

Voorgaande delen:

seks/minnaar/list_messages/15890
seks/minnaar-deel2/list_messages/43196
seks/minnaar-deel3/list_messages/51194
seks/minnaar-deel-4/list_messages/59003
seks/minnaar-deel-5/list_messages/62401
seks/minnaar-deel-6/list_messages/65592
seks/minnaar-deel-7/list_messages/69657
seks/minnaar-deel-8/list_messages/72514
seks/minnaar-deel-9/list_messages/74774
seks/minnaar-deel-10/list_messages/77269
seks/minnaar-deel-11/list_messages/82635
seks/minnaar-deel-12/list_messages/87456
seks/minnaar-deel-13/list_messages/92355
seks/minnaar-deel-14/list_messages/107002
seks/minnaar-deel-15/list_messages/134630
seks/minnaar-deel-16/list_messages/145365
seks/minnaar-deel-17/list_messages/153641
seks/minnaartopic-deel-18/list_messages/163798
seks/minnaar-deel-19/list_messages/176186
seks/minnaar-deel-20/list_messages/191153
seks/minnaartopic-deel-21/list_messages/202110
seks/minnaar-deel-22/list_messages/215589
seks/minnaar-deel-23/list_messages/227219
seks/minnaar-deel-24/list_messages/231529
seks/minnaar-deel-25/list_messages/236190
seks/minnaar-deel-26/list_messages/242091
seks/minnaar-deel-27/list_messages/246066
seks/minnaar-deel-28/list_messages/257409
seks/minnaar-deel-29/list_messages/268891
seks/quot-minnaar-quot-deel-30-alweer/l ... ges/288657
seks/minnaar-deel-31/list_messages/301457
seks/minnaar-deel-32/list_messages/318979
seks/minnaar-deel-33/list_messages/345287
seks/minnaar-deel-34/list_messages/362233
seks/minnaar-deel-35/list_messages/378927
seks/minnaar-deel-36/list_messages/393194
seks/minnaar-deel-37/list_messages/431927
seks/minnaar-deel-38/list_messages/443929
seks/minnaar-deel-39/list_messages/451347
seks/minnaar-deel-40/list_messages/465483
seks/minnaar-deel-41/list_messages/470123
Alle reacties Link kopieren Quote
Ben je aan het minnaren geslagen Christina? ;-)

Ik denk dat er in dit topic zeker ruimte is om je gevoelens te delen, ik heb dat altijd wel zo ervaren.

Er is vaak weinig begrip in de omgeving, tot iemand zelf in een situatie terechtkomt waar ze van dacht dat nooit mee te maken of te doen. En dan doe je het toch.

Voel je vrij te delen, reacties laten soms wat langer op zich wachten. :)
Welkom Christina en schrijf vooral mee als je je hart wilt luchten.
Live Life to the fullest
Sebedeüs schreef:
14-05-2026 11:08

Hier gaat alles nice and steady. Even heb ik overwogen er een onderdanige minnaar bij te zoeken, de fantasie gaat die kant wel eens op en Vent vindt het een superspannend idee.
Maar dan bekijk ik mijn superoverzichtelijke leventje en ben ik eigenlijk dik tevreden, waarom de boel opschudden met alle vijven en zessen die er onlosmakelijk bijkomen?
Het allerspannendste is dus wel van mijn/ons leven af en als ik gesprekken voer in mijn cirkeltje dan zit bijna iedereen op dit punt. We worden rustiger en gaan andere zaken waarderen en dat heeft ook beslist iets moois.

Vent en ik latten ondertussen 8,5 jaar en het gaat nog steeds supergoed. Ik ben best wel een tevreden mens.
Ik dacht al dat jij het was. Na loepen werd het bevestigt. Wat leuk dat je er weer bent! (Ik herken jou, jij mij zeker niet hoor denk ik, ik wissel te vaak van nick :biggrin: )

Lekker om zo dik tevreden te kunnen zijn. Maar de spanning nodigt dan toch ook weer wel uit.
GeweldigWeer schreef:
23-05-2026 10:58
Welkom Christina en schrijf vooral mee als je je hart wilt luchten.
En jij bent er ook nog, leuk! :)
Wat fijn dat ik hier terecht kan! En inderdaad, tot het je zelf overkomt. Ik had dit nooit verwacht eigenlijk. Het is flink verwarrend!

Ik hou enorm veel van mijn man, zonder twijfel en ik wil ook nooit weg bij hem. Maar ineens weer aan de praat geraakt met een oude crush van de middelbare. Toendertijd waren wij beide te verlegen om daadwerkelijk iets te doen en door de jaren heen weleens afgesproken, veel app contact tussendoor. Sinds 3 weken is het app contact heel veel. Ondertussen gewoon weer gevoelens gecreëerd voor hem. We willen graag afspreken maar ik weet niet zo goed hoe. Voor het geval dat wil ik niet in mijn omgeving afspreken, maar ik weet ook niet goed hoe ik naar hem kan in verband met mijn man. Ik ben nog al een introvert en ga nooit uit/weg met vrienden. En omdat je er met niemand over kan praten, is het lastig om daadwerkelijk te plannen.

Lang verhaal, sorry. Vooral blij nu dat ik het even heb kunnen vertellen.
Jullie hebben eerder afgesproken schrijf je en nu veel appverkeer. Maar opnieuw afspreken is moeilijker ivm je man. Hoe zag jullie eerdere afspreken eruit? Koffie en herinneringen ophalen?

Je hebt gevoelens gecreëerd schrijf je. Zijn het gevoelens van liefde of van lust?

Je wil niet weg bij je man. Is het een optie dit met je man te bespreken?

Dit soort situaties is altijd spelen met vuur. De spanning en heerlijke gevoelens geven een rush die ongekend lekker is.

Ja! Ik ben er zelf schuldig aan. En ik geniet er enorm van. Mijn man weet wel dat ik een stukje mis in de relatie. Wij hebben geen seks meer. Ik heb uitgesproken dat ik niet meer zonder seks wil en dat begreep hij. Ik bewandel nu een pad wat hij zeker niet zou goedkeuren, we praten er niet meer over, ik denk dat we nu in een modus zitten dat we beide weten dat het er is en dat we ook weten, ze komt altijd weer thuis. Maar ik ontsnap weleens een dagje uit de seksloze relatie.

Hoe is de relatie met je man?
Eerdere afspraken waren we tussen de 15/20. Ondertussen zijn we in de 30, dus het is lang geleden.

Eerlijk gezegd zou het ook wel puur lust kunnen zijn. Relatie met man is echt goed, we zijn oprecht gek op elkaar. Maar nu de laatste 3 maanden al geen seks. Hij werkt keihard, gezin etc. Als ie thuis is zit die op zijn telefoon. Heb dat al vaker besproken met hem, maar het is echt zijn rust moment.

Praten met hem over de specifieke situatie is een echte no-go. Misschien is het inderdaad vooral de spanning ook? Ik vind het een lastige, ik heb dit nog nooit zo gehad en ik weet niet zo goed wat ik met mezelf aan moet nu.

Afspreken zou ik wel alsnog graag willen, misschien is er face to face wel helemaal niks meer aan. Er zou sowieso niks gebeuren, of op een knuffel na tussen ons. Althans, dat is wat ik mezelf voorhoud. Wel fijn om hier even kritische vragen te krijgen!!
Dat zei ik ook altijd, dat er niks zou gebeuren. Ik ging tot nu toe op pure lust toch direct voor de seks. Het gebeurde gewoon.

Jij hebt wel behoefte aan seks. Hij niet? Is het bespreekbaar? Dat iemand een rustmoment pakt begrijp ik. En hard werken en een gezin slokt je op. Hoe was jullie seksleven hiervoor?

Herkenbaar, niet weten wat je met jezelf aanmoet maar er diep van binnen ontzettend naar verlangen. Verwarrend.

Besef goed wat je op het spel zet. Is dat het je waard?
Dat is wel waar ik een soort bang voor ben denk ik, dat wij er ook direct op af gaan. En jouw laatste zin, is het me het waard? Eigenlijk niet, ik ben gek op het gezin zoals hij nu is. Ik denk dat ik dan toch nog keihard ga nadenken of elkaar zien wel zo slim is, ik neig nu meer naar nee. Ik ben wel blij met de herkenning. Hoe is dit bij jou afgelopen als ik vragen mag?

De seks is zeker bespreekbaar, hij heeft ook de behoefte nog, alleen de vermoeidheid. ‘s avonds kan hij nauwelijks zijn ogen open houden. Dan voel ik me zo rot en denk ik; laat maar lekker slapen. Ons seksleven hiervoor was toch wel ruim 4 keer per week.
Christina87 schreef:
23-05-2026 13:37
Dat is wel waar ik een soort bang voor ben denk ik, dat wij er ook direct op af gaan. En jouw laatste zin, is het me het waard? Eigenlijk niet, ik ben gek op het gezin zoals hij nu is. Ik denk dat ik dan toch nog keihard ga nadenken of elkaar zien wel zo slim is, ik neig nu meer naar nee. Ik ben wel blij met de herkenning. Hoe is dit bij jou afgelopen als ik vragen mag?

De seks is zeker bespreekbaar, hij heeft ook de behoefte nog, alleen de vermoeidheid. ‘s avonds kan hij nauwelijks zijn ogen open houden. Dan voel ik me zo rot en denk ik; laat maar lekker slapen. Ons seksleven hiervoor was toch wel ruim 4 keer per week.

Maar als je dit afzet tegen hem een affaire aandoen, dan is dat minder rot? Ik snap je lust en de heerlijke spanning, maar goh wat zet je een hoop op het spel daarvoor. En dan ook nog juist omdat je uit liefde je man maar 'laat'. Paradoxaal hè?

Dat harde werken van man, stond jij daar achter? En nog steeds, nu je de prijs merkt? Ik zou zoveel liever hebben dat mijn man minder zou gaan werken, er iets minder extra financiele ruimte is maar wél elkaar meer zien en genieten met en ván elkaar.
Ben je al zover dat je eigenlijk kost wat kost die lust achterna wil of kun je nog terug om eerst eens heel goed af te wegen of deze keuze het wel waard is? En of er betere opties zijn?
Christina87 schreef:
23-05-2026 13:37
Hoe is dit bij jou afgelopen als ik vragen mag?

De seks is zeker bespreekbaar

Ons seksleven hiervoor was toch wel ruim 4 keer per week.
Ik heb jaren in een seksloze relatie gezeten tot ik aangaf dat niet meer te willen. Hij begreep dat maar een oplossing bedacht hij niet. Na nog wat jaren heb ik gezegd dat ik vrijheid ga pakken om mijn seksuele kant ruimte te geven. Nu bestaat er een stilzwijgend gevoel van "goedkeuring". Het is ok. Hij weet dat ik soms een uitstapje maak.
Ik heb ondertussen wat minnaars versleten. Afscheid genomen omdat het te dichtbij kwam, bedreigend gedrag richting mijn relatie of ik vond het gewoon niet leuk meer met iemand. Eentje brak mijn hart jaren geleden, daar ben ik nu wel van hersteld. Het is lastig wandelen tussen alle gevoelens die komen kijken bij dit soort relaties. Maar ik had er niet één van willen missen.
Mijn man krijgt een veel vrolijkere vrouw terug! Jaren zonder seks was vreselijk frustrerend.

De seks is bespreekbaar.
En heel direct zeggen, goh Henk. Ik weet dat je moe bent, vier keer seks per week was echt fantastisch! Ik heb zin in je, ik geniet zo van die momenten samen. Wat kunnen we doen om toch een moment samen te vinden? Want ik mis je vreselijk tussen de lakens.
Ik zeg maar wat hoor? Want alleen vermoeidheid vind ik altijd wat, meh. :-[
Een tijd geleden in dezelfde situatie gezeten als TO
Weer in contact gekomen met een oude jeugdliefde. Zij was gescheiden, ik getrouwd.
Ik hou van mijn vrouw en mijn gezin, en had tot ik mijn jeugdliefde weer ontmoette dezelfde ideeën over vreemdgaan als de meeste mensen. Dat doe je gewoon niet.

Elkaar weer ontmoet, wat heel fijn was. Alle oude gevoelens kwamen weer naar boven. We warenweer net zo verliefd als toen. Wel duidelijk gemaakt dat ik niet bij mijn vrouw kon en wilde weggaan.
Uiteindelijk geweldige seks met elkaar gehad. Was heel fijn, het klopte gewoon. Veel vrijer , makkelijker. Zo had ik het nog niet meegemaakt.
Zij wilde wel als minnaars door, ik wilde in mijn hart niets liever, maar kon het niet opbrengen tegenover mijn vrouw. En ik wilde mijn gezin bij elkaar houden dat was ik verplicht aan mijn kinderen
We (ik) hebben toen besloten elkaar niet meer te zien.

Toen begon het.
Ik had mijn vrouw bedrogen, was vreemdgegaan. Dat knaagde enorm aan me.
Tegelijk mistte ik de momenten met vriendin enorm. En, natuurlijk miste ik de seks.

We zijn nu een paar jaar verder, en natuurlijk slijt het gevoel, maar het speelt nog dagelijks door mijn hoofd. Heb ik de juiste beslissing gemaakt toen?

Had ik het mijn vouw moeten vertellen, heb ik er goed aan gedaan het niet te vertellen?
Ik weet het niet.

Het is heel verleidelijk om toe te geven aan je verlangens, maar het brengt evenveel tegenstrijdige gevoelens mee.
Nounou; misschien moet ik dat gewoon gaan proberen inderdaad, bespreken en doorzetten. Wel fijn dat jij weer seks kan hebben, maar ook je relatie goed kan houden zeg, wauw!

Geppetto; alsof je mijn leven momenteel uit typt zeg! Is inderdaad een jeugdliefde. We zijn maar 2x tegelijk single geweest en toen waren we echt te verlegen naar elkaar. Ondertussen niet meer verlegen natuurlijk, ik zat zelf te denken dat het voor mijn gevoel gewoon een keer zou moeten gebeuren met hem. Klinkt misschien gek. Ik wilde het vroeger heel graag, hij was echt mijn eerste liefde, maar nooit wat gebeurd.
En wat jij zegt, het gezin, de kinderen. Ik wil iedereen bij elkaar houden. Maar ik wil hem zo graag zien ook! Ik heb aan hem wel duidelijk benoemd dat ik nooit bij man weg ga, en dat er niks tussen ons zal gebeuren. Maar wie weet als we elkaar zien. Dus moet ik hem dan wel opzoeken? Het is zo enorm verwarrend. Er zit zoveel verlangen en nieuwsgierigheid. Maar die tegenstrijdige gevoelens, ik wil het mijn man niet aan doen.

Ik weet het oprecht even niet meer, sorry voor al mijn warrige berichten hahah. Zo is mijn hoofd momenteel.
Christina, als je het nu al verwarrend vindt.... echt, als je elkaar eenmaal gezien hebt en die klik is er weer. Of erger nog, als je per ongeluk tóch het bed met elkaar deelt, dán wordt het pas verwarrend! En dan kun je niet meer terug.

Als je man 's avonds te moe is, seks dan op een ander moment. Of ga lekker een weekend samen weg en vindt elkaar weer terug. Waarom zou je in godsnaam dit gezeik op je nek halen als het het eigenlijk niet waard is. Als je man en je kinderen je lief zijn en je geen bom onder je relatie wil plaatsen.

Gepetto, ik denk dat het heel goed is dat je niks gezegd hebt tegen je vrouw. Wat moet zij achteraf met die informatie? Je bent ontrouw geweest en nu heb je voor de rest van je getrouwde leven een geheim. Het is wat het is, jouw daden, jouw consequenties.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven