Minnaar deel 43

27-05-2021 10:55 3527 berichten
Al 42 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars en/of minnaarrelaties in het algemeen.

Vliegt jouw hart vrij rond, vangbaar met een netje voor elke jager met stoute ogen of ben je een stoere krijgster met pantser en harnas? Moeten de mannen hún hart beschermen omdat jij voor de lust gaat en niet voor de liefde?

Met andere woorden.....

Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met het grootste gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen? Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden, al staan we natuurlijk ook een beetje open voor andere meningen. Elkaar een spiegel voorhouden, prima, maar behandel elkaar vooral met respect!

Offtopic: Vind je het alleen maar leuk om je ongezouten ongenoegen over vreemdgaan hier te komen verkondigen, open dan vooral je eigen topic!

Het is fijn als je een avatar uploadt, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen.
Probeer zo weinig mogelijk te QUOTEN, door het precaire onderwerp wensen sommige schrijf(st)ers hun postings later aan te passen. Bedankt!

Link naar vorige topic:
seks/minnaar-deel-42/list_messages/473519

Voorgaande delen:

seks/minnaar/list_messages/15890
seks/minnaar-deel2/list_messages/43196
seks/minnaar-deel3/list_messages/51194
seks/minnaar-deel-4/list_messages/59003
seks/minnaar-deel-5/list_messages/62401
seks/minnaar-deel-6/list_messages/65592
seks/minnaar-deel-7/list_messages/69657
seks/minnaar-deel-8/list_messages/72514
seks/minnaar-deel-9/list_messages/74774
seks/minnaar-deel-10/list_messages/77269
seks/minnaar-deel-11/list_messages/82635
seks/minnaar-deel-12/list_messages/87456
seks/minnaar-deel-13/list_messages/92355
seks/minnaar-deel-14/list_messages/107002
seks/minnaar-deel-15/list_messages/134630
seks/minnaar-deel-16/list_messages/145365
seks/minnaar-deel-17/list_messages/153641
seks/minnaartopic-deel-18/list_messages/163798
seks/minnaar-deel-19/list_messages/176186
seks/minnaar-deel-20/list_messages/191153
seks/minnaartopic-deel-21/list_messages/202110
seks/minnaar-deel-22/list_messages/215589
seks/minnaar-deel-23/list_messages/227219
seks/minnaar-deel-24/list_messages/231529
seks/minnaar-deel-25/list_messages/236190
seks/minnaar-deel-26/list_messages/242091
seks/minnaar-deel-27/list_messages/246066
seks/minnaar-deel-28/list_messages/257409
seks/minnaar-deel-29/list_messages/268891
seks/quot-minnaar-quot-deel-30-alweer/l ... ges/288657
seks/minnaar-deel-31/list_messages/301457
seks/minnaar-deel-32/list_messages/318979
seks/minnaar-deel-33/list_messages/345287
seks/minnaar-deel-34/list_messages/362233
seks/minnaar-deel-35/list_messages/378927
seks/minnaar-deel-36/list_messages/393194
seks/minnaar-deel-37/list_messages/431927
seks/minnaar-deel-38/list_messages/443929
seks/minnaar-deel-39/list_messages/451347
seks/minnaar-deel-40/list_messages/465483
seks/minnaar-deel-41/list_messages/470123
Alle reacties Link kopieren Quote
Eidde schreef:
11-02-2026 10:59
Minnaar misgelopen :(
Maar het contact is weer goed en fijn, dat scheelt :)
Balen! :(
Elegantic schreef:
10-02-2026 22:47
Nee, dat is niet de hoofd reden nu. Maar waarschijnlijk speelt het betrap moment en haar vermoedens wel mee in haar boosheid.
Vraag jezelf af wat jij eigenlijk wil. Wil jij een 2e keus zijn? Hij heeft eerder niet voor jou gekozen en je pijn gedaan. En nu heeft zijn vrouw de keus gemaakt en ben jij wel goed genoeg. Zal hij natuurlijk nooit zeggen. Maar dat is wel wat het is.

En als jullie samen zijn bouw je ook een leven op. Dan komt dit verhaal natuurlijk naar buiten (middels zijn ex). Zijn hele omgeving weet het dan of komt het te weten. En die zullen jou daar ook op aankijken. Het kan dan uiteraard ook in jouw omgeving terecht komen (als hij officieel jouw partner is). Zit je daarop te wachten. Het oordeel over affaires en mensen die een gezin opbreken is niet mals...
Wat is het ‘opeens’ weer stil hier, niemand zich toch laten ‘afschrikken’ door de standaard tegengeluiden (lees vreemdgangers ;-) )die eens per zoveel keer voorbij komen waaien in dit topic?

Hoe gaat het met iedereen?

Oké, ik draag niet zoveel bij, maar heb destijds wel de laatste delen van dit topic geopend en lees nog steeds mee ;-)
geweldigweer wijzigde dit bericht op 02-03-2026 17:32
Reden: Aanvulling
26.64% gewijzigd
Live Life to the fullest
evelien2010 schreef:
11-02-2026 11:25

En als jullie samen zijn bouw je ook een leven op. Dan komt dit verhaal natuurlijk naar buiten (middels zijn ex). Zijn hele omgeving weet het dan of komt het te weten. En die zullen jou daar ook op aankijken. Het kan dan uiteraard ook in jouw omgeving terecht komen (als hij officieel jouw partner is). Zit je daarop te wachten. Het oordeel over affaires en mensen die een gezin opbreken is niet mals...
Tenzij iedereen het allang weet, dat kan ook het geval zijn.
GeweldigWeer schreef:
02-03-2026 16:39
Wat is het ‘opeens’ weer stil hier, niemand zich toch laten ‘afschrikken’ door de standaard tegengeluiden (lees vreemdgangers ;-) )die eens per zoveel keer voorbij komen waaien in dit topic?
De bedrogenen bedoel je toch?
GeweldigWeer schreef:

Oké, ik draag niet zoveel bij, maar heb destijds wel de laatste delen van dit topic geopend en lees nog steeds mee ;-)
Post dan eens wat van je dirty verhalen?
koekies zijn lekker
zoetjerminder schreef:
03-03-2026 09:42
Post dan eens wat van je dirty verhalen?
:facepalm:
Sebedeüs schreef:
03-03-2026 11:31
:facepalm:
Sja als je de opmerking maakt dat het stil is en vervolgens zegt dat je zelf ook niets post daar wordt het niet levendiger van toch? Ik heb zelf niets te melden want geen minnares...
koekies zijn lekker
zoetjerminder schreef:
03-03-2026 11:53
Sja als je de opmerking maakt dat het stil is en vervolgens zegt dat je zelf ook niets post daar wordt het niet levendiger van toch? Ik heb zelf niets te melden want geen minnares...
Duh, ook ik heb dus al jaren geen minnaar meer, dat had je overigens al geweten als je dit topic zou hebben gevolgd.
Live Life to the fullest
GeweldigWeer schreef:

Het is inderdaad stil hier!
Ik heb me niet laten afschrikken ook al kreeg ik het nodige ‘commentaar’. Bij mij is het nog redelijk hetzelfde, ik kom niet los van hem. We hebben elkaar nog gezien (geen seks oid) en wel dagelijks contact over van alles.
Ik probeer er voor hem te zijn en tegelijkertijd mezelf te beschermen.

Wat hierboven ook wel terecht genoemd werd, als ons verhaal uit komt zullen we zeker (en wel terecht) veel shit over ons heen krijgen. Ik weet niet of ik daar wel bestand tegen ben, daar zal de basis en liefde wel heel sterk voor moeten zijn.
Liz23liz5 schreef:
02-03-2026 21:09
De bedrogenen bedoel je toch?
Nee, ik bedoelde de personen die graag willen afgeven op dit topic/vreemdgangers/minnaars/minnaressen ;-)
Live Life to the fullest
Elegantic schreef:
03-03-2026 19:08
Het is inderdaad stil hier!
Ik heb me niet laten afschrikken ook al kreeg ik het nodige ‘commentaar’. Bij mij is het nog redelijk hetzelfde, ik kom niet los van hem. We hebben elkaar nog gezien (geen seks oid) en wel dagelijks contact over van alles.
Ik probeer er voor hem te zijn en tegelijkertijd mezelf te beschermen.

Wat hierboven ook wel terecht genoemd werd, als ons verhaal uit komt zullen we zeker (en wel terecht) veel shit over ons heen krijgen. Ik weet niet of ik daar wel bestand tegen ben, daar zal de basis en liefde wel heel sterk voor moeten zijn.
Klopt zeker, maar het écht weten doe je nooit, zelfs niet bij de start van een relatie waarbij er geen sprake is van minnaren. Dat je veel shit over je heen gaat krijgen is een gegeven, maar ik neem aan dat je dit sowieso al hebt ingecalculeerd vanaf start? Nu ben ikzelf vrij ‘gevoelloos’ voor soortgelijke shit vanuit buitenaf, mensen hebben meestal wel wat te lullen. Laat hen eerst eens naar hun eigen relaties kijken en meestal staan zij ook ver genoeg van mij af zodat ik verder weinig/niets met hen te maken heb.
Live Life to the fullest
GeweldigWeer schreef:

Ik ben ook nog altijd een stille meelezer... en idd er was de laatste tijd weer meer activiteit en nu idd weer een stuk rustiger.

En voordat ik de opmerking krijg, nee inmiddels al zo'n 3 jaar uit de minnaarwereld/second love gestapt, zonder spijt overigens, maar heb destijds veel aan dit topic gehad. Dus leef ook mee met de schrijfsters/schrijvers hier. :)
GeweldigWeer schreef:
03-03-2026 19:26
Klopt zeker, maar het écht weten doe je nooit, zelfs niet bij de start van een relatie waarbij er geen sprake is van minnaren. Dat je veel shit over je heen gaat krijgen is een gegeven, maar ik neem aan dat je dit sowieso al hebt ingecalculeerd vanaf start? Nu ben ikzelf vrij ‘gevoelloos’ voor soortgelijke shit vanuit buitenaf, mensen hebben meestal wel wat te lullen. Laat hen eerst eens naar hun eigen relaties kijken en meestal staan zij ook ver genoeg van mij af zodat ik verder weinig/niets met hen te maken heb.
Ja dat klopt ook, ik kan er zelf ook wel goed tegen. En als ik naar mijn vriendinnen en familie kijk zullen ze mij denk ik ook wel blijven steunen.
Het lijkt me wel heel lastig als zijn ex partner mij zou haten (wat vast zou gebeuren), dat maakt het voor hem en zijn band met zijn kids denk ik ook wel heel zwaar.

Ik merk wel nog steeds heel erg dat we ondanks alles echt gek op elkaar zijn, we kunnen niet zonder elkaar. Maar ik blijf het moeilijk vinden om een goede weg in dit alles te vinden
GeweldigWeer schreef:
03-03-2026 19:26
Ja natuurlijk is het makkelijk als het een kennis is of vage bekenden. Maar heftige boosheid of kritiek van mensen dichtbij is echt een ander verhaal. Denk daarbij aan familie, goede vrienden die je laten vallen of veroordelen. Of bijvoorbeeld je kinderen die boos zijn op hun ouder en de nieuwe partner niet willen accepteren. En zien als reden voor al hun ellende. En die kinderen (en ex praten natuurlijk ook). Ik ken situaties waarbij dat echt niet even overwaait. De band met kinderen beschadigd is. Er vechtscheidingen ontstonden door affaires. En iemand bijvoorbeeld problemen op zijn werk kreeg. En dat soort ellende heeft gewoon invloed op je nieuwe relatie.
GeweldigWeer schreef:
03-03-2026 18:52
Duh, ook ik heb dus al jaren geen minnaar meer, dat had je overigens al geweten als je dit topic zou hebben gevolgd.
Het topic volg, niet jou persoonlijk en daar al mijn aandacht aan besteden en onthouden wat jij exact geschreven hebt en wat jouw persoonlijke status is. Zit nogal een verschil tussen...
koekies zijn lekker
zoetjerminder schreef:
04-03-2026 08:52
Het topic volg, niet jou persoonlijk en daar al mijn aandacht aan besteden en onthouden wat jij exact geschreven hebt en wat jouw persoonlijke status is. Zit nogal een verschil tussen...
Dan nog had je je vraag anders kunnen stellen.
Live Life to the fullest
GeweldigWeer schreef:
04-03-2026 11:55
Dan nog had je je vraag anders kunnen stellen.
Jij had je post ook anders kunnen formuleren maar wat wil je nou precies zeggen?
koekies zijn lekker
zoetjerminder schreef:
04-03-2026 12:01
Jij had je post ook anders kunnen formuleren maar wat wil je nou precies zeggen?
Ik wil helemaal niets zeggen, maar vond je antwoord op mijn post nogal vreemd, that’s all. En blijkbaar was ik hierin ook niet de enige. Niet nodig om dit helemaal uit te gaan kauwen hier, toch? Wat mij betreft is het dan ook gewoon klaar, zonde van het topic, dit soort discussies.
Live Life to the fullest
GeweldigWeer schreef:
04-03-2026 16:44
Ik wil helemaal niets zeggen, maar vond je antwoord op mijn post nogal vreemd, that’s all. En blijkbaar was ik hierin ook niet de enige. Niet nodig om dit helemaal uit te gaan kauwen hier, toch? Wat mij betreft is het dan ook gewoon klaar, zonde van het topic, dit soort discussies.
Ok
koekies zijn lekker
Is het topic weer tot leven, lees ik alleen maar fitties :)

Lijkt me heel moeilijk Elegantic. Gevoelens zijn er dus nog aan beide kanten. Maar hoe verder? Lastig..

Een vriendin vroeg laatst; hoe zou je het vinden als hij voor jou kiest? Ik kon daar oprecht en direct op antwoorden; dat zou ik echt niet willen. Dat antwoord kwam echt vanuit het gevoel dat ik totaal geen zin heb om een onderdeel te zijn in zijn scheiding en alles wat daarbij komt. Ik wens dat ook helemaal niet voor hem.

Vond het wel verassend dat ik dat zo sterk voelde op het moment dat ze mij dat vroeg.

Status is momenteel; we zien elkaar te weinig en dat vinden we allebei stom.
I wanna live my life with the volume full!
Stom ja Eidde! :(
Hebben jullie nog iets gepland staan?

We hebben elkaar vandaag even onverwachts kunnen zien, heel fijn die gestolen momentjes :heart:
Ja die gestolen momentjes hebben wij gelukkig ook nog wel. Die zijn fijn maar ook frustrerend omdat we dan niks kunnen.

Nog niets concreets kunnen plannen helaas :(
Hoe gaat het met de anderen? Erg stil hier inderdaad..
Ik ben er ook nog...stilletjes op de achtergrond. Nog steeds hou ik het zwijgen richting minnaar vol... al blijf ik het moeilijk vind stom he

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven