Minnaar deel 43

27-05-2021 10:55 2541 berichten
Al 42 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars en/of minnaarrelaties in het algemeen.

Vliegt jouw hart vrij rond, vangbaar met een netje voor elke jager met stoute ogen of ben je een stoere krijgster met pantser en harnas? Moeten de mannen hún hart beschermen omdat jij voor de lust gaat en niet voor de liefde?

Met andere woorden.....

Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met het grootste gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen? Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden, al staan we natuurlijk ook een beetje open voor andere meningen. Elkaar een spiegel voorhouden, prima, maar behandel elkaar vooral met respect!

Offtopic: Vind je het alleen maar leuk om je ongezouten ongenoegen over vreemdgaan hier te komen verkondigen, open dan vooral je eigen topic!

Het is fijn als je een avatar uploadt, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen.
Probeer zo weinig mogelijk te QUOTEN, door het precaire onderwerp wensen sommige schrijf(st)ers hun postings later aan te passen. Bedankt!

Link naar vorige topic:
seks/minnaar-deel-42/list_messages/473519

Voorgaande delen:

seks/minnaar/list_messages/15890
seks/minnaar-deel2/list_messages/43196
seks/minnaar-deel3/list_messages/51194
seks/minnaar-deel-4/list_messages/59003
seks/minnaar-deel-5/list_messages/62401
seks/minnaar-deel-6/list_messages/65592
seks/minnaar-deel-7/list_messages/69657
seks/minnaar-deel-8/list_messages/72514
seks/minnaar-deel-9/list_messages/74774
seks/minnaar-deel-10/list_messages/77269
seks/minnaar-deel-11/list_messages/82635
seks/minnaar-deel-12/list_messages/87456
seks/minnaar-deel-13/list_messages/92355
seks/minnaar-deel-14/list_messages/107002
seks/minnaar-deel-15/list_messages/134630
seks/minnaar-deel-16/list_messages/145365
seks/minnaar-deel-17/list_messages/153641
seks/minnaartopic-deel-18/list_messages/163798
seks/minnaar-deel-19/list_messages/176186
seks/minnaar-deel-20/list_messages/191153
seks/minnaartopic-deel-21/list_messages/202110
seks/minnaar-deel-22/list_messages/215589
seks/minnaar-deel-23/list_messages/227219
seks/minnaar-deel-24/list_messages/231529
seks/minnaar-deel-25/list_messages/236190
seks/minnaar-deel-26/list_messages/242091
seks/minnaar-deel-27/list_messages/246066
seks/minnaar-deel-28/list_messages/257409
seks/minnaar-deel-29/list_messages/268891
seks/quot-minnaar-quot-deel-30-alweer/l ... ges/288657
seks/minnaar-deel-31/list_messages/301457
seks/minnaar-deel-32/list_messages/318979
seks/minnaar-deel-33/list_messages/345287
seks/minnaar-deel-34/list_messages/362233
seks/minnaar-deel-35/list_messages/378927
seks/minnaar-deel-36/list_messages/393194
seks/minnaar-deel-37/list_messages/431927
seks/minnaar-deel-38/list_messages/443929
seks/minnaar-deel-39/list_messages/451347
seks/minnaar-deel-40/list_messages/465483
seks/minnaar-deel-41/list_messages/470123
Alle reacties Link kopieren Quote
Fijn Aurora dat je lichaam ook aangeeft dat dit beter is

Die bijna zenuwinzinking is ook zo herkenbaar.
Ik had het toen hij net op vakantie (inclusief groot tijdverschil) was met zijn gezin, ik heb 3 dagen lang in volledige paniek geleefd en toen ook besloten dat dit niet langer zo kon. Ik sliep niet, at niet, constante zorgen. Ik wist voorheen niet echt wat ‘anxiety’ was, maar toen had ik het zeker, ik had het gevoel dat ik niet eens meer goed kon ademen! Het klinkt nu ook overdreven maar ik vergeet dat gevoel nooit meer en wil het ook nooit meer meemaken.
Een duidelijk teken van ons lichaam dat het niet goed is.
Weet je al wie jij wilt? Minnaar of motorman?
Lalaloepsie schreef:
05-09-2025 11:19
Weet je al wie jij wilt? Minnaar of motorman?
Nu ontzettend zin in een date met Motorman.
Kan ik me voorstellen, hopelijk bloeit daar iets moois uit voort.
Even vraagje tussendoor:

Iemand goed alternatief voor secondlove? Wat ook gratis is voor mannen en niet zo triest als Tinder?
Sorry, vind ik
Geen enkele seksdatingsite is volgens mij gratis voor mannen.

Qua apps zou ik het niet weten, daar ben ik niet zo in thuis.
.
aurora79 schreef:
05-09-2025 11:27
Nu ontzettend zin in een date met Motorman.
Alvast veel plezier en fijn om iets naar uit te kijken!
Rooss4.0 schreef:
05-09-2025 12:07
Geen enkele seksdatingsite is volgens mij gratis voor mannen.

Qua apps zou ik het niet weten, daar ben ik niet zo in thuis.
Oké dank je wel
Happening schreef:
02-09-2025 15:12
Ik kan mij niet voorstellen dat je weet wat je veroorzaakt en het dan toch doet. Als je dit wel weet en toch doet, wat voor persoon ben je dan? En ja, wat de vreemdganger doet is nog veel erger.

Met de bedrogene komt het goed. Als ik naar mezelf kijk: gelukkiger dan ooit. Maar de vreemdganger heeft niet alleen een probleem met zijn ex-vrouw (of man) maar ook met zijn kinderen, familie en vrienden. Dat komt lang niet altijd meer goed. Bovendien verpest je behoorlijk de kans op een enigzins goed nahuwelijk voor jezelf en je kinderen. Als je geen kinderen hebt, of kinderen die te klein zijn om het te beseffen, dan heb je mazzel. Grotere kinderen krijgen een enorme knauw in hun vertrouwen. En die vergeten dat niet, helaas.
Helaas komt het niet altijd goed met de bedrogene. Ik, vier jaar geleden bedrogen en heb daar zo’n klap van gehad, dat ik nog steeds bijna niet kan slapen en onder continue stress sta. Ben inmiddels voor de helft afgekeurd en kan bijna niks meer. Emdr en verschillende soorten therapie gehad. Alles kost energie. Ik vind het wel interessant om hier mee te lezen, vanuit het perspectief van de minnares. Ik heb dat perspectief overigens altijd heel goed kunnen begrijpen, want ik lees al bijna 20 jaar mee. Maar dat het zoveel kapot kon maken, daar ben ik nu pas achtergekomen. Ik wens jullie allemaal veel sterkte, wijsheid en kracht toe. En ga nu weer in de meelees modus :-)
Muziekje schreef:
05-09-2025 15:08
Helaas komt het niet altijd goed met de bedrogene. Ik, vier jaar geleden bedrogen en heb daar zo’n klap van gehad, dat ik nog steeds bijna niet kan slapen en onder continue stress sta. Ben inmiddels voor de helft afgekeurd en kan bijna niks meer. Emdr een verschillende soorten therapie gehad. Alles kost energie. Ik vind het wel interessant om hier mee te lezen, vanuit het perspectief van de minnares. Ik heb dat perspectief overigens altijd heel goed kunnen begrijpen, want ik lees al bijna 20 jaar mee. Maar dat het zoveel kapot kon maken, daar ben ik nu pas achtergekomen. Ik wens jullie allemaal veel sterkte, wijsheid en kracht toe. En ga nu weer in de meelees modus :-)
Je zou denken dat topics als deze jou maximaal triggeren. Maar je vind het ‘interessant’ om mee te lezen? Bijzonder.
Hotgirlsummer schreef:
05-09-2025 15:13
Je zou denken dat topics als deze jou maximaal triggeren. Maar je vind het ‘interessant’ om mee te lezen? Bijzonder.
Soms kan het helpen om 'de andere kant' te lezen en proberen te begrijpen. Het totaal plaatje zeg maar
Nice_41 schreef:
05-09-2025 15:51
Soms kan het helpen om 'de andere kant' te lezen en proberen te begrijpen. Het totaal plaatje zeg maar
Met deze klachten?:
Ik, vier jaar geleden bedrogen en heb daar zo’n klap van gehad, dat ik nog steeds bijna niet kan slapen en onder continue stress sta. Ben inmiddels voor de helft afgekeurd en kan bijna niks meer. Emdr een verschillende soorten therapie gehad
Hotgirlsummer schreef:
05-09-2025 16:01
Met deze klachten?:
Ik, vier jaar geleden bedrogen en heb daar zo’n klap van gehad, dat ik nog steeds bijna niet kan slapen en onder continue stress sta. Ben inmiddels voor de helft afgekeurd en kan bijna niks meer. Emdr een verschillende soorten therapie gehad
Ik wil dit topic verder niet vervuilen, maar het komt er inderdaad op neer dat ik met vlagen op zoek ben naar de andere kant. Let op: ik lees hier al ruim 20 jaar mee en heb idd de eerste jaren na het bedrog niet meegelezen omdat ik het niet aankon. En nu lees ik heel af en toe weer eens iets. Heb er voor mezelf ‘een boek’ over geschreven van 30 pagina’s. Ik voelde sterk de neiging om te reageren omdat er iets werd gezegd over de schade die het al dan niet kon toebrengen. Maar ik ga weer terug naar af en toe meelezen, want anders kan ik beter zelf een topic openen….
Muziekje schreef:
05-09-2025 15:08
Helaas komt het niet altijd goed met de bedrogene.
Voor jou ook heel veel sterkte, heel vervelend hoe veel schade het inderdaad aan kan doen
Om weer even een positieve noot aan het topic toe te voegen… volgende week vrijdag staat er weer een date gepland, voor nu nog overdag, maar hij heeft aangegeven te kijken of het ook een nacht kan worden..Ik wacht af.
Inmiddels begonnen met de voorpret; welk setje doe ik aan, wat speeltjes besteld..
Nog meer mensen die de sexdate voorbereiden?
-a- schreef:
05-09-2025 17:34
Om weer even een positieve noot aan het topic toe te voegen… volgende week vrijdag staat er weer een date gepland, voor nu nog overdag, maar hij heeft aangegeven te kijken of het ook een nacht kan worden..Ik wacht af.
Inmiddels begonnen met de voorpret; welk setje doe ik aan, wat speeltjes besteld..
Nog meer mensen die de sexdate voorbereiden?
Oeh ja die voorpret is altijd leuk, hij mocht altijd de kleur van mijn setje uitkiezen
Ik hoop dat het ook een nacht kan worden!

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven