Minnaar deel 43

27-05-2021 10:55 2255 berichten
Al 42 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars en/of minnaarrelaties in het algemeen.

Vliegt jouw hart vrij rond, vangbaar met een netje voor elke jager met stoute ogen of ben je een stoere krijgster met pantser en harnas? Moeten de mannen hún hart beschermen omdat jij voor de lust gaat en niet voor de liefde?

Met andere woorden.....

Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met het grootste gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen? Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden, al staan we natuurlijk ook een beetje open voor andere meningen. Elkaar een spiegel voorhouden, prima, maar behandel elkaar vooral met respect!

Offtopic: Vind je het alleen maar leuk om je ongezouten ongenoegen over vreemdgaan hier te komen verkondigen, open dan vooral je eigen topic!

Het is fijn als je een avatar uploadt, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen.
Probeer zo weinig mogelijk te QUOTEN, door het precaire onderwerp wensen sommige schrijf(st)ers hun postings later aan te passen. Bedankt!

Link naar vorige topic:
seks/minnaar-deel-42/list_messages/473519

Voorgaande delen:

seks/minnaar/list_messages/15890
seks/minnaar-deel2/list_messages/43196
seks/minnaar-deel3/list_messages/51194
seks/minnaar-deel-4/list_messages/59003
seks/minnaar-deel-5/list_messages/62401
seks/minnaar-deel-6/list_messages/65592
seks/minnaar-deel-7/list_messages/69657
seks/minnaar-deel-8/list_messages/72514
seks/minnaar-deel-9/list_messages/74774
seks/minnaar-deel-10/list_messages/77269
seks/minnaar-deel-11/list_messages/82635
seks/minnaar-deel-12/list_messages/87456
seks/minnaar-deel-13/list_messages/92355
seks/minnaar-deel-14/list_messages/107002
seks/minnaar-deel-15/list_messages/134630
seks/minnaar-deel-16/list_messages/145365
seks/minnaar-deel-17/list_messages/153641
seks/minnaartopic-deel-18/list_messages/163798
seks/minnaar-deel-19/list_messages/176186
seks/minnaar-deel-20/list_messages/191153
seks/minnaartopic-deel-21/list_messages/202110
seks/minnaar-deel-22/list_messages/215589
seks/minnaar-deel-23/list_messages/227219
seks/minnaar-deel-24/list_messages/231529
seks/minnaar-deel-25/list_messages/236190
seks/minnaar-deel-26/list_messages/242091
seks/minnaar-deel-27/list_messages/246066
seks/minnaar-deel-28/list_messages/257409
seks/minnaar-deel-29/list_messages/268891
seks/quot-minnaar-quot-deel-30-alweer/l ... ges/288657
seks/minnaar-deel-31/list_messages/301457
seks/minnaar-deel-32/list_messages/318979
seks/minnaar-deel-33/list_messages/345287
seks/minnaar-deel-34/list_messages/362233
seks/minnaar-deel-35/list_messages/378927
seks/minnaar-deel-36/list_messages/393194
seks/minnaar-deel-37/list_messages/431927
seks/minnaar-deel-38/list_messages/443929
seks/minnaar-deel-39/list_messages/451347
seks/minnaar-deel-40/list_messages/465483
seks/minnaar-deel-41/list_messages/470123
Alle reacties Link kopieren Quote
Merys schreef:
24-08-2025 15:09
Heel selectief ben je in ieder geval niet.
Maar ik geloof niet zo heel veel meer van je verhaal eigenlijk.
Daarom zeg ik zal meer de aandacht zijn. En dat de ander wel aantrekkelijk is of knap.
Het oog wilt ook wat.
@ yoeki: wat denk je zelf dat de oplossing is?
Aurora vandaag komt minnaar weer thuis of niet? Heb je al zicht op wanneer je hem weer ziet/ spreekt?
Oh ja zou het bijna vergeten Aurora79! Ben benieuwd!
Hij is nu nog onderweg.
Ben ook wel benieuwd wanneer ik iets hoor. Of en wanneer hij wil afspreken.
aurora79 schreef:
24-08-2025 15:53
Hij is nu nog onderweg.
Spannend!
aurora79 schreef:
24-08-2025 15:53
Hij is nu nog onderweg.
Oh echt, wat een cliffhanger :roll:
Yoekiweerstand schreef:
24-08-2025 15:12
Daarom zeg ik zal meer de aandacht zijn. En dat de ander wel aantrekkelijk is of knap.
Het oog wilt ook wat.
https://rijkdominjerelatie.nl/verslaafd-aan-aandacht/

https://psycholoog.nl/klachten/persoonl ... '%20noemen.

Herken je je ergens in, Yoeki ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
2hard2handle73 schreef:
24-08-2025 16:06
:popcorn:
koekies zijn lekker
Degene met een minnaar waar het meer mee is dan alleen seks. Hoe hou je je gezicht in de plooi bij je partner? Ik had een open/poly relatie toen ik huidige vriend leerde kennen en was meteen reddeloos verloren. Ex had echt geen kans meer, was zo verliefd en had dat echt nooit voor mezelf kunnen houden. Lijkt me zo moeilijk! Beetje 'vreemdgaan' (niet echt dus want mocht) zonder gevloelens lukte prima maar manmanman. Al het normaal was het raam uit met vriend toen.
2hard2handle73 schreef:
24-08-2025 16:06
Haha. Ben beetje bang dat het een teleurstelling wordt. Tenminste ik hou daar wel rekening mee... soort zelfbescherming denk ik.
Koettie schreef:
24-08-2025 18:13
Degene met een minnaar waar het meer mee is dan alleen seks. Hoe hou je je gezicht in de plooi bij je partner? Ik had een open/poly relatie toen ik huidige vriend leerde kennen en was meteen reddeloos verloren. Ex had echt geen kans meer, was zo verliefd en had dat echt nooit voor mezelf kunnen houden. Lijkt me zo moeilijk! Beetje 'vreemdgaan' (niet echt dus want mocht) zonder gevloelens lukte prima maar manmanman. Al het normaal was het raam uit met vriend toen.
Moeilijk. Thuis echt met thuis bezig dus minimaal contact. Dat werkt wel.
Yoekiweerstand schreef:
24-08-2025 15:07
Duidelijk!
Wat precies?
.
aurora79 schreef:
24-08-2025 18:23
Haha. Ben beetje bang dat het een teleurstelling wordt. Tenminste ik hou daar wel rekening mee... soort zelfbescherming denk ik.
Ik ben gewoon plaatsvervangend zenuwachtig haha
Kan me voorstellen dat je rekening houdt met het negatieve scenario, dan kan het alleen maar meevallen
Koettie schreef:
24-08-2025 18:13

Op zich lukt mij dat wel. Hoewel de lastige momenten en de uitwerking hiervan op mijn humeur soms moeilijk onder stoelen of banken te steken zijn.
Nu scheelt het dat ik sowieso altijd al wel behoorlijk in mijn bubbel kan zitten als ik veel aan mijn hoofd heb. Dus drukte met werk of een ingewikkelde casus waren dan vaak al de aanleiding om wat stiller te zijn. Nu wordt daar eigenlijk ook al vanuit gegaan dat dat speelt.
Wanneer alles lekker en normaal loopt ben ik zelf ook veel relaxter en energiek
Ik gedraag mij niet echt anders ofzo geloof ik.
J dat verslaafd aan aandacht herken ik wel veel in ja.
Jôh.

Elegantic, had je de man in kwestie nou ook gezien donderdag? Of was je puur in de wetenschap dat hij daar ergens rondliep?
Bij jou lijk ik nog wel wat hoop te lezen dat hij je ooit weer optrommelt, klopt dat?

Aurora, misschien zit je nu wel met hem te kletsen dus.
Ik ben benieuwd of hij tot duidelijkheid is gekomen. En eigenlijk ook wel naar wat jij dan gaat doen.
.
Hij stuurde net een berichtje dat hij thuis is gekomen en dat hij morgen contact met mij opneemt om te kijken wanneer we kunnen afspreken.
Je geduld wordt wel op de proef gesteld haha
Hopelijk kunnen jullie snel iets afspreken
Yoekiweerstand schreef:
24-08-2025 19:18
J dat verslaafd aan aandacht herken ik wel veel in ja.
Oke.
En wat ga je ermee doen?
@2h2g nu ongeveer 2 maanden heb ik er een punt achter gezet, daar was hij het niet mee eens maar het kon niet zo door gaan

Wat spannend Aurora, heeft hij via de app niets verder losgelaten?

@Roos Als ik alleen naar mijn hart kijk zal ik altijd de hoop hebben dat hij naar me toe komt, 100% voor mij gaat en zijn eeuwige liefde bekend en we nog lang en gelukkig leven. Ik ben zo gek op deze man, ik denk niet dat dat gevoel ooit weggaat. Maar dat is als ik puur naar hem kijk, nu ik uit de relatie ben zie ik de omstandigheden eindelijk goed. Die konden écht niet. Dus in de echte wereld heb ik geen hoop meer, het kan helaas echt niet.

En die donderdag heb ik thuis gewerkt, ik had ook op kantoor kunnen werken maar dan zou ik hem gegarandeerd zien en dat zou me geen goed doen. Dat vond ik wel een sterke keuze van mezelf.
Een minder sterke keuze is dat ik hem in een zwak moment toch een berichtje hem gestuurd dit weekend, dat ik hem mis. Hij stuurde terug dat hij mij ook mist. Het heeft me wel een soort rust gegeven, ik had ook niet de drang om een gesprek aan te gaan verder, toch iets van progress misschien..
Nou, we hebben een gesprek gehad.
Maar hij geeft aan dat hij nog geen stap verder is. Hij krijgt zijn gedachtes niet op de rit.

Ik denk dus dat dit ook nooit zal gebeuren. Ik heb aangegeven dat ik dan echt wil stoppen, uit zelfbescherming, dat ik teveel om hem geef om hiermee door te gaan.

Hij zei nog: Sorry, ben niet zo snel in beslissen hierin. En ook: misschien ooit…
Prima. Mocht er ooit een ooit zijn, zien we dan wel. Ik ga nu proberen mijn leven weer op te pakken.

Pfff… ik zal het verdomd lastig krijgen komende tijd. Wat ga ik hem missen.
:hug: aurora, niet het nieuws waar je op wachtte...
koekies zijn lekker
Nee, maar eigenlijk ben ik nu ook wel een beetje opgelucht ofzo. Nu duidelijkheid.

Maar dat gevoel heb ik nu. Zal morgen waarschijnlijk heel anders zijn
aurora79 schreef:
25-08-2025 10:23
Nou, we hebben een gesprek gehad.
Maar hij geeft aan dat hij nog geen stap verder is. Hij krijgt zijn gedachtes niet op de rit.

Ik denk dus dat dit ook nooit zal gebeuren. Ik heb aangegeven dat ik dan echt wil stoppen, uit zelfbescherming, dat ik teveel om hem geef om hiermee door te gaan.

Hij zei nog: Sorry, ben niet zo snel in beslissen hierin. En ook: misschien ooit…
Prima. Mocht er ooit een ooit zijn, zien we dan wel. Ik ga nu proberen mijn leven weer op te pakken.

Pfff… ik zal het verdomd lastig krijgen komende tijd. Wat ga ik hem missen.
Wat jammer, veel sterkte de komende tijd. Hij heeft dus niet gekozen. Ookal was dat exact wat ik verwachtte valt het me toch enorm tegen van hem. I mean, waarom niet, dit verdient toch geen schoonheidsprijs zo leven met 2 vrouwen

Waarom was ie eerder teruggekomen?

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven