Minnaar deel 43

27-05-2021 10:55 1990 berichten
Al 42 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars en/of minnaarrelaties in het algemeen.

Vliegt jouw hart vrij rond, vangbaar met een netje voor elke jager met stoute ogen of ben je een stoere krijgster met pantser en harnas? Moeten de mannen hún hart beschermen omdat jij voor de lust gaat en niet voor de liefde?

Met andere woorden.....

Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met het grootste gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen? Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden, al staan we natuurlijk ook een beetje open voor andere meningen. Elkaar een spiegel voorhouden, prima, maar behandel elkaar vooral met respect!

Offtopic: Vind je het alleen maar leuk om je ongezouten ongenoegen over vreemdgaan hier te komen verkondigen, open dan vooral je eigen topic!

Het is fijn als je een avatar uploadt, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen.
Probeer zo weinig mogelijk te QUOTEN, door het precaire onderwerp wensen sommige schrijf(st)ers hun postings later aan te passen. Bedankt!

Link naar vorige topic:
seks/minnaar-deel-42/list_messages/473519

Voorgaande delen:

seks/minnaar/list_messages/15890
seks/minnaar-deel2/list_messages/43196
seks/minnaar-deel3/list_messages/51194
seks/minnaar-deel-4/list_messages/59003
seks/minnaar-deel-5/list_messages/62401
seks/minnaar-deel-6/list_messages/65592
seks/minnaar-deel-7/list_messages/69657
seks/minnaar-deel-8/list_messages/72514
seks/minnaar-deel-9/list_messages/74774
seks/minnaar-deel-10/list_messages/77269
seks/minnaar-deel-11/list_messages/82635
seks/minnaar-deel-12/list_messages/87456
seks/minnaar-deel-13/list_messages/92355
seks/minnaar-deel-14/list_messages/107002
seks/minnaar-deel-15/list_messages/134630
seks/minnaar-deel-16/list_messages/145365
seks/minnaar-deel-17/list_messages/153641
seks/minnaartopic-deel-18/list_messages/163798
seks/minnaar-deel-19/list_messages/176186
seks/minnaar-deel-20/list_messages/191153
seks/minnaartopic-deel-21/list_messages/202110
seks/minnaar-deel-22/list_messages/215589
seks/minnaar-deel-23/list_messages/227219
seks/minnaar-deel-24/list_messages/231529
seks/minnaar-deel-25/list_messages/236190
seks/minnaar-deel-26/list_messages/242091
seks/minnaar-deel-27/list_messages/246066
seks/minnaar-deel-28/list_messages/257409
seks/minnaar-deel-29/list_messages/268891
seks/quot-minnaar-quot-deel-30-alweer/l ... ges/288657
seks/minnaar-deel-31/list_messages/301457
seks/minnaar-deel-32/list_messages/318979
seks/minnaar-deel-33/list_messages/345287
seks/minnaar-deel-34/list_messages/362233
seks/minnaar-deel-35/list_messages/378927
seks/minnaar-deel-36/list_messages/393194
seks/minnaar-deel-37/list_messages/431927
seks/minnaar-deel-38/list_messages/443929
seks/minnaar-deel-39/list_messages/451347
seks/minnaar-deel-40/list_messages/465483
seks/minnaar-deel-41/list_messages/470123
Alle reacties Link kopieren Quote
Makno1 schreef:
15-08-2025 17:05
Ja klopt! Mijn partner en ik hebben slechte tijden achter de rug. (Leefde als broer en zus). Dat is nu in positieve zin langzaam aan het veranderen. Ik voel me tegenover hem ook schuldig.
Wat ontzettend heftig Makno en verdrietig tegelijkertijd. Maar is je huidige partner dan wel de juiste partner om kinderen mee op de wereld te zetten, ik bedoel, het klinkt allemaal zo uitgeblust en liefdeloos, dat is toch geen juiste basis? En die minnaar, ajb, verbreek alle contact met hem en verwijder zijn telefoonnummer!
Live Life to the fullest
Makno1 schreef:
15-08-2025 17:05
Ja klopt! Mijn partner en ik hebben slechte tijden achter de rug. (Leefde als broer en zus). Dat is nu in positieve zin langzaam aan het veranderen. Ik voel me tegenover hem ook schuldig.
Verbreek alsjeblieft het contact met je minnaar. Blokkeer hem desnoods. Hij gebruikt je alleen maar.
GeweldigWeer schreef:
15-08-2025 17:20
Wat ontzettend heftig Makno en verdrietig tegelijkertijd. Maar is je huidige partner dan wel de juiste partner om kinderen mee op de wereld te zetten, ik bedoel, het klinkt allemaal zo uitgeblust en liefdeloos, dat is toch geen juiste basis? En die minnaar, ajb, verbreek alle contact met hem en verwijder zijn telefoonnummer!
Mijn huidige partner is de juiste basis. Alles wat ik maar kan wensen. Heb minnaar in een verkeerde tijd leren kennen. Waardoor het nu extra moeilijk is om los te laten.
Makno1 schreef:
15-08-2025 19:26
Mijn huidige partner is de juiste basis. Alles wat ik maar kan wensen. Heb minnaar in een verkeerde tijd leren kennen. Waardoor het nu extra moeilijk is om los te laten.
Sorry maar begin pas aan kinderen als je die vent hebt losgelaten en niet eerder.
Assiral schreef:
15-08-2025 20:02
Sorry maar begin pas aan kinderen als je die vent hebt losgelaten en niet eerder.
Dat is ook het ‘plan’ maar alles daarvoor moet ik voor mijzelf verwerkt hebben. En dat doet pijn.
Rooss4.0 schreef:
14-08-2025 19:40

Ik had het er laatst nog met mijn vriend over, het was een verwarrende tijd, die minnaartijd. Eigenlijk wilde ik heel graag weg bij mijn ex maar ik vond het ongelooflijk eng. Achteraf gezien heb ik een paar minnaars toch echt wel als onbewuste vluchtmiddelen gezien, ik hoopte in die tijd echt dat iemand me bij de hand pakte en meenam naar weetikveelwaar. Ik was het thuis helemaal zat, man, kinders, alles. Ik had de hele flikkerse boel maar wat graag achtergelaten als iemand mijn pad had geëffend. Maar dat sloeg helemaal nergens op natuurlijk, ik moest knopen doorhakken en mijn eigen pad effenen en mijn grotemeidenbroek aantrekken. Ik ben er natuurlijk goed en ongeschonden uitgekomen maar als ik mezelf terugplaats in die tijd zie ik dat ik de wanhoop nabij was, het is een godswonder dat ik niet, net als mijn ex, over de depressierand geschoten ben.

En nu kan ik eigenlijk niet goed meer scheiden wat ooit hoop op vlucht was en waar gevoel. De minnaar die het meeste indruk heeft gemaakt is voor mij beslist geen relatiemateriaal. Dat was nooit goed gegaan. Alles liep door elkaar, echt heel verwarrend.
Wat een heftige tijd voor jou Rooss. Een scheiding is sowieso een kut beslissing. Vooral als er kinderen in het spel zijn. Wat voelde ik mij toen ook ontzettend schuldig!
Ik schreef jaren geleden ook mee (toendertijd nog getrouwd) en ik weet nog dat jouw man toen ook hier meeschreef op het forum.

Wat fijn dat je nu gelukkig bent met Vent.

Maar juist omdat ik weet dat scheiden geen makkelijke beslissing is, snap ik mijn minnaar zo goed. Maar hij geeft zelf aan dat hij knopen moet doorhakken. Dus ik ben benieuwd.. maar ik heb met hem te doen.
aurora79 schreef:
13-08-2025 18:45
Ik wil dit juist wel horen. Hou mij die spiegel maar voor zodat ik hopelijk straks sterk genoeg ben en weet wat mijn valkuilen zijn... en dan nog ben ik bang dat het gaat gebeuren.
Ik denk dat hij na de vakantie niet gaat kiezen en dat het heel moeilijk zal zijn om te voorkomen dat het allemaal op dezelfde voet doorgaat.

Wsch heb je meer kans om de spiraal te doorbreken als jij de beslissing neemt over jullie relatie. Want nu doet hij dat door de luxe te krijgen van te kunnen “kiezen”. Jij kan ook zelf beslissen door je in je hoofd langzaam los te weken van hem (waarbij je hem dat in het begin niet eens hoeft te vertellen als je dat lastig vindt). Op een dag deel je hem dan gewoon mee dat z’n tijd op is en dat je klaar met m bent.
-April- schreef:
16-08-2025 01:04
Ik denk dat hij na de vakantie niet gaat kiezen en dat het heel moeilijk zal zijn om te voorkomen dat het allemaal op dezelfde voet doorgaat.

Wsch heb je meer kans om de spiraal te doorbreken als jij de beslissing neemt over jullie relatie. Want nu doet hij dat door de luxe te krijgen van te kunnen “kiezen”. Jij kan ook zelf beslissen door je in je hoofd langzaam los te weken van hem (waarbij je hem dat in het begin niet eens hoeft te vertellen als je dat lastig vindt). Op een dag deel je hem dan gewoon mee dat z’n tijd op is en dat je klaar met m bent.
Ik vind helemaal niet dat hij de luxe heeft. Ik zou niet in zijn schoenen willen staan.
En mocht hij voor zijn vrouw kiezen, dan kiest hij ook echt voor zijn vrouw en is het tussen ons over.

Eerst vakantie afwachten.
aurora79 schreef:
16-08-2025 09:59
Ik vind helemaal niet dat hij de luxe heeft. Ik zou niet in zijn schoenen willen staan.
En mocht hij voor zijn vrouw kiezen, dan kiest hij ook echt voor zijn vrouw en is het tussen ons over.

Eerst vakantie afwachten.
Eens hoor. Mijn man zat echt heel, heel diep ten tijde van die beslissing. Het wachten was vreselijk voor mij, maar het kiezen tussen hart en hoofd voor hem net zo goed.
Rooss4.0 schreef:
14-08-2025 19:41
Ik kon het niet, echt niet. Ik zag het niet, ik was daar niet aan toe. Als ik eerlijk tegen mezelf zou zijn geweest had ik mijn man en kinderen moeten verlaten en dat kon natuurlijk niet.
Ik was de sterke, degene met de grote schouders en de brede rug. Ik kon pas kiezen toen ik kon kiezen en geen uur eerder. Soms is eerlijk tegen jezelf zijn ongelooflijk eng.
Ik ook niet
Ik kon het gewoon niet beëindigen tussen ons. Uiteindelijk is het alleen gelukt door het juist niet te beëindigen en gewoon samen door te gaan. Maar ondertussen stiekem geestelijk en emotioneel afstand nemen. Uiteindelijk was ik toen zo ver dat ik weg kon lopen

En ja, toen ging ik straight door met iemand anders. Ben niet meer single geweest
Makno1 schreef:
15-08-2025 14:34
Natuurlijk begrijp ik dat wel. Risico om betrapt te worden loopt hij heel erg juist.. We worden gezien op feestjes waar zijn vrienden en haar vrienden ook komen. Misschien is inderdaad zijn leven niet zo'n hel. Maar als ik bijvoorbeeld een dag druk ben en een keer later reageer krijg ik gelijk de vraag of er iets is.. dit is zo toxisch als ik dit nu lees.. brrr.
Maar waarom zou je in vredesnaam dan contact blijven zoeken? Je kunt dan toch ook zeggen; joh ik probeer het thuis op de rit te krijgen, laat mij maar met rust. (Ahh nee eigenlijk zou ik dit moeten doen haha.. maar zo verwarrend is het dus in mijn hoofd momenteel).
Kan best dat hij ook verliefd is en dat je heus wel echt om elkaar geeft
blijfgewoonbianca schreef:
15-08-2025 14:56
Makno :

Plannen jullie weleens voor over zoveel weken ? Doet hij moeite als jij kan ? Gaan jullie naar hotels ?

Het klinkt mij namelijk in de oren dat hij jou alleen bericht als hij toch al de deur uitging met vrienden en dan is een lekkere wip ( auto ? ) na afloop wel zo leuk. Zijn vrouw is namelijk toch al beledigd dat hij überhaupt de deur uitging en die hoeft hij na een stapavond niet wakker te maken voor een potje seks.
Zo plat is het echt niet altijd
Makno1 schreef:
15-08-2025 16:46
Omdat hij gewoon simpelweg te oud is. Volwassen kinderen heeft en ik nu op een leeftijd ben gekomen dat de tijd ook begint te dringen.
En dat moet je ook echt niet willen. Je moet niet na 3 jaar z’n kont wassen
apppie schreef:
16-08-2025 10:18
Eens hoor. Mijn man zat echt heel, heel diep ten tijde van die beslissing. Het wachten was vreselijk voor mij, maar het kiezen tussen hart en hoofd voor hem net zo goed.
En daarom is de kans groot dat hij niet kiest. En zij kan hem ook nog niet loslaten. En dus gaat alles wsch vrolijk verder
-April- schreef:
16-08-2025 14:21
En dat moet je ook echt niet willen. Je moet niet na 3 jaar z’n kont wassen
Klopt.. ik probeer dat nu ook telkens tegen mezelf te zeggen. Maar het doet gewoon pijn. Want dit kan gewoon niet nog jarenlang doorgaan. :(

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven