Minnaar deel 43
donderdag 27 mei 2021 om 10:55
Al 42 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars en/of minnaarrelaties in het algemeen.
Vliegt jouw hart vrij rond, vangbaar met een netje voor elke jager met stoute ogen of ben je een stoere krijgster met pantser en harnas? Moeten de mannen hún hart beschermen omdat jij voor de lust gaat en niet voor de liefde?
Met andere woorden.....
Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met het grootste gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen? Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden, al staan we natuurlijk ook een beetje open voor andere meningen. Elkaar een spiegel voorhouden, prima, maar behandel elkaar vooral met respect!
Offtopic: Vind je het alleen maar leuk om je ongezouten ongenoegen over vreemdgaan hier te komen verkondigen, open dan vooral je eigen topic!
Het is fijn als je een avatar uploadt, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen.
Probeer zo weinig mogelijk te QUOTEN, door het precaire onderwerp wensen sommige schrijf(st)ers hun postings later aan te passen. Bedankt!
Link naar vorige topic:
seks/minnaar-deel-42/list_messages/473519
Voorgaande delen:
seks/minnaar/list_messages/15890
seks/minnaar-deel2/list_messages/43196
seks/minnaar-deel3/list_messages/51194
seks/minnaar-deel-4/list_messages/59003
seks/minnaar-deel-5/list_messages/62401
seks/minnaar-deel-6/list_messages/65592
seks/minnaar-deel-7/list_messages/69657
seks/minnaar-deel-8/list_messages/72514
seks/minnaar-deel-9/list_messages/74774
seks/minnaar-deel-10/list_messages/77269
seks/minnaar-deel-11/list_messages/82635
seks/minnaar-deel-12/list_messages/87456
seks/minnaar-deel-13/list_messages/92355
seks/minnaar-deel-14/list_messages/107002
seks/minnaar-deel-15/list_messages/134630
seks/minnaar-deel-16/list_messages/145365
seks/minnaar-deel-17/list_messages/153641
seks/minnaartopic-deel-18/list_messages/163798
seks/minnaar-deel-19/list_messages/176186
seks/minnaar-deel-20/list_messages/191153
seks/minnaartopic-deel-21/list_messages/202110
seks/minnaar-deel-22/list_messages/215589
seks/minnaar-deel-23/list_messages/227219
seks/minnaar-deel-24/list_messages/231529
seks/minnaar-deel-25/list_messages/236190
seks/minnaar-deel-26/list_messages/242091
seks/minnaar-deel-27/list_messages/246066
seks/minnaar-deel-28/list_messages/257409
seks/minnaar-deel-29/list_messages/268891
seks/quot-minnaar-quot-deel-30-alweer/l ... ges/288657
seks/minnaar-deel-31/list_messages/301457
seks/minnaar-deel-32/list_messages/318979
seks/minnaar-deel-33/list_messages/345287
seks/minnaar-deel-34/list_messages/362233
seks/minnaar-deel-35/list_messages/378927
seks/minnaar-deel-36/list_messages/393194
seks/minnaar-deel-37/list_messages/431927
seks/minnaar-deel-38/list_messages/443929
seks/minnaar-deel-39/list_messages/451347
seks/minnaar-deel-40/list_messages/465483
seks/minnaar-deel-41/list_messages/470123
Vliegt jouw hart vrij rond, vangbaar met een netje voor elke jager met stoute ogen of ben je een stoere krijgster met pantser en harnas? Moeten de mannen hún hart beschermen omdat jij voor de lust gaat en niet voor de liefde?
Met andere woorden.....
Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met het grootste gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen? Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden, al staan we natuurlijk ook een beetje open voor andere meningen. Elkaar een spiegel voorhouden, prima, maar behandel elkaar vooral met respect!
Offtopic: Vind je het alleen maar leuk om je ongezouten ongenoegen over vreemdgaan hier te komen verkondigen, open dan vooral je eigen topic!
Het is fijn als je een avatar uploadt, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen.
Probeer zo weinig mogelijk te QUOTEN, door het precaire onderwerp wensen sommige schrijf(st)ers hun postings later aan te passen. Bedankt!
Link naar vorige topic:
seks/minnaar-deel-42/list_messages/473519
Voorgaande delen:
seks/minnaar/list_messages/15890
seks/minnaar-deel2/list_messages/43196
seks/minnaar-deel3/list_messages/51194
seks/minnaar-deel-4/list_messages/59003
seks/minnaar-deel-5/list_messages/62401
seks/minnaar-deel-6/list_messages/65592
seks/minnaar-deel-7/list_messages/69657
seks/minnaar-deel-8/list_messages/72514
seks/minnaar-deel-9/list_messages/74774
seks/minnaar-deel-10/list_messages/77269
seks/minnaar-deel-11/list_messages/82635
seks/minnaar-deel-12/list_messages/87456
seks/minnaar-deel-13/list_messages/92355
seks/minnaar-deel-14/list_messages/107002
seks/minnaar-deel-15/list_messages/134630
seks/minnaar-deel-16/list_messages/145365
seks/minnaar-deel-17/list_messages/153641
seks/minnaartopic-deel-18/list_messages/163798
seks/minnaar-deel-19/list_messages/176186
seks/minnaar-deel-20/list_messages/191153
seks/minnaartopic-deel-21/list_messages/202110
seks/minnaar-deel-22/list_messages/215589
seks/minnaar-deel-23/list_messages/227219
seks/minnaar-deel-24/list_messages/231529
seks/minnaar-deel-25/list_messages/236190
seks/minnaar-deel-26/list_messages/242091
seks/minnaar-deel-27/list_messages/246066
seks/minnaar-deel-28/list_messages/257409
seks/minnaar-deel-29/list_messages/268891
seks/quot-minnaar-quot-deel-30-alweer/l ... ges/288657
seks/minnaar-deel-31/list_messages/301457
seks/minnaar-deel-32/list_messages/318979
seks/minnaar-deel-33/list_messages/345287
seks/minnaar-deel-34/list_messages/362233
seks/minnaar-deel-35/list_messages/378927
seks/minnaar-deel-36/list_messages/393194
seks/minnaar-deel-37/list_messages/431927
seks/minnaar-deel-38/list_messages/443929
seks/minnaar-deel-39/list_messages/451347
seks/minnaar-deel-40/list_messages/465483
seks/minnaar-deel-41/list_messages/470123
maandag 10 augustus 2026 om 12:14
Hij zei al een tijdje dat hij niet lekker in zijn vel zat en er dingen speelden op werk.
Vandaar dat hij zei: sorry voor mijn gedrag
Want hij wist namelijk dat hij weinig initiatief nam. Hij zei wel elke keer: we spreken af na de schoolvakantie.
Maar zo abrupt einde had ik niet verwacht. En ook mijn schuld.
Ik ben diegene die zei verwijder mijn nummer.
En dit was niet de eerste keer.
Paar weken geleden heb ik ook gezegd dat ik twijfelde om dit contact te stoppen.
Maar toen zei hij: zullen we even bellen? En ik mis je.
We hoeven het contact niet te verbreken.
Na de vakantie kunnen we afspreken.
Maar het kan zeker wat jij zegt elegantic. Dat hij er nu wel klaar mee is.
maandag 10 augustus 2026 om 12:39
Ja het is heel moeilijkzoetjerminder schreef: ↑10-08-2026 12:33Ben het wel eens met Elegantic. Het lijkt er erg op alsof hij zat te wachten op een kans dat het over zou gaan...
Balen maar zo is het soms nou eenmaal...
Vooral na een jaar.
Ik zit met nog veel vragen.
Want waarom een paar weken terug.
Probeerde hij te sussen en zeggen. We hoeven het contact niet te verbreken.
maandag 10 augustus 2026 om 12:47
Heb jij ervaring met minnaars relatie? Dit is mijn eerste keer. En voel me zo somber.zoetjerminder schreef: ↑10-08-2026 12:33Ben het wel eens met Elegantic. Het lijkt er erg op alsof hij zat te wachten op een kans dat het over zou gaan...
Balen maar zo is het soms nou eenmaal...
Na dagelijks contact een jaar lang
maandag 10 augustus 2026 om 12:59
Hoopte je dat hij nu ook weer meer moeite zou doen als je 'dreigde' met stoppen?Rabatia schreef: ↑10-08-2026 12:14Hij zei al een tijdje dat hij niet lekker in zijn vel zat en er dingen speelden op werk.
Vandaar dat hij zei: sorry voor mijn gedrag
Want hij wist namelijk dat hij weinig initiatief nam. Hij zei wel elke keer: we spreken af na de schoolvakantie.
Maar zo abrupt einde had ik niet verwacht. En ook mijn schuld.
Ik ben diegene die zei verwijder mijn nummer.
En dit was niet de eerste keer.
Paar weken geleden heb ik ook gezegd dat ik twijfelde om dit contact te stoppen.
Maar toen zei hij: zullen we even bellen? En ik mis je.
We hoeven het contact niet te verbreken.
Na de vakantie kunnen we afspreken.
Maar het kan zeker wat jij zegt elegantic. Dat hij er nu wel klaar mee is.
Het is ook ontzettend klote na een jaar dagelijks contact
maandag 10 augustus 2026 om 13:04
maandag 10 augustus 2026 om 19:03
Elegantic: ja, hij heeft nog gereageerd. Dat het leuk en gezellig was. En hij vroeg hoe het met mij ging. Toen ik zei dat ik een afwisselende interessante leuke week had gehad, vroeg hij wat ik dan allemaal gedaan had. Waarop ik kort wat deelde, en hij dat leuk en bijzonder vond. Benieuwd hoe het na zijn vakantie zal gaan.
Hoe was jouw date dit weekend?
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
maandag 10 augustus 2026 om 19:06
Hoelang hebben jullie iets als ik mag vragen?Elmervrouw schreef: ↑10-08-2026 19:03Elegantic: ja, hij heeft nog gereageerd. Dat het leuk en gezellig was. En hij vroeg hoe het met mij ging. Toen ik zei dat ik een afwisselende interessante leuke week had gehad, vroeg hij wat ik dan allemaal gedaan had. Waarop ik kort wat deelde, en hij dat leuk en bijzonder vond. Benieuwd hoe het na zijn vakantie zal gaan.
Ik heb het zo moeilijk. Voel me somber en kan mijn bed moeilijk uitkomen. Maar goed ik zal wel moeten.
Heb kinderen en die hebben nog vakantie.
maandag 10 augustus 2026 om 19:07
Hoelang hebben jullie iets als ik mag vragen?Elmervrouw schreef: ↑10-08-2026 19:03Elegantic: ja, hij heeft nog gereageerd. Dat het leuk en gezellig was. En hij vroeg hoe het met mij ging. Toen ik zei dat ik een afwisselende interessante leuke week had gehad, vroeg hij wat ik dan allemaal gedaan had. Waarop ik kort wat deelde, en hij dat leuk en bijzonder vond. Benieuwd hoe het na zijn vakantie zal gaan.
Ik heb het zo moeilijk. Voel me somber en kan mijn bed moeilijk uitkomen. Maar goed ik zal wel moeten.
Heb kinderen en die hebben nog vakantie.
maandag 10 augustus 2026 om 19:42
Ik begrijp denk ik wel hoe je je voelt Rabatia, liefdesverdriet is echt heel klote in welke vorm dan ook. Probeer zo veel mogelijk afleiding te zoeken, leuke dingen doen met de kids. Een paar maanden geleden nog heb ik met veel verdriet gezeten maar ik kan echt zeggen dat het beter wordt met de tijd (zo cliché). Ik had toen op dat moment nooit kunnen bedenken dat ik over hem heen zou kunnen raken maar het gebeurd echt.
@elmervrouw dat klinkt als een leuk gesprekje! Ik ben ook benieuwd wat er gaat gebeuren na de vakantie
Mijn weekend was ook weer leuk! We hebben het nu ook over eventueel een weekendje weg naar de zee samen, gaat de goede richting op maar ik doe het alsnog rustig aan
@elmervrouw dat klinkt als een leuk gesprekje! Ik ben ook benieuwd wat er gaat gebeuren na de vakantie
Mijn weekend was ook weer leuk! We hebben het nu ook over eventueel een weekendje weg naar de zee samen, gaat de goede richting op maar ik doe het alsnog rustig aan
maandag 10 augustus 2026 om 20:29
Het is ook maar een week geleden.Elegantic schreef: ↑10-08-2026 19:42Ik begrijp denk ik wel hoe je je voelt Rabatia, liefdesverdriet is echt heel klote in welke vorm dan ook. Probeer zo veel mogelijk afleiding te zoeken, leuke dingen doen met de kids. Een paar maanden geleden nog heb ik met veel verdriet gezeten maar ik kan echt zeggen dat het beter wordt met de tijd (zo cliché). Ik had toen op dat moment nooit kunnen bedenken dat ik over hem heen zou kunnen raken maar het gebeurd echt.
Ik had gisteren een goede dag.
Ben met de kids weg geweest de hele dag.
Heb helemaal niet gehuild.
Maar het overkomt me vaak als ik net wakker ben.
Normaal check ik dan mijn app of ik een berichtje van hem heb.
En nu niks, leeg.
Door mij heeft hij me geblokkeerd.
maandag 10 augustus 2026 om 20:31
Maar je hebt nu een nieuwe minaar?Elegantic schreef: ↑10-08-2026 19:42Ik begrijp denk ik wel hoe je je voelt Rabatia, liefdesverdriet is echt heel klote in welke vorm dan ook. Probeer zo veel mogelijk afleiding te zoeken, leuke dingen doen met de kids. Een paar maanden geleden nog heb ik met veel verdriet gezeten maar ik kan echt zeggen dat het beter wordt met de tijd (zo cliché). Ik had toen op dat moment nooit kunnen bedenken dat ik over hem heen zou kunnen raken maar het gebeurd echt.
Of begrijp ik dat verkeerd.
maandag 10 augustus 2026 om 20:33
maandag 10 augustus 2026 om 20:58
Op mij komt het over alsof hij met elk nieuw jaar een nieuwe minnares heeft, want 2 jaar geleden met haar, 1 jaar geleden met jou. Sterkte met het verwerken van de breuk desondanks.
maandag 10 augustus 2026 om 21:12
Ja geen idee.Lalaloepsie schreef: ↑10-08-2026 20:58Op mij komt het over alsof hij met elk nieuw jaar een nieuwe minnares heeft, want 2 jaar geleden met haar, 1 jaar geleden met jou. Sterkte met het verwerken van de breuk desondanks.
Nee wij hadden een jaar lang iets. Maar sinds een week dus over.
Dankjewel.
Als er nog tips zijn hoor ik het graag.
Ik denk dat ik vaker hier ga komen momenteel.
maandag 10 augustus 2026 om 22:13
Nee ik ben singel en date nu een singel man.
Ik heb een relatie gehad met een getrouwde man, maar dat werkte niet en dat heeft me veel pijn bezorgd.
De ochtenden vond ik ook het ergst, die paar seconde als je wakker bent en je alles heel even vergeten bent. En dan komt alles ineens weer terug, al het verdriet en de gedachtes.
En die hoop herken ik ook wel, maar echt de tijd heelt..
en schrijf vooral van je af hier als je daar behoefte aan hebt.
Zie je hem ook in het dagelijks leven of is de afstand groot?
maandag 10 augustus 2026 om 22:18
Tips tegen liefdesverdriet zijn er niet echt. Ikzelf vind afleiding zoeken totaal niet helpend maar dat is voor iedereen anders. Als ik de gouden tip tegen liefdesverdriet vind stop ik hem in een flesje en word ik slapend rijk. Je moet het uitzitten, het is niet anders.
Hoe komt het dat je je vol in een minnaarrelatie gestort hebt? Je bent getrouwd volgens mij, welke rol speelt jouw man en jullie relatie hierin? Waarschijnlijk heb je het afgelopen jaar enorm veel energie gestopt in je minnaar, hoe zou de relatie met je partner zijn als je daar dezelfde energie in zou stoppen? Is er een manier waarop je dit zou kunnen doen? Een keer praten met een relatietherapeut of een coach ofzo?
Overigens krijg ik door je berichten heen ook het gevoel dat hij jouw scheldmisstap heel hard heeft aangepakt om de stekker eruit te trekken. Hij zat niet lekker in zijn vel, wellicht was dat ook doordat hij vreemdging en het hem toch niet helemaal lekker zit?
Hij zou zelfs een andere mevrouw op het oog kunnen hebben, het jaar is om immers.
Jullie minnaarjaar klinkt ook een tikje giftig naar mijn idee, trekken duwen, kat, muis.... Jij die dreigt, hij die weer bakzeil haalt. Vermoeiend en zonde van je energie.
Energie die je wellicht beter kan steken in de goede aanwezige zaken in je leven?
maandag 10 augustus 2026 om 22:26
Sebedeüs schreef: ↑10-08-2026 22:18Tips tegen liefdesverdriet zijn er niet echt. Ikzelf vind afleiding zoeken totaal niet helpend maar dat is voor iedereen anders. Als ik de gouden tip tegen liefdesverdriet vind stop ik hem in een flesje en word ik slapend rijk. Je moet het uitzitten, het is niet anders.
Hoe komt het dat je je vol in een minnaarrelatie gestort hebt? Je bent getrouwd volgens mij, welke rol speelt jouw man en jullie relatie hierin? Waarschijnlijk heb je het afgelopen jaar enorm veel energie gestopt in je minnaar, hoe zou de relatie met je partner zijn als je daar dezelfde energie in zou stoppen? Is er een manier waarop je dit zou kunnen doen? Een keer praten met een relatietherapeut of een coach ofzo?
Overigens krijg ik door je berichten heen ook het gevoel dat hij jouw scheldmisstap heel hard heeft aangepakt om de stekker eruit te trekken. Hij zat niet lekker in zijn vel, wellicht was dat ook doordat hij vreemdging en het hem toch niet helemaal lekker zit?
Hij zou zelfs een andere mevrouw op het oog kunnen hebben, het jaar is om immers.
Jullie minnaarjaar klinkt ook een tikje giftig naar mijn idee, trekken duwen, kat, muis.... Jij die dreigt, hij die weer bakzeil haalt. Vermoeiend en zonde van je energie.
Energie die je wellicht beter kan steken in de goede aanwezige zaken in je leven?
Ja afleiding helpt niet altijd nee.
Op mijn huwelijk ga ik nu even niet in.
Wellicht een andere keer.
Maar ik miste zeker iets anders zou je dit niet doen natuurlijk. En ik ben er niet trots op.
Hij wilde deze relatie graag. Hij had voor mij een vrouw die gescheiden was. Maar hij had het uitgemaakt omdat zij dus wilde dat hij zijn vrouw zou verlaten voor hem. En dat wilt hij natuurlijk niet.
Toen kwam hij in contact met mij via een andere forum.
En daar kennen we elkaar van.
Onze dates waren altijd heel leuk. 1 keer in de 2 maanden een dagje hotel samen.
En dat betaalde hij allemaal zelf voor mij.
Waarom zou hij zoiets doen dan?
Ja natuurlijk hij krijgt dan sex die hij thuis mist.
Gelukkig kom ik hem niet tegen in het echte leven nee. We wonen niet extreem ver van elkaar. Maar hij heeft niks te zoeken in mijn dorp en ik niet in die van hem.
Ik zit steeds met de gedachten dat hij mij toch een keer deblokkeert op whatsapp en me contacteert waneer hij zelf ook onze afspraakjes mist.
Dat geeft me een beetje hoop.
Heel stom I know.
maandag 10 augustus 2026 om 22:28
Nee ik zie hemElegantic schreef: ↑10-08-2026 22:13Nee ik ben singel en date nu een singel man.
Ik heb een relatie gehad met een getrouwde man, maar dat werkte niet en dat heeft me veel pijn bezorgd.
De ochtenden vond ik ook het ergst, die paar seconde als je wakker bent en je alles heel even vergeten bent. En dan komt alles ineens weer terug, al het verdriet en de gedachtes.
En die hoop herken ik ook wel, maar echt de tijd heelt..
en schrijf vooral van je af hier als je daar behoefte aan hebt.
Zie je hem ook in het dagelijks leven of is de afstand groot?
Gelukkig niet in het dagelijkse leven.
Waarom had jou minaar een relatie met jou als ik vragen mag?
Want die van mij zei steeds dat hij al jaren geen sex heeft met zijn vrouw.
En dat er ook geen liefde meer is tussen hen.
Maar we wilden beiden nooit scheiden.
maandag 10 augustus 2026 om 22:35
Dat zou kunnen wat je zegt.Sebedeüs schreef: ↑10-08-2026 22:18Tips tegen liefdesverdriet zijn er niet echt. Ikzelf vind afleiding zoeken totaal niet helpend maar dat is voor iedereen anders. Als ik de gouden tip tegen liefdesverdriet vind stop ik hem in een flesje en word ik slapend rijk. Je moet het uitzitten, het is niet anders.
Maar hij is dus iemand die niet over zijn gevoelens praat en moeilijke gesprekken uit de weg ging
Dus toen hij elke keer zei: ik zit niet lekker in mijn vel. Als ik dan door ging vragen.
Zei hij alleen: komt goed
En dat het met werk te maken had en zijn gezondheid.
Dus ja wat moet ik hier mee?
Ik heb zelfs nog gevraagd of het met ons te maken heeft en hij zei nee.
Hij heeft wel vaker gezegd dat hij zich niet schuldig voelde tegenover zijn vrouw.
En dat ze hem vaker heeft betrapt met andere vrouwen voor hij mij kende.
Is wel raar zo iemand die geen schuldgevoel heeft… als ik er zo over nadenk.
maandag 10 augustus 2026 om 22:40
Rabatia, we 'hebben' (nog) niet echt iets. Lees anders maar even terug over onze ontmoeting 
En ja, liefdesverdriet is echt erg. Heb ook ooit een relatie met een getrouwde man gehad en toen dat na anderhalf jaar uitging (ik was single en hij dus getrouwd, en ik trok het gewoon niet meer) was dat zo erg, ik heb nog nooit zoveel liefdesverdriet gehad. Achteraf gezien was het ook wel een verslaving, al die berichtjes de hele dag door. Deze man nu is geen apper, haha. Stuk rustiger.
Elegantic, klinkt goed van je weekend. Fijn! Niks mis met rustig aan doen trouwens.
En ja, liefdesverdriet is echt erg. Heb ook ooit een relatie met een getrouwde man gehad en toen dat na anderhalf jaar uitging (ik was single en hij dus getrouwd, en ik trok het gewoon niet meer) was dat zo erg, ik heb nog nooit zoveel liefdesverdriet gehad. Achteraf gezien was het ook wel een verslaving, al die berichtjes de hele dag door. Deze man nu is geen apper, haha. Stuk rustiger.
Elegantic, klinkt goed van je weekend. Fijn! Niks mis met rustig aan doen trouwens.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in