Minnaar deel 43

27-05-2021 10:55 2370 berichten
Al 42 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars en/of minnaarrelaties in het algemeen.

Vliegt jouw hart vrij rond, vangbaar met een netje voor elke jager met stoute ogen of ben je een stoere krijgster met pantser en harnas? Moeten de mannen hún hart beschermen omdat jij voor de lust gaat en niet voor de liefde?

Met andere woorden.....

Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met het grootste gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen? Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden, al staan we natuurlijk ook een beetje open voor andere meningen. Elkaar een spiegel voorhouden, prima, maar behandel elkaar vooral met respect!

Offtopic: Vind je het alleen maar leuk om je ongezouten ongenoegen over vreemdgaan hier te komen verkondigen, open dan vooral je eigen topic!

Het is fijn als je een avatar uploadt, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen.
Probeer zo weinig mogelijk te QUOTEN, door het precaire onderwerp wensen sommige schrijf(st)ers hun postings later aan te passen. Bedankt!

Link naar vorige topic:
seks/minnaar-deel-42/list_messages/473519

Voorgaande delen:

seks/minnaar/list_messages/15890
seks/minnaar-deel2/list_messages/43196
seks/minnaar-deel3/list_messages/51194
seks/minnaar-deel-4/list_messages/59003
seks/minnaar-deel-5/list_messages/62401
seks/minnaar-deel-6/list_messages/65592
seks/minnaar-deel-7/list_messages/69657
seks/minnaar-deel-8/list_messages/72514
seks/minnaar-deel-9/list_messages/74774
seks/minnaar-deel-10/list_messages/77269
seks/minnaar-deel-11/list_messages/82635
seks/minnaar-deel-12/list_messages/87456
seks/minnaar-deel-13/list_messages/92355
seks/minnaar-deel-14/list_messages/107002
seks/minnaar-deel-15/list_messages/134630
seks/minnaar-deel-16/list_messages/145365
seks/minnaar-deel-17/list_messages/153641
seks/minnaartopic-deel-18/list_messages/163798
seks/minnaar-deel-19/list_messages/176186
seks/minnaar-deel-20/list_messages/191153
seks/minnaartopic-deel-21/list_messages/202110
seks/minnaar-deel-22/list_messages/215589
seks/minnaar-deel-23/list_messages/227219
seks/minnaar-deel-24/list_messages/231529
seks/minnaar-deel-25/list_messages/236190
seks/minnaar-deel-26/list_messages/242091
seks/minnaar-deel-27/list_messages/246066
seks/minnaar-deel-28/list_messages/257409
seks/minnaar-deel-29/list_messages/268891
seks/quot-minnaar-quot-deel-30-alweer/l ... ges/288657
seks/minnaar-deel-31/list_messages/301457
seks/minnaar-deel-32/list_messages/318979
seks/minnaar-deel-33/list_messages/345287
seks/minnaar-deel-34/list_messages/362233
seks/minnaar-deel-35/list_messages/378927
seks/minnaar-deel-36/list_messages/393194
seks/minnaar-deel-37/list_messages/431927
seks/minnaar-deel-38/list_messages/443929
seks/minnaar-deel-39/list_messages/451347
seks/minnaar-deel-40/list_messages/465483
seks/minnaar-deel-41/list_messages/470123
Alle reacties Link kopieren Quote
Elegantic schreef:
28-08-2025 12:49

Nog een vraag, wat vinden jullie ervan dat minnaar ook seks heeft met zijn vrouw? Vinden jullie dat ook vervelend ook al ‘mag’ het gewoon? Of maakt het niet zo uit?

Ik hoef dat niet te weten maar vind het ook niet vervelend. Hij zegt er ook niks over. Heel af en toe schiet het wel door mijn hoofd maar kan dat snel parkeren.

Ik sex ook wel met iemand anders als het uitkomt. Ik date ook nog wel en sta ook wel open voor anderen.
I wanna live my life with the volume full!
Yoekiweerstand schreef:
28-08-2025 13:06
Vind deze nieuwe man, wel leuk zeg.
We zijn eigenlijk heel open naar elkaar. Kletsen heel veel samen.
(Dit is toch wat anders dan die vorige hork)
Of ben ik nu naïef?
ja
VGM1980 schreef:
28-08-2025 13:29
ik ben vooral meelezer hier, ook om mijzelf niet herkenbaar te willen maken.

Ik merk elke keer als hij vakantie met zijn gezin heeft gehad hij afstand neemt, kortaf is. Na een tijdje zoekt hij mij dan weer op en dat ben ik ook wel beu. Is het een herkenbaar fenomeen?

Niet zo specifiek maar er zijn wel momenten dat hij minder bereikbaar is of afstandelijker is. Dan zeg ik daar wat van.
Maar het kan me ook onzeker maken. Dat gevoel vind ik niet prettig.
Yoekiweerstand schreef:
28-08-2025 13:06
Vind deze nieuwe man, wel leuk zeg.
We zijn eigenlijk heel open naar elkaar. Kletsen heel veel samen.
(Dit is toch wat anders dan die vorige hork)
Of ben ik nu naïef?

Ik zou zeggen, ga lekker terug naar je eigen topic als je hier alleen maar komt halen. Kan je prima je ei kwijt, je wil toch verder niets brengen hier.
Eidde schreef:
28-08-2025 14:06
Niet zo specifiek maar er zijn wel momenten dat hij minder bereikbaar is of afstandelijker is. Dan zeg ik daar wat van.
Maar het kan me ook onzeker maken. Dat gevoel vind ik niet prettig.
Ja dat is eigenlijk wat ik bedoel, het maakt mij ook onzeker en raakt mij meer dan ik zou willen. Ik merk het eigenlijk vooral rond vakanties.
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
Hallo allemaal,

Ik lees en schrijf hier al jaren mee. Nog nooit in het minnaar topic, maar voel nu wel de behoefte om met een nieuwe naam mee te schrijven.
Ongeveer 14 jaar geleden een minnaar relatie gehad en vond dat een zware maar fantastische periode. Inmiddels is minnaar wel mijn vent.
Er zit zoveel herkenning in dit topic
Merys schreef:
28-08-2025 14:16
Ik zou zeggen, ga lekker terug naar je eigen topic als je hier alleen maar komt halen. Kan je prima je ei kwijt, je wil toch verder niets brengen hier.
Gewoon negeren, stopt dan vanzelf (misschien)
Elegantic schreef:
28-08-2025 12:49

Nog een vraag, wat vinden jullie ervan dat minnaar ook seks heeft met zijn vrouw? Vinden jullie dat ook vervelend ook al ‘mag’ het gewoon?
Tja leuk is anders, ik denk ook dat dat wederzijds is. We spreken daar verder niet over, maar ik ga er wel vanuit dat zij natuurlijk wel seks hebben.
Ik weet wel dat het met haar minder spannend, experimenterend is dan met mij, zij (en ook zijn ex) is wat "saaier"
Ik heb ook een vraag voor jullie. Hoe doen jullie dat met eventuele anticonceptie en soa's? Gebruiken jullie altijd een condoom?
Helaas ging de date vandaag niet door. Vriendin had besloten vandaag spontaan een dag vrij te nemen omdat minnaar ook vrij was. Dat liet hij me gisterochtend al weten. Hij kon ook echt niets bedenken om weg te gaan, nou ja dat snap ik ook wel, maar leuk is anders..... Nieuwe poging over 2 weken dan maar weer
Merys schreef:
28-08-2025 14:16
Jammer dat iedereen zo doet.
Ik kan niet in een ander topic gaan kletsen.
Jullie weten hoe mensen over minaren denken.
2hard2handle73 schreef:
28-08-2025 16:40
Helaas ging de date vandaag niet door. Vriendin had besloten vandaag spontaan een dag vrij te nemen omdat minnaar ook vrij was. Dat liet hij me gisterochtend al weten. Hij kon ook echt niets bedenken om weg te gaan, nou ja dat snap ik ook wel, maar leuk is anders..... Nieuwe poging over 2 weken dan maar weer
Ah dat is wel heel jammer :(
VGM1980 schreef:
28-08-2025 14:27
Ja dat is eigenlijk wat ik bedoel, het maakt mij ook onzeker en raakt mij meer dan ik zou willen. Ik merk het eigenlijk vooral rond vakanties.
Heel gek vind ik het niet. Vakanties zijn zo heel erg mja... familie zeg maar. Dan ben je je misschien even dubbel bewust van dat wat op het spel staat.
Ik zou er gewoon even met hem over kletsen, waarschijnlijk koppelt hij even los. En als je dat weet kun je er in hoofd en hart misschien een beetje rekening mee houden.
.
Eidde schreef:
28-08-2025 12:24
Het 'je blijft met je handen van een getrouwd persoon af' kan ik eigenlijk niet zoveel mee. Die verantwoordelijkheid ligt bij de getrouwde, niet bij mij.
Als partner van vind ik die instelling volslagen kut natuurlijk. Ik mag dan ook hopen dat mócht mijn vent ooit eens vreemdgaan, het niet met een bekende is want ik trek dr kop van dr romp.

Als minnares voelde ik me niet schuldig, ik kan sowieso niet zo veel met schuldgevoel.
Wél maakte ik scenarioos in mijn hoofd dat hij bv een hartverknettering zou krijgen terwijl hij op me lag en ik 112 moest bellen en dat ik haar dan tegen zou komen in het ziekenhuis terwijl ze niet wist wie ik was. Dan kwam ik qua inleving wel wat dichterbij de bedrogene en dan vond ik dat eigenlijk best erg.
.
Rooss4.0 schreef:
28-08-2025 17:09
Heel gek vind ik het niet. Vakanties zijn zo heel erg mja... familie zeg maar. Dan ben je je misschien even dubbel bewust van dat wat op het spel staat.
Ik zou er gewoon even met hem over kletsen, waarschijnlijk koppelt hij even los. En als je dat weet kun je er in hoofd en hart misschien een beetje rekening mee houden.
Ja is ook zo, maar dat je het zo letterlijk benoemt is soms even nodig voor mij om weer even met mijn verstand te denken ipv vanuit gevoel. Dankje!
Rooss4.0 schreef:
28-08-2025 17:14
Als partner van vind ik die instelling volslagen kut natuurlijk. Ik mag dan ook hopen dat mócht mijn vent ooit eens vreemdgaan, het niet met een bekende is want ik trek dr kop van dr romp.

Ik snap ook heel goed dat de woede op de minnares gericht wordt. Al dan niet gelijk met de vreemdganger.
Lullig genoeg is men vaak bozer op de minnares, die had beter moeten weten want van gebonden kerels blijf je af, duivelsgebroed, verleidster, slet. Zeker als je als bedrogene bij je partner wil blijven zoek je kanalen om hem schoon te vegen. Ergens ook wel logisch want het hele idee dat jouw lief als een blok viel voor de dame in kwestie en daar zoveel lust voor voelde dat hij de relatie met jou op het spel zette is niet te harden natuurlijk.

Maar als een vriendin me dit flikt zou ik het zien als dubbel verraad. En dubbel pijnlijk ook want je bent in één klap allebei kwijt. Dat lijkt me écht niet te harden.
.
Rooss4.0 schreef:
28-08-2025 18:05

Maar als een vriendin me dit flikt zou ik het zien als dubbel verraad. En dubbel pijnlijk ook want je bent in één klap allebei kwijt. Dat lijkt me écht niet te harden.

Ik blijf dan wel met mijn vlerken van mannen van vriendinnen af. Zelfs van hun exen.

En ik heb ze echt wel eens van me af moeten houden. Dat vertel ik ze niet trouwens.
Als het een vriendin van me zou zijn, zou ik ook woest zijn. Van vriendinnen verwacht ik solidariteit, van een onbekende vrouw niet.
Maar ja, wel volkomen begrijpelijk dat je je woede daar als bedrogene op richt natuurlijk.
Ook ik heb nooit een schuldgevoel gehad richting vrouw van minnaar. Wel had ik hem vanaf begin gezegd dat, mocht zij mij ooit bellen of voor mijn deur staan, ik nooit voor hem zou liegen!

Ik wist dat minnaar soms ook seks met zijn vrouw had, maar dit niet in de buurt kwam vd seks die wij hadden, dus het boeide mij totaal niet. Ik vroeg het hem soms zelfs, als zij 2 weken op vakantie waren geweest, dit hen niet dichter bij elkaar had gebracht qua intimiteit? Misschien ook, omdat ik nooit het streven heb gehad samen met hem verder te willen ofzo, want ik gunde hem ook een beter huwelijk op dat gebied. Komt wellicht, omdat ik hem na een aantal jaar wel enorm zag strugglen met schuldgevoelens, geen idee eigenlijk.
Live Life to the fullest
Eidde schreef:
28-08-2025 18:00
Ik snap ook heel goed dat de woede op de minnares gericht wordt. Al dan niet gelijk met de vreemdganger.
Ik snap die woede ook wel, want hoe kun je anders (als bedrogene) wél kiezen om met de bedrieger verder te willen, die woede moet toch ergens heen nietwaar?
Live Life to the fullest
GeweldigWeer schreef:
28-08-2025 18:43
Ook ik heb nooit een schuldgevoel gehad richting vrouw van minnaar. Wel had ik hem vanaf begin gezegd dat, mocht zij mij ooit bellen of voor mijn deur staan, ik nooit voor hem zou liegen!
Ik zeg altijd tegen mijn man dat als hij t buiten de deur zoekt ik haar ook graag ontmoet met haar agenda erbij

Zodat we kunnen vastleggen wanneer zij onze kinderen neemt zodat ik mijn adult-only time met vriendinnen kan krijgen
Ik zou niet boos worden op de minnares. Zij is mij niets 'verschuldigd'. Is anders als het een vriendin is natuurlijk, dat is echt het laagste ooit want die vertrouw ik. Is zelfde pijn als het vreemdgaan ding, zij het waarschijnlijk op een ander level.
.
vgm1980 wijzigde dit bericht op 29-08-2025 08:09
99.88% gewijzigd
Schuldig t.o.v. zijn vrouw? Wel klein beetje. Ik hoop gewoon dat ze er samen goed komen (ook als ze beslissen om uit elkaar te gaan). Ook voor hun kinderen.

Als ik bedrogen zou worden zou ik niet perse kwaad zijn op minnares maar ik zou wel jaloers op haar zijn en we zouden nooit vriendinnen kunnen worden.

Van mannen van vriendinnen blijf je af!!

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven