Minnaar deel 43
donderdag 27 mei 2021 om 10:55
Al 42 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars en/of minnaarrelaties in het algemeen.
Vliegt jouw hart vrij rond, vangbaar met een netje voor elke jager met stoute ogen of ben je een stoere krijgster met pantser en harnas? Moeten de mannen hún hart beschermen omdat jij voor de lust gaat en niet voor de liefde?
Met andere woorden.....
Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met het grootste gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen? Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden, al staan we natuurlijk ook een beetje open voor andere meningen. Elkaar een spiegel voorhouden, prima, maar behandel elkaar vooral met respect!
Offtopic: Vind je het alleen maar leuk om je ongezouten ongenoegen over vreemdgaan hier te komen verkondigen, open dan vooral je eigen topic!
Het is fijn als je een avatar uploadt, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen.
Probeer zo weinig mogelijk te QUOTEN, door het precaire onderwerp wensen sommige schrijf(st)ers hun postings later aan te passen. Bedankt!
Link naar vorige topic:
seks/minnaar-deel-42/list_messages/473519
Voorgaande delen:
seks/minnaar/list_messages/15890
seks/minnaar-deel2/list_messages/43196
seks/minnaar-deel3/list_messages/51194
seks/minnaar-deel-4/list_messages/59003
seks/minnaar-deel-5/list_messages/62401
seks/minnaar-deel-6/list_messages/65592
seks/minnaar-deel-7/list_messages/69657
seks/minnaar-deel-8/list_messages/72514
seks/minnaar-deel-9/list_messages/74774
seks/minnaar-deel-10/list_messages/77269
seks/minnaar-deel-11/list_messages/82635
seks/minnaar-deel-12/list_messages/87456
seks/minnaar-deel-13/list_messages/92355
seks/minnaar-deel-14/list_messages/107002
seks/minnaar-deel-15/list_messages/134630
seks/minnaar-deel-16/list_messages/145365
seks/minnaar-deel-17/list_messages/153641
seks/minnaartopic-deel-18/list_messages/163798
seks/minnaar-deel-19/list_messages/176186
seks/minnaar-deel-20/list_messages/191153
seks/minnaartopic-deel-21/list_messages/202110
seks/minnaar-deel-22/list_messages/215589
seks/minnaar-deel-23/list_messages/227219
seks/minnaar-deel-24/list_messages/231529
seks/minnaar-deel-25/list_messages/236190
seks/minnaar-deel-26/list_messages/242091
seks/minnaar-deel-27/list_messages/246066
seks/minnaar-deel-28/list_messages/257409
seks/minnaar-deel-29/list_messages/268891
seks/quot-minnaar-quot-deel-30-alweer/l ... ges/288657
seks/minnaar-deel-31/list_messages/301457
seks/minnaar-deel-32/list_messages/318979
seks/minnaar-deel-33/list_messages/345287
seks/minnaar-deel-34/list_messages/362233
seks/minnaar-deel-35/list_messages/378927
seks/minnaar-deel-36/list_messages/393194
seks/minnaar-deel-37/list_messages/431927
seks/minnaar-deel-38/list_messages/443929
seks/minnaar-deel-39/list_messages/451347
seks/minnaar-deel-40/list_messages/465483
seks/minnaar-deel-41/list_messages/470123
Vliegt jouw hart vrij rond, vangbaar met een netje voor elke jager met stoute ogen of ben je een stoere krijgster met pantser en harnas? Moeten de mannen hún hart beschermen omdat jij voor de lust gaat en niet voor de liefde?
Met andere woorden.....
Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met het grootste gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen? Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden, al staan we natuurlijk ook een beetje open voor andere meningen. Elkaar een spiegel voorhouden, prima, maar behandel elkaar vooral met respect!
Offtopic: Vind je het alleen maar leuk om je ongezouten ongenoegen over vreemdgaan hier te komen verkondigen, open dan vooral je eigen topic!
Het is fijn als je een avatar uploadt, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen.
Probeer zo weinig mogelijk te QUOTEN, door het precaire onderwerp wensen sommige schrijf(st)ers hun postings later aan te passen. Bedankt!
Link naar vorige topic:
seks/minnaar-deel-42/list_messages/473519
Voorgaande delen:
seks/minnaar/list_messages/15890
seks/minnaar-deel2/list_messages/43196
seks/minnaar-deel3/list_messages/51194
seks/minnaar-deel-4/list_messages/59003
seks/minnaar-deel-5/list_messages/62401
seks/minnaar-deel-6/list_messages/65592
seks/minnaar-deel-7/list_messages/69657
seks/minnaar-deel-8/list_messages/72514
seks/minnaar-deel-9/list_messages/74774
seks/minnaar-deel-10/list_messages/77269
seks/minnaar-deel-11/list_messages/82635
seks/minnaar-deel-12/list_messages/87456
seks/minnaar-deel-13/list_messages/92355
seks/minnaar-deel-14/list_messages/107002
seks/minnaar-deel-15/list_messages/134630
seks/minnaar-deel-16/list_messages/145365
seks/minnaar-deel-17/list_messages/153641
seks/minnaartopic-deel-18/list_messages/163798
seks/minnaar-deel-19/list_messages/176186
seks/minnaar-deel-20/list_messages/191153
seks/minnaartopic-deel-21/list_messages/202110
seks/minnaar-deel-22/list_messages/215589
seks/minnaar-deel-23/list_messages/227219
seks/minnaar-deel-24/list_messages/231529
seks/minnaar-deel-25/list_messages/236190
seks/minnaar-deel-26/list_messages/242091
seks/minnaar-deel-27/list_messages/246066
seks/minnaar-deel-28/list_messages/257409
seks/minnaar-deel-29/list_messages/268891
seks/quot-minnaar-quot-deel-30-alweer/l ... ges/288657
seks/minnaar-deel-31/list_messages/301457
seks/minnaar-deel-32/list_messages/318979
seks/minnaar-deel-33/list_messages/345287
seks/minnaar-deel-34/list_messages/362233
seks/minnaar-deel-35/list_messages/378927
seks/minnaar-deel-36/list_messages/393194
seks/minnaar-deel-37/list_messages/431927
seks/minnaar-deel-38/list_messages/443929
seks/minnaar-deel-39/list_messages/451347
seks/minnaar-deel-40/list_messages/465483
seks/minnaar-deel-41/list_messages/470123
vrijdag 26 juni 2026 om 13:44
Dat bedoelde ik ook met dat dat niet zo handig van hem is geweest om dat te zeggen, maar IK zie dat niet als met gevoelens spelen. Hooguit lompigheid dit hardop uit te spreken in deze situatie.
Hoop in ieder geval voor Elegantic dat dit haar juist uiteindelijk een beetje gaat helpen verder los van hem te komen.
Hoop in ieder geval voor Elegantic dat dit haar juist uiteindelijk een beetje gaat helpen verder los van hem te komen.
Live Life to the fullest
vrijdag 26 juni 2026 om 16:36
Ik denk niet dat hij bewust met mijn gevoelens speelt, al doet hij het wel een beetje door alles heel berekenend te zeggen. Hij zegt alles op een manier waardoor de deur wel op een kier blijft (hij weet nu hoe goed het kan voelen met iemand, hoe gelukkig hij zou kunnen zijn met mij etc). Hij weet natuurlijk ook wel heel goed dat als hij maar een paar lieve dingen zegt dat hij mij zo weer binnen heeft. Dat hij die macht heeft vind ik ook maar irritant maar het is wel nog steeds zo.
Net alles weer eruit gehuild, dat luchtte wel op. Het klopt ook wel dat dit gedrag juist iets fijner is qua verder gaan. Die lieve kant heb ik al een hele tijd niet meer gezien.
Net alles weer eruit gehuild, dat luchtte wel op. Het klopt ook wel dat dit gedrag juist iets fijner is qua verder gaan. Die lieve kant heb ik al een hele tijd niet meer gezien.
vrijdag 26 juni 2026 om 17:14
Ik heb even enkele zinnen vetgedrukt. Hoezo heeft hij dit berekenend gezegd, dat maak jij ervan, want hij kan dit best gewoon heel lomp en, in zijn optiek, eerlijk hebben gezegd. Dat hij destijds zeker heel gelukkig met jou was en dat het heel goed voelde, maar dit was nu niet echt gebaseerd op een normale relatie natuurlijk. Mijn minnaar zei dit jaren geleden exact hetzelfde en ik weet ook zeker dat wat hij voelde en uitsprak ook echt zo voelde voor hem, alleen……het is en was slechts een ‘verboden’ relatie. Natuurlijk voelt het voor een gebonden man goed en leuk en lekker met zijn minnares, anders zou hij hetgeen hij heeft (zijn échte relatie) toch niet zo op het spel zetten? En uiteindelijk heeft hij ook nooit 100% voor jou/jullie gekozen en zal nooit blijken of dit wel of niet door de zwangerschap kwam?!Elegantic schreef: ↑26-06-2026 16:36Ik denk niet dat hij bewust met mijn gevoelens speelt, al doet hij het wel een beetje door alles heel berekenend te zeggen. Hij zegt alles op een manier waardoor de deur wel op een kier blijft (hij weet nu hoe goed het kan voelen met iemand, hoe gelukkig hij zou kunnen zijn met mij etc). Hij weet natuurlijk ook wel heel goed dat als hij maar een paar lieve dingen zegt dat hij mij zo weer binnen heeft. Dat hij die macht heeft vind ik ook maar irritant maar het is wel nog steeds zo.
En geloof mij Elegantic, ik schrijf bovenstaande echt niet om je te pesten ofzo, maar waak ervoor het allemaal niet mooier te maken dan de werkelijkheid is, omdat dit voor jou (nu?) beter voelt.
En die macht die jij hem nu toebedeeld, ik hoop dat hij het laat bij dit laatste gesprek in de verleden tijd en jij over een poos weer sterk genoeg zult zijn hem te weren (mocht hij weer toenadering zoeken).
Live Life to the fullest
vrijdag 26 juni 2026 om 17:26
Het zou mooi zijn als je bij jezelf helder kunt krijgen wat jouw doel was van dat gesprek.
Zonde dat je hem steeds zo blijft analyseren. Wat houdt je tegen om naar jezelf, naar binnen te kijken? Waar ben je zo bang voor?
vrijdag 26 juni 2026 om 17:51
GeweldigWeer ik noem het berekenend omdat ik ondertussen wel weet hoe hij is, dit deed hij ook als we een ruzie of iets hadden. Hij zegt het dan op zo’n manier dat het enige wat ‘ons’ tegenhoudt de weg ernaartoe is en zelf geen verantwoording neemt, alsof het ons allemaal maar overkomt.
Maar natuurlijk over analyseer ik het nu wel nog, het heeft me wel flink van mijn apropos geraakt.
Ik hoop dat het over een paar dagen weer gezakt is en ik er wat luchtiger mee om kan gaan.
S-groot, ik had geen doel, ik had niet eens gedacht dat we überhaupt ooit nog zo’n soort gesprek zouden hebben, het overviel me nogal.
Ik had natuurlijk ook wel kunnen zeggen dat ik geen behoefte had aan een gesprek maar op dat moment wilde ik wel weten wat hij te zeggen had..
Maar natuurlijk over analyseer ik het nu wel nog, het heeft me wel flink van mijn apropos geraakt.
Ik hoop dat het over een paar dagen weer gezakt is en ik er wat luchtiger mee om kan gaan.
S-groot, ik had geen doel, ik had niet eens gedacht dat we überhaupt ooit nog zo’n soort gesprek zouden hebben, het overviel me nogal.
Ik had natuurlijk ook wel kunnen zeggen dat ik geen behoefte had aan een gesprek maar op dat moment wilde ik wel weten wat hij te zeggen had..
vrijdag 26 juni 2026 om 18:11
Elegantic schreef: ↑26-06-2026 17:51GeweldigWeer ik noem het berekenend omdat ik ondertussen wel weet hoe hij is, dit deed hij ook als we een ruzie of iets hadden. Hij zegt het dan op zo’n manier dat het enige wat ‘ons’ tegenhoudt de weg ernaartoe is en zelf geen verantwoording neemt, alsof het ons allemaal maar overkomt.
Dit bedoel ik dus inderdaad: wat was toen jouw doel? Je wilde dus weten wat hij te zeggen had. Ik zou echt wat dieper gaan graven in jezelf (over waarom je dat wilde, wat je wilde dat hij zou zeggen, wat het je op zou leveren, waarom je daar nu nog steeds zo'n behoefte aan hebt etc). Weet je zelf waarom je zo bang bent om naar binnen te kijken (ipv hem te analyseren)?
vrijdag 26 juni 2026 om 18:44
Mooie en goede vragen, denk dat Elegantic hier best belangrijke antwoorden voor zichzelf in zou kunnen vinden.S-Groot schreef: ↑26-06-2026 18:11Dit bedoel ik dus inderdaad: wat was toen jouw doel? Je wilde dus weten wat hij te zeggen had. Ik zou echt wat dieper gaan graven in jezelf (over waarom je dat wilde, wat je wilde dat hij zou zeggen, wat het je op zou leveren, waarom je daar nu nog steeds zo'n behoefte aan hebt etc). Weet je zelf waarom je zo bang bent om naar binnen te kijken (ipv hem te analyseren)?
Live Life to the fullest
vrijdag 26 juni 2026 om 20:17
Ik denk dat ik alsnog niet echt een doel had, misschien iets van afsluiting? Dat ik me juist opgeluchter zou voelen.
En ik heb hier al eens genoemd dat ik verlatingsangst heb (vrij obvious geloof ik ook wel) en ik hem me heel erg aan hem vastgeklampt, hier overheen komen gaat wel even duren, en hem zien zet me zo veel stappen terug ineens. daarom probeer ik dit ook zo veel mogelijk te voorkomen.
Ik denk ook wel dat dit nu een vrij logische reactie op de dag na zo’n gesprek (voor mij dan). Ik vermoed, en ik hoop, dat ik over een paar dagen weer verder kan gaan waar ik gebleven was.
En ik heb hier al eens genoemd dat ik verlatingsangst heb (vrij obvious geloof ik ook wel) en ik hem me heel erg aan hem vastgeklampt, hier overheen komen gaat wel even duren, en hem zien zet me zo veel stappen terug ineens. daarom probeer ik dit ook zo veel mogelijk te voorkomen.
Ik denk ook wel dat dit nu een vrij logische reactie op de dag na zo’n gesprek (voor mij dan). Ik vermoed, en ik hoop, dat ik over een paar dagen weer verder kan gaan waar ik gebleven was.
vrijdag 26 juni 2026 om 20:21
Oh dat is het zeker hoor, daaraan hoef je niet te twijfelen, het is gewoon ontzettend schrikken elkaar weer te zien na zo’n tijd! En dit gevoel kan zomaar eens weken doorsudderen ook, het is letterlijk afkicken.
Live Life to the fullest
zaterdag 27 juni 2026 om 12:56
Hoe onaardig wellicht ook, ik geloof dit niet zo, je had het namelijk voor jouw gevoel al aardig afgesloten, daar had je hem niet voor nodig.
Ik denk dat je een ander doel had, een heel logisch, diepgeworteld en destructief doel, ingegeven door een diep verlangen en wellicht ook een stukje verlatingsangst....
zaterdag 27 juni 2026 om 16:28
Indrukwekkend verhaal, dank voor het delen. Ik dacht dat jij (Rooss) uiteindelijk samen was gekomen met je minnaar, of haal ik nu verhalen door elkaar? Anyway, mooie inzichtenSebedeüs schreef: ↑26-06-2026 10:59Nou, dat geeft helemaal niks, het is ondertussen ook meer dan 15(!!!) jaar geleden! Nee, hij is allang geen zwakke plek meer, gelukkig niet. Maar dat heeft tijd gekost!
In deze minnaarrelatie deed ik alles "fout". We waren wekelijks een nacht (en dus ook een namiddag, avond, ochtend en middag) samen en dat heeft bijna een jaar geduurd. Ik verloor mijn hart enorm en kon dat maar niet toegeven aan mezelf. Toen ik dat wel kon was het natuurlijk hopeloos te laat en er leek geen weg terug.
Hij nam afstand van mij en ging daten met alles dat los en vast zat en dat deed héél erg auw aan mijn hartje. Ik heb toen de stekker eruit getrokken maar dat was niet omdat de liefde weg was, het was puur zelfbehoud. Ik kon er niet om huilen, ik heb in die tijd emotionele roofbouw gepleegd op mezelf, ik was het helemaal kwijt. Natuurlijk vond ik een weg om hiermee om te gaan, dat moest ook want vlak na de breuk met hem ging ik scheiden en met drie gebruiksaanwijzing-kinderen moest ik de kop er toch een beetje bijhouden. Het begrip girlpower kreeg in die tijd een compleet andere betekenis.
Jaren na de breuk kon ik er eindelijk om huilen. Een diep verdriet dat zich vanuit mijn tenen meester maakte van mijn hele lijf, in goed gezelschap, onder een boom met mijn voeten in het gras. Toen dat goede gezelschap vroeg: "en.... hoe voel je je nu?" was het antwoord dat ik me 100 kilo lichter voelde. Ik wilde mijn kleren uittrekken en dansen, op blote voeten. Ik was het universum zo dankbaar ofzo, ik weet niet goed hoe ik dat uit moet leggen. De minnaarenergie stroomde uit mijn systeem en ik was vrij, echt vrij.
Vanaf dat moment is hij compeet ladingloos. Ik kan met een glimlach terugdenken aan dat idiote jaar waarin hij onder mijn huid kroop en mijn hart in dook. Het was nodig, dat minnaarjaar, om me los te kunnen maken van mijn man, om mezelf terug te vinden in de turbulentie van een jong en aandachtslurpend gezin. Ik ben er, walgelijk cliché, sterker uitgekomen, echt sterker, ik weet dat ik heftige liefdesverdriet kan overwinnen en mezelf kan terugvinden. Ik weet dus ook dat het eventuele einde met Vent me niet klein krijgt, ik heb in die tijd een hele sterke basis gelegd met mezelf.
In die tijd was het bijna te heftig voor een mensenhoofd, paniek lag op de loer en dat was best eng, ik schrok er een beetje van dat je in je volwassen leven jezelf zo kunt verliezen. Ik heb even gedacht dat ik dat nooooooit mee zou doen, waarom zou je al die pijn op gaan zoeken als het leven in je up ook best oké is.
Maar gelukkig leeft het leven zich terwijl je plannen maakt en ben ik gewoon lekker happy met mijn Vent.
Best tof trouwens, om het weer eens even terug te halen. Meestal zit dit gewoon in de krochten van mijn herinnering......
zaterdag 27 juni 2026 om 17:21
Misschien wel ergens diep van binnen, zoals ik al zei, als hij nu ineens voor m’n neus zou staan en de liefste dingen zou zeggen ben ik zo weer overstag, dat verlangen is er wel nog steeds en dat zal ook wel heel lang blijven vermoed ik. maar ik weet ook dat als hij iets in die trant wilde zeggen had hij me wel geappt, dan had hij niet gewacht op een random moment op kantoor. Dus op dat moment was dat eigenlijk helemaal niet waar ik aan dacht (of hoopte).Sebedeüs schreef: ↑27-06-2026 12:56Hoe onaardig wellicht ook, ik geloof dit niet zo, je had het namelijk voor jouw gevoel al aardig afgesloten, daar had je hem niet voor nodig.
Ik denk dat je een ander doel had, een heel logisch, diepgeworteld en destructief doel, ingegeven door een diep verlangen en wellicht ook een stukje verlatingsangst....![]()
Ik heb het vandaag wel wat meer los kunnen laten, het zit wel alsnog de hele dag in mijn hoofd maar wel al minder. En helaas weinig afleiding met deze hitte..
Ik heb er ook nog wel meer over nagedacht, het seksuele aspect weegt ook wel heel erg mee in mijn verliefdheid. Ik deel niet snel het bed met iemand en heb ook niet heeel veel ervaring op dit gebied. Hij wist precies hoe hij me moest aanraken, likken, zoenen en alles eromheen. Zo lief en afwachtend of ik het goed zou vinden. Ook de after care was geweldig, me strelen, zeggen dat hij van me houdt. We waren helemaal in sinc. En op die lieve tedere manier heb ik het nog nooit meegemaakt, na die eerste keer durfde ik me ook volledig over te geven omdat ik écht ervan overtuigd was dat we samen zouden blijven.
En als hij als persoon dan ook nog eens heel leuk en lief is ben ik helemáál ingepakt.
Ik heb toch ook nog iets van angst dat ik dit niet nog eens ga vinden..
zaterdag 27 juni 2026 om 19:57
Ooooh Elegantic, ja, dit is zo herkenbaar, wat je hier schrijft.
Die sync, ja dat!
Dat heb ik na hem niet gevonden, en tja, wat dan? Wat is goed genoeg, is het nu goed genoeg? Nee, het is niet genoeg.
Het is allemaal idd wat gezakt (ik weet even niet wie het vroeg), maar door bovenstaande woorden komt het toch weer naar boven. Ik vrees dat ik het nooit echt achter me zal kunnen laten. Het is zo'n gemengd gevoel. Ik ben boos ja, dat hij helemaal niet reageerde op mijn vraag hoe het gaat (en ik heb grondig nagedacht over de vragen van Rooss), maar het verlangen en de vrouw die hij in me wakker maakte, dat is er ook.
Erg ingewikkeld allemaal.
Waarom kan ik niet gewoon tevreden zijn??...
Die sync, ja dat!
Dat heb ik na hem niet gevonden, en tja, wat dan? Wat is goed genoeg, is het nu goed genoeg? Nee, het is niet genoeg.
Het is allemaal idd wat gezakt (ik weet even niet wie het vroeg), maar door bovenstaande woorden komt het toch weer naar boven. Ik vrees dat ik het nooit echt achter me zal kunnen laten. Het is zo'n gemengd gevoel. Ik ben boos ja, dat hij helemaal niet reageerde op mijn vraag hoe het gaat (en ik heb grondig nagedacht over de vragen van Rooss), maar het verlangen en de vrouw die hij in me wakker maakte, dat is er ook.
Erg ingewikkeld allemaal.
Waarom kan ik niet gewoon tevreden zijn??...
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
zondag 28 juni 2026 om 17:25
Sinds een paar maanden lees ik dit topic mee. Ik vind het erg interessant wat jullie meemaken, en de motivatie/gedachtes/gevoelens die daarbij komen kijken. Ik vind het mooi dat jullie je zo kwetsbaar opstellen en er zo open over zijn. Maar deze reactie vind ik gek. Ervan uitgaande dat er altijd (minimaal) één persoon is die wordt bedrogen is het toch helemaal niet zo raar dat het niet allemaal rozengeur en maneschijn is?Bethemanineed2026 schreef: ↑28-06-2026 15:19Jammer dat er veel kommer en kwel is... eigenlijk zou het genieten en leuke spannende verhalen moeten zijn.
Maar ik heb ze zelf helaas ook niet...
Het had vast anders kunnen gaan.
Maar dat is nu juist het punt.
Je had het vast anders gedaan.
Als je het anders had gekund.
Maar dat is nu juist het punt.
Je had het vast anders gedaan.
Als je het anders had gekund.
zondag 28 juni 2026 om 17:49
zondag 28 juni 2026 om 18:09
Ben je op zoek naar succesverhaaltjes? Voor als je ooit zelf overstag gaat? Ik geloof dat jou al heel vaak verteld is dat het bepaald niet allemaal leuk en fantastisch is.Bethemanineed2026 schreef: ↑28-06-2026 17:49Nah ja je hebt een minnaar omdat het je iets brengt, iets positiefs opleverd.
Een meerwaarde in je leven, tuurlijk met nodig risico en miss ellende.
Maar neem aan dat je geen minnaar hebt als het alleen maar kommer en kwel en liefdes verdriet is. Dat lijkt me totaal niet de bedoeling.
Hoeveel zin heeft het precies, denk jij, om de schrijfsters hier te vertellen dat het allemaal niet zo ingewikkeld hoeft? Dat het enkel voor de leuk en de neuk moet zijn?
Jij koos ook voor een man in je leven omdat die iets positiefs zou brengen in jouw leven neem ik aan. En.... heeft die keuze jou tot nu toe alleen maar lol en geluk gebracht?
zondag 28 juni 2026 om 18:12
Mijn allerlaatste minnaar is gebleven en daar heb ik nu ruim 8 jaar een relatie mee. De man die 15 jaar geleden zoveel indruk maakte was één van mijn eerste minnaars in een rij van velen. Je had dus wel degelijk de klok horen luiden! En hier heb je de klepel
zondag 28 juni 2026 om 18:17
Ach ja, begrijpelijk....Elegantic schreef: ↑27-06-2026 17:21Ik heb er ook nog wel meer over nagedacht, het seksuele aspect weegt ook wel heel erg mee in mijn verliefdheid. Ik deel niet snel het bed met iemand en heb ook niet heeel veel ervaring op dit gebied. Hij wist precies hoe hij me moest aanraken, likken, zoenen en alles eromheen. Zo lief en afwachtend of ik het goed zou vinden. Ook de after care was geweldig, me strelen, zeggen dat hij van me houdt. We waren helemaal in sinc.
In de rij van vele minnaars zat af en toe een parel die het helemaal snapte. Die mijn lijf bespeelde als een muziekinstrument waar hij al jaren op geoefend had, die instinctief precies het juiste deed, heel bijzonder. En soms zelfs vanaf moment één, zonder enige vorm van chatterij van tevoren ofzo.
Ik herinner me nog dat ik een keer in een PC was met een lieve vriendin die ik op dit topic leerde kennen en we plukten daar samen een man uit het zwembad om met zn drietjes een leuk plekje te zoeken waar we het even aan konden gaan. Die man snapte het in tweevoud, waanzinnig was dat!
De lichte paniek om te beseffen dat dat nooit meer gaat komen, dat niemand het zo snapt als HIJ is heel herkenbaar. Maar ook dat is gelukkig niet waar. Vent snapte het en snapt het nog steeds, al meer dan 9 jaar. Hij is de fijnste minnaar die er is en heeft ook nog eens voor de volle 100% voor mij gekozen, dat heeft hij me dit weekend nog uitgebreid verteld en laten voelen.
Het is er, echt. Ook voor jou, ook voor Elmervrouw. Maar we mogen het eerst onszelf gunnen.
zondag 28 juni 2026 om 19:19
Oprechte vraag; wat maakt dat je zo negatief tegenover een minaar staat als ik je zelf hieronder lees over hele bijzondere ervaringen? Mannen die een grote indruk op jou gemaakt hebben en jou lichaam als een muziekinstrument bespeelde.Sebedeüs schreef: ↑28-06-2026 18:09Ben je op zoek naar succesverhaaltjes? Voor als je ooit zelf overstag gaat? Ik geloof dat jou al heel vaak verteld is dat het bepaald niet allemaal leuk en fantastisch is.
Hoeveel zin heeft het precies, denk jij, om de schrijfsters hier te vertellen dat het allemaal niet zo ingewikkeld hoeft? Dat het enkel voor de leuk en de neuk moet zijn?
Jij koos ook voor een man in je leven omdat die iets positiefs zou brengen in jouw leven neem ik aan. En.... heeft die keuze jou tot nu toe alleen maar lol en geluk gebracht?
zondag 28 juni 2026 om 20:00
Mijn vragen aan jou waren ook heel oprecht. Ik zou zo zeggen, neem eens de moeite om ze te beantwoorden? Dan kijk ik daarna wel of ik zin heb om jouw vragen te beantwoorden.
zondag 28 juni 2026 om 20:13
Huh? Negatief tov een minnaar? Dan lees jij haar toch heel anders dan ik haar lees en al jaren heb gelezen. Zij omschrijft juist in hele realistische zin de voordelen, maar ook de vele nadelen van het hebben van een minnaar. Net zoals er binnen een monogame relatie ook voordelen én nadelen zijn. Als je enkel op zoek bent naar positieve jubelverhalen bij het hebben van een minnaar, dan wens ik je heel veel succesBethemanineed2026 schreef: ↑28-06-2026 19:19Oprechte vraag; wat maakt dat je zo negatief tegenover een minaar staat als ik je zelf hieronder lees over hele bijzondere ervaringen? Mannen die een grote indruk op jou gemaakt hebben en jou lichaam als een muziekinstrument bespeelde.
Live Life to the fullest
zondag 28 juni 2026 om 20:15
GeweldigWeer schreef: ↑28-06-2026 20:13Huh? Negatief tov een minnaar? Dan lees jij haar toch heel anders dan ik haar lees en al jaren heb gelezen. Zij omschrijft juist in hele realistische zin de voordelen, maar ook de vele nadelen van het hebben van een minnaar. Net zoals er binnen een monogame relatie ook voordelen én nadelen zijn. Als je enkel op zoek bent naar positieve jubelverhalen bij het hebben van een minnaar, dan wens ik je heel veel succes![]()
Bouquetromannetjes
maandag 29 juni 2026 om 07:50
Ik weet dus ook dat het eventuele einde met Vent me niet klein krijgt, ik heb in die tijd een hele sterke basis gelegd met mezelf.
Best tof trouwens, om het weer eens even terug te halen. Meestal zit dit gewoon in de krochten van mijn herinnering......
Dat is een grote auw Rooss!
15 jaar geleden was ik hier nog niet. Dan heb ik gelezen dat je het benoemd waarschijnlijk en daarom het hele verhaal niet helder gehad.
Je beschrijft het mooi. Het lijkt nu een mooie herinnering voor je juist omdat het je sterker heeft gemaakt. Je zin, dat je een sterke basis hebt gelegd met jezelf. Dat is waar je wil zijn. Ik lijk daar ook te zijn nu, ik heb niemand nodig maar ik vind het wel fijn als ik wat gezelschap krijg hier en daar. Zoiets?
Mijn situatie is volledig anders. Maar in de kern maak je hetzelfde proces door denk ik. Je groeit door hartzeer en er komt een besef dat je zelf de basis bent. Dat kost tijd, pijn, verdriet, hard werken. Dat proces laat je ook voelen dat je sterk bent.
Dank voor het delen!
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in