Minnaar deel 43

27-05-2021 10:55 1989 berichten
Al 42 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars en/of minnaarrelaties in het algemeen.

Vliegt jouw hart vrij rond, vangbaar met een netje voor elke jager met stoute ogen of ben je een stoere krijgster met pantser en harnas? Moeten de mannen hún hart beschermen omdat jij voor de lust gaat en niet voor de liefde?

Met andere woorden.....

Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met het grootste gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen? Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden, al staan we natuurlijk ook een beetje open voor andere meningen. Elkaar een spiegel voorhouden, prima, maar behandel elkaar vooral met respect!

Offtopic: Vind je het alleen maar leuk om je ongezouten ongenoegen over vreemdgaan hier te komen verkondigen, open dan vooral je eigen topic!

Het is fijn als je een avatar uploadt, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen.
Probeer zo weinig mogelijk te QUOTEN, door het precaire onderwerp wensen sommige schrijf(st)ers hun postings later aan te passen. Bedankt!

Link naar vorige topic:
seks/minnaar-deel-42/list_messages/473519

Voorgaande delen:

seks/minnaar/list_messages/15890
seks/minnaar-deel2/list_messages/43196
seks/minnaar-deel3/list_messages/51194
seks/minnaar-deel-4/list_messages/59003
seks/minnaar-deel-5/list_messages/62401
seks/minnaar-deel-6/list_messages/65592
seks/minnaar-deel-7/list_messages/69657
seks/minnaar-deel-8/list_messages/72514
seks/minnaar-deel-9/list_messages/74774
seks/minnaar-deel-10/list_messages/77269
seks/minnaar-deel-11/list_messages/82635
seks/minnaar-deel-12/list_messages/87456
seks/minnaar-deel-13/list_messages/92355
seks/minnaar-deel-14/list_messages/107002
seks/minnaar-deel-15/list_messages/134630
seks/minnaar-deel-16/list_messages/145365
seks/minnaar-deel-17/list_messages/153641
seks/minnaartopic-deel-18/list_messages/163798
seks/minnaar-deel-19/list_messages/176186
seks/minnaar-deel-20/list_messages/191153
seks/minnaartopic-deel-21/list_messages/202110
seks/minnaar-deel-22/list_messages/215589
seks/minnaar-deel-23/list_messages/227219
seks/minnaar-deel-24/list_messages/231529
seks/minnaar-deel-25/list_messages/236190
seks/minnaar-deel-26/list_messages/242091
seks/minnaar-deel-27/list_messages/246066
seks/minnaar-deel-28/list_messages/257409
seks/minnaar-deel-29/list_messages/268891
seks/quot-minnaar-quot-deel-30-alweer/l ... ges/288657
seks/minnaar-deel-31/list_messages/301457
seks/minnaar-deel-32/list_messages/318979
seks/minnaar-deel-33/list_messages/345287
seks/minnaar-deel-34/list_messages/362233
seks/minnaar-deel-35/list_messages/378927
seks/minnaar-deel-36/list_messages/393194
seks/minnaar-deel-37/list_messages/431927
seks/minnaar-deel-38/list_messages/443929
seks/minnaar-deel-39/list_messages/451347
seks/minnaar-deel-40/list_messages/465483
seks/minnaar-deel-41/list_messages/470123
Alle reacties Link kopieren Quote
Poehpoeh schreef:
07-08-2025 15:49
Een minnaar zonder seks zou ik weer niet willen. Dan is het het friends without benefits? Hoe zie je dat dan? Een dagje minder zin maar wel lekker rommelen samen is ok (meestal komt de zin dan alsnog :hyper: )

Gevoelens zijn lastig, ik ontken ze ook niet, ik wil wel seks met iemand die ik leuk vind, zonder dat kan ik het niet. Maar verder heb ik weinig verwachtingen of eisen. Ik wil een leuke dag als we elkaar zien, lekker nageilen samen en dan zien we weer uit naar de volgende date.
We bespreken alles, partners, kinderen, werk, wat er maar voorbijkomt. Gewoon net als met vrienden, alleen neukt hij me tussendoor! :biggrin:
Hier ook wat jij beschrijft. We hebben alles besproken. En wil ook seks met iemand die ik leuk vind.
En ook @Rooss wat jij beschrijft, gevoel erkennen en ondergaan. En ja, als je dan de deksel op de neus krijgt omdat hij niet meer wil is dat zwaar. De leuke momenten en de gesprekken blijven in mijn hoofd ronddwalen. Misschien ook door de signalen die hij gaf als wij elkaar zagen.

Inmiddels al een poos niet gezien vanwege vakantie en dat gaat ook nog wel even duren. Minimaal contact is er bijna dagelijks. Ik merk wel dat het steeds minder gaat worden, die drang om een appje te sturen en de gedachten maar weg zijn ze zeker nog niet.
Yoekiweerstand schreef:
07-08-2025 16:15
Ja minnaar hier heeft enorm hoog libido.
En ik heb soms gewoon geen zin.
Dat zeg ik dan ook gewoon hoor.

Ja het is of accepteren of gewoon stoppen.
Zien jullie elkaar veel Yoeki?
Yoekiweerstand schreef:
07-08-2025 16:15
Ja minnaar hier heeft enorm hoog libido.
En ik heb soms gewoon geen zin.
Dat zeg ik dan ook gewoon hoor.

Ja het is of accepteren of gewoon stoppen.
Ik ben dan inderdaad wel benieuwd hoe vaak jullie elkaar zien. Want als ik mijn minnaar zie, heb ik altijd zin in hem!
Even de camping dagen buiten beschouwing zie ik mijn vriend gemiddeld 1x in de 1,5 week, bellen wel elkaar 1x per week en appen we om de 3 a 4 dagen.

Ohja en 7 van de 10 keer maak ik gebruik van zijn B&B.
Tulpenvrouw86 schreef:
07-08-2025 16:24
Zien jullie elkaar veel Yoeki?
Nee voorheen wel, maar laatste maanden niet.
Hij wilt vaak ook telsex.
Ik wil het echte werk, geen telefoonseks.

En een minnaar die niet wil minnaren tijdens een date zou ik niet zo leuk vinden. (Of er moeten omstandigheden zijn waardoor het even niet kan of wil). Wij hebben gelukkig zin in elkaar, dat scheelt!
Poehpoeh schreef:
07-08-2025 17:12

En een minnaar die niet wil minnaren tijdens een date zou ik niet zo leuk vinden. (Of er moeten omstandigheden zijn waardoor het even niet kan of wil). Wij hebben gelukkig zin in elkaar, dat scheelt!
Ja hij heeft elke dag wel zin haha.
Ik minder.
Poehpoeh schreef:
07-08-2025 17:12

Ik minder.
Sturen jullie ook foto’s naar elkaar?
Hij heeft ook wel iedere dag zin maar je ziet elkaar toch niet iedere dag?

Wij pakken onze kans zodra er ruimte is, soms is dat 3 keer per maand soms een maand niet. Je moet ook nog allebei kunnen natuurlijk.
Yoekiweerstand schreef:
07-08-2025 17:15
Sturen jullie ook foto’s naar elkaar?
Met de vorige minnaar wel, met deze niet.
Yoekiweerstand schreef:
07-08-2025 17:14
Ik minder.
Maar je ziet elkaar toch ook niet elke dag? Dat houdt het juist spannend vind ik. En dan heb ik echt wel zin in hem als ik hem zie.
Telefoonseks vind ik ook niks.
Poehpoeh schreef:
07-08-2025 17:16

Wij pakken onze kans zodra er ruimte is, soms is dat 3 keer per maand soms een maand niet. Je moet ook nog allebei kunnen natuurlijk.
Ja klopt, bedoel hij appt vaak geile berichtjes.
Als we elkaar zien heb ik ook wel zin. Maar het is wel eens voorgevallen dat we elkaar zagen. Maar ik liever niks deed qua sex. Behalve zoenen etc
Poehpoeh schreef:
07-08-2025 17:16

Ja klopt, bedoel hij appt vaak geile berichtjes.
Als we elkaar zien heb ik ook wel zin. Maar het is wel eens voorgevallen dat we elkaar zagen. Maar ik liever niks deed qua sex. Behalve zoenen etc
aurora79 schreef:
07-08-2025 17:18
Maar je ziet elkaar toch ook niet elke dag? Dat houdt het juist spannend vind ik. En dan heb ik echt wel zin in hem als ik hem zie.
Ja k vind t ook niks.
aurora79 schreef:
Hoe regelen jullie dat thuis allemaal?
aurora79 schreef:
Hoe regelen jullie dat thuis allemaal?
Ik ben vrijgezel. Dus er valt weinig te regelen.

Maar Yoeki, doe je dan telefoonseks tegen je zin? Ik vind het helemaal niet overkomen als een leuk contact jullie samen.
aurora79 schreef:
07-08-2025 17:48

Maar Yoeki, doe je dan telefoonseks tegen je zin? Ik vind het helemaal niet overkomen als een leuk contact jullie samen.
Hier ben ik het wel mee eens. Yoekie, het lijkt alsof jij gewoon op zoek bent naar een goede vriend(in)?
Live Life to the fullest
aurora79 schreef:
26-07-2025 18:27
Ik ben dus vrijgezel en heb ook tegen mijn minnaar gezegd dat mijn leven niet stil staat... ik ga gewoon door. Dat is ook tijdens zijn vakantie.

Vind het een beetje naïef dat je als getrouwd iemand maar verwacht dat je minnaar (die op 2e plek staat) zijn/haar leven stil staat.

Of ik zelf behoefte heb aan een ander.... dat is een ander verhaal

aurora79 schreef:
06-08-2025 14:00
Ik heb net bijna 20 uur met hem doorgebracht. Het was een afscheid. Hij gaat op vakantie en ik ga mijn leven weer oppakken.

Hij gaat nadenken, beslissingen maken. Na de vakantie hebben we contact met elkaar hoe we erin staan.

Het was weer zo fijn met hem. We hebben gelachen en gehuild.
Het is goed zo.
Nu beetje verdrietig maar ook zo dankbaar voor alle mooie momenten die we samen hebben gehad.

Als hij gaat scheiden, wil ik eerst dat hij 'single' blijft. Lijkt me niet gezond om uit een relatie van bijna 35 jaar te stappen en gelijk in een volgende relatie te stappen. Ik blijf dan wel op een zijlijn. Als we bij elkaar horen dan komt dat vanzelf goed.
Scheiden is een verdrietig en zwaar proces. Ik wil er voor hem zijn, zover dat mogelijk is.

Als hij bij zijn vrouw blijft is het over tussen ons.

@Aurora79

Ik las je laatste bericht en het viel mij op hoe vaak jij jezelf tegenspreekt, zoals bijv in bovenstaande quotes. Niet dat ik je niet begrijp, maar vind het persoonlijk dan wel flauw dat je anderen hier dan naïef noemt, terwijl je het zelf eigenlijk net zo doet. Geen aanval, enkel een constatering ;-)
Live Life to the fullest
aurora79 schreef:
07-08-2025 17:48

Nee tuurlijk niet.
Hij vraagt erom.. maar nog niet gebeurd.
GeweldigWeer schreef:
07-08-2025 18:04
@Aurora79

Ik las je laatste bericht en het viel mij op hoe vaak jij jezelf tegenspreekt, zoals bijv in bovenstaande quotes. Niet dat ik je niet begrijp, maar vind het persoonlijk dan wel flauw dat je anderen hier dan naïef noemt, terwijl je het zelf eigenlijk net zo doet. Geen aanval, enkel een constatering ;-)
Ik noem inderdaad iemand die getrouwd is en een minnaar heeft, dat die verwacht dat hij/zij geen seks met anderen heeft naïef. Verwacht je dan dat haar/zijn wereld helemaal stil staat? Dat de minnaar zelf besluit hier geen behoefte aan te hebben, vind ik wat anders.
Ik heb ook geen behoefte aan een ander op dit moment.

En als je samen besluit dat je geen seks met een ander mag hebben, en iedereen is het daar mee eens. Dan hoor je mij niet. Maar het eisen terwijl je eigen leventje wel gewoon door gaat vind ik niet kunnen.
GeweldigWeer schreef:
07-08-2025 17:56
Hier ben ik het wel mee eens. Yoekie, het lijkt alsof jij gewoon op zoek bent naar een goede vriend(in)?
Nee het klinkt indd zo. Maar het is natuurlijk niet altijd zo hè.
We hebben het ook fijn samen..
Maar vaak door mijn gevoelens merk ik dat er irritaties komen.
aurora79 schreef:
07-08-2025 18:16
Ik noem inderdaad iemand die getrouwd is en een minnaar heeft, dat die verwacht dat hij/zij geen seks met anderen heeft naïef. Verwacht je dan dat haar/zijn wereld helemaal stil staat? Dat de minnaar zelf besluit hier geen behoefte aan te hebben, vind ik wat anders.
Ik heb ook geen behoefte aan een ander op dit moment.

En als je samen besluit dat je geen seks met een ander mag hebben, en iedereen is het daar mee eens. Dan hoor je mij niet. Maar het eisen terwijl je eigen leventje wel gewoon door gaat vind ik niet kunnen.
Als je er bij stil staat niet realistisch nee.
Maar diegene hoeft het me niet te vertellen.
Yoekiweerstand schreef:
07-08-2025 18:19
Als je er bij stil staat niet realistisch nee.
Maar diegene hoeft het me niet te vertellen.
Dat klopt. En dat mag je ook zeggen. Dat je het niet wil weten

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven