Minnaar deel 43

donderdag 27 mei 2021 om 10:55
Al 42 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars en/of minnaarrelaties in het algemeen.
Vliegt jouw hart vrij rond, vangbaar met een netje voor elke jager met stoute ogen of ben je een stoere krijgster met pantser en harnas? Moeten de mannen hún hart beschermen omdat jij voor de lust gaat en niet voor de liefde?
Met andere woorden.....
Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met het grootste gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen? Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden, al staan we natuurlijk ook een beetje open voor andere meningen. Elkaar een spiegel voorhouden, prima, maar behandel elkaar vooral met respect!
Offtopic: Vind je het alleen maar leuk om je ongezouten ongenoegen over vreemdgaan hier te komen verkondigen, open dan vooral je eigen topic!
Het is fijn als je een avatar uploadt, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen.
Probeer zo weinig mogelijk te QUOTEN, door het precaire onderwerp wensen sommige schrijf(st)ers hun postings later aan te passen. Bedankt!
Link naar vorige topic:
seks/minnaar-deel-42/list_messages/473519
Voorgaande delen:
seks/minnaar/list_messages/15890
seks/minnaar-deel2/list_messages/43196
seks/minnaar-deel3/list_messages/51194
seks/minnaar-deel-4/list_messages/59003
seks/minnaar-deel-5/list_messages/62401
seks/minnaar-deel-6/list_messages/65592
seks/minnaar-deel-7/list_messages/69657
seks/minnaar-deel-8/list_messages/72514
seks/minnaar-deel-9/list_messages/74774
seks/minnaar-deel-10/list_messages/77269
seks/minnaar-deel-11/list_messages/82635
seks/minnaar-deel-12/list_messages/87456
seks/minnaar-deel-13/list_messages/92355
seks/minnaar-deel-14/list_messages/107002
seks/minnaar-deel-15/list_messages/134630
seks/minnaar-deel-16/list_messages/145365
seks/minnaar-deel-17/list_messages/153641
seks/minnaartopic-deel-18/list_messages/163798
seks/minnaar-deel-19/list_messages/176186
seks/minnaar-deel-20/list_messages/191153
seks/minnaartopic-deel-21/list_messages/202110
seks/minnaar-deel-22/list_messages/215589
seks/minnaar-deel-23/list_messages/227219
seks/minnaar-deel-24/list_messages/231529
seks/minnaar-deel-25/list_messages/236190
seks/minnaar-deel-26/list_messages/242091
seks/minnaar-deel-27/list_messages/246066
seks/minnaar-deel-28/list_messages/257409
seks/minnaar-deel-29/list_messages/268891
seks/quot-minnaar-quot-deel-30-alweer/l ... ges/288657
seks/minnaar-deel-31/list_messages/301457
seks/minnaar-deel-32/list_messages/318979
seks/minnaar-deel-33/list_messages/345287
seks/minnaar-deel-34/list_messages/362233
seks/minnaar-deel-35/list_messages/378927
seks/minnaar-deel-36/list_messages/393194
seks/minnaar-deel-37/list_messages/431927
seks/minnaar-deel-38/list_messages/443929
seks/minnaar-deel-39/list_messages/451347
seks/minnaar-deel-40/list_messages/465483
seks/minnaar-deel-41/list_messages/470123
Vliegt jouw hart vrij rond, vangbaar met een netje voor elke jager met stoute ogen of ben je een stoere krijgster met pantser en harnas? Moeten de mannen hún hart beschermen omdat jij voor de lust gaat en niet voor de liefde?
Met andere woorden.....
Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met het grootste gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen? Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden, al staan we natuurlijk ook een beetje open voor andere meningen. Elkaar een spiegel voorhouden, prima, maar behandel elkaar vooral met respect!
Offtopic: Vind je het alleen maar leuk om je ongezouten ongenoegen over vreemdgaan hier te komen verkondigen, open dan vooral je eigen topic!
Het is fijn als je een avatar uploadt, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen.
Probeer zo weinig mogelijk te QUOTEN, door het precaire onderwerp wensen sommige schrijf(st)ers hun postings later aan te passen. Bedankt!
Link naar vorige topic:
seks/minnaar-deel-42/list_messages/473519
Voorgaande delen:
seks/minnaar/list_messages/15890
seks/minnaar-deel2/list_messages/43196
seks/minnaar-deel3/list_messages/51194
seks/minnaar-deel-4/list_messages/59003
seks/minnaar-deel-5/list_messages/62401
seks/minnaar-deel-6/list_messages/65592
seks/minnaar-deel-7/list_messages/69657
seks/minnaar-deel-8/list_messages/72514
seks/minnaar-deel-9/list_messages/74774
seks/minnaar-deel-10/list_messages/77269
seks/minnaar-deel-11/list_messages/82635
seks/minnaar-deel-12/list_messages/87456
seks/minnaar-deel-13/list_messages/92355
seks/minnaar-deel-14/list_messages/107002
seks/minnaar-deel-15/list_messages/134630
seks/minnaar-deel-16/list_messages/145365
seks/minnaar-deel-17/list_messages/153641
seks/minnaartopic-deel-18/list_messages/163798
seks/minnaar-deel-19/list_messages/176186
seks/minnaar-deel-20/list_messages/191153
seks/minnaartopic-deel-21/list_messages/202110
seks/minnaar-deel-22/list_messages/215589
seks/minnaar-deel-23/list_messages/227219
seks/minnaar-deel-24/list_messages/231529
seks/minnaar-deel-25/list_messages/236190
seks/minnaar-deel-26/list_messages/242091
seks/minnaar-deel-27/list_messages/246066
seks/minnaar-deel-28/list_messages/257409
seks/minnaar-deel-29/list_messages/268891
seks/quot-minnaar-quot-deel-30-alweer/l ... ges/288657
seks/minnaar-deel-31/list_messages/301457
seks/minnaar-deel-32/list_messages/318979
seks/minnaar-deel-33/list_messages/345287
seks/minnaar-deel-34/list_messages/362233
seks/minnaar-deel-35/list_messages/378927
seks/minnaar-deel-36/list_messages/393194
seks/minnaar-deel-37/list_messages/431927
seks/minnaar-deel-38/list_messages/443929
seks/minnaar-deel-39/list_messages/451347
seks/minnaar-deel-40/list_messages/465483
seks/minnaar-deel-41/list_messages/470123
donderdag 14 augustus 2025 om 15:55
Dit zeg ik allemaal niet. Je maakt een hele eigen draai van mijn tekst.-a- schreef: ↑14-08-2025 13:10Wat schiet je ermee op als het voor hem ook verdrietig is? Of als hij ook moest rouwen om het verlies? Daar ga je je zelf niet beter van voelen.
En wat als hij zegt dat het niks voor hem betekend heeft? Dan voel je je nog beroerder.
Aurora, ga afleiding zoeken. Echt het helpt! En geef het tijd
Ik gaf alleen aan dat het soms kan helpen om zelf een knoop door te hakken. Omdat ze eigenlijk al heeft gezegd, als hij blijft bij vrouw is het over en als hij wel weggaat bij vrouw was ze er ook geen voorstander van dat hij dan in de relatie stapt met haar.
Dus linksom of rechtsom....even los van dat als de situatie daar is je misschien toch de keuze maakt om door te gaan zoals het ging.
Wat ik alleen aan wil geven dat het sommigen kan helpen om zelf de keuze te maken en niet af te wachten. Gewoon als tip, een gedachtengang om tot je te nemen.
Als dat niet voor je werkt dan ook niet doen.
Maar het was op basis van wat aurora eigenlijk allemaal al zegt. En ook dat los van dat de gedachten alle kanten op kunnen schieten.
donderdag 14 augustus 2025 om 16:03
Niks, helemaal niks.
Het is gewoon onderdeel van het rouwproces, denkend dat hij zijn gewone leuke leventje fluitend verder blijft leven terwijl je zelf diep in de put zit, die gedachte is onverdraaglijk en dan lijkt het alsof gedeeld verdriet het lichter maakt. Dat is wat onze geest doet, zoeken naar manieren om het lichter te maken.
We weten diep van binnen echt wel dat we onszelf daarmee voor de gek houden.
.
donderdag 14 augustus 2025 om 16:06
Maar dat weet je toch wel? Je kent hem toch? Ik mag aannemen dat je ondertussen weet waar je voor kiest, weet waar je het allemaal voor doet. Weet waarom je door deze emotionele hel gaat. Want dat is het, een emohel waarin hij totaal de touwtjes in handen heeft en volledig zelf beslist hoe jouw toekomst eruit gaat zien.
Besef je dat, dat je jouw hele toekomst in zijn handen hebt gelegd? Wil je dat?
.
donderdag 14 augustus 2025 om 17:10
Op dit moment vind ik het waard. Hoe heftig ook. Maar daarom is afstand ook goed. Voor ons beiden. Zodat we weer helder kunnen nadenken.Rooss4.0 schreef: ↑14-08-2025 16:06Maar dat weet je toch wel? Je kent hem toch? Ik mag aannemen dat je ondertussen weet waar je voor kiest, weet waar je het allemaal voor doet. Weet waarom je door deze emotionele hel gaat. Want dat is het, een emohel waarin hij totaal de touwtjes in handen heeft en volledig zelf beslist hoe jouw toekomst eruit gaat zien.
Besef je dat, dat je jouw hele toekomst in zijn handen hebt gelegd? Wil je dat?
donderdag 14 augustus 2025 om 17:46
En lukt dat ook?
Het is mijn ervaring dat afstand alleen maar voor onzekerheid zorgde en dan was ik nóg meer met hem bezig. Mijn destructieve ik heeft het zo vaak bijna overgenomen, dan was er maar duidelijkheid, gék werd ik van mezelf.
.
donderdag 14 augustus 2025 om 17:57
Roos, hoe waak je er dan voor dat je niet helemaal meegezogen wordt in het minnaarschap?
Ik zocht iemand voor 1x per maand sex. Huidige minnaar wil ook lief en leed delen. Ik vind dat lastig. Ben niet van het gevoelens delen en heb genoeg vriendinnen waar ik zaken mee kan bespreken. Dat botst weleens tussen hem en mij. Komen we tot nu toe prima uit hoor. Maar ook als je kijkt waar Aurora nu doorheen gaat, hoe baken je het goed af? Zonder je er volledig in te storten?
Ik zocht iemand voor 1x per maand sex. Huidige minnaar wil ook lief en leed delen. Ik vind dat lastig. Ben niet van het gevoelens delen en heb genoeg vriendinnen waar ik zaken mee kan bespreken. Dat botst weleens tussen hem en mij. Komen we tot nu toe prima uit hoor. Maar ook als je kijkt waar Aurora nu doorheen gaat, hoe baken je het goed af? Zonder je er volledig in te storten?
donderdag 14 augustus 2025 om 19:06
-a- schreef: ↑14-08-2025 17:57Roos, hoe waak je er dan voor dat je niet helemaal meegezogen wordt in het minnaarschap?
Door ALTIJD eerlijk naar jezelf te zijn, wat er ook gebeurt!
Althans, dat was het voor mij, maar wil nog niet zeggen dat dit voor iedereen zo werkt natuurlijk.
Ik schreef al eerder dat Aurora zichzelf regelmatig ‘tegenspreekt’. Allemaal heel begrijpelijk in zo’n situatie, maar probeer gewoon voor/met jezelf harde afspraken te maken, al druist het nog zo tegen je gevoel in, maar blijf vooral trouw aan jezelf!
Bijv. gaat hij na zijn vakantie niet weg bij zijn vrouw, stop dan ook daadwerkelijk met hem. Wil je, als hij wél weggaat bij zijn vrouw, hij een poos alleen blijft zoals Aurora schrijft, zoek hem dan niet op, ook niet voor seks. Blijf gewoon trouw aan jezelf!
Live Life to the fullest
donderdag 14 augustus 2025 om 19:40
Geen idee, ik kan dat dus niet. Ik grapte altijd dat ik mijn hart stortte in beton met prikkeldraad eromheen, iedereen snapte dan hier dat ik gevoelens begon te krijgen maar dat beton en prikkeldraad hield het nooit, behalve als ik de man in kwestie eigenlijk alleen maar leuk vond voor seks af en toe. Als ik hem leuker vond dan goed voor me was stortte ik me erin en zoog ik me eraan vast. Pun.-a- schreef: ↑14-08-2025 17:57Roos, hoe waak je er dan voor dat je niet helemaal meegezogen wordt in het minnaarschap?
Zoals jij het doet is heel gezond, goed afbakenen waar seks eindigt en liefde begint. Laat het dan maar lekker botsen tussen jou en hem.
Ik had het er laatst nog met mijn vriend over, het was een verwarrende tijd, die minnaartijd. Eigenlijk wilde ik heel graag weg bij mijn ex maar ik vond het ongelooflijk eng. Achteraf gezien heb ik een paar minnaars toch echt wel als onbewuste vluchtmiddelen gezien, ik hoopte in die tijd echt dat iemand me bij de hand pakte en meenam naar weetikveelwaar. Ik was het thuis helemaal zat, man, kinders, alles. Ik had de hele flikkerse boel maar wat graag achtergelaten als iemand mijn pad had geëffend. Maar dat sloeg helemaal nergens op natuurlijk, ik moest knopen doorhakken en mijn eigen pad effenen en mijn grotemeidenbroek aantrekken. Ik ben er natuurlijk goed en ongeschonden uitgekomen maar als ik mezelf terugplaats in die tijd zie ik dat ik de wanhoop nabij was, het is een godswonder dat ik niet, net als mijn ex, over de depressierand geschoten ben.
En nu kan ik eigenlijk niet goed meer scheiden wat ooit hoop op vlucht was en waar gevoel. De minnaar die het meeste indruk heeft gemaakt is voor mij beslist geen relatiemateriaal. Dat was nooit goed gegaan. Alles liep door elkaar, echt heel verwarrend.
.
donderdag 14 augustus 2025 om 19:41
Ik vind het een erg lastige periode waar Aurora79 doorheen gaat. Ze voelt duidelijk veel voor haar minnaar en ik denk dat je dan gewoon in tweestrijd zit met jezelf. Je wilt hem en daar heb je alles voor over. Ik weet waar je doorheen gaat, heb het zelf ook allemaal meegemaakt. Ik kan je advies geven, ik kan zeggen wat het beste is om te doen, maar je moet het echt zelf willen en kunnen. Dikke knuffel voor je, die kan je wel gebruiken.
donderdag 14 augustus 2025 om 19:41
Ik kon het niet, echt niet. Ik zag het niet, ik was daar niet aan toe. Als ik eerlijk tegen mezelf zou zijn geweest had ik mijn man en kinderen moeten verlaten en dat kon natuurlijk niet.GeweldigWeer schreef: ↑14-08-2025 19:06Door ALTIJD eerlijk naar jezelf te zijn, wat er ook gebeurt!
Ik was de sterke, degene met de grote schouders en de brede rug. Ik kon pas kiezen toen ik kon kiezen en geen uur eerder. Soms is eerlijk tegen jezelf zijn ongelooflijk eng.
.
donderdag 14 augustus 2025 om 19:43
Maar dan ben je hem misschien wel kwijt en hoe eerlijk is dat dan naar jezelf? Zo lastig vind ik het dus, zulke dingen. Ik ben eigenlijk een heel slecht voorbeeld

.
donderdag 14 augustus 2025 om 20:01
Dit is zo herkenbaar en heeft woorden aan iets wat ik moeilijk heb kunnen plaatsen in mijn poly-periode. Was toen nog met ex, die had een relatie ernaast. Ik had daar geen behoefte aan tot ik mijn huidige vriend leerde kennen. Enorme vlinders, nog nooit zoiets meegemaakt en hij ook niet. Maar hij had het enorm moeilijk met dat ik al een relatie had en ik begreep dat natuurlijk wel maar achteraf snapte ik dat toch niet echt. En jouw stuk tekst raakt wel echt de kern daarvan denk ik.yawny schreef: ↑11-08-2025 21:14Uit eindelijk brak het ze op....er was in beide sprake van verliefdheid aan beide kanten. Ze wisten hoe de vork in de steel zat, ik heb altijd heel belangrijk gevonden dat ze wisten waarvoor ze kozen (inmiddels denk ik "hoe veel keuze heeft iemand die verliefd is?" het is echt een pittige uitdaging om afstand te nemen als je verliefd bent of veel van iemand houdt.)
Ze zitten ook onwijs klem, stoppen betekent verliezen wat je hebt en doorgaan betekent tóch genoegen nemen met iets wat niet helemaal lekker is. In beide situaties een (korte termijn) verlies dus. Ik heb bij beide mannen gezien dat het niet lukte de knoop door te hakken en dat blijven ook steeds meer ging wringen. Ook al wil iedereen het beste, weet de man precies waar hij aan toe is en is hij het daarmee eens, het is moeilijk om steeds niet alles te krijgen wat je het allerliefste wil, ook al is er heel veel wél. Ik wil niet meer mijn aandeel hebben in zo'n constructie. Het is goed geweest, maar niet meer.
Relatie met ex is uit en na een hele bumpy road ben we nu nog samen met vriend. Onbekend hoe lang want tja wanneer kregen we nou eigenlijk verkering he.

vrijdag 15 augustus 2025 om 08:40
Bedankt voor jullie reacties. Doet me goed. Jullie adviezen, jullie knuffels. Het voelt dan toch wat minder eenzaam.
Gisteravond heel gezellig gehad. Met aardig wat wijntjes. Daardoor vervagen de grenzen en heb ik midden in de nacht toch een kusje naar hem gestuurd. Nu een lichte kater en spijt van het berichtje.
Hij heeft ook nog niet gereageerd.
Gisteravond heel gezellig gehad. Met aardig wat wijntjes. Daardoor vervagen de grenzen en heb ik midden in de nacht toch een kusje naar hem gestuurd. Nu een lichte kater en spijt van het berichtje.
vrijdag 15 augustus 2025 om 09:09
Lieve lezers ik kan dit nergens kwijt...
Ik lees hier al een tijdje mee, stilletjes. Vandaag wil ik mijn verhaal delen — niet omdat ik alle antwoorden heb, maar omdat ik hoop dat het delen iets losmaakt. Misschien herkenning. Misschien een beetje ruimte in mijn hoofd.
Al ruim zeven jaar zit ik vast in een soort van verhouding met een man. Geen gewone relatie, eerder iets vaags, iets wat nooit echt een naam kreeg. Vrienden ontmoet... Aan beide kanten is het al een paar keer uitgekomen, beide partijen ontzettend boos. Afstand genomen. Een tijdje geen contact, en dan ineens weer een berichtje van hem. En ja hoor — ik trap er weer in. Dat is nu alweer vier jaar geleden. En ondanks alles — ondanks dat ik weet dat het nooit echt zal werken, dat we in totaal verschillende levensfases zitten — ben ik verliefd geworden. Echt verliefd. Mijn hart maakt een sprongetje bij elk berichtje. En als hij niets laat horen, lig ik wakker. Ik baal ervan. Zo ontzettend.
Ik weet diep vanbinnen dat afstand nemen de enige juiste keuze is. Maar het doet pijn. Verschrikkelijk veel pijn. Vorig jaar probeerde ik het. Ik trok me terug, wilde loskomen. En toen vroegen mensen om me heen: “Ben je depressief?” Misschien was ik dat ook wel, even. Maar toen kwam er weer een berichtje. En ja hoor — ik was weer terug bij af.
Wat me het meest frustreert? Zijn signalen. Ze zijn zo tegenstrijdig. Soms lijkt het alsof hij me mist, en dan weer alsof ik totaal niet op zijn radar sta. Ik ben zo met hem bezig, terwijl hij... nou ja, niet op dezelfde manier met mij bezig is. Het voelt alsof ik op een dag denk: “Genoeg. Ik wil geen contact meer.” En dan — pling — een berichtje. En daar gaan we weer. De cirkel draait verder.
Ik weet dat ik eruit moet stappen. Maar hoe doe je dat, als je hart telkens weer hoopt? Hoopt op wat? Iets wat er nooit gaat komen en nooit zal zijn. Hoe kun je jezelf zo voor de gek houden. Hoe kun je, je geluk door iemand anders laten bepalen. Echt misselijkmakend. Ik ben jong en naïef heb me teveel laten meeslepen door zijn ongenoegen in zijn huwelijk.
Ik lees hier al een tijdje mee, stilletjes. Vandaag wil ik mijn verhaal delen — niet omdat ik alle antwoorden heb, maar omdat ik hoop dat het delen iets losmaakt. Misschien herkenning. Misschien een beetje ruimte in mijn hoofd.
Al ruim zeven jaar zit ik vast in een soort van verhouding met een man. Geen gewone relatie, eerder iets vaags, iets wat nooit echt een naam kreeg. Vrienden ontmoet... Aan beide kanten is het al een paar keer uitgekomen, beide partijen ontzettend boos. Afstand genomen. Een tijdje geen contact, en dan ineens weer een berichtje van hem. En ja hoor — ik trap er weer in. Dat is nu alweer vier jaar geleden. En ondanks alles — ondanks dat ik weet dat het nooit echt zal werken, dat we in totaal verschillende levensfases zitten — ben ik verliefd geworden. Echt verliefd. Mijn hart maakt een sprongetje bij elk berichtje. En als hij niets laat horen, lig ik wakker. Ik baal ervan. Zo ontzettend.
Ik weet diep vanbinnen dat afstand nemen de enige juiste keuze is. Maar het doet pijn. Verschrikkelijk veel pijn. Vorig jaar probeerde ik het. Ik trok me terug, wilde loskomen. En toen vroegen mensen om me heen: “Ben je depressief?” Misschien was ik dat ook wel, even. Maar toen kwam er weer een berichtje. En ja hoor — ik was weer terug bij af.
Wat me het meest frustreert? Zijn signalen. Ze zijn zo tegenstrijdig. Soms lijkt het alsof hij me mist, en dan weer alsof ik totaal niet op zijn radar sta. Ik ben zo met hem bezig, terwijl hij... nou ja, niet op dezelfde manier met mij bezig is. Het voelt alsof ik op een dag denk: “Genoeg. Ik wil geen contact meer.” En dan — pling — een berichtje. En daar gaan we weer. De cirkel draait verder.
Ik weet dat ik eruit moet stappen. Maar hoe doe je dat, als je hart telkens weer hoopt? Hoopt op wat? Iets wat er nooit gaat komen en nooit zal zijn. Hoe kun je jezelf zo voor de gek houden. Hoe kun je, je geluk door iemand anders laten bepalen. Echt misselijkmakend. Ik ben jong en naïef heb me teveel laten meeslepen door zijn ongenoegen in zijn huwelijk.
makno1 wijzigde dit bericht op 15-08-2025 12:10
7.57% gewijzigd
vrijdag 15 augustus 2025 om 09:11
Heel erg herkenbaar.. alcohol is in deze periode echt de minst goede optie om tot je te nemen.aurora79 schreef: ↑15-08-2025 08:40Bedankt voor jullie reacties. Doet me goed. Jullie adviezen, jullie knuffels. Het voelt dan toch wat minder eenzaam.
vrijdag 15 augustus 2025 om 13:26
Is het heeeeeeeel erg dom van me als ik denk dat het begint met hem te blokkeren op je telefoon ? ( lijkt mij een no brainer , eerlijk gezegd ) .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
vrijdag 15 augustus 2025 om 13:56
Dat is ook vreselijk eng, want dan moet je er ook iets mee. Bij mij is dat uiteraard ook niet aangeboren geweest, een heel leerproces zelfs, maar op een gegeven moment wilde ik voor mezelf ook die cirkel van ‘angst’ doorbreken. Dat is natuurlijk ook een heel proces daar naartoe te werken.Rooss4.0 schreef: ↑14-08-2025 19:41Ik kon het niet, echt niet. Ik zag het niet, ik was daar niet aan toe. Als ik eerlijk tegen mezelf zou zijn geweest had ik mijn man en kinderen moeten verlaten en dat kon natuurlijk niet.
Ik was de sterke, degene met de grote schouders en de brede rug. Ik kon pas kiezen toen ik kon kiezen en geen uur eerder. Soms is eerlijk tegen jezelf zijn ongelooflijk eng.
Heel eerlijk denk ik zelf, want anders was je hem niet kwijt geweest of had je hem later weer wel gevonden.
aurora79 schreef: ↑15-08-2025 08:40Bedankt voor jullie reacties. Doet me goed. Jullie adviezen, jullie knuffels. Het voelt dan toch wat minder eenzaam.
Dit is er een ‘mooi’ voorbeeld van! Je hebt hem een heel lief berichtje gestuurd in de vorm van een kusje (boodschap is dat jij op dat moment aan hem dacht), maar geen enkele reactie terug! Dubbele kater lijkt mij, stop met jezelf dit aandoen! En ik weet het, makkelijker gezegd dan gedaan, maar verwijder voor mijn part (tijdelijk) zijn telefoonnummer.
Live Life to the fullest
vrijdag 15 augustus 2025 om 14:03
Hij bepaalt helemaal niet jouw geluk, hij maakt jou zelfs ongelukkig!Makno1 schreef: ↑15-08-2025 09:09Ik weet dat ik eruit moet stappen. Maar hoe doe je dat, als je hart telkens weer hoopt? Hoopt op wat? Iets wat er nooit gaat komen en nooit zal zijn. Hoe kun je jezelf zo voor de gek houden. Hoe kun je, je geluk door iemand anders laten bepalen. Echt misselijkmakend. Ik ben jong en naïef heb me teveel laten meeslepen door zijn ongenoegen in zijn huwelijk.
Speelt er een groot leeftijdsverschil tussen jullie ofzo en dit aantrekken/afstoten duurt al 7 jaar? Ik vind het lastig iets te adviseren, omdat ik je verhaal wat warrig vind.
Live Life to the fullest
vrijdag 15 augustus 2025 om 14:04
Is zo… maar iemand ghosten na zo'n lange tijd, kan dat eigenlijk?blijfgewoonbianca schreef: ↑15-08-2025 13:26Is het heeeeeeeel erg dom van me als ik denk dat het begint met hem te blokkeren op je telefoon ? ( lijkt mij een no brainer , eerlijk gezegd ) .
vrijdag 15 augustus 2025 om 14:07
Tsja, waarom niet ? Met elk berichtje zet je 2 relaties op het spel ; dat kan dan wel ? Ben je je minnaar meer verplicht dan je eigen partner ?
En anders zeg je “ toedeloe “ voor je blokkeert.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in