Minnaar deel 43

donderdag 27 mei 2021 om 10:55
Al 42 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars en/of minnaarrelaties in het algemeen.
Vliegt jouw hart vrij rond, vangbaar met een netje voor elke jager met stoute ogen of ben je een stoere krijgster met pantser en harnas? Moeten de mannen hún hart beschermen omdat jij voor de lust gaat en niet voor de liefde?
Met andere woorden.....
Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met het grootste gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen? Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden, al staan we natuurlijk ook een beetje open voor andere meningen. Elkaar een spiegel voorhouden, prima, maar behandel elkaar vooral met respect!
Offtopic: Vind je het alleen maar leuk om je ongezouten ongenoegen over vreemdgaan hier te komen verkondigen, open dan vooral je eigen topic!
Het is fijn als je een avatar uploadt, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen.
Probeer zo weinig mogelijk te QUOTEN, door het precaire onderwerp wensen sommige schrijf(st)ers hun postings later aan te passen. Bedankt!
Link naar vorige topic:
seks/minnaar-deel-42/list_messages/473519
Voorgaande delen:
seks/minnaar/list_messages/15890
seks/minnaar-deel2/list_messages/43196
seks/minnaar-deel3/list_messages/51194
seks/minnaar-deel-4/list_messages/59003
seks/minnaar-deel-5/list_messages/62401
seks/minnaar-deel-6/list_messages/65592
seks/minnaar-deel-7/list_messages/69657
seks/minnaar-deel-8/list_messages/72514
seks/minnaar-deel-9/list_messages/74774
seks/minnaar-deel-10/list_messages/77269
seks/minnaar-deel-11/list_messages/82635
seks/minnaar-deel-12/list_messages/87456
seks/minnaar-deel-13/list_messages/92355
seks/minnaar-deel-14/list_messages/107002
seks/minnaar-deel-15/list_messages/134630
seks/minnaar-deel-16/list_messages/145365
seks/minnaar-deel-17/list_messages/153641
seks/minnaartopic-deel-18/list_messages/163798
seks/minnaar-deel-19/list_messages/176186
seks/minnaar-deel-20/list_messages/191153
seks/minnaartopic-deel-21/list_messages/202110
seks/minnaar-deel-22/list_messages/215589
seks/minnaar-deel-23/list_messages/227219
seks/minnaar-deel-24/list_messages/231529
seks/minnaar-deel-25/list_messages/236190
seks/minnaar-deel-26/list_messages/242091
seks/minnaar-deel-27/list_messages/246066
seks/minnaar-deel-28/list_messages/257409
seks/minnaar-deel-29/list_messages/268891
seks/quot-minnaar-quot-deel-30-alweer/l ... ges/288657
seks/minnaar-deel-31/list_messages/301457
seks/minnaar-deel-32/list_messages/318979
seks/minnaar-deel-33/list_messages/345287
seks/minnaar-deel-34/list_messages/362233
seks/minnaar-deel-35/list_messages/378927
seks/minnaar-deel-36/list_messages/393194
seks/minnaar-deel-37/list_messages/431927
seks/minnaar-deel-38/list_messages/443929
seks/minnaar-deel-39/list_messages/451347
seks/minnaar-deel-40/list_messages/465483
seks/minnaar-deel-41/list_messages/470123
Vliegt jouw hart vrij rond, vangbaar met een netje voor elke jager met stoute ogen of ben je een stoere krijgster met pantser en harnas? Moeten de mannen hún hart beschermen omdat jij voor de lust gaat en niet voor de liefde?
Met andere woorden.....
Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met het grootste gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen? Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden, al staan we natuurlijk ook een beetje open voor andere meningen. Elkaar een spiegel voorhouden, prima, maar behandel elkaar vooral met respect!
Offtopic: Vind je het alleen maar leuk om je ongezouten ongenoegen over vreemdgaan hier te komen verkondigen, open dan vooral je eigen topic!
Het is fijn als je een avatar uploadt, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen.
Probeer zo weinig mogelijk te QUOTEN, door het precaire onderwerp wensen sommige schrijf(st)ers hun postings later aan te passen. Bedankt!
Link naar vorige topic:
seks/minnaar-deel-42/list_messages/473519
Voorgaande delen:
seks/minnaar/list_messages/15890
seks/minnaar-deel2/list_messages/43196
seks/minnaar-deel3/list_messages/51194
seks/minnaar-deel-4/list_messages/59003
seks/minnaar-deel-5/list_messages/62401
seks/minnaar-deel-6/list_messages/65592
seks/minnaar-deel-7/list_messages/69657
seks/minnaar-deel-8/list_messages/72514
seks/minnaar-deel-9/list_messages/74774
seks/minnaar-deel-10/list_messages/77269
seks/minnaar-deel-11/list_messages/82635
seks/minnaar-deel-12/list_messages/87456
seks/minnaar-deel-13/list_messages/92355
seks/minnaar-deel-14/list_messages/107002
seks/minnaar-deel-15/list_messages/134630
seks/minnaar-deel-16/list_messages/145365
seks/minnaar-deel-17/list_messages/153641
seks/minnaartopic-deel-18/list_messages/163798
seks/minnaar-deel-19/list_messages/176186
seks/minnaar-deel-20/list_messages/191153
seks/minnaartopic-deel-21/list_messages/202110
seks/minnaar-deel-22/list_messages/215589
seks/minnaar-deel-23/list_messages/227219
seks/minnaar-deel-24/list_messages/231529
seks/minnaar-deel-25/list_messages/236190
seks/minnaar-deel-26/list_messages/242091
seks/minnaar-deel-27/list_messages/246066
seks/minnaar-deel-28/list_messages/257409
seks/minnaar-deel-29/list_messages/268891
seks/quot-minnaar-quot-deel-30-alweer/l ... ges/288657
seks/minnaar-deel-31/list_messages/301457
seks/minnaar-deel-32/list_messages/318979
seks/minnaar-deel-33/list_messages/345287
seks/minnaar-deel-34/list_messages/362233
seks/minnaar-deel-35/list_messages/378927
seks/minnaar-deel-36/list_messages/393194
seks/minnaar-deel-37/list_messages/431927
seks/minnaar-deel-38/list_messages/443929
seks/minnaar-deel-39/list_messages/451347
seks/minnaar-deel-40/list_messages/465483
seks/minnaar-deel-41/list_messages/470123
woensdag 6 augustus 2025 om 20:44
Sterkte. Als het hierbij blijft heb je mooie en goede herinneringen.aurora79 schreef: ↑06-08-2025 14:00Ik heb net bijna 20 uur met hem doorgebracht. Het was een afscheid. Hij gaat op vakantie en ik ga mijn leven weer oppakken.
Hij gaat nadenken, beslissingen maken. Na de vakantie hebben we contact met elkaar hoe we erin staan.
Het was weer zo fijn met hem. We hebben gelachen en gehuild.
Het is goed zo.
Nu beetje verdrietig maar ook zo dankbaar voor alle mooie momenten die we samen hebben gehad.
Als hij gaat scheiden, wil ik eerst dat hij 'single' blijft. Lijkt me niet gezond om uit een relatie van bijna 35 jaar te stappen en gelijk in een volgende relatie te stappen. Ik blijf dan wel op een zijlijn. Als we bij elkaar horen dan komt dat vanzelf goed.
Scheiden is een verdrietig en zwaar proces. Ik wil er voor hem zijn, zover dat mogelijk is.
Als hij bij zijn vrouw blijft is het over tussen ons.
woensdag 6 augustus 2025 om 21:03
Fijn dat het voor jullie zo werkt a! Weet je man ook dat je bij je minnaar bent of hou je dat in het midden dan?-a- schreef: ↑06-08-2025 19:30Fijn Aurora, dat je afscheid hebt kunnen nemen en voor jezelf/ samen de grenzen gesteld hebt wat betreft verder gaan/ einde relatie.
Hier probeert minnaar zijn huwelijk open te gooien; hij wil de kans krijgen om met een ander ( mij in dit geval) sex te hebben/ te mogen experimenteren.
Zijn vrouw wil dit niet en wil geen derde partij.
Hij denkt dat ze nog wel naar elkaar toe bewegen. Ik vraag het me af.
Hoe is bij jullie dit proces gegaan?
Bij mij waren het medische en psychische problemen bij echtgenoot waardoor ik de keuze voelde; of scheiden terwijl ik van hem houdt of een minnaar erbij die mij wel sex biedt.
Tot nu toe lijkt het laatste goed te werken voor ons allen.
Jij je minnaar nog gesproken nu hij op vakantie is?
woensdag 6 augustus 2025 om 21:47
Ja ik heb nooit geweten dat je hier zo verwikkeld in kan raken…Tulpenvrouw86 schreef: ↑06-08-2025 20:42Jeetje Yoeki, lastig deze man! En hoe makkelijk ook om te zeggen vanuit ons (mij) maar probeer jezelf er niet te diep in te gooien. Makkelijker gezegd dan gedaan, weet ik zelf ook.
En vooral die gevoelens ook die erbij komen.
Had heel even een tijdje dat ik hem minder leuk begon te vinden en ik was blij!
Maar nu weer fijne gesprekken gehad afgelopen dagen. En komen die fijne gevoelens weer omhoog. Pffff
woensdag 6 augustus 2025 om 21:47
Ja ik heb nooit geweten dat je hier zo verwikkeld in kan raken…Tulpenvrouw86 schreef: ↑06-08-2025 20:42Jeetje Yoeki, lastig deze man! En hoe makkelijk ook om te zeggen vanuit ons (mij) maar probeer jezelf er niet te diep in te gooien. Makkelijker gezegd dan gedaan, weet ik zelf ook.
Maar nu weer fijne gesprekken gehad afgelopen dagen. En komen die fijne gevoelens weer omhoog. Pffff
donderdag 7 augustus 2025 om 08:09
Tulpenvrouw,
Ik vertel mijn man altijd dat ik er een nacht niet ben en bij minnaar ben. De volgende dag bij thuiskomst vraagt hij ook altijd hoe het was.
Meer dan een ‘ ja leuk! ‘ doe ik niet. Vind de sex tussen minnaar en de sex tussen mijn man en mij wel privé. Ga ik de ander niet over vertellen.
Minnaar is nu op vakantie, hij appt zeer regelmatig en we hebben een keer gefacetimed. Helemaal leuk, maar minder was ook prima geweest
Ik vertel mijn man altijd dat ik er een nacht niet ben en bij minnaar ben. De volgende dag bij thuiskomst vraagt hij ook altijd hoe het was.
Meer dan een ‘ ja leuk! ‘ doe ik niet. Vind de sex tussen minnaar en de sex tussen mijn man en mij wel privé. Ga ik de ander niet over vertellen.
Minnaar is nu op vakantie, hij appt zeer regelmatig en we hebben een keer gefacetimed. Helemaal leuk, maar minder was ook prima geweest
donderdag 7 augustus 2025 om 09:27
meelezer hier - ik heb dan ook sterk het idee dat het jou vooral om de aandacht gaat, terwijl minnaar het om de seks gaat. Hij is getrouwd en blijft dat ook, dus praten over zijn familie is totaal niets toevoegend.Yoekiweerstand schreef: ↑06-08-2025 21:47Ja ik heb nooit geweten dat je hier zo verwikkeld in kan raken…
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
donderdag 7 augustus 2025 om 09:35
Fijn zeg, dat je man er zo mee omgaat. Heeft hij zelf ook behoefte aan een minnaar?-a- schreef: ↑07-08-2025 08:09Tulpenvrouw,
Nog best veel contact dus vanuit minnaar zijn kant. En dat terwijl zijn vrouw er niets vanaf weet volgens mij, toch. Dat is nog best tricky voor hem dan. Maar dan weer niet jouw probleem

donderdag 7 augustus 2025 om 09:35
Volgens mij is ze juist getrouwd en minnaar vrijgezel...
donderdag 7 augustus 2025 om 09:59
Ja minnaar is gescheiden.
Ik merk indd dat het bij mij ook om de aandacht gaat en fijne gesprekken samen.
Terwijl hij het vaak over sex heeft etc en wat hij allemaal met wilt doen…
Ik heb daar niet zo veel behoefte aan zoals hem zeg maar.
En merk als ik bijv hartjes stuur over de app. Dat hij dan beetje afstandelijk doet…
donderdag 7 augustus 2025 om 10:02
Een beetje persoonlijke praat begrijp ik heel goed maar ik zie dat een paar dames alles (emotioneel) erg dichtbij laten komen en daarmee zoveel risico's nemen. 1 vaste stelregel van mij is om sowieso niet over de kwaliteit van de seks thuis te praten. Wat je mist kan aangegeven worden maar klagen over prestaties vind ik echt not done. In mijn ogen is een minnaar/minnares relatie seksueel en vriendschappelijk, ga je de emotionele lijn over dan worden de risico's te groot.
koekies zijn lekker
donderdag 7 augustus 2025 om 10:03
Ja dat is dus al wat ik merkte. Wie van de 2 de getrouwde is doet er niet zoveel toe, wel dat beide iets anders willen.Yoekiweerstand schreef: ↑07-08-2025 10:02Dus dat vind ik ook wl lastig.
want als we afspreken wil ik vaak ook geen sex. Wel zoenen en knuffelen.
Samen ergens wat drinken.
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
donderdag 7 augustus 2025 om 10:03
Als ik deze signalen lees: Het lijkt erop dat hij je voor de seks wil, niet meer, niet minderYoekiweerstand schreef: ↑07-08-2025 09:59Ja minnaar is gescheiden.
Ik merk indd dat het bij mij ook om de aandacht gaat en fijne gesprekken samen.
Terwijl hij het vaak over sex heeft etc en wat hij allemaal met wilt doen…
Ik heb daar niet zo veel behoefte aan zoals hem zeg maar.
En merk als ik bijv hartjes stuur over de app. Dat hij dan beetje afstandelijk doet…
koekies zijn lekker
donderdag 7 augustus 2025 om 10:39
Wat voor risico’s bedoel je?zoetjerminder schreef: ↑07-08-2025 10:02Een beetje persoonlijke praat begrijp ik heel goed maar ik zie dat een paar dames alles (emotioneel) erg dichtbij laten komen en daarmee zoveel risico's nemen. 1 vaste stelregel van mij is om sowieso niet over de kwaliteit van de seks thuis te praten. Wat je mist kan aangegeven worden maar klagen over prestaties vind ik echt not done. In mijn ogen is een minnaar/minnares relatie seksueel en vriendschappelijk, ga je de emotionele lijn over dan worden de risico's te groot.
Gevoelens? Verliefdheid?
donderdag 7 augustus 2025 om 10:40
Maar dat snap ik ook. Hij is niet op zoek naar een relatie of huwelijk.zoetjerminder schreef: ↑07-08-2025 10:03Als ik deze signalen lees: Het lijkt erop dat hij je voor de seks wil, niet meer, niet minder
En andersom ook niet.
Maar toch komen die gevoelens bij mij om hoog waar ik ook niks mee kan.
donderdag 7 augustus 2025 om 10:43
En daarmee aanhankelijkheid, teveel risico's nemen. denken over je thuis te verlaten voor je minnaar, een thuisfront dat aan je ziet dat er iets is en ga maar zo door.
koekies zijn lekker
donderdag 7 augustus 2025 om 10:44
Snappen en accepteren zijn 2 verschillende dingen...Yoekiweerstand schreef: ↑07-08-2025 10:40Maar dat snap ik ook. Hij is niet op zoek naar een relatie of huwelijk.
En andersom ook niet.
Maar toch komen die gevoelens bij mij om hoog waar ik ook niks mee kan.
koekies zijn lekker
donderdag 7 augustus 2025 om 11:34
Man heeft een tijd helemaal geen behoefte aan sex gehad. Lijkt nu wat terug te komen. Het lijkt hem ook weleens fijn met een ander. Ik wacht af welke stappen hij neemt.Tulpenvrouw86 schreef: ↑07-08-2025 09:35Fijn zeg, dat je man er zo mee omgaat. Heeft hij zelf ook behoefte aan een minnaar?
Nog best veel contact dus vanuit minnaar zijn kant. En dat terwijl zijn vrouw er niets vanaf weet volgens mij, toch. Dat is nog best tricky voor hem dan. Maar dan weer niet jouw probleem![]()
Klopt idd dat minnaar nog geregeld contact zoekt tijdens zijn familie vakantie. Ik heb ook wel aangegeven dat hij voorzichtig moet zijn. Ik heb geen behoefte aan een boze echtgenote achter me aan
donderdag 7 augustus 2025 om 11:34
Eens hoor. Maar die balans is zo lastig soms!zoetjerminder schreef: ↑07-08-2025 10:02Een beetje persoonlijke praat begrijp ik heel goed maar ik zie dat een paar dames alles (emotioneel) erg dichtbij laten komen en daarmee zoveel risico's nemen. 1 vaste stelregel van mij is om sowieso niet over de kwaliteit van de seks thuis te praten. Wat je mist kan aangegeven worden maar klagen over prestaties vind ik echt not done. In mijn ogen is een minnaar/minnares relatie seksueel en vriendschappelijk, ga je de emotionele lijn over dan worden de risico's te groot.
Koorddansen tussen hoofd en hart. Die kunst versta ik ook nog steeds niet goed.
Minnaar en ik praten wel over onze kinderen bijvoorbeeld, of over familie. Hij niet veel over zijn vrouw, wel terloops als het ter sprake komt.
Maar nooit over hun sexleven of relatie. Daar wil ik ook niets over weten. Hij heeft in het begin gezegd dat dat oké is en hij dat zo wil houden. En daar ben ik het helemaal mee eens. Geen behoefte om daar verder meer van te weten.
I wanna live my life with the volume full!
donderdag 7 augustus 2025 om 12:37
Zeker!
Maas blijft lastig.
Ik denk zelf dat het toch niets voor mij is…
Maar die aandacht is zo verlavend.
Ik ben een gevoelig persoon en denk dat zo’n minnaar relatie niet zal werken voor mij.
Ook trek ik me snel dingen aan als hij iets zegt bijv…
donderdag 7 augustus 2025 om 13:08
@ Eidde @Yoeki
Lastig is het zeker lijkt me. Ik heb met de beschreven gevoelens zelf geen ervaring gehad en weet ook niet hoe ik ermee om zou moeten gaan, wat ermee te moeten doen. Vandaar ook mijn stelling (voor mezelf) dat als er te diepe gevoelens bij komen kijken ik afstand moet nemen. Dat houdt het voor mij wat veiliger en rationeler
Lastig is het zeker lijkt me. Ik heb met de beschreven gevoelens zelf geen ervaring gehad en weet ook niet hoe ik ermee om zou moeten gaan, wat ermee te moeten doen. Vandaar ook mijn stelling (voor mezelf) dat als er te diepe gevoelens bij komen kijken ik afstand moet nemen. Dat houdt het voor mij wat veiliger en rationeler
koekies zijn lekker
donderdag 7 augustus 2025 om 14:33
Ik snap het rationele wel van afstand nemen maar ik weet in praktijk écht niet hoe dat werkt. Ik vind je leuk of ik vind je niet leuk en als we elkaar leuk vinden en we hebben seks dan ga ik je nog leuker vinden. Hoe afstand dat tegen kan houden snap ik niet, dat voelt als een geforceerd spelletje.
Dan blijft over, een minnaar nemen die ik niet zo leuk vind maar wat zou daar de lol van kunnen zijn?
Ik heb het hier vaak gelezen hoor, afstand nemen maar ik lees eigenlijk nooit dat het ook daadwerkelijk werkt. In elk geval niet voor een vrouw.
Volgens mij kun je veel beter proberen te accepteren dat die gevoelens erbij horen. Je kunt 700 keer schrijven dat het zo lastig is maar wat levert dat op? Je gevoelens herkennen, erkennen en er verantwoordelijkheid voor nemen is naar mijn idee het recept. En dus ook de pijn accepteren als je gekwetst wordt en beseffen dat dat part of the game is.
En als het allemaal je ding niet is omdat het minder oplevert dan zou moeten doen is stoppen het devies.
Wat ik dan wel weer bijzonder vind is dat een single minnaar genoegen neemt met seksloze dates.
Mocht mijn minnaar dat van me vragen dan zou ik het beslist niet bij 1 minnaar laten, ook dan levert het dus gewoon niet genoeg op.
Dan blijft over, een minnaar nemen die ik niet zo leuk vind maar wat zou daar de lol van kunnen zijn?
Ik heb het hier vaak gelezen hoor, afstand nemen maar ik lees eigenlijk nooit dat het ook daadwerkelijk werkt. In elk geval niet voor een vrouw.
Volgens mij kun je veel beter proberen te accepteren dat die gevoelens erbij horen. Je kunt 700 keer schrijven dat het zo lastig is maar wat levert dat op? Je gevoelens herkennen, erkennen en er verantwoordelijkheid voor nemen is naar mijn idee het recept. En dus ook de pijn accepteren als je gekwetst wordt en beseffen dat dat part of the game is.
En als het allemaal je ding niet is omdat het minder oplevert dan zou moeten doen is stoppen het devies.
Wat ik dan wel weer bijzonder vind is dat een single minnaar genoegen neemt met seksloze dates.
Mocht mijn minnaar dat van me vragen dan zou ik het beslist niet bij 1 minnaar laten, ook dan levert het dus gewoon niet genoeg op.
.
donderdag 7 augustus 2025 om 15:38
Ik besef me dat ik enorm bof met mijn vriend, hij is single en wil dat blijven en ik ben getrouwd en dat wil ik ook blijven.
Pas 5 dagen op camping vriend geweest en het was top maar ik ben pas echt gelukkig als ik weer bij mijn man ben.
Vriend is reuze aardig en we kunnen goed met elkaar praten maar ik zou nooit een vaste relatie met hem willen zelfs niet als ik single zou zijn.
Hij claimt mij niet en ik hem niet en als hij ooit vervelend zou doen dan bespreek ik het met hem en als het blijft dan block ik hem overal en is er geen weg terug meer.
Pas 5 dagen op camping vriend geweest en het was top maar ik ben pas echt gelukkig als ik weer bij mijn man ben.
Vriend is reuze aardig en we kunnen goed met elkaar praten maar ik zou nooit een vaste relatie met hem willen zelfs niet als ik single zou zijn.
Hij claimt mij niet en ik hem niet en als hij ooit vervelend zou doen dan bespreek ik het met hem en als het blijft dan block ik hem overal en is er geen weg terug meer.
donderdag 7 augustus 2025 om 15:49
Een minnaar zonder seks zou ik weer niet willen. Dan is het het friends without benefits? Hoe zie je dat dan? Een dagje minder zin maar wel lekker rommelen samen is ok (meestal komt de zin dan alsnog
)
Gevoelens zijn lastig, ik ontken ze ook niet, ik wil wel seks met iemand die ik leuk vind, zonder dat kan ik het niet. Maar verder heb ik weinig verwachtingen of eisen. Ik wil een leuke dag als we elkaar zien, lekker nageilen samen en dan zien we weer uit naar de volgende date.
We bespreken alles, partners, kinderen, werk, wat er maar voorbijkomt. Gewoon net als met vrienden, alleen neukt hij me tussendoor!

Gevoelens zijn lastig, ik ontken ze ook niet, ik wil wel seks met iemand die ik leuk vind, zonder dat kan ik het niet. Maar verder heb ik weinig verwachtingen of eisen. Ik wil een leuke dag als we elkaar zien, lekker nageilen samen en dan zien we weer uit naar de volgende date.
We bespreken alles, partners, kinderen, werk, wat er maar voorbijkomt. Gewoon net als met vrienden, alleen neukt hij me tussendoor!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in