Minnaar deel 43
donderdag 27 mei 2021 om 10:55
Al 42 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars en/of minnaarrelaties in het algemeen.
Vliegt jouw hart vrij rond, vangbaar met een netje voor elke jager met stoute ogen of ben je een stoere krijgster met pantser en harnas? Moeten de mannen hún hart beschermen omdat jij voor de lust gaat en niet voor de liefde?
Met andere woorden.....
Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met het grootste gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen? Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden, al staan we natuurlijk ook een beetje open voor andere meningen. Elkaar een spiegel voorhouden, prima, maar behandel elkaar vooral met respect!
Offtopic: Vind je het alleen maar leuk om je ongezouten ongenoegen over vreemdgaan hier te komen verkondigen, open dan vooral je eigen topic!
Het is fijn als je een avatar uploadt, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen.
Probeer zo weinig mogelijk te QUOTEN, door het precaire onderwerp wensen sommige schrijf(st)ers hun postings later aan te passen. Bedankt!
Link naar vorige topic:
seks/minnaar-deel-42/list_messages/473519
Voorgaande delen:
seks/minnaar/list_messages/15890
seks/minnaar-deel2/list_messages/43196
seks/minnaar-deel3/list_messages/51194
seks/minnaar-deel-4/list_messages/59003
seks/minnaar-deel-5/list_messages/62401
seks/minnaar-deel-6/list_messages/65592
seks/minnaar-deel-7/list_messages/69657
seks/minnaar-deel-8/list_messages/72514
seks/minnaar-deel-9/list_messages/74774
seks/minnaar-deel-10/list_messages/77269
seks/minnaar-deel-11/list_messages/82635
seks/minnaar-deel-12/list_messages/87456
seks/minnaar-deel-13/list_messages/92355
seks/minnaar-deel-14/list_messages/107002
seks/minnaar-deel-15/list_messages/134630
seks/minnaar-deel-16/list_messages/145365
seks/minnaar-deel-17/list_messages/153641
seks/minnaartopic-deel-18/list_messages/163798
seks/minnaar-deel-19/list_messages/176186
seks/minnaar-deel-20/list_messages/191153
seks/minnaartopic-deel-21/list_messages/202110
seks/minnaar-deel-22/list_messages/215589
seks/minnaar-deel-23/list_messages/227219
seks/minnaar-deel-24/list_messages/231529
seks/minnaar-deel-25/list_messages/236190
seks/minnaar-deel-26/list_messages/242091
seks/minnaar-deel-27/list_messages/246066
seks/minnaar-deel-28/list_messages/257409
seks/minnaar-deel-29/list_messages/268891
seks/quot-minnaar-quot-deel-30-alweer/l ... ges/288657
seks/minnaar-deel-31/list_messages/301457
seks/minnaar-deel-32/list_messages/318979
seks/minnaar-deel-33/list_messages/345287
seks/minnaar-deel-34/list_messages/362233
seks/minnaar-deel-35/list_messages/378927
seks/minnaar-deel-36/list_messages/393194
seks/minnaar-deel-37/list_messages/431927
seks/minnaar-deel-38/list_messages/443929
seks/minnaar-deel-39/list_messages/451347
seks/minnaar-deel-40/list_messages/465483
seks/minnaar-deel-41/list_messages/470123
Vliegt jouw hart vrij rond, vangbaar met een netje voor elke jager met stoute ogen of ben je een stoere krijgster met pantser en harnas? Moeten de mannen hún hart beschermen omdat jij voor de lust gaat en niet voor de liefde?
Met andere woorden.....
Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met het grootste gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen? Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden, al staan we natuurlijk ook een beetje open voor andere meningen. Elkaar een spiegel voorhouden, prima, maar behandel elkaar vooral met respect!
Offtopic: Vind je het alleen maar leuk om je ongezouten ongenoegen over vreemdgaan hier te komen verkondigen, open dan vooral je eigen topic!
Het is fijn als je een avatar uploadt, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen.
Probeer zo weinig mogelijk te QUOTEN, door het precaire onderwerp wensen sommige schrijf(st)ers hun postings later aan te passen. Bedankt!
Link naar vorige topic:
seks/minnaar-deel-42/list_messages/473519
Voorgaande delen:
seks/minnaar/list_messages/15890
seks/minnaar-deel2/list_messages/43196
seks/minnaar-deel3/list_messages/51194
seks/minnaar-deel-4/list_messages/59003
seks/minnaar-deel-5/list_messages/62401
seks/minnaar-deel-6/list_messages/65592
seks/minnaar-deel-7/list_messages/69657
seks/minnaar-deel-8/list_messages/72514
seks/minnaar-deel-9/list_messages/74774
seks/minnaar-deel-10/list_messages/77269
seks/minnaar-deel-11/list_messages/82635
seks/minnaar-deel-12/list_messages/87456
seks/minnaar-deel-13/list_messages/92355
seks/minnaar-deel-14/list_messages/107002
seks/minnaar-deel-15/list_messages/134630
seks/minnaar-deel-16/list_messages/145365
seks/minnaar-deel-17/list_messages/153641
seks/minnaartopic-deel-18/list_messages/163798
seks/minnaar-deel-19/list_messages/176186
seks/minnaar-deel-20/list_messages/191153
seks/minnaartopic-deel-21/list_messages/202110
seks/minnaar-deel-22/list_messages/215589
seks/minnaar-deel-23/list_messages/227219
seks/minnaar-deel-24/list_messages/231529
seks/minnaar-deel-25/list_messages/236190
seks/minnaar-deel-26/list_messages/242091
seks/minnaar-deel-27/list_messages/246066
seks/minnaar-deel-28/list_messages/257409
seks/minnaar-deel-29/list_messages/268891
seks/quot-minnaar-quot-deel-30-alweer/l ... ges/288657
seks/minnaar-deel-31/list_messages/301457
seks/minnaar-deel-32/list_messages/318979
seks/minnaar-deel-33/list_messages/345287
seks/minnaar-deel-34/list_messages/362233
seks/minnaar-deel-35/list_messages/378927
seks/minnaar-deel-36/list_messages/393194
seks/minnaar-deel-37/list_messages/431927
seks/minnaar-deel-38/list_messages/443929
seks/minnaar-deel-39/list_messages/451347
seks/minnaar-deel-40/list_messages/465483
seks/minnaar-deel-41/list_messages/470123
donderdag 23 oktober 2025 om 19:18
Leuk dat hier weer wat leven is.
Aurora, goed dat je wel aan het daten bent , alleen al ter afleiding fijn en lekkere seks is altijd fijn
Elegantic, het duurt nog even voor je hem ziet. Maar zo herkenbaar, wat leuks aan doen. Als ik weet dat wij elkaar treffen doe ik toch net even meer mijn best. Fijn dat je leuk app contact hebt en steeds minder aan het vergelijken bent. Geeft vast wat meer rust.
-a- wat irritant dat hij weer af heeft gezegd. Wel prettig dat je het even besproken hebt met hem. Hopelijk maakt hij de volgende keer wel echt tijd vrij. Zou mij ook kunnen voorstellen dat de zin er voor jou een beetje vanaf raakt.
Eddie, ik zou ook wel denken dat hij er geen zin meer in heeft. Zoals iemand zei geeft het toch juist energie zou je denken.
Kan jij het goed handelen, die afstand? In ieder geval morgen een leuke date met je collega. Fijne date alvast!
Hier sinds twee weken nul contact, wel een keer gezien tijdens een bijeenkomst voor het werk. En ik heb het moeilijk. Het liefst stuur ik een berichtje maar ik wil dat het initiatief eens vanuit hem komt. Ik mis de dagelijkse appjes, ook al waren ze al weken minder. Ze waren fijn om te ontvangen.
Aurora, goed dat je wel aan het daten bent , alleen al ter afleiding fijn en lekkere seks is altijd fijn
Elegantic, het duurt nog even voor je hem ziet. Maar zo herkenbaar, wat leuks aan doen. Als ik weet dat wij elkaar treffen doe ik toch net even meer mijn best. Fijn dat je leuk app contact hebt en steeds minder aan het vergelijken bent. Geeft vast wat meer rust.
-a- wat irritant dat hij weer af heeft gezegd. Wel prettig dat je het even besproken hebt met hem. Hopelijk maakt hij de volgende keer wel echt tijd vrij. Zou mij ook kunnen voorstellen dat de zin er voor jou een beetje vanaf raakt.
Eddie, ik zou ook wel denken dat hij er geen zin meer in heeft. Zoals iemand zei geeft het toch juist energie zou je denken.
Kan jij het goed handelen, die afstand? In ieder geval morgen een leuke date met je collega. Fijne date alvast!
Hier sinds twee weken nul contact, wel een keer gezien tijdens een bijeenkomst voor het werk. En ik heb het moeilijk. Het liefst stuur ik een berichtje maar ik wil dat het initiatief eens vanuit hem komt. Ik mis de dagelijkse appjes, ook al waren ze al weken minder. Ze waren fijn om te ontvangen.
vrijdag 24 oktober 2025 om 08:25
Hoe zien jullie dat eigenlijk? Qua appen, bellen of contact en de hoeveelheid.
Het lijkt mij best vreemd om een tijdje geen contact te hebben en dan opeens een app te sturen dat je zin hebt in een seksdate. Of gaat dit bij sommigen van jullie wel zo? Hier namelijk het gevoel dat het nu echt dood gaat bloeden.
Ik weet dat hij afgelopen woensdag een belangrijke afspraak op het werk had. Eerder zou ik geappt hebben hoe het ging. Nu deed ik dit niet en heb niets laten horen. Ik vraag mij af wat er door zijn hoofd gaat. Zal hij denken waarom hoor ik niets of misschien bevalt die rust hem prima. Wel gekmakend hoor
Het lijkt mij best vreemd om een tijdje geen contact te hebben en dan opeens een app te sturen dat je zin hebt in een seksdate. Of gaat dit bij sommigen van jullie wel zo? Hier namelijk het gevoel dat het nu echt dood gaat bloeden.
Ik weet dat hij afgelopen woensdag een belangrijke afspraak op het werk had. Eerder zou ik geappt hebben hoe het ging. Nu deed ik dit niet en heb niets laten horen. Ik vraag mij af wat er door zijn hoofd gaat. Zal hij denken waarom hoor ik niets of misschien bevalt die rust hem prima. Wel gekmakend hoor
vrijdag 24 oktober 2025 om 09:17
Duidelijkheid boven alles wat mij betreft. Voor mij is wat je elkaar vertelt veel belangrijker dan hoe vaak je elkaar iets vertelt. Ik zou het dus gewoon vragen en uitspreken Tulpenvrouw.
Volgende week is week van de exen voor mij. Ik kijk er vooral ontzettend naar uit om ex1 weer te zien en te voelen.
Volgende week is week van de exen voor mij. Ik kijk er vooral ontzettend naar uit om ex1 weer te zien en te voelen.
omtoch wijzigde dit bericht op 24-10-2025 09:44
0.33% gewijzigd
vrijdag 24 oktober 2025 om 09:30
Hallo Tulpenvrouw, volgens mij zitten wij een beetje in hetzelfde schuitje. Alleen is het bij mij nog maar net begonnen, de afstand. Ik vind het niet leuk en ik mis het contact en ik mis hem. Maar ergens voel ik ook dat dit even goed is, voor ons beiden.
Ik wacht nog even af tot dit weekend.
Ik zou niet kunnen leven met een contact waarbij alleen geappt wordt als er sex gepland gaat worden. Voor mij is juist het normale, dagelijkse contact en een stukje verbinding met elkaar het belangrijkst. Iets wat misschien anders is voor mij omdat ik geen primaire relatie heb en niet alleen een lichamelijke behoefte wil vullen.
Ik wacht nog even af tot dit weekend.
Ik zou niet kunnen leven met een contact waarbij alleen geappt wordt als er sex gepland gaat worden. Voor mij is juist het normale, dagelijkse contact en een stukje verbinding met elkaar het belangrijkst. Iets wat misschien anders is voor mij omdat ik geen primaire relatie heb en niet alleen een lichamelijke behoefte wil vullen.
I wanna live my life with the volume full!
vrijdag 24 oktober 2025 om 10:05
Er komen geen leuke single mannen op mijn pad
En ergens zit er nog wel een trauma/hechtingsprobleem waardoor ik steeds word aangetrokken door (emotioneel) onbereikbare mannen. Dat voelt 'veilig'.
Daarbij ben ik nu ook op een punt in mijn leven dat ik het fijn vind om alleen te zijn.
En ergens zit er nog wel een trauma/hechtingsprobleem waardoor ik steeds word aangetrokken door (emotioneel) onbereikbare mannen. Dat voelt 'veilig'.
Daarbij ben ik nu ook op een punt in mijn leven dat ik het fijn vind om alleen te zijn.
vrijdag 24 oktober 2025 om 10:29
Dat vind ik verdrietig om te lezen Eidde, ik gun je iemand waarbij je je duurzaam veilig voelt, omdat je dat bent.
Mijn indruk is dat mensen met een poly inslag (waaronder een deel van de vreemdgangers) echt anders gehecht zijn en dat het heel moeilijk is om elkaar goed te begrijpen als je zo verschillend in elkaar steekt. Dan kan er veel liefde zijn, maar eenvoudig is het niet.
Mijn indruk is dat mensen met een poly inslag (waaronder een deel van de vreemdgangers) echt anders gehecht zijn en dat het heel moeilijk is om elkaar goed te begrijpen als je zo verschillend in elkaar steekt. Dan kan er veel liefde zijn, maar eenvoudig is het niet.
vrijdag 24 oktober 2025 om 10:40
Ik zit wel in een helend proces en gek genoeg voel ik dat deze minnaar daar wel bij helpt. Ik merk dat ik heel rustig blijf onder deze omstandigheid en vertrouw op mezelf en dat het goed komt.
Ik denk dat ik meer heb aan duurzaam veilig voelen bij mijzelf, mijzelf vergeef, troost en liefheb. Dat is waar ik nu in investeer. En vanuit die basis is er straks misschien weer ruimte voor iemand naast mij. Maar als dat niet gebeurt is het ook goed.
Ik denk dat ik meer heb aan duurzaam veilig voelen bij mijzelf, mijzelf vergeef, troost en liefheb. Dat is waar ik nu in investeer. En vanuit die basis is er straks misschien weer ruimte voor iemand naast mij. Maar als dat niet gebeurt is het ook goed.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in