Minnaar deel 43

27-05-2021 10:55 3847 berichten
Al 42 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars en/of minnaarrelaties in het algemeen.

Vliegt jouw hart vrij rond, vangbaar met een netje voor elke jager met stoute ogen of ben je een stoere krijgster met pantser en harnas? Moeten de mannen hún hart beschermen omdat jij voor de lust gaat en niet voor de liefde?

Met andere woorden.....

Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met het grootste gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen? Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden, al staan we natuurlijk ook een beetje open voor andere meningen. Elkaar een spiegel voorhouden, prima, maar behandel elkaar vooral met respect!

Offtopic: Vind je het alleen maar leuk om je ongezouten ongenoegen over vreemdgaan hier te komen verkondigen, open dan vooral je eigen topic!

Het is fijn als je een avatar uploadt, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen.
Probeer zo weinig mogelijk te QUOTEN, door het precaire onderwerp wensen sommige schrijf(st)ers hun postings later aan te passen. Bedankt!

Link naar vorige topic:
seks/minnaar-deel-42/list_messages/473519

Voorgaande delen:

seks/minnaar/list_messages/15890
seks/minnaar-deel2/list_messages/43196
seks/minnaar-deel3/list_messages/51194
seks/minnaar-deel-4/list_messages/59003
seks/minnaar-deel-5/list_messages/62401
seks/minnaar-deel-6/list_messages/65592
seks/minnaar-deel-7/list_messages/69657
seks/minnaar-deel-8/list_messages/72514
seks/minnaar-deel-9/list_messages/74774
seks/minnaar-deel-10/list_messages/77269
seks/minnaar-deel-11/list_messages/82635
seks/minnaar-deel-12/list_messages/87456
seks/minnaar-deel-13/list_messages/92355
seks/minnaar-deel-14/list_messages/107002
seks/minnaar-deel-15/list_messages/134630
seks/minnaar-deel-16/list_messages/145365
seks/minnaar-deel-17/list_messages/153641
seks/minnaartopic-deel-18/list_messages/163798
seks/minnaar-deel-19/list_messages/176186
seks/minnaar-deel-20/list_messages/191153
seks/minnaartopic-deel-21/list_messages/202110
seks/minnaar-deel-22/list_messages/215589
seks/minnaar-deel-23/list_messages/227219
seks/minnaar-deel-24/list_messages/231529
seks/minnaar-deel-25/list_messages/236190
seks/minnaar-deel-26/list_messages/242091
seks/minnaar-deel-27/list_messages/246066
seks/minnaar-deel-28/list_messages/257409
seks/minnaar-deel-29/list_messages/268891
seks/quot-minnaar-quot-deel-30-alweer/l ... ges/288657
seks/minnaar-deel-31/list_messages/301457
seks/minnaar-deel-32/list_messages/318979
seks/minnaar-deel-33/list_messages/345287
seks/minnaar-deel-34/list_messages/362233
seks/minnaar-deel-35/list_messages/378927
seks/minnaar-deel-36/list_messages/393194
seks/minnaar-deel-37/list_messages/431927
seks/minnaar-deel-38/list_messages/443929
seks/minnaar-deel-39/list_messages/451347
seks/minnaar-deel-40/list_messages/465483
seks/minnaar-deel-41/list_messages/470123
Alle reacties Link kopieren Quote
LiviaMae schreef:
17-06-2026 11:22
Grote kans dat zijn vrouw al op de hoogte is, zoveel etentjes, uitjes en zelfs vakanties kun je niet allemaal verbergen. En als iedereen ervan weet dan sijpelt zoiets snel door. Weet je zeker dat ze geen open relatie hebben? Of dat ze niet zo open zijn over hun open relatie, maar een afspraak hebben dat ze elkaar niks laten weten, maar het wel mag?

Het is verrassend hoeveel van dit soort relaties er zijn, zonder dat dit openlijk wordt besproken met anderen.
Ze moet ook wel zeker iets vermoeden, dat kan bijna niet anders? Open relatie volgens de vriendin niet, want alles moet wel stiekem. Net als die vakantie, een vriend van hem gaat ook mee dus hij is zogenaamd alleen met hem daar. Maar het is allemaal idd via via horen.
Sebedeüs schreef:
17-06-2026 11:45
Heel irritant en heel pijnlijk voor jou. Ik ken je verhaal natuurlijk ook. (misschien heb je het niet meegekregen maar ik ben Rooss)
Ja, je schrijfstijl is herkenbaar, maar ook doordat je sprak over Vent wist ik wie je was. :idee:

Je stelt goede vragen. Ik las je reactie al eerder vanmiddag, en ze bleven in mijn hoofd hangen. Wat wilde ik nog van hem? Ik heb me vaak afgevraagd, omdat hij 'de stekker uit zijn huwelijk had getrokken' en door de week alleen woonde, of hij nog steeds samen is met haar. Het zou me niet verbazen als dat ook zo is trouwens. Maar daaronder hoopte ik denk ik stiekem ook te weten te komen of het voor hem ook zo belangrijk is geweest als voor mij.

En waarom was het zo belangrijk voor mij? Omdat ik delen van mezelf heb leren kennen die ik nog niet kende, die écht aan gingen op wat hij bood. Ik leerde mezelf op nieuwe manieren kennen en ik voelde me zo gezien en gewild als vrouw. Dat had ik daarvoor nog nooit zo ervaren.

Als ik er nu verder over nadenk, zijn het eigenlijk die kwaliteiten die wakker zijn geworden in mij, en die daar nu nog steeds naar verlangen. En eigenlijk hoeft dat niet eens van hem te komen. Want zo aantrekkelijk is zijn karakter niet, zoals ik er nu naar kijk. Stiekem achter mijn rug mij controleren, terwijl ik vrij was om te doen wat ik wilde. (Maar ik slikte het.) Stiekem de hele week doen wat hij wilde, en in het weekend, als hij weer naar zijn gezin ging, werd ik verloochend en was er zo af en toe maar contact. (En het was geen open relatie, zijn huwelijk.) Daar kon ik uiteindelijk trouwens ook niet meer tegen, dat grote contrast tussen het contact door de week, en in het weekend.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Sebedeüs schreef:
17-06-2026 11:45
Ik denk te weten wat het met je gedaan heeft, het sturen van deze ogenschijnlijk onschuldige vraag. Waarschijnlijk had je een hartslag van 110 toen je op "verstuur" drukte, waarschijnlijk brak het zweet je uit en toen begon het Grote Wachten. En daarop volgend de enorme teleurstelling toen het stil bleef. Waar hoopte je op, Elmervrouw? Wat wil je nog van hem? Het is goed om daar even pijnlijk eerlijk voor jezelf over te zijn. Wil je erkenning, gezien worden, wil je zeker weten dat het hem ook iets gedaan heeft? En als je antwoorden hebt op die vraag, wat dan?

Je hebt een open wond, nog steeds. Je hebt dit nooit af kunnen sluiten. Wat heb je nodig voor die afsluiting?
Even de vragen erbij quoten, want ik raak ze kwijt terwijl ik antwoord.
Ja, alledrie die dingen - erkenning, gezien worden, weten dat het belangrijk was - eigenlijk bevestiging dat ik niet gek was met wat ik allemaal voelde. Dat die klik klopte. Wil ik nog iets van hem? Misschien heb ik stiekem steeds gehoopt dat hij de knoop zou doorhakken thuis en voor mijn deur zou staan als vrij man. Hoop ik dat nog? Hm. Zie vorig stukje over karakter etc.

Wat heb ik nodig om dit echt af te sluiten? Misschien wel deze pakkende vragen. Ze dwingen me om echt na te denken. Verhelderend. En misschien moet ik de foto's en dingen op een stick ook maar eens weggooien..
(Laat maar weten als ik de quote moet verwijderen.)
Nee hoor, laat lekker staan.

Wat ik lees is dat je jezelf terug wil. Jij wil de beste versie van jezelf weer zijn, zoals je die was toen hij in je leven was. Hij is daar overigens niet verantwoordelijk voor, hij schiep de omgeving alleen zo, dat jij de beste versie van jezelf kon zijn. Of misschien werd je de beste versie van jezelf omdat je zo verliefd was, zo je best deed om door hem gezien, bemind en erkend te worden.

Natuurlijk herken ik het heel erg van de beginperiode met Vent, de vleugels, de tomeloze energie, de wereld aankunnen. Als ik foto's uit die tijd bekijk zie ik een bijna 50 jarige, superfit, strak smoeltje, altijd lachend, blij, verliefd, zorgeloos, prachtig! Met een minstens zo prachtige Vent ernaast en we zijn nog steeds mooi, happy en ahum superjong natuurlijk maar zoals in die tijd... nee, dat komt niet meer terug. Ik mis haar soms ook.

Het goede nieuws voor jou is, Elmervrouw, die beste versie van jezelf zit in jou en onder de juiste omstandigheden kan ze zich nog steeds aan je laten zien. Je mag naar haar zoeken, je mag kritisch kijken naar je leven en je relatie en ook naar jouw zelfbeeld.
Jij hebt zijn bevestiging (en wat zou die dan zijn? "Goed hoor en hoe is het met jou?") niet nodig al voelt het natuurlijk helemaal niet zo.
Ik denk dat jij heel eerlijk naar jezelf bent als je toegeeft dat je eigenlijk al die tijd nog steeds op hem zit te wachten, een stukje Elmervrouw houdt constant rekening met het gegeven dat hij voor de deur komt staan, jou in zijn armen drukt, put in 1000 excuses voor zijn gedrag toentertijd, hij het licht heeft gezien en samen met jou wegvliegt. En ik denk dat dit verlangen voortkomt uit een ongelukkig gevoel dat zich deelgenoot heeft gemaakt van jou.
Het heeft namelijk helemaal niet zo heel veel met hem te maken, hij is eigenlijk best wel een beetje een lul. Maar wel die lul die jou liet zien dat je de beste versie van jezelf kon zijn.

Zou het behulpzaam voor jou kunnen zijn om hier eens met iemand over te praten? Ik vind onverwerkt liefdesverdriet (al is jouw poel van verdriet natuurlijk vele malen groter dan dit) en zeer legitieme reden om daar wat hulp bij te zoeken.
Sebedeüs schreef:
17-06-2026 11:49
Nee, dat is niet verrassend. Open relaties zijn een heel lastig onderwerp, vreemdgaan is veel gangbaarder. Klinkt gek maar ik ben hier tig keer tegenaan gelopen toen ik zelf een open relatie had. En men vindt de open relaties van mijn goede vrienden ook heel raar. Ik kan me dus voorstellen dat veel mensen ophouden met dit uit te leggen, er heerst een groot oordeel en men wil het vaak ook niet begrijpen.

Ook ik kan me niet voorstellen dat de vrouw van dit heerschap geen lont ruikt. Maar goed, het is een via-via verhaal, wellicht is de boel onderweg wel wat opgeklopt en nog iets smeuiiger geworden.
Ja klopt. Ik bedoel dat er veel meer open relaties zijn dan je zou verwachten omdat zoveel stellen het verborgen houden. Daardoor lijkt het misschien alsof veel mensen vreemdgaan, terwijl er iets anders speelt.
@Sebedeüs
Bedankt voor de toelichting. Dat maakt t duidelijker. Ik vind het interessant te lezen hoe verschillende mensen met die Ds dynamiek omgaan. Is jaren een soort taboe geweest voor mezelf dat ik die behoefte heb, maar nu ik geaccepteerd heb dat het een onderdeel van mezelf is dat toch niet weg gaat probeer ik het een betekenisvolle plek te geven in mijn leven en kennis op te doen. Ik zal de topiclijn niet verder te verstoren. (Het was niet helemaal off-topic dacht ik)
Maar daaronder hoopte ik denk ik stiekem ook te weten te komen of het voor hem ook zo belangrijk is geweest als voor mij

En waarom was het zo belangrijk voor mij? Omdat ik delen van mezelf heb leren kennen die ik nog niet kende, die écht aan gingen op wat hij bood. Ik leerde mezelf op nieuwe manieren kennen en ik voelde me zo gezien en gewild als vrouw. Dat had ik daarvoor nog nooit zo ervaren.
Ik herken dit zo. En ik ben er ontzettend schuldig aan dat ik dit gevoel, deze versie van mij hing aan de man die het in mij wakker heeft gemaakt. Jaren zitten treuren om wat was, het zou er nooit meer zijn omdat hij uit mijn leven was gelopen.

Nu kan ik zeggen, wat een onzin. (Voor mezelf) Wat Rooss zegt, het zit in mij, hij gaf er ruimte voor, maar het komt uit mezelf. Ik ben die vrouw.

Ik ben het minnaarspad aan het bewandelen met deze gedachte. Ik moet zeggen, als deze man weer langskomt dan vrees ik dat ik zo weer in zijn fuik loop. Van de andere kant, nu ik dit pad bewandel en een andere man heeft mij een glimp laten voelen van dat gevoel? Het kan ook zomaar zijn dat het oude gevoel toch verder vervaagt en dat hij een mooie herinnering wordt.

Ik was klaar met wachten, met treuren, met hopen op iets wat er niet meer is. Er ging bij mij een knop om, verdient hij al die eer? Nee, ik moet mezelf meer credits geven.

Ik heb hem een brief geschreven met al mijn verdriet, pijn, de fijne gevoelens, de vrouw die ik bij hem was, alles wat ik kwijt wilde aan hem. Wat heb ik gejankt. Daarna heb ik de brief verbrand. Ik schreef hem voor mezelf. Het gaf mij lucht om te kijken wat ik nodig had.

Ik had in mijn eerdere bericht wat ik schreef anders gereageerd. Maar Rooss omschrijft het zo treffend, daar heb ik niks aan toe te voegen.
Ik denk dat Roos heel mooi gereageerd heeft, en verder ook heel erg herkenbaar Elmervrouw :hug:
Een brief schrijven met al je pijn, verdriet, hoop, toekomstbeeld, luchtkastelen, kwaadheid en al dat ter tafel komt is een goed idee. Gewoon een mooi potje woorddiarree die je daarna verbrandt of versnippert in 1000 stukjes terwijl je een heksendansje doet.

Nounou, mooi dat ook bij jou dat besef wakker is geworden. Soms hebben we een beetje hartenpijn nodig om te beseffen dat we veel meer waarde hebben dan die waar onze ooit-minnaar ons op schatte. Voor mij was het ook een schade-en-schande verhaal.

Elmervrouw, even terugkomend op je opmerking over de foto's ed weggooien, dat kan natuurlijk als je van mening bent dat dat onderdeel van jouw proces zou kunnen zijn.
Maar je kunt ze ook nog even houden. De dag waarop je ze redelijk emotieloos kunt bekijken en het mooie hebt onthouden als goede herinneringen, dan is je verdriet verwerkt.
Zo bedankt voor al jullie reacties en het delen van ervaringen.
Hulp? Ik heb net een hoop therapie achter de rug voor verwerking van vroegkinderlijk trauma, het is niet 'klaar', alleen geopend eigenlijk, en ik ben verder aan het kijken wat nog nodig zou kunnen zijn.

Zo'n brief zou zeker wel ook een goede optie kunnen zijn. Ik laat het nog even allemaal bezinken. Ik ben die vrouw? .... ik denk dat ik nog wel wat werk nodig heb aan dat aspect van mijn mens-zijn. Het is flink beschadigd in het verre en niet-zo-verre verleden.
Sebedeüs schreef:
17-06-2026 17:13
Nee hoor, laat lekker staan.

Wat ik lees is ………. en zeer legitieme reden om daar wat hulp bij te zoeken.
Pffff Roosss (mag ik dat zeggen?) wat beschrijf jij dit weer prachtig en ik denk zo maar heel erg spot-on ❤️
Live Life to the fullest
So sweet!! :bigkiss:

En jaaaa, natuurlijk mogen jullie Roos(s) zeggen!
Hi ladies ik lees ook nog steeds net zo stilletjes mee als ik me houdt op minnaar gebiedt al is er nog steeds contact en aantrekkingskracht. :rolling:
Elmervrouw, bezinkt het allemaal wat?

Ja, jij bent ook die vrouw, zo voelt het nu alleen (nog) niet.

Ik heb ook de nodige therapie achter de rug, voor mijn jeugd, wat achteraf gezien je hele leven doorwerkt in gevoel van eigenwaarde en weet ik wat meer. Het had een basis gelegd die nodig gereset moest worden. En dan nog kost het tijd om alles wat ze me "wijs gemaakt" heeft tijdens de sessies zelf ook daadwerkelijk zo te gaan voelen.
Nu terugkijkend zie ik de situatie met ex minnaar ook anders. Dankbaar dat hij die vrouw heeft wakker gemaakt, ik kan daar nu na jaren op voortborduren, voor mezelf.
Hij blijft wel een zwakke plek vrees ik, als hij weer om de hoek zou komen zou ik er weer voor vallen. De seks was fantastisch! Alleen weet ik niet of hij mij nu nog zo leuk vind? Ik ben niet meer de "needy" vrouw die ik toen wel was. Dat zal ook een verschuiving geven in de verhouding die er was.

Nounou, mooi dat ook bij jou dat besef wakker is geworden. Soms hebben we een beetje hartenpijn nodig om te beseffen dat we veel meer waarde hebben dan die waar onze ooit-minnaar ons op schatte. Voor mij was het ook een schade-en-schande verhaal.

Zo is het Rooss! Uiteindelijk heeft de schade en schande mij veel gebracht.
Blijft de hoofdpersoon in jouw schade en schande verhaal ook een zwakke plek? Ik heb je schade en schande verhaal vast ooit ergens gelezen maar ik krijg het niet opgediept uit mijn geheugen.

Ik noemde je zonder enige twijfel gewoon Rooss, geen seconde het besef tijdens het schrijven dat je een nieuwe nick hebt, excuus! Ik lees ondertussen ook dat je het ok vind dus ik blijf het lekker doen! ;-)

Betheman, hij vindt het ook goed zo? Beetje geil appen, geen vraag om af te spreken?
Nee nou nou hij is zeer discreet wat hem nog aantrekkelijker maakt
Hier toch nog een soort update.
We hadden gisteren op kantoor een activiteit gepland waar een verplichte deelname gold. Ik wist dus vrij zeker dat hij er ook zou zijn.
De hele ochtend ben ik zenuwachtig geweest, zo stom. En daar stond hij dan, na elkaar weken niet te hebben gezien, ik dacht dat ik een hartstilstand ging hebben, wat een effect heeft hij nog op mij.. Ik heb niets gezegd en hem redelijk ontlopen, ik merkte wel dat hij steeds oogcontact zocht. Uiteindelijk heeft hij me toch opgezocht en apart genomen om te praten. Hij wist dat ik nog boos was over hoe het was gelopen, het negeren en hoe hij heeft gereageerd. Hij heeft hiervoor zijn excuses aangeboden en wederom gezegd niet echt te weten waarom hij anders doet, wel benoemde hij weer dat de breuk vorig jaar hem veel gedaan heeft en het daardoor kan komen. Het voelde eigenlijk weer een beetje als de schuld bij mij leggen.
Hij zei ook nog aan me te denken en me te missen, en dat hij me nog steeds net zo leuk vindt. En dat we uiteindelijk samen heel goed zouden zijn geweest maar dat de weg ernaartoe te moeilijk zou worden.
Het was wel echt een gesprek in verleden tijd vorm, het ging niet over het eventueel weer proberen maar meer over hoe rottig het is gegaan en hoe jammer hij dat vond.

Ik ben best wel verward gebleven hierna.. Wat was nou het doel hiervan? Het ging best prima met me inmiddels en ik had had het echt naast me neer gelegd maar nu hierna voel ik me toch weer best rot. Ik heb weer de hele nacht gepiekerd en het gesprek geanalyseerd. Alle gevoelens kwamen weer teruggestroomd toen we elkaar in de ogen keken, hij heeft toch nog zo'n grip op me :|
Nounou schreef:
25-06-2026 07:34

Zo is het Rooss! Uiteindelijk heeft de schade en schande mij veel gebracht.
Blijft de hoofdpersoon in jouw schade en schande verhaal ook een zwakke plek? Ik heb je schade en schande verhaal vast ooit ergens gelezen maar ik krijg het niet opgediept uit mijn geheugen.
Nou, dat geeft helemaal niks, het is ondertussen ook meer dan 15(!!!) jaar geleden! Nee, hij is allang geen zwakke plek meer, gelukkig niet. Maar dat heeft tijd gekost!
In deze minnaarrelatie deed ik alles "fout". We waren wekelijks een nacht (en dus ook een namiddag, avond, ochtend en middag) samen en dat heeft bijna een jaar geduurd. Ik verloor mijn hart enorm en kon dat maar niet toegeven aan mezelf. Toen ik dat wel kon was het natuurlijk hopeloos te laat en er leek geen weg terug.
Hij nam afstand van mij en ging daten met alles dat los en vast zat en dat deed héél erg auw aan mijn hartje. Ik heb toen de stekker eruit getrokken maar dat was niet omdat de liefde weg was, het was puur zelfbehoud. Ik kon er niet om huilen, ik heb in die tijd emotionele roofbouw gepleegd op mezelf, ik was het helemaal kwijt. Natuurlijk vond ik een weg om hiermee om te gaan, dat moest ook want vlak na de breuk met hem ging ik scheiden en met drie gebruiksaanwijzing-kinderen moest ik de kop er toch een beetje bijhouden. Het begrip girlpower kreeg in die tijd een compleet andere betekenis.

Jaren na de breuk kon ik er eindelijk om huilen. Een diep verdriet dat zich vanuit mijn tenen meester maakte van mijn hele lijf, in goed gezelschap, onder een boom met mijn voeten in het gras. Toen dat goede gezelschap vroeg: "en.... hoe voel je je nu?" was het antwoord dat ik me 100 kilo lichter voelde. Ik wilde mijn kleren uittrekken en dansen, op blote voeten. Ik was het universum zo dankbaar ofzo, ik weet niet goed hoe ik dat uit moet leggen. De minnaarenergie stroomde uit mijn systeem en ik was vrij, echt vrij.
Vanaf dat moment is hij compeet ladingloos. Ik kan met een glimlach terugdenken aan dat idiote jaar waarin hij onder mijn huid kroop en mijn hart in dook. Het was nodig, dat minnaarjaar, om me los te kunnen maken van mijn man, om mezelf terug te vinden in de turbulentie van een jong en aandachtslurpend gezin. Ik ben er, walgelijk cliché, sterker uitgekomen, echt sterker, ik weet dat ik heftige liefdesverdriet kan overwinnen en mezelf kan terugvinden. Ik weet dus ook dat het eventuele einde met Vent me niet klein krijgt, ik heb in die tijd een hele sterke basis gelegd met mezelf.

In die tijd was het bijna te heftig voor een mensenhoofd, paniek lag op de loer en dat was best eng, ik schrok er een beetje van dat je in je volwassen leven jezelf zo kunt verliezen. Ik heb even gedacht dat ik dat nooooooit mee zou doen, waarom zou je al die pijn op gaan zoeken als het leven in je up ook best oké is.
Maar gelukkig leeft het leven zich terwijl je plannen maakt en ben ik gewoon lekker happy met mijn Vent.

Best tof trouwens, om het weer eens even terug te halen. Meestal zit dit gewoon in de krochten van mijn herinnering......
Elegantic schreef:
26-06-2026 09:47
Ik ben best wel verward gebleven hierna.. Wat was nou het doel hiervan? Het ging best prima met me inmiddels en ik had had het echt naast me neer gelegd maar nu hierna voel ik me toch weer best rot. Ik heb weer de hele nacht gepiekerd en het gesprek geanalyseerd. Alle gevoelens kwamen weer teruggestroomd toen we elkaar in de ogen keken, hij heeft toch nog zo'n grip op me :|
Hè, getverrrrdemme!

Dat is echt het enorme nadeel van een minnaar die je nog tegen gaat komen, je komt niet los. Net als je denkt dat het allemaal wel zo ongeveer een plekje heeft kom je hem tegen en bam, terug bij af.
Wat het doel ervan was? Misschien had het geen doel. Of misschien moest je er nog even aan herinnerd worden dat je nog niet los bent en waakzaam mag blijven.
Hij heeft je ook wel mooi te pakken gehad met zijn mooie woorden over de toekomst die hij voor zich zag en zijn redenen om je afstandelijk te behandelen. Ik snap best dat hij het goed rot vond dat je de stekker eruit trok maar het trek en duw spelletje dat hij daarna is aangegaan ligt geheel bij hem, dat had hij niet hoeven doen. Hij had gewoon van het toneel kunnen verdwijnen contacttechnisch (op dit soort afschuwelijke momenten na dan) .

En nu zit hij weer in je hoofd, yep. En dat zal nog wel even een paar dagen duren want dat is gewoon hoe het werkt, ontzettend naar. En over een poosje neemt hij weer de comfortabele plek in van iets dat ooit was en wat nu klaar is.

Ik weet niet wat voor jou behulpzaam kan zijn, misschien een keer babbelen met iemand over het feit dat je maar lastig loskomt van een man die eigenlijk verboden was? Of jezelf losstorten op een datingsite ofzo? In elk geval is dit mooi kut!
Ik kom inderdaad echt niet los, steeds word ik weer zo veel stappen terug gezet als ik hem zie.. Ik vind het vooral vervelend omdat ik nog steeds niet begrijp waarom het ineens allemaal zo anders is, waarom kan hij niet die leuke man zijn van toen? Of het voor mij in ieder geval proberen? Het voelt alsof ik het dan niet waard ben. En als hij dan dingen zegt als dat hij me mist voelt het weer een klein beetje zoals toen.

Rooss je vroeg laatst of ik nog aan het wachten was, toen dacht ik van niet. Maar ik merk nu wel dat ik het pijnlijk vind dat hij het ook aan het afsluiten is, ik had diep van binnen misschien nog de verwachting (of hoop?) dat hij terug zou komen, maar dat gaat niet meer gebeuren.

Ik heb net toch maar mijn dating profiel afgestoft ter afleiding :facepalm:
Oh neeee Elegantic wat speelt deze man met jou gevoelens pffff

Eigenlijk moet je de mantra herhalen er wordt niet met me gespeeld ik laat met me spelen, ik ga niet langer met me laten spelen en dit op me van invloed laten zijn.

Sta dit niet langer toe voor jezelf je verdiend veel beter.
Elegantic schreef:
26-06-2026 12:05
Ik kom inderdaad echt niet los, steeds word ik weer zo veel stappen terug gezet als ik hem zie.. Ik vind het vooral vervelend omdat ik nog steeds niet begrijp waarom het ineens allemaal zo anders is, waarom kan hij niet die leuke man zijn van toen? Of het voor mij in ieder geval proberen?
Stel dat hij dat nog wel zou zijn?
Dat hij je nog steeds zo inpakt en je het gevoel geeft dat je de enige vrouw op aarde bent maar toch geen relatie met je kan aangaan want ja, vrouw, kind enzo.
Zou dat niet vele malen pijnlijkere zijn? Ik zou zijn klootzakkerigheid maar omarmen als ik jou was.
Bethemanineed2026 schreef:
26-06-2026 12:17
Oh neeee Elegantic wat speelt deze man met jou gevoelens pffff
En toch ben ik het hier niet mee eens, want zoals ik het lees heeft hij niet geprobeerd haar weer te veroveren ofzo. Mss niet erg handig van hem om te zeggen nog vaak aan haar te denken en zo, hij sprak verder duidelijk in de verleden tijd zoals Elegantic ook opmerkte.
Live Life to the fullest
Sebedeüs schreef:
26-06-2026 12:28
Stel dat hij dat nog wel zou zijn?
Dat hij je nog steeds zo inpakt en je het gevoel geeft dat je de enige vrouw op aarde bent maar toch geen relatie met je kan aangaan want ja, vrouw, kind enzo.
Zou dat niet vele malen pijnlijkere zijn? Ik zou zijn klootzakkerigheid maar omarmen als ik jou was.
Precies, probeer juist een soort van “blij” te zijn dat hij niet meer ‘die leuke man van toen is’.
Live Life to the fullest
GeweldigWeer schreef:
26-06-2026 13:25
En toch ben ik het hier niet mee eens, want zoals ik het lees heeft hij niet geprobeerd haar weer te veroveren ofzo. Mss niet erg handig van hem om te zeggen nog vaak aan haar te denken en zo, hij sprak verder duidelijk in de verleden tijd zoals Elegantic ook opmerkte.
Ik vond dit;
Hij zei ook nog aan me te denken en me te missen, en dat hij me nog steeds net zo leuk vindt. En dat we uiteindelijk samen heel goed zouden zijn geweest maar dat de weg ernaartoe te moeilijk zou worden.

Dat hij het jammer vond en haar mist wel degelijk spelen met gevoelens en ook het feet dat hij de schuld bij haar legde, schuldgevoel

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven