Minnaar deel 43
donderdag 27 mei 2021 om 10:55
Al 42 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars en/of minnaarrelaties in het algemeen.
Vliegt jouw hart vrij rond, vangbaar met een netje voor elke jager met stoute ogen of ben je een stoere krijgster met pantser en harnas? Moeten de mannen hún hart beschermen omdat jij voor de lust gaat en niet voor de liefde?
Met andere woorden.....
Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met het grootste gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen? Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden, al staan we natuurlijk ook een beetje open voor andere meningen. Elkaar een spiegel voorhouden, prima, maar behandel elkaar vooral met respect!
Offtopic: Vind je het alleen maar leuk om je ongezouten ongenoegen over vreemdgaan hier te komen verkondigen, open dan vooral je eigen topic!
Het is fijn als je een avatar uploadt, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen.
Probeer zo weinig mogelijk te QUOTEN, door het precaire onderwerp wensen sommige schrijf(st)ers hun postings later aan te passen. Bedankt!
Link naar vorige topic:
seks/minnaar-deel-42/list_messages/473519
Voorgaande delen:
seks/minnaar/list_messages/15890
seks/minnaar-deel2/list_messages/43196
seks/minnaar-deel3/list_messages/51194
seks/minnaar-deel-4/list_messages/59003
seks/minnaar-deel-5/list_messages/62401
seks/minnaar-deel-6/list_messages/65592
seks/minnaar-deel-7/list_messages/69657
seks/minnaar-deel-8/list_messages/72514
seks/minnaar-deel-9/list_messages/74774
seks/minnaar-deel-10/list_messages/77269
seks/minnaar-deel-11/list_messages/82635
seks/minnaar-deel-12/list_messages/87456
seks/minnaar-deel-13/list_messages/92355
seks/minnaar-deel-14/list_messages/107002
seks/minnaar-deel-15/list_messages/134630
seks/minnaar-deel-16/list_messages/145365
seks/minnaar-deel-17/list_messages/153641
seks/minnaartopic-deel-18/list_messages/163798
seks/minnaar-deel-19/list_messages/176186
seks/minnaar-deel-20/list_messages/191153
seks/minnaartopic-deel-21/list_messages/202110
seks/minnaar-deel-22/list_messages/215589
seks/minnaar-deel-23/list_messages/227219
seks/minnaar-deel-24/list_messages/231529
seks/minnaar-deel-25/list_messages/236190
seks/minnaar-deel-26/list_messages/242091
seks/minnaar-deel-27/list_messages/246066
seks/minnaar-deel-28/list_messages/257409
seks/minnaar-deel-29/list_messages/268891
seks/quot-minnaar-quot-deel-30-alweer/l ... ges/288657
seks/minnaar-deel-31/list_messages/301457
seks/minnaar-deel-32/list_messages/318979
seks/minnaar-deel-33/list_messages/345287
seks/minnaar-deel-34/list_messages/362233
seks/minnaar-deel-35/list_messages/378927
seks/minnaar-deel-36/list_messages/393194
seks/minnaar-deel-37/list_messages/431927
seks/minnaar-deel-38/list_messages/443929
seks/minnaar-deel-39/list_messages/451347
seks/minnaar-deel-40/list_messages/465483
seks/minnaar-deel-41/list_messages/470123
Vliegt jouw hart vrij rond, vangbaar met een netje voor elke jager met stoute ogen of ben je een stoere krijgster met pantser en harnas? Moeten de mannen hún hart beschermen omdat jij voor de lust gaat en niet voor de liefde?
Met andere woorden.....
Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met het grootste gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen? Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden, al staan we natuurlijk ook een beetje open voor andere meningen. Elkaar een spiegel voorhouden, prima, maar behandel elkaar vooral met respect!
Offtopic: Vind je het alleen maar leuk om je ongezouten ongenoegen over vreemdgaan hier te komen verkondigen, open dan vooral je eigen topic!
Het is fijn als je een avatar uploadt, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen.
Probeer zo weinig mogelijk te QUOTEN, door het precaire onderwerp wensen sommige schrijf(st)ers hun postings later aan te passen. Bedankt!
Link naar vorige topic:
seks/minnaar-deel-42/list_messages/473519
Voorgaande delen:
seks/minnaar/list_messages/15890
seks/minnaar-deel2/list_messages/43196
seks/minnaar-deel3/list_messages/51194
seks/minnaar-deel-4/list_messages/59003
seks/minnaar-deel-5/list_messages/62401
seks/minnaar-deel-6/list_messages/65592
seks/minnaar-deel-7/list_messages/69657
seks/minnaar-deel-8/list_messages/72514
seks/minnaar-deel-9/list_messages/74774
seks/minnaar-deel-10/list_messages/77269
seks/minnaar-deel-11/list_messages/82635
seks/minnaar-deel-12/list_messages/87456
seks/minnaar-deel-13/list_messages/92355
seks/minnaar-deel-14/list_messages/107002
seks/minnaar-deel-15/list_messages/134630
seks/minnaar-deel-16/list_messages/145365
seks/minnaar-deel-17/list_messages/153641
seks/minnaartopic-deel-18/list_messages/163798
seks/minnaar-deel-19/list_messages/176186
seks/minnaar-deel-20/list_messages/191153
seks/minnaartopic-deel-21/list_messages/202110
seks/minnaar-deel-22/list_messages/215589
seks/minnaar-deel-23/list_messages/227219
seks/minnaar-deel-24/list_messages/231529
seks/minnaar-deel-25/list_messages/236190
seks/minnaar-deel-26/list_messages/242091
seks/minnaar-deel-27/list_messages/246066
seks/minnaar-deel-28/list_messages/257409
seks/minnaar-deel-29/list_messages/268891
seks/quot-minnaar-quot-deel-30-alweer/l ... ges/288657
seks/minnaar-deel-31/list_messages/301457
seks/minnaar-deel-32/list_messages/318979
seks/minnaar-deel-33/list_messages/345287
seks/minnaar-deel-34/list_messages/362233
seks/minnaar-deel-35/list_messages/378927
seks/minnaar-deel-36/list_messages/393194
seks/minnaar-deel-37/list_messages/431927
seks/minnaar-deel-38/list_messages/443929
seks/minnaar-deel-39/list_messages/451347
seks/minnaar-deel-40/list_messages/465483
seks/minnaar-deel-41/list_messages/470123
maandag 10 augustus 2026 om 22:46
maandag 10 augustus 2026 om 22:48
Het klinkt alsof ze een gedoogbeleid voeren daar thuis, dat zij weet dat hij de seks buiten de deur heeft en er niks van wil merken.
maandag 10 augustus 2026 om 22:55
ja zeker kan dat nog.
Als me verdriet en somberheid weg gaat.
Ik ben nu heel lief voor mezelf.
Ik probeer hier vooral van mij af te schrijven. Ik heb niemand waar ik dit mee kan delen.
maandag 10 augustus 2026 om 22:57
Het heeft ook met verslaving te maken inderdaad.Elmervrouw schreef: ↑10-08-2026 22:40Rabatia, we 'hebben' (nog) niet echt iets. Lees anders maar even terug over onze ontmoeting
En ja, liefdesverdriet is echt erg. Heb ook ooit een relatie met een getrouwde man gehad en toen dat na anderhalf jaar uitging (ik was single en hij dus getrouwd, en ik trok het gewoon niet meer) was dat zo erg, ik heb nog nooit zoveel liefdesverdriet gehad. Achteraf gezien was het ook wel een verslaving, al die berichtjes de hele dag door. Deze man nu is geen apper, haha. Stuk rustiger.
Elegantic, klinkt goed van je weekend. Fijn! Niks mis met rustig aan doen trouwens.
Maar wij hadden eigenlijk nooit ruzie gehad.
Maar merkte dus gewoon al meer dan 2 maanden dat hij niet lekker zat.
Ik weet dat er een reorganisatie speelde op zijn werk.
Maar meer dan dat verteld hij niet.
Oeh je maakt me nu bang. Dat het hele erge liefdesverdriet was. Hoelang duurde dat?
maandag 10 augustus 2026 om 22:58
Alive2026 schreef: ↑04-08-2026 10:19Voor dit topic heb ik een nieuwe gebruikersnaam aangemaakt, om herkenning te voorkomen.
Sinds 3 weken heb ik een minnaar en hij zorgt ervoor dat ik me weer levend voel. Als ik bij hem ben vergeet ik even alles. Ik ken hem al een jaar of 4 en sinds april merkte ik dat hij aandacht aan mij gaf. En 3 weken geleden was het raak. Ik heb geprobeerd het tegen te houden, maar dat is niet gelukt.
Ik heb een relatie van bijna 21 jaar, maar die stelt al zeker 10 jaar niks voor. We zijn echt broer en zus, meer niet. Ik heb nu dan ook de stap kunnen nemen om de relatie te beëindigen. Niet voor mijn minnaar, maar wel door hem. Ik heb mijn vriend inmiddels gezegd wat er gebeurd is (alleen niet alles) en dat ik wil stoppen met hem. Ik zie mezelf nog niet 30 jaar doorgaan met hem. Ik sta gelukkig al jaren ingeschreven voor sociale huurwoningen en sta nu bij diverse huizen al bij de eerste 10.
De minnaar is geen relatiemateriaal, 21 jaar jonger! Maar kolere, wat laat hij me goed voelen. Ik heb me heel lang niet zo gevoeld en dat besef ik me nu pas. Hij is nu nog bezig met een opleiding (ik werk in het volwassenonderwijs en hij volgt les bij ons), dus het is nog geheim. In oktober is hij klaar en dan wil hij het niet meer geheim houden. Als er dan nog wat is natuurlijk.
Voorlopig geniet ik van de spanning en het gevoel dat hij mij geeft.
Herkenbaar. Mijn scharrel (allebei alleenstaand) is ook veel jonger. Energiek type, alle hoeken van de kamer zien. Lekker!
Mijn minnaar (open relatie) heeft gezondheidsproblemen, dus dat blijft steeds vaker bij massage, ook prettig.
En oktober: wie dan leeft, wie dan zorgt toch?
maandag 10 augustus 2026 om 23:04
Wat ik dus wil doen is hem een weekje of 3/4 met rust laten. En dan over die tijd mocht ik er nog behoefte aan hebben.
Hem 1 laatste berichtje stuur met dat het me spijt dat het zo geëindigd is. En dat ik ons contact graag wil herstellen als hij ook die ruimte voelt.
Is dit een goed idee?
Of slecht?
Hem 1 laatste berichtje stuur met dat het me spijt dat het zo geëindigd is. En dat ik ons contact graag wil herstellen als hij ook die ruimte voelt.
Is dit een goed idee?
Of slecht?
maandag 10 augustus 2026 om 23:10
Kijk tegen die tijd hoe je je dan voelt, als je behoefte hebt aan nog een laatste bericht sturen zou ik het doen. Je kunt het ook alvast voor jezelf opschrijven en dan beslissen of je het wilt versturen of dat het alleen voor jezelf genoeg is om van je af te schrijvenRabatia schreef: ↑10-08-2026 23:04Wat ik dus wil doen is hem een weekje of 3/4 met rust laten. En dan over die tijd mocht ik er nog behoefte aan hebben.
Is dit een goed idee?
Of slecht?
maandag 10 augustus 2026 om 23:20
Jezelf die tijd geven om al enigszins af te kicken van dat contact lijkt me een goed idee. Zet dat bericht wat je zou willen sturen alvast uitgetypt op die dag over 4 weken in je agenda (op je mobiel), want dan hoef je ook met de tekst zelf de komende tijd niet bezig te zijn. Met zijn contact gegevens erbij in die agenda afspraak (als je hem op WhatsApp hebt nog) Verwijder zijn gegevens dus uit je contactlijst zodat je hem ook daar niet meer ziet tijdens het scrollen. Maw: schuif hem naar de achtergrond van je dagelijkse leven en kijk wat er gebeurt. Succes!
maandag 10 augustus 2026 om 23:21
Ja goed idee. Ga het voor mijzelf opschrijven. Denk dat dat al alleen oplucht.Elegantic schreef: ↑10-08-2026 23:10Kijk tegen die tijd hoe je je dan voelt, als je behoefte hebt aan nog een laatste bericht sturen zou ik het doen. Je kunt het ook alvast voor jezelf opschrijven en dan beslissen of je het wilt versturen of dat het alleen voor jezelf genoeg is om van je af te schrijven
Ik heb nog een vraag aan jullie dames
Aangezien ik met zoveel vragen nog zit, omdat hij zelf niet echt een prater was.
Als ik dat bericht niet uit boosheid had gestuurd.
Met verwijder mijn nummer.
Dan was het toch nooit uit geweest.
Hij zei immers vaker we spreken wel
Af na de vakantie.
maandag 10 augustus 2026 om 23:23
Ik heb de chats gewist. En zijn nummer heb ik wel ergens nog. Maar niet meer in mijn telefoon.Lalaloepsie schreef: ↑10-08-2026 23:20Jezelf die tijd geven om al enigszins af te kicken van dat contact lijkt me een goed idee. Zet dat bericht wat je zou willen sturen alvast uitgetypt op die dag over 4 weken in je agenda (op je mobiel), want dan hoef je ook met de tekst zelf de komende tijd niet bezig te zijn. Met zijn contact gegevens erbij in die agenda afspraak (als je hem op WhatsApp hebt nog) Verwijder zijn gegevens dus uit je contactlijst zodat je hem ook daar niet meer ziet tijdens het scrollen. Maw: schuif hem naar de achtergrond van je dagelijkse leven en kijk wat er gebeurt. Succes!
Hij heeft mij geblokkeerd nadat ik dus zei: verwijder mijn nummer.
Ik weet dat ik nog veel met hem bezig ben. Het is morgen pas een week geleden.
En na een jaar lang iedere dag contact vind ik het nog heel moeilijk.
maandag 10 augustus 2026 om 23:28
Rabatia schreef: ↑10-08-2026 23:21Ja goed idee. Ga het voor mijzelf opschrijven. Denk dat dat al alleen oplucht.
Ik heb nog een vraag aan jullie dames
Aangezien ik met zoveel vragen nog zit, omdat hij zelf niet echt een prater was.
Als ik dat bericht niet uit boosheid had gestuurd.
Met verwijder mijn nummer.
Dan was het toch nooit uit geweest.
Hij zei immers vaker we spreken wel
Af na de vakantie.
Met wat je vertelt over hoe vaak hij al betrapt is denk ik dat voor hem na een bepaalde tijd het nieuwtje eraf is en hij dan een nieuwe minnares opdoet. Zou me niks verbazen dat hij dat "niet lekker op het werk" vaker heeft gebruikt om een contact te laten verwateren iig.
lalaloepsie wijzigde dit bericht op 10-08-2026 23:29
0.14% gewijzigd
maandag 10 augustus 2026 om 23:28
Je probeert heel erg de controle terug te pakken door al zijn woorden uit te kauwen en daar logica in te ontdekken. Het heeft geen zin, echt niet. Hij is een vreemdganger, denk je echt dat hij op zijn woord te geloven is? Waarschijnlijk dacht hij op dat moment dat hij je wel weer zou zien en toen je begon te "zeuren" kon hij dat er niet bij hebben dus wiste hij je nummer. Wij kunnen niet weten wat er echt door hem heengaat of ging en ik hecht ook niet zoveel waarde aan de woorden van iemand zijn partner ontrouw is en zonder enig probleem met allerlei andere mevrouwen het bed in duikt.
Veel mannen zeggen alles wat je wil als ze seks ruiken.
maandag 10 augustus 2026 om 23:45
je hebt gesproken eigenlijk.Sebedeüs schreef: ↑10-08-2026 23:28Je probeert heel erg de controle terug te pakken door al zijn woorden uit te kauwen en daar logica in te ontdekken. Het heeft geen zin, echt niet. Hij is een vreemdganger, denk je echt dat hij op zijn woord te geloven is? Waarschijnlijk dacht hij op dat moment dat hij je wel weer zou zien en toen je begon te "zeuren" kon hij dat er niet bij hebben dus wiste hij je nummer. Wij kunnen niet weten wat er echt door hem heengaat of ging en ik hecht ook niet zoveel waarde aan de woorden van iemand zijn partner ontrouw is en zonder enig probleem met allerlei andere mevrouwen het bed in duikt.
Veel mannen zeggen alles wat je wil als ze seks ruiken.
Dat klopt ik probeer me steeds vast te houden aan alles wat hij tegen mij zei.
Maar er waren ook al een aantal
Dingen duidelijk.
Als wij een date hadden staan dan de dagen ervoor was hij erg van het appen en bellen ineens.
En was de date voorbij hoorde ik helemaal niets van hem.
maandag 10 augustus 2026 om 23:47
Dat kan ook ja.Lalaloepsie schreef: ↑10-08-2026 23:28Met wat je vertelt over hoe vaak hij al betrapt is denk ik dat voor hem na een bepaalde tijd het nieuwtje eraf is en hij dan een nieuwe minnares opdoet. Zou me niks verbazen dat hij dat "niet lekker op het werk" vaker heeft gebruikt om een contact te laten verwateren iig.
Maar hij had ook een aantal kale plekken ontwikkeld op zijn hoofd en ik weet dat hij daardoor heel slecht in zijn vel zat.
Hij moest steeds een muts op in deze hitte.
Ik heb ze ook zelf gezien.
Het heeft als het goed is een naam
Die kale plekken… kom er nu niet op.
Dus echt een nieuwe vrouw zoeken met deze onzekerheid die hij nu heeft? mmm lijkt me sterk.
Maar alles kan natuurlijk.
dinsdag 11 augustus 2026 om 00:02
Toen ik zelf nog volop minnaarde heb ik hier een term voor verzonnen: "de na-datese-contactdip". Veel minnaars laten dezelfde patronen zien, mannen zijn in de regel helemaal niet zo lastig te lezen eigenlijk als de richtingaanwijzer in hun broek een bepaalde kant op wijst.
Als de date eraan komt met de bijbehorende geilheid en zin dan zet hij alles in het werk om jou warm te maken en te houden. Als de date geweest is, het vuur gedoofd is en de behoefte bevredigd, dan gaat "jouw" kamer in zijn hoofd weer dicht en besta je even bijna niet of nauwelijks.
Dat vele contact willen we nog weleens verwarren met liefde. Maar het is maar zeer de vraag of het daar iets mee te maken heeft/had.
dinsdag 11 augustus 2026 om 00:04
Natuurlijk ben je met hem bezig. Ik denk dat het er aardig vandoor is gegaan met je, ook omdat je er met niemand over kon praten. Dan wordt het groter en indrukwekkender en er is niemand die je een beetje bij de les houdt of met beide voeten op de grond. Het doet iets met je als een leuke man jou ziet zitten en je omringt met aandacht, het is fijn en verslavend. En als het over is moet je afkicken en loskoppelen en dan lijkt je leven grijs, de glans en de kleur is eraf. Het zal echt nog wel even duren.
dinsdag 11 augustus 2026 om 00:10
Sebedeüs schreef: ↑11-08-2026 00:02Toen ik zelf nog volop minnaarde heb ik hier een term voor verzonnen: "de na-datese-contactdip". Veel minnaars laten dezelfde patronen zien, mannen zijn in de regel helemaal niet zo lastig te lezen eigenlijk als de richtingaanwijzer in hun broek een bepaalde kant op wijst.
Als de date eraan komt met de bijbehorende geilheid en zin dan zet hij alles in het werk om jou warm te maken en te houden. Als de date geweest is, het vuur gedoofd is en de behoefte bevredigd, dan gaat "jouw" kamer in zijn hoofd weer dicht en besta je even bijna niet of nauwelijks.
Dat vele contact willen we nog weleens verwarren met liefde. Maar het is maar zeer de vraag of het daar iets mee te maken heeft/had.
Je hebt me echt laten lachen met die richting aanwijzer in de broek!!
Morgen werken en dan even met de kids wat doen.
dinsdag 11 augustus 2026 om 00:12
Sebedeüs schreef: ↑11-08-2026 00:04Natuurlijk ben je met hem bezig. Ik denk dat het er aardig vandoor is gegaan met je, ook omdat je er met niemand over kon praten. Dan wordt het groter en indrukwekkender en er is niemand die je een beetje bij de les houdt of met beide voeten op de grond. Het doet iets met je als een leuke man jou ziet zitten en je omringt met aandacht, het is fijn en verslavend. En als het over is moet je afkicken en loskoppelen en dan lijkt je leven grijs, de glans en de kleur is eraf. Het zal echt nog wel even duren.
Jeetje je maakt me bang. Met het zal wel nog even duren.
ik hoop het niet.
is echt geen pretje.
Het is ook een verslaving zeker.
Ik heb nu een bericht gestuurd naar mijzelf in de app. Om te kijken of ik er over 3 a 4 weken nog behoefte aan heb om het aan hem te sturen.
Weet alleen niet hoe. Hij heeft me toch geblokkeerd.
dinsdag 11 augustus 2026 om 00:14
Ja had dat ook gezegd destijds tegen hem.Lalaloepsie schreef: ↑10-08-2026 23:51Alopecia? Hij kan natuurlijk alles wat er nog over is ook wegscheren. Zat vrouwen die een volledig kale man woest aantrekkelijk vinden.
Hij vind het lelijk. Tja
Ik had toen ook gezegd dat hij anders een petje moet dragen in de zomer ipv een wintermuts. Maar dat vond hij ook niks.
Tjaa…
dinsdag 11 augustus 2026 om 00:15
Ja je zult me hier veel lezen komende tijd. Vind het best fijn hier.Lalaloepsie schreef: ↑10-08-2026 23:53Schrijf het van je af, hier of in je agenda, dan raak je het (hopelijk) kwijt.
Ja alopecia was het inderdaad.
vind dat wel weer zielig eigenlijk.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in