Minnaar deel 43
donderdag 27 mei 2021 om 10:55
Al 42 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars en/of minnaarrelaties in het algemeen.
Vliegt jouw hart vrij rond, vangbaar met een netje voor elke jager met stoute ogen of ben je een stoere krijgster met pantser en harnas? Moeten de mannen hún hart beschermen omdat jij voor de lust gaat en niet voor de liefde?
Met andere woorden.....
Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met het grootste gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen? Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden, al staan we natuurlijk ook een beetje open voor andere meningen. Elkaar een spiegel voorhouden, prima, maar behandel elkaar vooral met respect!
Offtopic: Vind je het alleen maar leuk om je ongezouten ongenoegen over vreemdgaan hier te komen verkondigen, open dan vooral je eigen topic!
Het is fijn als je een avatar uploadt, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen.
Probeer zo weinig mogelijk te QUOTEN, door het precaire onderwerp wensen sommige schrijf(st)ers hun postings later aan te passen. Bedankt!
Link naar vorige topic:
seks/minnaar-deel-42/list_messages/473519
Voorgaande delen:
seks/minnaar/list_messages/15890
seks/minnaar-deel2/list_messages/43196
seks/minnaar-deel3/list_messages/51194
seks/minnaar-deel-4/list_messages/59003
seks/minnaar-deel-5/list_messages/62401
seks/minnaar-deel-6/list_messages/65592
seks/minnaar-deel-7/list_messages/69657
seks/minnaar-deel-8/list_messages/72514
seks/minnaar-deel-9/list_messages/74774
seks/minnaar-deel-10/list_messages/77269
seks/minnaar-deel-11/list_messages/82635
seks/minnaar-deel-12/list_messages/87456
seks/minnaar-deel-13/list_messages/92355
seks/minnaar-deel-14/list_messages/107002
seks/minnaar-deel-15/list_messages/134630
seks/minnaar-deel-16/list_messages/145365
seks/minnaar-deel-17/list_messages/153641
seks/minnaartopic-deel-18/list_messages/163798
seks/minnaar-deel-19/list_messages/176186
seks/minnaar-deel-20/list_messages/191153
seks/minnaartopic-deel-21/list_messages/202110
seks/minnaar-deel-22/list_messages/215589
seks/minnaar-deel-23/list_messages/227219
seks/minnaar-deel-24/list_messages/231529
seks/minnaar-deel-25/list_messages/236190
seks/minnaar-deel-26/list_messages/242091
seks/minnaar-deel-27/list_messages/246066
seks/minnaar-deel-28/list_messages/257409
seks/minnaar-deel-29/list_messages/268891
seks/quot-minnaar-quot-deel-30-alweer/l ... ges/288657
seks/minnaar-deel-31/list_messages/301457
seks/minnaar-deel-32/list_messages/318979
seks/minnaar-deel-33/list_messages/345287
seks/minnaar-deel-34/list_messages/362233
seks/minnaar-deel-35/list_messages/378927
seks/minnaar-deel-36/list_messages/393194
seks/minnaar-deel-37/list_messages/431927
seks/minnaar-deel-38/list_messages/443929
seks/minnaar-deel-39/list_messages/451347
seks/minnaar-deel-40/list_messages/465483
seks/minnaar-deel-41/list_messages/470123
Vliegt jouw hart vrij rond, vangbaar met een netje voor elke jager met stoute ogen of ben je een stoere krijgster met pantser en harnas? Moeten de mannen hún hart beschermen omdat jij voor de lust gaat en niet voor de liefde?
Met andere woorden.....
Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met het grootste gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen? Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden, al staan we natuurlijk ook een beetje open voor andere meningen. Elkaar een spiegel voorhouden, prima, maar behandel elkaar vooral met respect!
Offtopic: Vind je het alleen maar leuk om je ongezouten ongenoegen over vreemdgaan hier te komen verkondigen, open dan vooral je eigen topic!
Het is fijn als je een avatar uploadt, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen.
Probeer zo weinig mogelijk te QUOTEN, door het precaire onderwerp wensen sommige schrijf(st)ers hun postings later aan te passen. Bedankt!
Link naar vorige topic:
seks/minnaar-deel-42/list_messages/473519
Voorgaande delen:
seks/minnaar/list_messages/15890
seks/minnaar-deel2/list_messages/43196
seks/minnaar-deel3/list_messages/51194
seks/minnaar-deel-4/list_messages/59003
seks/minnaar-deel-5/list_messages/62401
seks/minnaar-deel-6/list_messages/65592
seks/minnaar-deel-7/list_messages/69657
seks/minnaar-deel-8/list_messages/72514
seks/minnaar-deel-9/list_messages/74774
seks/minnaar-deel-10/list_messages/77269
seks/minnaar-deel-11/list_messages/82635
seks/minnaar-deel-12/list_messages/87456
seks/minnaar-deel-13/list_messages/92355
seks/minnaar-deel-14/list_messages/107002
seks/minnaar-deel-15/list_messages/134630
seks/minnaar-deel-16/list_messages/145365
seks/minnaar-deel-17/list_messages/153641
seks/minnaartopic-deel-18/list_messages/163798
seks/minnaar-deel-19/list_messages/176186
seks/minnaar-deel-20/list_messages/191153
seks/minnaartopic-deel-21/list_messages/202110
seks/minnaar-deel-22/list_messages/215589
seks/minnaar-deel-23/list_messages/227219
seks/minnaar-deel-24/list_messages/231529
seks/minnaar-deel-25/list_messages/236190
seks/minnaar-deel-26/list_messages/242091
seks/minnaar-deel-27/list_messages/246066
seks/minnaar-deel-28/list_messages/257409
seks/minnaar-deel-29/list_messages/268891
seks/quot-minnaar-quot-deel-30-alweer/l ... ges/288657
seks/minnaar-deel-31/list_messages/301457
seks/minnaar-deel-32/list_messages/318979
seks/minnaar-deel-33/list_messages/345287
seks/minnaar-deel-34/list_messages/362233
seks/minnaar-deel-35/list_messages/378927
seks/minnaar-deel-36/list_messages/393194
seks/minnaar-deel-37/list_messages/431927
seks/minnaar-deel-38/list_messages/443929
seks/minnaar-deel-39/list_messages/451347
seks/minnaar-deel-40/list_messages/465483
seks/minnaar-deel-41/list_messages/470123
maandag 29 juni 2026 om 08:46
maandag 29 juni 2026 om 08:47
Ben niet op zoek naar jubelverhalen maar er werd eerst positiever geschreven met leuke spannende verhalen en ineens is het allerlei leed helaas.GeweldigWeer schreef: ↑28-06-2026 20:13Huh? Negatief tov een minnaar? Dan lees jij haar toch heel anders dan ik haar lees en al jaren heb gelezen. Zij omschrijft juist in hele realistische zin de voordelen, maar ook de vele nadelen van het hebben van een minnaar. Net zoals er binnen een monogame relatie ook voordelen én nadelen zijn. Als je enkel op zoek bent naar positieve jubelverhalen bij het hebben van een minnaar, dan wens ik je heel veel succes![]()
maandag 29 juni 2026 om 10:51
Dat zgn leed hoort ook bij minnaarschap en op dit moment zijn er veel minder meeschrijvers met een minnaar/minnares, dus ook minder spannende en positieve verhalen.Bethemanineed2026 schreef: ↑29-06-2026 08:47Ben niet op zoek naar jubelverhalen maar er werd eerst positiever geschreven met leuke spannende verhalen en ineens is het allerlei leed helaas.
Live Life to the fullest
maandag 29 juni 2026 om 11:23
Mijn verlangens gaan wel wat verder dan af en toe gezelschap denk ik. Ik ervaar het leven daadwerkelijk als fijner en waardevoller als ik onderdeel ben van een stel, het past me gewoon heel goed. Ik vind de vanzelfsprekendheid fijn van iemand die er gewoon is. Niet altijd in mijn buurt maar wel in mijn leven, in mijn aandacht en energie. Iemand die mijn levensgeluk tot prioriteit maakt, die me optilt, ziet en bemint. Maar als dat er allemaal niet kan zijn, als de klad erin komt, als je elkaar voor lief neemt ipv lief hebt, dan ben ik echt liever zonder partner want het is geen noodzaak. Vent en ik zijn enkel verbonden door liefde, niet door ringen, samenlevingscontracten, kinderen, huizen en portemonnees. Onze relatie is pure luxe en daar ga ik heel goed op.
Hoe is jouw situatie nu? Als je daar wat over kwijt wilt.....
maandag 29 juni 2026 om 12:44
Eerder het tegenovergestelde, het is inherent aan zo'n 'driehoeksverhouding' waarvan een persoon geen weet heeft van de driehoek, dat het altijd voor drama, verdriet en een schending van vertrouwen zal zorgen, vroeg of laat. Karma is a bitch (en dit schrijf ik als iemand die in een ver, ver verleden als puberella ook eens een fling had met een man die al bezet was)Bonte_specht schreef: ↑28-06-2026 17:25Sinds een paar maanden lees ik dit topic mee. Ik vind het erg interessant wat jullie meemaken, en de motivatie/gedachtes/gevoelens die daarbij komen kijken. Ik vind het mooi dat jullie je zo kwetsbaar opstellen en er zo open over zijn. Maar deze reactie vind ik gek. Ervan uitgaande dat er altijd (minimaal) één persoon is die wordt bedrogen is het toch helemaal niet zo raar dat het niet allemaal rozengeur en maneschijn is?
maandag 29 juni 2026 om 14:39
Ik meld me hier weer even, tijdje weggeweest en nu onder een nieuwe nick
Voor de mensen die me zouden herkennen; zelf single met een getrouwde minnaar wat met ups en downs nog wel steady gaat. Die minnaar die zo weinig tijd heeft
. We hebben daar een soort van modus in gevonden.
Geen verwachtingen van een toekomst samen; hij blijft bij zijn gezin en ik blijf single en daten
Verder een beetje zoekend en ook weer niet zoekend.
Voor de mensen die me zouden herkennen; zelf single met een getrouwde minnaar wat met ups en downs nog wel steady gaat. Die minnaar die zo weinig tijd heeft
Geen verwachtingen van een toekomst samen; hij blijft bij zijn gezin en ik blijf single en daten
Verder een beetje zoekend en ook weer niet zoekend.
maandag 29 juni 2026 om 17:16
Het was een wijze les die ik op mijn 18e leerde, namelijk dat als je bewust meewerkt aan bedrog, je aan het einde van het liedje vooral jezelf saboteert.
Slechte karma hield voor mij in dat ik een versie van mezelf werd die steeds minder leek op de persoon die ik werkelijk wilde zijn.
Gelukkig heb ik daarna een mooi stabiel liefdevol leven kunnen opbouwen met mensen die oprecht liefhebben in alle openheid en eerlijkheid.
dinsdag 30 juni 2026 om 10:04
Plannen is precies het ding wat lastig is dus nee, geen plannen. Maar zodra het kan gebeurt het zeker weten.
Heb momenteel contact met iemand die ik op een dateapp heb ‘ontmoet’. Geen minnaarsituatie maar ‘gewoon’ een single man waar ik binnenkort een keer mee afspreek.
Had nog contact met een open relatie man maar dat is een beetje doodgebloed.
En een hele jonge collega die het wel ziet zitten maar waar ik nog een beetje de boot af hou. Het is wel een lieve knul
Maar minnaar blijft de liefste en heeft wel een streepje voor op iedereen
Heb momenteel contact met iemand die ik op een dateapp heb ‘ontmoet’. Geen minnaarsituatie maar ‘gewoon’ een single man waar ik binnenkort een keer mee afspreek.
Had nog contact met een open relatie man maar dat is een beetje doodgebloed.
En een hele jonge collega die het wel ziet zitten maar waar ik nog een beetje de boot af hou. Het is wel een lieve knul
Maar minnaar blijft de liefste en heeft wel een streepje voor op iedereen
dinsdag 30 juni 2026 om 23:42
Sebedeüs schreef: ↑29-06-2026 11:23Mijn verlangens gaan wel wat verder dan af en toe gezelschap denk ik. Ik ervaar het leven daadwerkelijk als fijner en waardevoller als ik onderdeel ben van een stel, het past me gewoon heel goed. Ik vind de vanzelfsprekendheid fijn van iemand die er gewoon is. Niet altijd in mijn buurt maar wel in mijn leven, in mijn aandacht en energie. Iemand die mijn levensgeluk tot prioriteit maakt, die me optilt, ziet en bemint. Maar als dat er allemaal niet kan zijn, als de klad erin komt, als je elkaar voor lief neemt ipv lief hebt, dan ben ik echt liever zonder partner want het is geen noodzaak. Vent en ik zijn enkel verbonden door liefde, niet door ringen, samenlevingscontracten, kinderen, huizen en portemonnees. Onze relatie is pure luxe en daar ga ik heel goed op.
Hoe is jouw situatie nu? Als je daar wat over kwijt wilt.....
Dat zeker! Ik ben ook onderdeel van een stel en alles is aanwezig. Behalve het beminnen. Ik doelde op wat ik van een minnaar verwacht. Soms een dagje gezelschap vol seks en intiem contact, de rest vind ik thuis.
Mijn eerste minnaar opende alle deuren waarvan ik niet eens wist dat er wat achter zat. Ik verloor aan hem een stukje van mijn hart. Dat was pittig! Hij raakte alle plekjes of hij nooit anders gedaan had, hij raakte plekjes waarvan ik niet eens wist dat ik ze had. Ik koppelde het heerlijke gevoel volledig aan hem. We zijn beide in een relatie en er is nooit de intentie geweest om er samen vandoor te gaan. De deal was duidelijk, seks, soms een dag samen, meer niet. Dat was geen enkel probleem.
Tot hij last kreeg van zijn geweten en afstand nam. Ik was met mijn hele seksuele energie verslingerd geraakt aan deze man. Stukje houden van, de zin, lust, gezelligheid, humor, de vrouw die ik bij hem was. Zonder hem zou het er niet zijn. (Nu weet ik dat het onzin is!)
En daar zat een stukje wat mij afhankelijk van hem maakte. Daar is hij niet zo fraai mee omgegaan. Duwen en terughalen, ik greep alles vast wat ik kon krijgen. Stom, maar ik zag niet dat de vrouw die ik bij hem was in mijzelf zit, hij heeft haar alleen wakker gemaakt. Het heeft lang geduurd voor ik dat zag!
Van de andere kant, achteraf begrijp ik zijn conflict in zichzelf ook zo goed. Een fijne vrouw, alleen de seks ontbreekt, hij wil haar niet kwetsen. En dan was ik daar een stoorzender in. We betekende veel voor elkaar, het was geen "simpele seks" meer. Ik denk dat hij echt probeerde los te komen van mij, dat heeft wat pogingen gekost. Tot mijn hart het niet meer aankon, toen hield het op. Daar ben ik flink ziek van geweest en ik heb lang hoop gehouden dat hij terug zou komen en er net als mij stabiel in zou staan.
Nu? Ik rommel de laatste jaren wat aan op zoek naar een stabiele minnaarsrelatie. Ik dacht een goede kandidaat getroffen te hebben. Goed was hij zeker!
Mijn eerste minnaar, ik vrees dat ik zo weer in zou stappen als hij langs zou komen. Ik heb echt een zwak voor hem. Dat stukje hart wat ik verloren ben zal altijd bij hem blijven denk ik.
woensdag 1 juli 2026 om 08:48
Heel herkenbaar hoe je het schrijft Nounou. Dat is precies hoe ik het ook ervaren heb bij deze man. De 'afwijzing' doet nu ook wel een beetje pijn, waarom kan hij er niet voor gaan met mij? Achja. Het is inmiddels wel weer naar de achtergrond geraakt.
Heb je hem eigenlijk ooit nog gesproken hierna?
Rory leuk binnenkort een dat met de single, ik ben benieuwd!
woensdag 1 juli 2026 om 11:31
Dat kan hij wel, maar hij wil het niet. Omdat hij liever bij zijn vrouw blijft.Elegantic schreef: ↑01-07-2026 08:48Heel herkenbaar hoe je het schrijft Nounou. Dat is precies hoe ik het ook ervaren heb bij deze man. De 'afwijzing' doet nu ook wel een beetje pijn, waarom kan hij er niet voor gaan met mij? Achja. Het is inmiddels wel weer naar de achtergrond geraakt.
woensdag 1 juli 2026 om 13:09
woensdag 1 juli 2026 om 13:46
Nee geen hoop meer. Ik heb het inmiddels ook wel naast me neergelegd want zo leuk was hij niet meer de afgelopen tijd. Maar ik zou hem denk ik niet kunnen weigeren als hij wél ineens weer zijn lieve zelf is en me gouden bergen beloofd. Maar dat zie ik zeker niet gebeuren.Elmervrouw schreef: ↑01-07-2026 13:10Elegantic, heb jij nog hoop dan? Nu? Hoop je nog steeds ergens dat hij voor jou gaat kiezen? Hoe weet je dat het een vechtscheiding is?
Op kantoor gaat het inmiddels wel rond over zijn scheiding. We zijn hier niet met zo veel dus zulke dingen hoor je wel snel.
woensdag 1 juli 2026 om 17:40
Dan is het antwoord op je vraag nog minder fijn en is hij überhaupt niet gek genoeg op jou om met je verder te gaan. Een man die een affaire aangaat, laat zijn eigen behoeftes de boventoon voeren. Als hij echt een toekomst met je had gezien, waren jullie al lang samen geweest.
Ik zou in jouw positie een andere baan zoeken. Je komt niet los van hem en wat je diep in je hart nog steeds wil, gaat gewoon nooit gebeuren.
Hard en klote, maar wel iets dat je onder ogen zult moeten gaan zien.
woensdag 1 juli 2026 om 18:29
Ik weet niet of je meegelezen hebt de afgelopen tijd, hij wilde verder maar op zijn voorwaarden en daarin voelde ik me niet gezien. Wat logisch is op het moment want een scheiding is niet niks in je hoofd maar goed het werkte niet op die manier. En misschien is hij inderdaad niet gek genoeg op me en maak ik de breuk ‘mooier’ dan dat het is, dat zou ook goed kunnen.apppie schreef: ↑01-07-2026 17:40Dan is het antwoord op je vraag nog minder fijn en is hij überhaupt niet gek genoeg op jou om met je verder te gaan. Een man die een affaire aangaat, laat zijn eigen behoeftes de boventoon voeren. Als hij echt een toekomst met je had gezien, waren jullie al lang samen geweest.
Ik zou in jouw positie een andere baan zoeken. Je komt niet los van hem en wat je diep in je hart nog steeds wil, gaat gewoon nooit gebeuren.
Hard en klote, maar wel iets dat je onder ogen zult moeten gaan zien.
Een andere baan zoeken zou veel schelen maar ik vind mijn werk echt te leuk daarvoor.. ik heb nog een lange weg te gaan met eroverheen komen maar ik was zeker al goed op weg en de komende tijd zal ik hem 100% niet meer zien (gelukkig)
Verder heb ik ook niet meer veel te melden in dit topic maar ik vind het wel nog leuk jullie te lezen
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in