Minnaar deel 43

27-05-2021 10:55 1990 berichten
Al 42 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars en/of minnaarrelaties in het algemeen.

Vliegt jouw hart vrij rond, vangbaar met een netje voor elke jager met stoute ogen of ben je een stoere krijgster met pantser en harnas? Moeten de mannen hún hart beschermen omdat jij voor de lust gaat en niet voor de liefde?

Met andere woorden.....

Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met het grootste gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen? Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden, al staan we natuurlijk ook een beetje open voor andere meningen. Elkaar een spiegel voorhouden, prima, maar behandel elkaar vooral met respect!

Offtopic: Vind je het alleen maar leuk om je ongezouten ongenoegen over vreemdgaan hier te komen verkondigen, open dan vooral je eigen topic!

Het is fijn als je een avatar uploadt, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen.
Probeer zo weinig mogelijk te QUOTEN, door het precaire onderwerp wensen sommige schrijf(st)ers hun postings later aan te passen. Bedankt!

Link naar vorige topic:
seks/minnaar-deel-42/list_messages/473519

Voorgaande delen:

seks/minnaar/list_messages/15890
seks/minnaar-deel2/list_messages/43196
seks/minnaar-deel3/list_messages/51194
seks/minnaar-deel-4/list_messages/59003
seks/minnaar-deel-5/list_messages/62401
seks/minnaar-deel-6/list_messages/65592
seks/minnaar-deel-7/list_messages/69657
seks/minnaar-deel-8/list_messages/72514
seks/minnaar-deel-9/list_messages/74774
seks/minnaar-deel-10/list_messages/77269
seks/minnaar-deel-11/list_messages/82635
seks/minnaar-deel-12/list_messages/87456
seks/minnaar-deel-13/list_messages/92355
seks/minnaar-deel-14/list_messages/107002
seks/minnaar-deel-15/list_messages/134630
seks/minnaar-deel-16/list_messages/145365
seks/minnaar-deel-17/list_messages/153641
seks/minnaartopic-deel-18/list_messages/163798
seks/minnaar-deel-19/list_messages/176186
seks/minnaar-deel-20/list_messages/191153
seks/minnaartopic-deel-21/list_messages/202110
seks/minnaar-deel-22/list_messages/215589
seks/minnaar-deel-23/list_messages/227219
seks/minnaar-deel-24/list_messages/231529
seks/minnaar-deel-25/list_messages/236190
seks/minnaar-deel-26/list_messages/242091
seks/minnaar-deel-27/list_messages/246066
seks/minnaar-deel-28/list_messages/257409
seks/minnaar-deel-29/list_messages/268891
seks/quot-minnaar-quot-deel-30-alweer/l ... ges/288657
seks/minnaar-deel-31/list_messages/301457
seks/minnaar-deel-32/list_messages/318979
seks/minnaar-deel-33/list_messages/345287
seks/minnaar-deel-34/list_messages/362233
seks/minnaar-deel-35/list_messages/378927
seks/minnaar-deel-36/list_messages/393194
seks/minnaar-deel-37/list_messages/431927
seks/minnaar-deel-38/list_messages/443929
seks/minnaar-deel-39/list_messages/451347
seks/minnaar-deel-40/list_messages/465483
seks/minnaar-deel-41/list_messages/470123
Alle reacties Link kopieren Quote
GeweldigWeer schreef:
15-08-2025 13:56

Dit is er een ‘mooi’ voorbeeld van! Je hebt hem een heel lief berichtje gestuurd in de vorm van een kusje (boodschap is dat jij op dat moment aan hem dacht), maar geen enkele reactie terug! Dubbele kater lijkt mij, stop met jezelf dit aandoen! En ik weet het, makkelijker gezegd dan gedaan, maar verwijder voor mijn part (tijdelijk) zijn telefoonnummer.
Vlak nadat ik dit berichtje had geschreven ontving ik een berichtje van hem. Het was natuurlijk best vroeg ;)

Dan nog... je hebt gelijk. Maar ik kan/wil het niet.

We hebben 3 weken afgesproken en daar ga ik me aan houden.
@Makno : Als je wilt dat hij nooit meer contact opneemt dan stuur je “ dikke doei, als jij ooit nog iets van je laat horen vertel ik het mijn en jouw partner “ . Wedden dat het dan stopt ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
GeweldigWeer schreef:
15-08-2025 14:03
Hij bepaalt helemaal niet jouw geluk, hij maakt jou zelfs ongelukkig!

Speelt er een groot leeftijdsverschil tussen jullie ofzo en dit aantrekken/afstoten duurt al 7 jaar? Ik vind het lastig iets te adviseren, omdat ik je verhaal wat warrig vind.
Sorry, vannacht wakker gelegen. Leeftijdsverschil + gezin en alles wat daarbij komt kijken. In het begin was er veel moeite van zijn kant.
Ik hing de boot toen een beetje af.. maar merkte dat ik al heel snel meegesleurd werd in zijn emoties. Hij was niet blij thuis blabla... van meerdere berichtjes per dag naar nu bijvoorbeeld al 3 dagen helemaal niks meer.. en afgelopen weekend nog dan wel meerdere berichtjes ik mis je zo. Wil je graag weer zien.
Ik snap het gewoon niet. Ik had graag gewild dat er geen gevoelens bij kwamen kijken—ik ben namelijk een nuchter persoon. Maar ik merk dat ik mezelf een beetje verlies hierin.
GeweldigWeer schreef:
15-08-2025 14:05
Huh, waarom zou dat niet kunnen, hij laat jou toch ook zoveel jaar bungelen? Hij is gebonden, jij ook?
Ja klopt.
Hoe groot is jullie leeftijdsverschil Makno? Het klinkt een beetje alsof hij ‘dubbel’ misbruik van je maakt namelijk, als je begrijpt wat ik bedoel?
Live Life to the fullest
Makno1 schreef:
15-08-2025 14:15

Ik snap het gewoon niet.
Je snapt niet dat hij zijn gezin prioriteit geeft ? Je snapt niet dat hij niet het risico wil lopen betrapt te worden ? Je snapt niet dat zijn hels leven misschien iets minder akelig is dan hij zegt ?
Je snapt niet dat jij warm wordt gehouden en dat er meer berichten komen naarmate de kans dat hij kan afspreekt groter is ?
blijfgewoonbianca wijzigde dit bericht op 15-08-2025 14:32
17.17% gewijzigd
GeweldigWeer schreef:
15-08-2025 14:26
Hoe groot is jullie leeftijdsverschil Makno? Het klinkt een beetje alsof hij ‘dubbel’ misbruik van je maakt namelijk, als je begrijpt wat ik bedoel?
Dubbel? Ik snap denk ik wel wat je bedoelt, maar ook weer niet helemaal. +20 jaar.
blijfgewoonbianca schreef:
15-08-2025 14:30
Je snapt niet dat hij zijn gezin prioriteit geeft ? Je snapt niet dat hij niet het risico wil lopen betrapt te worden ? Je snapt niet dat zijn hels leven misschien iets minder akelig is dan hij zegt ?
Natuurlijk begrijp ik dat wel. Risico om betrapt te worden loopt hij heel erg juist.. We worden gezien op feestjes waar zijn vrienden en haar vrienden ook komen. Misschien is inderdaad zijn leven niet zo'n hel. Maar als ik bijvoorbeeld een dag druk ben en een keer later reageer krijg ik gelijk de vraag of er iets is.. dit is zo toxisch als ik dit nu lees.. brrr.
Maar waarom zou je in vredesnaam dan contact blijven zoeken? Je kunt dan toch ook zeggen; joh ik probeer het thuis op de rit te krijgen, laat mij maar met rust. (Ahh nee eigenlijk zou ik dit moeten doen haha.. maar zo verwarrend is het dus in mijn hoofd momenteel).
Makno1 schreef:
15-08-2025 14:34
Maar waarom zou je in vredesnaam dan contact blijven zoeken?
Omdat jij een lekker snackie bent naast zijn maaltijden thuis.
Waarom zou hij zich beperken tot die maaltijden als hij kennelijk keer op keer weg komt met een stiekeme hap ?
15-08-2025 14:36
Omdat jij een lekker snackie bent naast zijn maaltijden thuis.
Waarom zou hij zich beperken tot die maaltijden als hij kennelijk keer op keer weg komt met een stiekeme hap ?
Jep.. dat zie ik ook in. Het is alleen zo confronterend.
Makno1 schreef:
15-08-2025 14:41
Wat ? Dat je niet meer waard bent dan dat ?
Makno1 schreef:
15-08-2025 14:31
Dubbel? Ik snap denk ik wel wat je bedoelt, maar ook weer niet helemaal. +20 jaar.
Dat jullie in een totaal andere levensfase zitten en hij jou, gezien je leeftijd (?), heel makkelijk kan bespelen?
Live Life to the fullest
Makno1 schreef:
15-08-2025 14:41
Dat bedoel ik dus met mijn vorige opmerking!
Live Life to the fullest
Makno1 schreef:
15-08-2025 14:15
en afgelopen weekend nog dan wel meerdere berichtjes ik mis je zo. Wil je graag weer zien.
Laat me raden :
Was hij op een feest / in een kroeg ? Hoopte hij dat je ook kwam ?
Makno :

Plannen jullie weleens voor over zoveel weken ? Doet hij moeite als jij kan ? Gaan jullie naar hotels ?

Het klinkt mij namelijk in de oren dat hij jou alleen bericht als hij toch al de deur uitging met vrienden en dan is een lekkere wip ( auto ? ) na afloop wel zo leuk. Zijn vrouw is namelijk toch al beledigd dat hij überhaupt de deur uitging en die hoeft hij na een stapavond niet wakker te maken voor een potje seks.
15-08-2025 14:56
Makno :

Plannen jullie weleens voor over zoveel weken ? Doet hij moeite als jij kan ? Gaan jullie naar hotels ?

Het klinkt mij namelijk in de oren dat hij jou alleen bericht als hij toch al de deur uitging met vrienden en dan is een lekkere wip ( auto ? ) na afloop wel zo leuk. Zijn vrouw is namelijk toch al beledigd dat hij überhaupt de deur uitging en die hoeft hij na een stapavond niet wakker te maken voor een potje seks.
Paar jaar geleden dus wel. Weekendjes weg, feestjes bij vrienden... Misschien maak ik het ook allemaal wel te ingewikkeld voor mezelf en moet ik de conclusie trekken dat dit gewoon niet meer past bij mijn huidige leeftijd. De dagen die we samen doorbrengen ben ik op mijn hoede, een raar onderbuik gevoel hou ik er telkens aan over. Maar toch mis ik hem.. Het is zo raar.
15-08-2025 14:50
Laat me raden :
Was hij op een feest / in een kroeg ? Hoopte hij dat je ook kwam ?
Hij was niet in NL.
Hij nam jou mee naar feestjes van zijn vrienden ?
Is een “ buitenvrouw “ niks bijzonders in zijn bubbel?
15-08-2025 15:21
Hij nam jou mee naar feestjes van zijn vrienden ?
Is een “ buitenvrouw “ niks bijzonders in zijn bubbel?
Nee, hij heeft meer vrienden die dit hebben. Een paar zijn er zelfs voor gescheiden.
Bijzondere vriendengroep kun je concluderen ja.
Makno1 schreef:
15-08-2025 15:43
Nee, hij heeft meer vrienden die dit hebben. Een paar zijn er zelfs voor gescheiden.
Bijzondere vriendengroep kun je concluderen ja.
Heb jij de hoop dat hij ook gaat scheiden om samen met jou verder te gaan?
Live Life to the fullest
GeweldigWeer schreef:
15-08-2025 15:54
Heb jij de hoop dat hij ook gaat scheiden om samen met jou verder te gaan?
Nee, dat gaat niet. En dat wil ik ook niet. Maar toch veel gevoelens... gevoel en verstand zijn ver uit elkaar gedreven.
Makno1 schreef:
15-08-2025 16:01
Nee, dat gaat niet. En dat wil ik ook niet. Maar toch veel gevoelens... gevoel en verstand zijn ver uit elkaar gedreven.
Dat gaat niet? Hoezo zou dat niet kunnen?

Je blijft vrij vaag, je wil dat niet, omdat dat niet gaat? Of wil je het echt echt niet? Het klinkt alsof je jezelf probeert te overtuigen.
Live Life to the fullest
GeweldigWeer schreef:
15-08-2025 16:08
Dat gaat niet? Hoezo zou dat niet kunnen?

Je blijft vrij vaag, je wil dat niet, omdat dat niet gaat? Of wil je het echt echt niet? Het klinkt alsof je jezelf probeert te overtuigen.
Omdat hij gewoon simpelweg te oud is. Volwassen kinderen heeft en ik nu op een leeftijd ben gekomen dat de tijd ook begint te dringen.
Makno1 schreef:
15-08-2025 16:46
Omdat hij gewoon simpelweg te oud is. Volwassen kinderen heeft en ik nu op een leeftijd ben gekomen dat de tijd ook begint te dringen.
De tijd begint te dringen om zelf kinderen te krijgen bedoel je? En die wil je met je huidige partner of staat jouw relatie al zo’n 7 jaar on-hold vanwege minnaar?
Live Life to the fullest
GeweldigWeer schreef:
15-08-2025 16:50
De tijd begint te dringen om zelf kinderen te krijgen bedoel je? En die wil je met je huidige partner of staat jouw relatie al zo’n 7 jaar on-hold vanwege minnaar?
Ja klopt! Mijn partner en ik hebben slechte tijden achter de rug. (Leefde als broer en zus). Dat is nu in positieve zin langzaam aan het veranderen. Ik voel me tegenover hem ook schuldig.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven