Minnaar deel 43

27-05-2021 10:55 2640 berichten
Al 42 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars en/of minnaarrelaties in het algemeen.

Vliegt jouw hart vrij rond, vangbaar met een netje voor elke jager met stoute ogen of ben je een stoere krijgster met pantser en harnas? Moeten de mannen hún hart beschermen omdat jij voor de lust gaat en niet voor de liefde?

Met andere woorden.....

Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met het grootste gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen? Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden, al staan we natuurlijk ook een beetje open voor andere meningen. Elkaar een spiegel voorhouden, prima, maar behandel elkaar vooral met respect!

Offtopic: Vind je het alleen maar leuk om je ongezouten ongenoegen over vreemdgaan hier te komen verkondigen, open dan vooral je eigen topic!

Het is fijn als je een avatar uploadt, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen.
Probeer zo weinig mogelijk te QUOTEN, door het precaire onderwerp wensen sommige schrijf(st)ers hun postings later aan te passen. Bedankt!

Link naar vorige topic:
seks/minnaar-deel-42/list_messages/473519

Voorgaande delen:

seks/minnaar/list_messages/15890
seks/minnaar-deel2/list_messages/43196
seks/minnaar-deel3/list_messages/51194
seks/minnaar-deel-4/list_messages/59003
seks/minnaar-deel-5/list_messages/62401
seks/minnaar-deel-6/list_messages/65592
seks/minnaar-deel-7/list_messages/69657
seks/minnaar-deel-8/list_messages/72514
seks/minnaar-deel-9/list_messages/74774
seks/minnaar-deel-10/list_messages/77269
seks/minnaar-deel-11/list_messages/82635
seks/minnaar-deel-12/list_messages/87456
seks/minnaar-deel-13/list_messages/92355
seks/minnaar-deel-14/list_messages/107002
seks/minnaar-deel-15/list_messages/134630
seks/minnaar-deel-16/list_messages/145365
seks/minnaar-deel-17/list_messages/153641
seks/minnaartopic-deel-18/list_messages/163798
seks/minnaar-deel-19/list_messages/176186
seks/minnaar-deel-20/list_messages/191153
seks/minnaartopic-deel-21/list_messages/202110
seks/minnaar-deel-22/list_messages/215589
seks/minnaar-deel-23/list_messages/227219
seks/minnaar-deel-24/list_messages/231529
seks/minnaar-deel-25/list_messages/236190
seks/minnaar-deel-26/list_messages/242091
seks/minnaar-deel-27/list_messages/246066
seks/minnaar-deel-28/list_messages/257409
seks/minnaar-deel-29/list_messages/268891
seks/quot-minnaar-quot-deel-30-alweer/l ... ges/288657
seks/minnaar-deel-31/list_messages/301457
seks/minnaar-deel-32/list_messages/318979
seks/minnaar-deel-33/list_messages/345287
seks/minnaar-deel-34/list_messages/362233
seks/minnaar-deel-35/list_messages/378927
seks/minnaar-deel-36/list_messages/393194
seks/minnaar-deel-37/list_messages/431927
seks/minnaar-deel-38/list_messages/443929
seks/minnaar-deel-39/list_messages/451347
seks/minnaar-deel-40/list_messages/465483
seks/minnaar-deel-41/list_messages/470123
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoe gaat het met iedereen?

Ik heb een fijn weekend gehad met veel afleiding. Aan mijn lichaam merk ik dat dit de juiste beslissing was. Raak steeds meer in de ontspan-stand. Maar wat mis ik hem!

Moet nu sterk blijven. Weet dat hij deze week weer in een hotel zit en normaal gesproken hadden we dan heel veel contact.
Het gaat je lukken als je dat echt wilt. Net zoals afkicken van andere zaken (bv alcohol laten staan) is het geen contact opnemen een kwestie van doorzetten. Fijn dat je steeds meer kunt ontspannen, dat is al winst. :rose:
Fijn dat je een goed weekend hebt gehad Aurora. En bijzonder dat je lijf zo duidelijk aangeeft dat dit het goede besluit was.

Iemand missen is kut. Het moeilijkst is dan ook geen contact opnemen. Ik hoop dat je dat kan volhouden!
I wanna live my life with the volume full!
Hier is het matig minnaarsgewijs. Wel een heel leuk weekend gehad!
@ Eidde: had jij deze week niet een date met je minnaar? Of gaat die toch niet door?

Ik hoop ook dat ik het vol kan houden. Wil zo graag een berichtje sturen met de vraag hoe het met hem gaat.. En grote kans dat hij dat anders wel gaat berichten. Hoe reageer ik dan?
"Succes met je vrouw, ik laat ons contact graag hierbij". Zoiets?
Ja, zo makkelijk kan het zijn :-D
Ik kan ook heel slecht tegen ‘geen contact meer afspraken’. Heb wel eens gevraagd mij te blokkeren want ik weet dat ik toch weer contact ga zoeken.

Is het niet mogelijk puur vriendschappelijk een berichtje te sturen hoe het gaat?
Ja, hij had voorgesteld eind deze week maar ik reken nergens op.
Eidde schreef:
08-09-2025 14:42
Ik kan ook heel slecht tegen ‘geen contact meer afspraken’. Heb wel eens gevraagd mij te blokkeren want ik weet dat ik toch weer contact ga zoeken.

Is het niet mogelijk puur vriendschappelijk een berichtje te sturen hoe het gaat?
Ze zijn geen vrienden, dus een "puur vriendschappelijk" berichtje slaat natuurlijk nergens op.
zodra je gaat appen begin je weer van voor af aan. Niks sturen dus.
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
apppie schreef:
08-09-2025 17:28
Ze zijn geen vrienden, dus een "puur vriendschappelijk" berichtje slaat natuurlijk nergens op.

Volgens mij voelt Aurora echt wel een diepere genegenheid wat als vriendschap voelt, maar dat vul ik nu in.

Ik voel dat zelf zeker wel voor mijn minnaar en zou ik zo’n situatie wel graag willen vragen hoe het met hem gaat.
Eidde schreef:
08-09-2025 19:05
Volgens mij voelt Aurora echt wel een diepere genegenheid wat als vriendschap voelt, maar dat vul ik nu in.

Ik voel dat zelf zeker wel voor mijn minnaar en zou ik zo’n situatie wel graag willen vragen hoe het met hem gaat.
Dat zal zij ongetwijfeld ook willen, maar dat is toch zelfkastijding? Echt niet doen.
Eidde schreef:
08-09-2025 19:05

Ja, dat je dat zou willen is logisch, want je geeft om iemand. Maar hij is geen vriend, maar een (ex)minnaar en als je over diegene heen wil komen, moet je afstand houden.
apppie schreef:
08-09-2025 19:18
Ja, dat je dat zou willen is logisch, want je geeft om iemand. Maar hij is geen vriend, maar een (ex)minnaar en als je over diegene heen wil komen, moet je afstand houden.
Mee eens, niks sturen
Ik denk dat het niet voor iedereen hetzelfde werkt. Maar goed, Aurora weet denk ik heel goed wat voor haar werkt.
Al een tijdje aan het meelezen nu toch ook maar account aangemaakt. Sinds maart minnaar, allebei getrouwd. In juni gaf hij aan er mee te stoppen maar binnen 3 dagen nam hij weer contact op. Hebben telefonisch bijna dagelijks contact, behalve in het weekend. Proberen 1x per week af te spreken.
Nooit gedacht dat ik een dubbel leven zou kunnen leiden.
Ik zou het fijn vinden om hier mijn hart te kunnen luchten of raad te vragen.
Hoe gaat het Aurora? Kan je het niet appen weerstaan?

En met Elegantic?
Ik ben ook clubje 'niet appen' in situatie van aurora, dan begin je van voor af aan inderdaad en hou je alles in stand. Hoewel ik snap dat de drang en het verlangen naar contact (ook met voornemen 'vriendschappelijk') enorm kan zijn. Ongevraagde tip: soms kan het helpen om dat wat je aan hem zou (willen) schrijven alsnog op te schrijven en gewoon opslaan op je computer/telefoon/mail, of weggooien.

En ook benieuwd, zoals Tulpenvrouw, hoe jou het verdragen vergaat Elegantic!

@mrsval, welkom! Lucht gerust je hart en waar zou je raad bij willen vragen?

Hier niets bijzonders te melden. Komend weekend een nachtje samen waar naar uitgekeken wordt :heart:
Heerlijk vooruitzicht yawny. Had jij nou een open relatie?

Welkom mrsval. Waar hebben jullie elkaar leren kennen? En fijn wekelijks afspreken!

Aurora ik ben ook clubje niet appen maar ik weet ook hoe moeilijk dat is. Goede tip van Yawny. Ik schrijf ook wel eens wat naar mijzelf om het vervolgens later te verwijderen maar dan ben je het gevoel en de drang te appen oid even "kwijt".
Hier nog minimaal contact, voornamelijk over koetjes en kalfjes. Wel op hetzelfde project waardoor ik hem iets vaker zie.
Ik merk dat ik er steeds minder moeite mee heb dat het allemaal minder is geworden. Ik voel wel dat de deur nog een stukje open staat, de deur die ik nu eigenlijk zelf dicht moet duwen.

Toch hoop ik dat hij binnenkort nog vraagt om een gezellige avond samen te hebben. Een soort van afsluiting, al denk ik niet dat het nog gaat komen, helaas. Of misschien wel beter zo... lastig
tulpenvrouw86 wijzigde dit bericht op 09-09-2025 13:51
30.27% gewijzigd
Dubbel
@Tulpenvrouw
Fijn dat je er steeds minder moeite mee hebt, het moment komt hopelijk vanzelf dat je de deur echt dicht duwt

@yawny
Wat een heerlijk vooruitzicht!

Lief dat jullie vragen hoe het met me gaat. Eigenlijk tot dit weekend redelijk goed, hij staat steeds minder op die bekende pedestal en de gedachtes waren al best wat minder.
Totdat ik per ongeluk een foto van hun zwangerschapsshoot zag. Dat voelde echt als een wrede grap, alsof het universum doorhad dat het beter met me ging en me nog een trap na wilde geven. Slaat natuurlijk nergens op maar het lijkt steeds alsof ik iets tegen kom wat me weer stappen terug zet als ik eindelijk voortgang lijk te maken.
In dit geval zag ik het op het Instagram verhaal van een bekende fotograaf hier in de buurt. Ze is super goed in haar werk (ik heb haar zelf ook eens ingehuurd) dus het was te verwachten dat zij ook voor haar gingen maar ik had er totaal niet bij stilgestaan.
Het avondje doelloos scrollen op mijn telefoon veranderde in 1 klap in compleet verdriet, hoe ze daar stonden, lachend naar elkaar kijkend hand in hand. Zelfs als ik het niet op zoek word ik er mee geconfronteerd. Echt heel klote..
En nog steeds check ik vaak onze chat om te kijken of hij niet toch nog iets stuurt.

Over 2 weken heb ik eindelijk vakantie, dan kan ik hopelijk goed mijn gedachten verzetten dus ik kijk er naar uit!
Mrsval schreef:
09-09-2025 11:05
Al een tijdje aan het meelezen nu toch ook maar account aangemaakt. Sinds maart minnaar, allebei getrouwd. In juni gaf hij aan er mee te stoppen maar binnen 3 dagen nam hij weer contact op. Hebben telefonisch bijna dagelijks contact, behalve in het weekend. Proberen 1x per week af te spreken.
Nooit gedacht dat ik een dubbel leven zou kunnen leiden.
Ik zou het fijn vinden om hier mijn hart te kunnen luchten of raad te vragen.
Wil je meer vertellen over jullie situatie? Waar hebben jullie elkaar ontmoet?
Je hart hier kunnen luchten is altijd fijn!
Tulpenvrouw, wat is er met jullie gebeurd, ik ben het even kwijt? Minnaarrelatie bloedt dood en is op sterven na ofzo? Zo klinkt het een beetje.

Elegantic, ik zie het niet als een trap na. Ik zie het als een fantastische boodschap omdat je een supergoede keuze hebt gemaakt. Er zit een kind in die buik, een kind dat een vader en een moeder nodig heeft. Een kind dat geen inmenging van jou kan gebruiken. En ik hoop heel hard voor dit kind dat hij of zij een vader krijgt die er kan zijn zonder ruis van een minnares buiten de deur. Het klinkt hard, ik weet het maar ik vind dat jij jouzelf, dit kind én dit kinds moeder een enorm cadeau hebt gedaan.

Aurora, is het gelukt om op je vingers te blijven zitten? Hete vingers krijg je daarvan hè? Ik snap heel goed dat je wil weten hoe het met hem gaat en ik vind het echt niet raar als je hem tóch even een klein berichtje hebt gestuurd, hoe onhandig ook.

Lastige tijd hoor, die jullie allemaal doorgaan! :hug:
.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven