Minnaar deel 43

27-05-2021 10:55 3635 berichten
Al 42 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars en/of minnaarrelaties in het algemeen.

Vliegt jouw hart vrij rond, vangbaar met een netje voor elke jager met stoute ogen of ben je een stoere krijgster met pantser en harnas? Moeten de mannen hún hart beschermen omdat jij voor de lust gaat en niet voor de liefde?

Met andere woorden.....

Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met het grootste gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen? Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden, al staan we natuurlijk ook een beetje open voor andere meningen. Elkaar een spiegel voorhouden, prima, maar behandel elkaar vooral met respect!

Offtopic: Vind je het alleen maar leuk om je ongezouten ongenoegen over vreemdgaan hier te komen verkondigen, open dan vooral je eigen topic!

Het is fijn als je een avatar uploadt, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen.
Probeer zo weinig mogelijk te QUOTEN, door het precaire onderwerp wensen sommige schrijf(st)ers hun postings later aan te passen. Bedankt!

Link naar vorige topic:
seks/minnaar-deel-42/list_messages/473519

Voorgaande delen:

seks/minnaar/list_messages/15890
seks/minnaar-deel2/list_messages/43196
seks/minnaar-deel3/list_messages/51194
seks/minnaar-deel-4/list_messages/59003
seks/minnaar-deel-5/list_messages/62401
seks/minnaar-deel-6/list_messages/65592
seks/minnaar-deel-7/list_messages/69657
seks/minnaar-deel-8/list_messages/72514
seks/minnaar-deel-9/list_messages/74774
seks/minnaar-deel-10/list_messages/77269
seks/minnaar-deel-11/list_messages/82635
seks/minnaar-deel-12/list_messages/87456
seks/minnaar-deel-13/list_messages/92355
seks/minnaar-deel-14/list_messages/107002
seks/minnaar-deel-15/list_messages/134630
seks/minnaar-deel-16/list_messages/145365
seks/minnaar-deel-17/list_messages/153641
seks/minnaartopic-deel-18/list_messages/163798
seks/minnaar-deel-19/list_messages/176186
seks/minnaar-deel-20/list_messages/191153
seks/minnaartopic-deel-21/list_messages/202110
seks/minnaar-deel-22/list_messages/215589
seks/minnaar-deel-23/list_messages/227219
seks/minnaar-deel-24/list_messages/231529
seks/minnaar-deel-25/list_messages/236190
seks/minnaar-deel-26/list_messages/242091
seks/minnaar-deel-27/list_messages/246066
seks/minnaar-deel-28/list_messages/257409
seks/minnaar-deel-29/list_messages/268891
seks/quot-minnaar-quot-deel-30-alweer/l ... ges/288657
seks/minnaar-deel-31/list_messages/301457
seks/minnaar-deel-32/list_messages/318979
seks/minnaar-deel-33/list_messages/345287
seks/minnaar-deel-34/list_messages/362233
seks/minnaar-deel-35/list_messages/378927
seks/minnaar-deel-36/list_messages/393194
seks/minnaar-deel-37/list_messages/431927
seks/minnaar-deel-38/list_messages/443929
seks/minnaar-deel-39/list_messages/451347
seks/minnaar-deel-40/list_messages/465483
seks/minnaar-deel-41/list_messages/470123
Alle reacties Link kopieren Quote
Klinkt gevaarlijk Mrsval als zijn vrouw er zo boven op zit. Wilde jullie elkaar alleen voor erbij of zijn er ook meer gevoelens?
Elegantic schreef:
27-03-2026 16:04
Die relaxte modus zou ideaal zijn maar dat is denk ik best moeilijk in de praktijk. Hoe ik jou een beetje hoor heb je ook behoefte aan diepgang en is alleen oppervlakkig niet genoeg.
Elkaar zo weinig zien zou voor mij ook geen optie zijn, maar zoals je zegt als elkaar meer zien niet kan.. lastig hoor.
Ach, die relax-modus blijkt soms ook kwetsbaar… Het gaat de afgelopen maanden goed maar vanmiddag - na een gezellige date - zat ik op de terugweg huilend in de auto omdat ik het zo verdrietig vind dat er nooit meer in zal zitten dan dit. Gestolen uurtjes en dan weer terug naar z’n gezin. Ik kies er zelf voor en meestal is dat prima en soms heel erg stom. Dus tsja, er relaxt in staan is inderdaad het verstandigst maar bij vlagen onmogelijk.
Elegantic schreef:
27-03-2026 16:06
Klinkt gevaarlijk Mrsval als zijn vrouw er zo boven op zit. Wilde jullie elkaar alleen voor erbij of zijn er ook meer gevoelens?
Mrsval, en je man weet het dus ook? Die gaat ervanuit dat het over is? Het lijkt me inderdaad een wankel evenwicht zo…
Ah ineens zo’n hard besef moment Nienke. Hoop je dat het op een dag wel meer kan worden?
Ja, die hoop is wel vervlogen - want hij gaat echt niet weg bij z’n gezin - maar het verlangen is nooit weggeweest. Nou ja, ik heb vanavond even de afleiding gezocht en kan het dan ook wel weer loslaten. Maar bij vlagen is er geen bal aan 🙈
Dat is dus toch af en toe wel moeilijk voor je Nienke. Ondanks dat je met je verstand weet hoe het is en dat accepteert.

Zelf heb ik totaal geen hoop dat hij voor mij kiest, ook nooit gehad. Het moeilijke voor mij is de frequentie. Misschien moet ik voorstellen toch een soort van vaste afspraak te maken. Al is dat dan heel weinig, dat geeft toch wat rust denk ik.
I wanna live my life with the volume full!
Elegantic schreef:
27-03-2026 16:04

Elkaar zo weinig zien zou voor mij ook geen optie zijn, maar zoals je zegt als elkaar meer zien niet kan.. lastig hoor.
Qua diepere connectie, die is er wel, ondanks het niet kunnen afspreken. We zijn wel dol op elkaar. Dat gevoel zit wel goed.

Ik kan nu nog geen afscheid nemen. En dat zag ik gisteren bij hem ook.
I wanna live my life with the volume full!
Eidde schreef:
28-03-2026 09:19
Qua diepere connectie, die is er wel, ondanks het niet kunnen afspreken. We zijn wel dol op elkaar. Dat gevoel zit wel goed.

Ik kan nu nog geen afscheid nemen. En dat zag ik gisteren bij hem ook.
Snap ik wel ja, dat je elkaar niet los wilt/kunt laten!

Ik heb het vandaag wel moeilijk, vorig jaar op deze dag is er iets in mijn leven gebeurd waar hij alles heeft laten vallen om er voor mij te zijn. Toen had ik echt het besef moment dat ik echt gek ben op hem. Ik mis hem :(
Elegantic, :hug: . Sterkte vandaag! Ik kan me voorstellen dat het gemis dan extra voelt. Tegelijkertijd, toen je laatst die promotie vierde was hij er niét voor je… dus ook die kant is er hè :-[

Eidde, zou dat helpen, als je weet dat je gewoon elke 4 weken een moment hebt? Misschien geeft dat inderdaad de nodige rust.

Minnaar had gisteren een enorm lief videoberichtje in de app gegooid (had iets verteld van m’n mental break down :facepalm: ) en de afleiding hielp goed dus vandaag ziet alles er alweer wat zonniger uit. Terug weer naar genieten van wat er wél is in plaats van verdrietig zijn om wat er niet is.
-Nienke- schreef:
28-03-2026 15:10
Elegantic, :hug: . Sterkte vandaag! Ik kan me voorstellen dat het gemis dan extra voelt. Tegelijkertijd, toen je laatst die promotie vierde was hij er niét voor je… dus ook die kant is er hè :-[

Eidde, zou dat helpen, als je weet dat je gewoon elke 4 weken een moment hebt? Misschien geeft dat inderdaad de nodige rust.

Minnaar had gisteren een enorm lief videoberichtje in de app gegooid (had iets verteld van m’n mental break down :facepalm: ) en de afleiding hielp goed dus vandaag ziet alles er alweer wat zonniger uit. Terug weer naar genieten van wat er wél is in plaats van verdrietig zijn om wat er niet is.
Ja! Daar moest ik idd ook aan denken.

Ahw dat is wel heel leuk die extra bevestiging :heart:

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven