Minnaar deel 43
donderdag 27 mei 2021 om 10:55
Al 42 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars en/of minnaarrelaties in het algemeen.
Vliegt jouw hart vrij rond, vangbaar met een netje voor elke jager met stoute ogen of ben je een stoere krijgster met pantser en harnas? Moeten de mannen hún hart beschermen omdat jij voor de lust gaat en niet voor de liefde?
Met andere woorden.....
Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met het grootste gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen? Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden, al staan we natuurlijk ook een beetje open voor andere meningen. Elkaar een spiegel voorhouden, prima, maar behandel elkaar vooral met respect!
Offtopic: Vind je het alleen maar leuk om je ongezouten ongenoegen over vreemdgaan hier te komen verkondigen, open dan vooral je eigen topic!
Het is fijn als je een avatar uploadt, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen.
Probeer zo weinig mogelijk te QUOTEN, door het precaire onderwerp wensen sommige schrijf(st)ers hun postings later aan te passen. Bedankt!
Link naar vorige topic:
seks/minnaar-deel-42/list_messages/473519
Voorgaande delen:
seks/minnaar/list_messages/15890
seks/minnaar-deel2/list_messages/43196
seks/minnaar-deel3/list_messages/51194
seks/minnaar-deel-4/list_messages/59003
seks/minnaar-deel-5/list_messages/62401
seks/minnaar-deel-6/list_messages/65592
seks/minnaar-deel-7/list_messages/69657
seks/minnaar-deel-8/list_messages/72514
seks/minnaar-deel-9/list_messages/74774
seks/minnaar-deel-10/list_messages/77269
seks/minnaar-deel-11/list_messages/82635
seks/minnaar-deel-12/list_messages/87456
seks/minnaar-deel-13/list_messages/92355
seks/minnaar-deel-14/list_messages/107002
seks/minnaar-deel-15/list_messages/134630
seks/minnaar-deel-16/list_messages/145365
seks/minnaar-deel-17/list_messages/153641
seks/minnaartopic-deel-18/list_messages/163798
seks/minnaar-deel-19/list_messages/176186
seks/minnaar-deel-20/list_messages/191153
seks/minnaartopic-deel-21/list_messages/202110
seks/minnaar-deel-22/list_messages/215589
seks/minnaar-deel-23/list_messages/227219
seks/minnaar-deel-24/list_messages/231529
seks/minnaar-deel-25/list_messages/236190
seks/minnaar-deel-26/list_messages/242091
seks/minnaar-deel-27/list_messages/246066
seks/minnaar-deel-28/list_messages/257409
seks/minnaar-deel-29/list_messages/268891
seks/quot-minnaar-quot-deel-30-alweer/l ... ges/288657
seks/minnaar-deel-31/list_messages/301457
seks/minnaar-deel-32/list_messages/318979
seks/minnaar-deel-33/list_messages/345287
seks/minnaar-deel-34/list_messages/362233
seks/minnaar-deel-35/list_messages/378927
seks/minnaar-deel-36/list_messages/393194
seks/minnaar-deel-37/list_messages/431927
seks/minnaar-deel-38/list_messages/443929
seks/minnaar-deel-39/list_messages/451347
seks/minnaar-deel-40/list_messages/465483
seks/minnaar-deel-41/list_messages/470123
Vliegt jouw hart vrij rond, vangbaar met een netje voor elke jager met stoute ogen of ben je een stoere krijgster met pantser en harnas? Moeten de mannen hún hart beschermen omdat jij voor de lust gaat en niet voor de liefde?
Met andere woorden.....
Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met het grootste gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen? Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden, al staan we natuurlijk ook een beetje open voor andere meningen. Elkaar een spiegel voorhouden, prima, maar behandel elkaar vooral met respect!
Offtopic: Vind je het alleen maar leuk om je ongezouten ongenoegen over vreemdgaan hier te komen verkondigen, open dan vooral je eigen topic!
Het is fijn als je een avatar uploadt, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen.
Probeer zo weinig mogelijk te QUOTEN, door het precaire onderwerp wensen sommige schrijf(st)ers hun postings later aan te passen. Bedankt!
Link naar vorige topic:
seks/minnaar-deel-42/list_messages/473519
Voorgaande delen:
seks/minnaar/list_messages/15890
seks/minnaar-deel2/list_messages/43196
seks/minnaar-deel3/list_messages/51194
seks/minnaar-deel-4/list_messages/59003
seks/minnaar-deel-5/list_messages/62401
seks/minnaar-deel-6/list_messages/65592
seks/minnaar-deel-7/list_messages/69657
seks/minnaar-deel-8/list_messages/72514
seks/minnaar-deel-9/list_messages/74774
seks/minnaar-deel-10/list_messages/77269
seks/minnaar-deel-11/list_messages/82635
seks/minnaar-deel-12/list_messages/87456
seks/minnaar-deel-13/list_messages/92355
seks/minnaar-deel-14/list_messages/107002
seks/minnaar-deel-15/list_messages/134630
seks/minnaar-deel-16/list_messages/145365
seks/minnaar-deel-17/list_messages/153641
seks/minnaartopic-deel-18/list_messages/163798
seks/minnaar-deel-19/list_messages/176186
seks/minnaar-deel-20/list_messages/191153
seks/minnaartopic-deel-21/list_messages/202110
seks/minnaar-deel-22/list_messages/215589
seks/minnaar-deel-23/list_messages/227219
seks/minnaar-deel-24/list_messages/231529
seks/minnaar-deel-25/list_messages/236190
seks/minnaar-deel-26/list_messages/242091
seks/minnaar-deel-27/list_messages/246066
seks/minnaar-deel-28/list_messages/257409
seks/minnaar-deel-29/list_messages/268891
seks/quot-minnaar-quot-deel-30-alweer/l ... ges/288657
seks/minnaar-deel-31/list_messages/301457
seks/minnaar-deel-32/list_messages/318979
seks/minnaar-deel-33/list_messages/345287
seks/minnaar-deel-34/list_messages/362233
seks/minnaar-deel-35/list_messages/378927
seks/minnaar-deel-36/list_messages/393194
seks/minnaar-deel-37/list_messages/431927
seks/minnaar-deel-38/list_messages/443929
seks/minnaar-deel-39/list_messages/451347
seks/minnaar-deel-40/list_messages/465483
seks/minnaar-deel-41/list_messages/470123
dinsdag 10 maart 2026 om 09:14
Waarschijnlijk maakt hij dat momenteel ook zijn vrouw wijs. Dat zijn gedrag door haar komt.
Had zij maar liever moeten zijn, dan had hij niet hoeven vreemdgaan.
Had jij vorig jaar maar liever tegen hem moeten doen (alles accepteren, geen breuk etc), dan had hij nu geen kille kikker hoeven zijn.
Vraag jezelf eens af of jij hier gelukkig van word, van iemand die anderen verantwoordelijk maakt voor het eigen gedrag. Dan weet je ook meteen wat jij het beste kunt doen om jezelf heel te houden.
dinsdag 10 maart 2026 om 10:34
Maar bij die laatste zin, dan weet je het toch eigenlijk wel. Met hem zul je nooit gelukkig worden, je nooit veilig voelen. En je veilig voelen dat is wel echt de basis voor elke relatie.Elegantic schreef: ↑10-03-2026 09:04Jawel, daar hebben we het ook al eens over gehad. Hij is al sinds jongs af aan samen met zijn partner, hij zei dat ze daarom ook nog altijd samen zijn, uit gewenning. Hij was niet op zoek naar iemand anders maar liep ineens tegen mij aan (zoals dat zogenaamd dan gaat he), en met mij zou alles beter zijn, goed voelen. Iets dat hij nog niet eerder gevoeld had in zijn hele lange relatie. Hij is ook niet eerder vreemdgegaan, naar zeggen, maar dat geloof ik wel.
Maar of die onzekerheid echt ooit weg zou gaan? Ik denk het niet.
Hij liegt tegen jou, hij liegt tegen zijn vrouw, hij liegt tegen zijn hele omgeving. Dat overkomt hem niet, dat doet hij zelf. Zo is hij. Geloof niet de woorden, maar geloof de daden. Als hij echt zo verliefd werd en met jou samen wilde zijn, dan was hij eerlijk geweest tegen jou, tegen zijn vrouw en tegen zijn omgeving. Hoe moeilijk dat ook is.
dinsdag 10 maart 2026 om 11:32
Heb lange tijd stilletjes meegelezen.
Lastige situatie Elegantic. Vaak hebben mensen met verlatingsangst ook bindingsangst. Is het niet zo dat je naar hem verlangt omdat je eigenlijk weet dat hij onbereikbaar is?
Zou je helemaal voor hem durven gaan als hij voor jou kiest?
Mijn collega-minnaar is helemaal uit beeld. Ik snap nu niet wat ik ooit in hem gezien heb.
Maar ik heb nu een andere minnaar. We zijn verliefd! Tijdens de kerstborrel heb ik hem ontmoet (geen collega). Er is toen niks gebeurd. Sindsdien ontzettend veel app contact (hele dag door). We zien elkaar 1 keer in de 2 weken. We hebben 1,5 week geleden voor eerste keer seks gehad. Het voelt zo ontzettend intens.
Tuurlijk ben ik af en toe onzeker. Maar hij geeft mij vooral het gevoel van vertrouwen en rust.
Lastige situatie Elegantic. Vaak hebben mensen met verlatingsangst ook bindingsangst. Is het niet zo dat je naar hem verlangt omdat je eigenlijk weet dat hij onbereikbaar is?
Mijn collega-minnaar is helemaal uit beeld. Ik snap nu niet wat ik ooit in hem gezien heb.
Maar ik heb nu een andere minnaar. We zijn verliefd! Tijdens de kerstborrel heb ik hem ontmoet (geen collega). Er is toen niks gebeurd. Sindsdien ontzettend veel app contact (hele dag door). We zien elkaar 1 keer in de 2 weken. We hebben 1,5 week geleden voor eerste keer seks gehad. Het voelt zo ontzettend intens.
Tuurlijk ben ik af en toe onzeker. Maar hij geeft mij vooral het gevoel van vertrouwen en rust.
dinsdag 10 maart 2026 om 12:20
Tegen mij heeft hij niet gelogen (of ik moet iets benoemd hebben wat ik nu vergeten ben?), tenminste volgens mij is hij altijd eerlijk geweest hoe kut het ook voor mij was. Maar hij is wel in staat te liegen tegen zijn zwangere vrouw, dat schept natuurlijk niet heel veel vertrouwen voor de toekomt.Happening schreef: ↑10-03-2026 10:34Maar bij die laatste zin, dan weet je het toch eigenlijk wel. Met hem zul je nooit gelukkig worden, je nooit veilig voelen. En je veilig voelen dat is wel echt de basis voor elke relatie.
Hij liegt tegen jou, hij liegt tegen zijn vrouw, hij liegt tegen zijn hele omgeving. Dat overkomt hem niet, dat doet hij zelf. Zo is hij. Geloof niet de woorden, maar geloof de daden. Als hij echt zo verliefd werd en met jou samen wilde zijn, dan was hij eerlijk geweest tegen jou, tegen zijn vrouw en tegen zijn omgeving. Hoe moeilijk dat ook is.
dinsdag 10 maart 2026 om 12:24
Dit heb ik me nu ook vaak afgevraagd, nu op dit moment denk ik niet. Toen had ik dat wel zeker weten gedaan, hij kon direct bij me terecht met z'n hele hebben en houwen..aurora79 schreef: ↑10-03-2026 11:32Heb lange tijd stilletjes meegelezen.
En ik zie ook heus wel zijn red flags en zijn slechte kanten, maar steeds als ik het eindig voelt het zo ontzettend klote, en wil ik niets liever dan hem terug. Ik ben ook wel heel bang om weer door die gebroken gevoelens te moeten gaan.
Wat fijn dat het bij jou goed gaat! En wat heerlijk om weer verliefd te zijn
Is dit een gebonden man, aangezien je hem minnaar noemt?
dinsdag 10 maart 2026 om 12:31
Ik vind dit zo verdrietig om te lezen. Het klinkt alsof je hele lot in zijn handen ligt. Terwijl alles zo super onzeker is en je maar moet wachten tot hij zo ver is en echt voor jou kiest.Elegantic schreef: ↑10-03-2026 09:01Ik vind het denk ik ook moeilijk te accepteren dat alles dan voor 'niets' is geweest. Samen zijn lijkt nu eindelijk dichterbij te komen, hetgeen wat we/ik zo zo graag wilde vorig jaar. Ik vind het moeilijk dat op te geven want ik weet hoe fijn, leuk, lekker het kan zijn.
Maar toch voelt het heel anders nu, hij doet anders, hij typt anders, soms herken ik hem niet echt meer. En dat zou dan vast mijn schuld zijn want ik heb hem pijn gedaan? Dat snap ik ook niet zo goed.
En dan.. denk je dat je dan een fijne en stabiele relatie kan hebben met deze man met een ex vrouw met kinderen en een nieuwe baby. Hoe zie je dat voor je? Als ik zijn vrouw was, no way dat je bij mijn baby in de buurt kwam. Echt niet. Sorry dat ik het zo bot zeg maar kan me heel goed voorstellen dat die vrouw dat zo zal voelen. Er komt een bak ellende op jullie af van heb ik jou daar. Zou de 'liefde' dat allemaal aan kunnen?
Ik gun je dat helemaal niet. Jij jezelf toch ook niet?
I wanna live my life with the volume full!
dinsdag 10 maart 2026 om 12:34
Elegantic schreef: ↑10-03-2026 12:20Tegen mij heeft hij niet gelogen (of ik moet iets benoemd hebben wat ik nu vergeten ben?), tenminste volgens mij is hij altijd eerlijk geweest hoe kut het ook voor mij was. Maar hij is wel in staat te liegen tegen zijn zwangere vrouw, dat schept natuurlijk niet heel veel vertrouwen voor de toekomt.
Denk meer aan de feiten verdraaien. Dat hij tegen jou zei dat hij de schijn ophield thuis, terwijl jij de stralende gezinsfoto's van hun op de socials kon meekijken doordat zij die veelvuldig postte. Wat nou als hij wel echt zo stralend gelukkig is thuis als op de foto's te zien is en hij jou stiekem voor de lekker aan de lijn houdt? Dat hij alleen thuis weggaat nadat zij hem op straat zet.
En ja Aurora, het heeft iets comfortabels, zo'n gebonden man die altijd op gepaste afstand blijft, die naar zijn thuis gaat als het zogezegd saai word. Moet eerlijk zeggen dat ik heel erg moet wennen aan mijn nieuwe (vrijgezelle) vrijer, want die ziet mijn huis steeds meer als zijn thuis lijkt wel. Vanochtend kwam ik een doosje vol van zijn insuline tegen in mijn koelkast.
dinsdag 10 maart 2026 om 12:51
Het lijkt misschien zo zoals ik het hier typ maar dat valt gelukkig wel mee. Ik ben nog redelijk jong, heb een fijn leven, met leuke vriendinnen. Mijn leven gaat door, met hem soms op de achtergrond, soms op de voorgrond.
Maar wat betreft mijn liefdesleven staat dat wel helemaal on hold voor/door hem, ik kan me nu nog niet voorstellen dat ik ooit dezelfde gevoelens voor iemand anders zou kunnen voelen. En ik zou willen dat ik voor nu gewoon kan genieten van hem zonder verwachtingen, maar ik denk dat ik daar te gevoelig voor ben.
Aurora jouw reactie geeft me wel wat meer inzicht, ik weet nog dat jij toen ook hotel de botel was van ex minnaar, en nu snap je niet wat je in hem ziet. Ik hoop dat ik ook op dat punt kan komen.
dinsdag 10 maart 2026 om 12:52
dinsdag 10 maart 2026 om 12:55
Ja Lalaloepsie dat zal ik nooit echt zeker weten. Nu ik wat meer dingen hoor over hoe het in hun relatie ging en waarom ze scheiden geloof ik wel meer dat de koek echt op was, en dat zij natuurlijk wel haar gezin heel wilde houden en misschien de schijn ook ophouden, geen idee.
Oei heb je het idee dat hij te comfortabel wordt? Hebben jullie daar eigenlijk 'afspraken' over?
Oei heb je het idee dat hij te comfortabel wordt? Hebben jullie daar eigenlijk 'afspraken' over?
dinsdag 10 maart 2026 om 13:00
Elegantic schreef: ↑10-03-2026 12:55Ja Lalaloepsie dat zal ik nooit echt zeker weten. Nu ik wat meer dingen hoor over hoe het in hun relatie ging en waarom ze scheiden geloof ik wel meer dat de koek echt op was, en dat zij natuurlijk wel haar gezin heel wilde houden en misschien de schijn ook ophouden, geen idee.
Je hoort dat van zijn kant hè, hij heeft een eigenbelang om jou een bepaalde versie te vertellen denk ik.
dinsdag 10 maart 2026 om 13:05
Nou ja, ik ben natuurlijk mijn gebonden minnaar (heeft open relatie) gewent geraakt, die laat nooit wat achter hier, houd alles thuis bij haar. Dus ja, ik zal met mijn nieuwe inderdaad een gesprek moeten aangaan. Op zich loopt het allemaal gesmeerd met beide mannen, dus het zal wel die nieuwigheid zijn ofzoiets.
lalaloepsie wijzigde dit bericht op 15-03-2026 12:31
3.46% gewijzigd
dinsdag 10 maart 2026 om 18:16
Fijn om te horen Aurora!! Heerlijk! En heb je het echt uitgemaakt met ex-minnaar of laten doodbloeden. Van twee kanten of vond hij het moeilijk?aurora79 schreef: ↑10-03-2026 11:32Heb lange tijd stilletjes meegelezen.
dinsdag 10 maart 2026 om 18:49
Jeetje wat verrassend Aurora, je kwam toen maar niet van hem los en nu.. nu denk je zelfs; wat zag ik in hem? Gek hoe dat kan gaan hè? Ik heb dat ook wel eens gehad. Zoveel emoties bij iemand en als ik die nu zie denk ik echt, hoe dan? Zou er nog niet mee willen al kreeg ik geld toe.
Rare stofjes.
Rare stofjes.
dinsdag 10 maart 2026 om 18:53
Hier nog veelal hetzelfde, geen mogelijkheid om elkaar te zien
Ex minnaar was heel even in beeld maar die flikte dit weekend iets stoms dus daar ben ik ook klaar mee. Beetje hetzelfde fenomeen; eerder zou ik er veel emoties bij hebben maar nu denk ik, gast je bent gewoon een eikel, daag! Heb ook alles weer verwijderd. Voel er weinig meer bij.
Ex minnaar was heel even in beeld maar die flikte dit weekend iets stoms dus daar ben ik ook klaar mee. Beetje hetzelfde fenomeen; eerder zou ik er veel emoties bij hebben maar nu denk ik, gast je bent gewoon een eikel, daag! Heb ook alles weer verwijderd. Voel er weinig meer bij.
woensdag 11 maart 2026 om 12:34
Gek hoe je daar nu zo anders op reageert he, gelukkig ook maar!Eidde schreef: ↑10-03-2026 18:53Hier nog veelal hetzelfde, geen mogelijkheid om elkaar te zien![]()
zondag 15 maart 2026 om 15:01
Wat een ontwikkelingen allemaal! Elegantic, heb je al een knoop doorgehakt?
Eidde, wat vervelend dat er zo weinig tijd is om af te spreken. (En dan ook nog even geen andere scharrel… nou ja).
Aurora, wat verrassend, een nieuwe verliefdheid! Leuk! Ik zou die eerste fase ook graag nog eens overdoen
dus kan me voorstellen dat je op wolkjes loopt. Wel bijzonder dat z’n partner er blijkbaar geen punt van maakt… een open relatie dus?
Hier gaat het eigenlijk gewoon z’n gangetje. Minnaar en ik zien elkaar nog steeds regelmatig, soms voor koffie of een drankje en soms voor meer (al blijft dat laatste lastig plannen). We delen vanalles maar de gesprekken blijven wel op een bepaalde manier op de oppervlakte en dat is oké voor nu. Scharrel is niet meer in beeld want wilde serieus gaan daten en dat zoek ik (nog) niet.
Eidde, wat vervelend dat er zo weinig tijd is om af te spreken. (En dan ook nog even geen andere scharrel… nou ja).
Aurora, wat verrassend, een nieuwe verliefdheid! Leuk! Ik zou die eerste fase ook graag nog eens overdoen
Hier gaat het eigenlijk gewoon z’n gangetje. Minnaar en ik zien elkaar nog steeds regelmatig, soms voor koffie of een drankje en soms voor meer (al blijft dat laatste lastig plannen). We delen vanalles maar de gesprekken blijven wel op een bepaalde manier op de oppervlakte en dat is oké voor nu. Scharrel is niet meer in beeld want wilde serieus gaan daten en dat zoek ik (nog) niet.
maandag 16 maart 2026 om 09:36
Klinkt alsof er een soort berusting is over jullie situatie Nienke. Ik probeerde even terug te lezen door te loepen maar zag geen reacties meer staan. Dus nog geen zin in serieus daten? Dat snap ik, heb daar zelf ook helemaal geen zin meer in. Staat los van minnaar trouwens. Hoe langer ik alleen ben, hoe meer ik voel dat dit bij mij past.
Minnaar wel gezien onlangs, ook weer even heel fijne sex gehad. Wel over het ongenoegen van elkaar te weinig zien gesproken, we vinden beide de tijd die we wel samen hebben zo fijn. Maar genoeg is het niet.
Minnaar wel gezien onlangs, ook weer even heel fijne sex gehad. Wel over het ongenoegen van elkaar te weinig zien gesproken, we vinden beide de tijd die we wel samen hebben zo fijn. Maar genoeg is het niet.
maandag 16 maart 2026 om 14:23
Nog geen knoop doorgehakt..
We hebben afgelopen weekend bijna de hele dag samen gespendeerd en dat was heel fijn. Nog wel gesproken over hoe verder maar hij blijft erbij dat hij met mij iets wilt opbouwen en daar actief aan wilt werken.
Ik sta er nog heel dubbel in, ik heb ontzettend genoten van onze dag en zou dit nog veel meer willen, maar eenmaal thuis geland sloeg de twijfel wel alweer toe. En voornamelijk over alle shit die we/ik ga krijgen, en of we niet beter kunnen wachten tot hij in rustiger vaarwater zit en gesetteld is, hoe lang dat ook zou duren.
We hebben afgelopen weekend bijna de hele dag samen gespendeerd en dat was heel fijn. Nog wel gesproken over hoe verder maar hij blijft erbij dat hij met mij iets wilt opbouwen en daar actief aan wilt werken.
Ik sta er nog heel dubbel in, ik heb ontzettend genoten van onze dag en zou dit nog veel meer willen, maar eenmaal thuis geland sloeg de twijfel wel alweer toe. En voornamelijk over alle shit die we/ik ga krijgen, en of we niet beter kunnen wachten tot hij in rustiger vaarwater zit en gesetteld is, hoe lang dat ook zou duren.
maandag 16 maart 2026 om 14:38
Is de vraag niet vooral of jij van deze man houdt, of hij ook echt van jou houdt, of jullie openlijk voor elkaar willen en durven kiezen en of jullie allebei in staat zijn om los van elkaar en samen een gezonde relatie op te bouwen, waarbij je op elkaar kunt bouwen en vertrouwen? Als je op 1 van deze punten twijfelt, dan is dat dus een nee.Elegantic schreef: ↑16-03-2026 14:23Nog geen knoop doorgehakt..
maandag 16 maart 2026 om 14:59
Het leest alsof die man jouw bewijsdrift, competitiedrang (of hoe je het ook noemt) triggert zodat jij kunt zeggen dat jij de leukste bent. Wat gaat er gebeuren zodra jij zogezegd gewonnen hebt van haar, er niks meer bewezen hoeft te worden? Heb je dat ooit meegemaakt? Deze minnaar is niet jouw eerste affaire toch? Hoe liep jouw vorige affaire af? Of al je kalverliefdes (in je tienertijd) waarover je zei dat ze voor jou intens waren, hoe liepen die af?
maandag 16 maart 2026 om 15:31
Dat ik van hem hou en hij van mij is geen twijfel over. Het dikgedrukte is natuurlijk wel een ding, ik kan niet met zekerheid zeggen dat dit ooit echt 100% goed zit. Dus dat zou eigenlijk ook het antwoord al moeten zijn, de toekomst is niet zeker genoeg.Happening schreef: ↑16-03-2026 14:38Is de vraag niet vooral of jij van deze man houdt, of hij ook echt van jou houdt, of jullie openlijk voor elkaar willen en durven kiezen en of jullie allebei in staat zijn om los van elkaar en samen een gezonde relatie op te bouwen, waarbij je op elkaar kunt bouwen en vertrouwen? Als je op 1 van deze punten twijfelt, dan is dat dus een nee.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in