Minnaar deel 43

27-05-2021 10:55 2259 berichten
Al 42 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars en/of minnaarrelaties in het algemeen.

Vliegt jouw hart vrij rond, vangbaar met een netje voor elke jager met stoute ogen of ben je een stoere krijgster met pantser en harnas? Moeten de mannen hún hart beschermen omdat jij voor de lust gaat en niet voor de liefde?

Met andere woorden.....

Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met het grootste gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen? Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden, al staan we natuurlijk ook een beetje open voor andere meningen. Elkaar een spiegel voorhouden, prima, maar behandel elkaar vooral met respect!

Offtopic: Vind je het alleen maar leuk om je ongezouten ongenoegen over vreemdgaan hier te komen verkondigen, open dan vooral je eigen topic!

Het is fijn als je een avatar uploadt, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen.
Probeer zo weinig mogelijk te QUOTEN, door het precaire onderwerp wensen sommige schrijf(st)ers hun postings later aan te passen. Bedankt!

Link naar vorige topic:
seks/minnaar-deel-42/list_messages/473519

Voorgaande delen:

seks/minnaar/list_messages/15890
seks/minnaar-deel2/list_messages/43196
seks/minnaar-deel3/list_messages/51194
seks/minnaar-deel-4/list_messages/59003
seks/minnaar-deel-5/list_messages/62401
seks/minnaar-deel-6/list_messages/65592
seks/minnaar-deel-7/list_messages/69657
seks/minnaar-deel-8/list_messages/72514
seks/minnaar-deel-9/list_messages/74774
seks/minnaar-deel-10/list_messages/77269
seks/minnaar-deel-11/list_messages/82635
seks/minnaar-deel-12/list_messages/87456
seks/minnaar-deel-13/list_messages/92355
seks/minnaar-deel-14/list_messages/107002
seks/minnaar-deel-15/list_messages/134630
seks/minnaar-deel-16/list_messages/145365
seks/minnaar-deel-17/list_messages/153641
seks/minnaartopic-deel-18/list_messages/163798
seks/minnaar-deel-19/list_messages/176186
seks/minnaar-deel-20/list_messages/191153
seks/minnaartopic-deel-21/list_messages/202110
seks/minnaar-deel-22/list_messages/215589
seks/minnaar-deel-23/list_messages/227219
seks/minnaar-deel-24/list_messages/231529
seks/minnaar-deel-25/list_messages/236190
seks/minnaar-deel-26/list_messages/242091
seks/minnaar-deel-27/list_messages/246066
seks/minnaar-deel-28/list_messages/257409
seks/minnaar-deel-29/list_messages/268891
seks/quot-minnaar-quot-deel-30-alweer/l ... ges/288657
seks/minnaar-deel-31/list_messages/301457
seks/minnaar-deel-32/list_messages/318979
seks/minnaar-deel-33/list_messages/345287
seks/minnaar-deel-34/list_messages/362233
seks/minnaar-deel-35/list_messages/378927
seks/minnaar-deel-36/list_messages/393194
seks/minnaar-deel-37/list_messages/431927
seks/minnaar-deel-38/list_messages/443929
seks/minnaar-deel-39/list_messages/451347
seks/minnaar-deel-40/list_messages/465483
seks/minnaar-deel-41/list_messages/470123
Alle reacties Link kopieren Quote
aurora79 schreef:
26-08-2025 08:16
Ach, even een leuke afleiding. Maar ben er nu al weer klaar mee. Hou niet zo van die prietpraat. En ik word er ook een beetje onrustig van. Nu wel via de whatsapp contact met 2 leuke mannen. Maar denk dat dat niks gaat worden. Mijn gevoel zit toch nog teveel bij minnaar.
Zo herkenbaar, voor mij werkt dat ook totaal niet! Nu vind ik al niet snel (understatement) een man leuk genoeg, dus dat werkt ook niet mee hahaha.
Live Life to the fullest
aurora79 schreef:
25-08-2025 13:40
Nu overheerst juist een soort 'rust'. Duidelijkheid.
Maar ik weet (ook van jou) dat mijn gevoelens vast nog op en neer zal gaan.

Die rust herken ik wel, maar of dat zo blijft is ook erg afhankelijk van het feit óf en hoe vaak hij jou nog gaat contacten.

Destijds hadden minnaar en ik ook diverse stops, vooral vanuit hem als het weer eens ‘beter’ ging met zijn huwelijk en zijn schuldgevoel enorm opspeelde. En dan nam hij na zo’n 2 weken toch weer contact op, omdat hij ‘ons’ zo miste. Onze dates varieerden dan ook van korte, onverwachte, momenten, maar ook ruim vooraf geplande langere dateavonden, incl. slapen. Dan hingen we lekker languit op de bank een serie te kijken of muziek te luisteren, afgewisseld met………😜

Aurora, hebben jullie nog iets afgesproken vwb contact of heb je hem op alle manieren geblokkeerd?
Live Life to the fullest
GeweldigWeer schreef:
26-08-2025 13:14
Die rust herken ik wel, maar of dat zo blijft is ook erg afhankelijk van het feit óf en hoe vaak hij jou nog gaat contacten.

Destijds hadden minnaar en ik ook diverse stops, vooral vanuit hem als het weer eens ‘beter’ ging met zijn huwelijk en zijn schuldgevoel enorm opspeelde. En dan nam hij na zo’n 2 weken toch weer contact op, omdat hij ‘ons’ zo miste. Onze dates varieerden dan ook van korte, onverwachte, momenten, maar ook ruim vooraf geplande langere dateavonden, incl. slapen. Dan hingen we lekker languit op de bank een serie te kijken of muziek te luisteren, afgewisseld met………😜

Aurora, hebben jullie nog iets afgesproken vwb contact of heb je hem op alle manieren geblokkeerd?
Ik kan hem niet blokkeren. Hij is mijn collega.
Hoeft ook niet. Moet er gewoon mee dealen. Of dit makkelijk gaat worden zullen we inderdaad afwachten.
Yoekiweerstand schreef:
26-08-2025 09:21
Oh dat wist i niet. Is heel anders ja.
Maar dit is ook het minnaars topic, dacht hier juist m’n ei kwijt te kunnen.
zonder veroordelingen.
Je wilt dus alleen je ei kwijt? Dat is op zich natuurlijk prima maar op een forum en in een topic als dit gaat het toch ook vooral om elkaar te helpen, inzichten te geven of te vragen en ervaringen te delen. Je stort je gedoetjes hier, prima, maar staat niet open voor advies. Dat wekt irritatie.

Ik had best een goede (vond ik zelf) post geschreven voor je, maar daar reageer je niet op. Je bent alleen maar aan het zenden.
I wanna live my life with the volume full!
aurora79 schreef:
26-08-2025 13:29
Hoeft ook niet. Moet er gewoon mee dealen. Of dit makkelijk gaat worden zullen we inderdaad afwachten.
Oh dus echt loskomen van hem kun je dan sowieso niet? Zie je hem vaak tijdens werk?
2hard2handle73 schreef:
26-08-2025 13:45
Oh dus echt loskomen van hem kun je dan sowieso niet? Zie je hem vaak tijdens werk?
We hebben net samen een project afgerond. Daarom waren we samen ook heel veel in een hotel.
Komende tijd hebben we geen projecten samen. Dan zie ik hem soms sporadisch op kantoor.
Dat maakt het allemaal wel een stuk lastiger inderdaad!
Live Life to the fullest
aurora79 schreef:
26-08-2025 13:29
Heb ook ooit een collega als minnaar gehad. Hij 'verliet' mij op een niet zo leuke manier. Ik vond het daarna heel lastig met hem samen te werken. Gelukkig hoefde dat niet lang, ging naar een andere afdeling en uiteindelijk ging hij weg. Na een jaar wilde hij terug komen voor een klus. Heb hem toen op onverhulde wijze gezegd dat ik dat liever niet heb. En hij heeft de klus niet aangenomen. Misschien niet netjes maar voelde wel fijn.

Ik hoop dat jullie er beide een beetje constructief in kunnen staan.
Vanmorgen minnaar weer even gezien op een plek waar we niets kunnen doen maar wel kunnen praten en elkaar in de ogen kijken. Dat had ik gemist! Hij ook.

Hopelijk spreken we snel wat af. Heb zin in hem :) En hij verslond me met zijn blik :love:
apppie schreef:
25-08-2025 21:46
Oef, neuken jullie dan in haar bed?! Dat was voor mij dan weer net een brug te ver. En voor mijn nu man gelukkig ook.
Hier mag het wel als ik weg ben. Ik heb er niet echt problemen mee. En de andere vrouw is een leuke vrouw. Dus dat helpt ook. Ik wil het wel weten van tevoren zodat ik wat prive spulletjes kan opbergen.

Als het stiekem zou zijn vind ik het wel een ander verhaal denk ik.
aurora79 schreef:
26-08-2025 13:49
We hebben net samen een project afgerond. Daarom waren we samen ook heel veel in een hotel.
Komende tijd hebben we geen projecten samen. Dan zie ik hem soms sporadisch op kantoor.
Weet je dan op welke dag hij op kantoor is zoals elegantic dat weet van haar ex minnaar? Zodat je misschien kan kiezen om thuis te werken als het nog zwaar valt?
Klinkt goed Eidde! :heart:

En fijn Aurora dat je de rust nog voelt, hopelijk blijft dat zo de komende tijd.
Heel eerlijk voel ik me echt ontzettend kut nu.
Ben op kantoor dus kan niks laten merken maar liefst jank ik de hele boel bij elkaar.

Vanavond naar een vriendin wijntje drinken... ze weet ook van minnaar.
aurora79 schreef:
26-08-2025 15:08
Ben op kantoor dus kan niks laten merken maar liefst jank ik de hele boel bij elkaar.

Ah wat klote is dat gevoel.. en dat je de schijn moet ophouden is helemaal killing.
Sterkte :hug:
aurora79 schreef:

Pff knuffel :hug:
Herkenbaar ook om je groot te houden op kantoor, werken met een gebroken hart is verschrikkelijk. Gelukkig vanavond nog wat afleiding en misschien een huilsessie

De ochtend ging hier redelijk goed, totdat ik net naar een nieuwe dierenarts ging en die bleek direct naast het parkje te liggen waar ik hem vaak zag en waar we redelijk stiekem nog kusjes konden geven in het mooie groen.
Kut gevoel weer helemaal terug en in de auto in huilen uitgebarsten :(
Liefdesverdriet sucks gewoon :hug:
Live Life to the fullest
Och Aurora en Elegantic wat een vreselijke gevoel is dat toch. Hele dikke knuffels voor jullie :hug:
dank jullie wel.

@ Elegantic: ook knuffel voor jou!
Ik ben ook de hele tijd het gesprek van gisteren compleet aan het analyseren. Hij zei ook dat hij ervan overtuigd was dat we het hadden gered als we nog even hadden volgehouden. Ja dat is makkelijk zeggen vanuit zijn kant, ik sta aan de zijlijn toe te kijken en moet alles maar slikken.
Maar goed met steeds teruglezen kom ik ook niet verder, al doen de lieve dingen me alsnog wel goed
aurora79 schreef:
Ach.... :hug:
Degene die liefdesverdriet heeft uitgevonden verdient een antistandbeeld. Wat... een kuil!
.
Elegantic schreef:
26-08-2025 17:21
Ik ben ook de hele tijd het gesprek van gisteren compleet aan het analyseren. Hij zei ook dat hij ervan overtuigd was dat we het hadden gered als we nog even hadden volgehouden. Ja dat is makkelijk zeggen vanuit zijn kant, ik sta aan de zijlijn toe te kijken en moet alles maar slikken.
Maar goed met steeds teruglezen kom ik ook niet verder, al doen de lieve dingen me alsnog wel goed

Ja dat is aan de ene kant heel fijn om te horen maar aan de andere kant ook helemaal niet want je hebt er niks aan.

Hou vast aan dat je de juiste keuze hebt gemaakt. En je bent al een eind op weg.

Dat teruglezen snap ik wel. Ik ben ook zo :)

Een sterkte voor jou :hug:
Elegantic schreef:
26-08-2025 17:21
Ik ben ook de hele tijd het gesprek van gisteren compleet aan het analyseren.
Yep, dat is precies wat we bedoelden toen we je schreven dat zgn closure niet echt werkt. Een vingerkootje van hem zet je stappen terug in je verwerking, we hebben allemaal met die hamer getimmerd.
Natuurlijk zegt hij dat, hij legt het bij jou, jij bent de Grote Ongeduldige. Maar hij is de man die zijn vrouw en baby misschien wilde verlaten voor zijn vriendinnetje. Misschien hè, misschien...

Want Elegantic, gaat hij nu na de geboorte ook weg? Of is met het verdwijnen van zijn vluchtarmen ook de noodzaak tot gaan verdwenen?
.
Rooss4.0 schreef:
26-08-2025 17:28
Yep, dat is precies wat we bedoelden toen we je schreven dat zgn closure niet echt werkt. Een vingerkootje van hem zet je stappen terug in je verwerking, we hebben allemaal met die hamer getimmerd.
Natuurlijk zegt hij dat, hij legt het bij jou, jij bent de Grote Ongeduldige. Maar hij is de man die zijn vrouw en baby misschien wilde verlaten voor zijn vriendinnetje. Misschien hè, misschien...

Want Elegantic, gaat hij nu na de geboorte ook weg? Of is met het verdwijnen van zijn vluchtarmen ook de noodzaak tot gaan verdwenen?
Aan de ene kant vond ik het juist heel fijn dat er toch nog een gesprek was, schijnbaar verlang ik toch nog steeds naar de bevestiging dat het niet niks was, ik snak zo naar zijn lieve woorden. Maar aan de andere kant was heeft het me inderdaad weer een flink aantal stappen teruggezet.
Het voelde ook wel als een soort sneer, dat ik het niet de moeite vond om langer op hem te wachten, ook al zag hij dat ik eronder door ging.

Hij gaat zeker weten niet weg nu ik geen optie meer ben. Zijn relatie was naar zeggen gewoon oké, niet wauw, niet slecht. Met mij was alles leuker/beter/interessanter, dat moet ik dan maar geloven

Ik zie nu ook wel in hoe ontzettend onzeker hij, en de situatie, me maakte. terwijl ik in het normale leven eigenlijk toch best wel zelfverzekerd ben, maar bij hem voel ik me een vogeltje die genoegen moet nemen met de kruimeltjes die hij me toegooide. Maar zoals bij de meeste, de fijne momenten waren ook wel écht heel erg fijn. Ik krijg nog steeds vlinders als ik eraan terugdenk.
Eidde schreef:
26-08-2025 17:26
Ja dat is aan de ene kant heel fijn om te horen maar aan de andere kant ook helemaal niet want je hebt er niks aan.

Hou vast aan dat je de juiste keuze hebt gemaakt. En je bent al een eind op weg.

Dat teruglezen snap ik wel. Ik ben ook zo :)

Een sterkte voor jou :hug:
Ik heb gelukkig nog steeds geen spijt van mijn keuze en voel aan alles dat het de juiste was. Ik had het sowieso niet heel veel langer gered, dus het zou alleen maar uitstel van het einde zijn. Al helemaal dadelijk als de baby er is, zou ik daar op kraambezoek moeten gaan met het idee dat ik ook voor het kindje ga zorgen, terwijl zijn vrouw pas bevallen verlaten gaat worden.
Koekoek wat een maffe situatie was het toch ook eigenlijk..
Elegantic schreef:
26-08-2025 18:04
Ik heb gelukkig nog steeds geen spijt van mijn keuze en voel aan alles dat het de juiste was. Ik had het sowieso niet heel veel langer gered, dus het zou alleen maar uitstel van het einde zijn. Al helemaal dadelijk als de baby er is, zou ik daar op kraambezoek moeten gaan met het idee dat ik ook voor het kindje ga zorgen, terwijl zijn vrouw pas bevallen verlaten gaat worden.
Koekoek wat een maffe situatie was het toch ook eigenlijk..
Is dat wat er nu ook gaat gebeuren? Ga je bij hem dan op kraamvisite als de baby er is?

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven