Minnaar deel 43

27-05-2021 10:55 2719 berichten
Al 42 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars en/of minnaarrelaties in het algemeen.

Vliegt jouw hart vrij rond, vangbaar met een netje voor elke jager met stoute ogen of ben je een stoere krijgster met pantser en harnas? Moeten de mannen hún hart beschermen omdat jij voor de lust gaat en niet voor de liefde?

Met andere woorden.....

Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met het grootste gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen? Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden, al staan we natuurlijk ook een beetje open voor andere meningen. Elkaar een spiegel voorhouden, prima, maar behandel elkaar vooral met respect!

Offtopic: Vind je het alleen maar leuk om je ongezouten ongenoegen over vreemdgaan hier te komen verkondigen, open dan vooral je eigen topic!

Het is fijn als je een avatar uploadt, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen.
Probeer zo weinig mogelijk te QUOTEN, door het precaire onderwerp wensen sommige schrijf(st)ers hun postings later aan te passen. Bedankt!

Link naar vorige topic:
seks/minnaar-deel-42/list_messages/473519

Voorgaande delen:

seks/minnaar/list_messages/15890
seks/minnaar-deel2/list_messages/43196
seks/minnaar-deel3/list_messages/51194
seks/minnaar-deel-4/list_messages/59003
seks/minnaar-deel-5/list_messages/62401
seks/minnaar-deel-6/list_messages/65592
seks/minnaar-deel-7/list_messages/69657
seks/minnaar-deel-8/list_messages/72514
seks/minnaar-deel-9/list_messages/74774
seks/minnaar-deel-10/list_messages/77269
seks/minnaar-deel-11/list_messages/82635
seks/minnaar-deel-12/list_messages/87456
seks/minnaar-deel-13/list_messages/92355
seks/minnaar-deel-14/list_messages/107002
seks/minnaar-deel-15/list_messages/134630
seks/minnaar-deel-16/list_messages/145365
seks/minnaar-deel-17/list_messages/153641
seks/minnaartopic-deel-18/list_messages/163798
seks/minnaar-deel-19/list_messages/176186
seks/minnaar-deel-20/list_messages/191153
seks/minnaartopic-deel-21/list_messages/202110
seks/minnaar-deel-22/list_messages/215589
seks/minnaar-deel-23/list_messages/227219
seks/minnaar-deel-24/list_messages/231529
seks/minnaar-deel-25/list_messages/236190
seks/minnaar-deel-26/list_messages/242091
seks/minnaar-deel-27/list_messages/246066
seks/minnaar-deel-28/list_messages/257409
seks/minnaar-deel-29/list_messages/268891
seks/quot-minnaar-quot-deel-30-alweer/l ... ges/288657
seks/minnaar-deel-31/list_messages/301457
seks/minnaar-deel-32/list_messages/318979
seks/minnaar-deel-33/list_messages/345287
seks/minnaar-deel-34/list_messages/362233
seks/minnaar-deel-35/list_messages/378927
seks/minnaar-deel-36/list_messages/393194
seks/minnaar-deel-37/list_messages/431927
seks/minnaar-deel-38/list_messages/443929
seks/minnaar-deel-39/list_messages/451347
seks/minnaar-deel-40/list_messages/465483
seks/minnaar-deel-41/list_messages/470123
Alle reacties Link kopieren Quote
Fijn dat je je wat beter voelt Elegantic.

Het klikte meteen. Als ik iemand leuk vind kan ik alleen daar al erg van genieten en doe daar dan ook niet geheimzinnig over. Ik was zo naïef om te denken dat hij niet openstond voor meer dan flirten. Zelf had ik die intentie niet, omdat ik wist dat hij een vrouw heeft. Geen idee wanneer het stopt, uiteindelijk is elke verbinding tijdelijk. Soms komt de dood roet in het gooien, gelukkig is het meestal iets anders. Goed is goed, genieten van wat is en niet met spijt op terugkijken.

Het zou inderdaad leuk zijn weer wat dateverhalen te lezen.
Hier gaat het redelijk.
Lijkt wel hoe langer het duurt, hoe meer ik minnaar mis. Zou wel bij het rouwproces horen.

Verder veel leuke afleiding aan het zoeken. Afgelopen weekend naar Scheveningen geweest met een groep vriendinnen. Genoten van alle aandacht.

Zondag staat er een date gepland. Ben benieuwd :)
Heerlijk genieten van het moment inderdaad Omtocht!

Herkenbaar Aurora, de eerste weken ervaarde ik juist veel rust, alsof er een last van mijn schouders was gevallen. Daarna kwam het intense missen. Missen doe ik hem ook nog steeds best erg, we waren zo elkaars dag, dat heeft wel een leegte achter gelaten.
Leuk een date! Met een nieuwe man of een eerder genoemde?
Inderdaad, eerst was het vooral de rust. Het was ook allemaal zo heftig. Ik ging daar bijna aan onderdoor. Maar nu komt het missen.

Date is met een nieuwe man.
Hier vandaag een fantastische date gehad.... zit op een wolk
Lang verhaal O_O

Hallo allemaal. Ik lees al een tijdje mee hier omdat ik wilde weten hoe jullie omgaan met het hebben van een minnaar en de voors en tegens te lezen. Ieder heeft zo zijn verhaal en ik vind het mooi hoe iedereen in zijn waarde wordt gelaten. Nu toch maar eens mijn verhaal delen. Ik ben nu zo’n 10 jaar samen met mijn partner en we hebben het echt heel leuk samen maar ons seksleven is gewoon weg 😢 Hij heeft geen zin meer en ondanks medicatie gebeurt er eigenlijk niets meer. Ik mis dat fysieke contact enorm en het doet mij echt veel verdriet. Het gaat niet alleen om de seks maar ook knuffelen is er niet meer. Voel mij afgewezen, niet aantrekkelijk en oud hoewel partner blijft benadrukken dat het niet aan mij ligt. Het gevoel dat begin 50 je seksleven definitief over is terwijl alles in mij nog wil vind ik vreselijk. Ik zit echt met de vraag of ik dan deze relatie moet opgeven en op zoek moet naar een andere partner maar dan tref je misschien iemand waarmee je goede seks hebt en dan mis je op andere gebieden weer de klik. Ik vind het lastig. Gesprek aangegaan met partner over iemand erbij(mag hij dan uiteraard ook hoewel ik besef dat dat makkelijk praten is) en eigenlijk wil partner het niet maar geeft aan het wel te begrijpen. Een echte Ja of Nee is er niet. Tja en toen? Vorige week de stoute schoenen aangetrokken en een oude fwb geappt. Wij zijn in het verleden een paar jaar fwb geweest en hebben een enorme fysieke klik. De seks is zoals ik het geweldig vind(ben niet van de vanille) maar we hebben ook veel plezier samen en goede gesprekken. Geen relatiemateriaal want daarvoor passen we niet genoeg bij elkaar en hij heeft wat issues uit zijn verleden die maken dat hij geen relatie wil. Geen man die van de ene naar de andere vrouw hopt en dat vind ik ook wel fijn. Wil het liefst een minnaar waarmee ik exclusief ben. Jaren geleden heb ik het contact met hem verbroken omdat ik een serieuze relatie wilde en met deze fwb in de buurt had ik teveel afleiding. Hij begreep dat hoewel het hem verdriet deed. Door de jaren heen hebben we af en toe contact gehouden.
Gisteren hadden we een date. Bij hem thuis afgesproken en het was direct alsof we elkaar vorige week nog hadden gezien. Zijn naar een restaurant gegaan wat we vroeger vaak kwamen. Het was zo fijn, veel bekenden van destijds gezien, fwb was duidelijk trots dat ik weer bij hem was en we hebben echt veel plezier gehad. Uiteindelijk ben ik de nacht bij hem gebleven en het was weer even wennen aan elkaar maar dat kwam snel goed en ik zit nu op de bekende wolk. Fantastische seks en heerlijk geknuffeld. We hebben uitgesproken wat we willen en nu is hij dus eigenlijk mijn minnaar. Hij begrijpt dat het enigszins stil moet blijven maar dat is voor hem prima. We wonen op enige afstand van elkaar en de kans dat we elkaar spontaan tegenkomen is nihil. Ik vind het heel spannend wat dit gaat brengen. Hoop dat het mijn onvrede over gebrek aan lichamelijk contact met partner doet verdwijnen want met partner heb ik verder alles wat ik zoek. Blijf het wel verdrietig vinden dat ik dit niet meer bij hem vind. Ga hem niet op de hoogte stellen want denk dat het hem verdriet zal doen en dat wil ik niet. Moet zelf dealen met de gevoelens. Lang verhaal maar fijn om het kwijt te kunnen.
Nice_41 schreef:
02-10-2025 16:14
Hier vandaag een fantastische date gehad.... zit op een wolk
Geniet ervan!
Mrs Smit, ik zit in dezelfde situatie als jij. Ook mijn man kan/ wil geen sex met me hebben.
Voor een tijd dacht ik dat het aan mij lag ( ik had ook een ingrijpende operatie ondergaan) en raakte ik gefrustreerd al hij mij weer afwees.
Ik ben net als jij, het gesprek aangegaan en hij vond het na wat nadenken prima. Ik heb hem gewoon verteld over de etentjes en uiteindelijk sexdates met de ander. Niet hoe de sex was, maar dat we het leuk hadden gehad. Voor mijn man is het een opluchting dat ik niet meer gefrustreerd raak al hij mij afwijst en is het tussen ons relaxter omdat er geen sex verwachtingen meer zijn. En ik voel me weer gewild en sexy 😊

Met zoenman is het app contact inmiddels gestopt. Hij zal eind oktober nog een keer in Nederland zijn. Ik ben benieuwd of hij tegen die tijd weer contact opneemt. Maar prima al het niet zo is.
Wat goed om te lezen -a-. Ik hoop dat het uiteindelijk bij mij en partner ook zo zal gaan. Ik wil het gesprek zeker nog aangaan met mijn partner maar nu is het even niet het juiste moment omdat er wat andere zaken spelen in zijn leven. Tot die tijd geniet ik en zoals jij het ook zegt, ik voel mij weer gewild en sexy.

Mooi hoe jij erin staat Omtoch, leerzaam voor mij.

Veel plezier met je date Aurora. Ik lees graag hoe het gegaan is(hopelijk even meezwijmelen).

Sterkte Elegantic, liefdesverdriet is nooit leuk. Fijne plannen voor het weekend gemaakt ter afleiding?
Wat nice Nice, maar vertel, dit verhaal is te kort.

Verdrietig dat er tussen jou en je man geen fysieke intimiteit meer is, MrsSmit. Was dat er in het begin van jullie relatie wel? Mist je man het zelf niet? Ik kan me voorstellen dat jij het wel ontzettend mist. Mooi dat je nog op je oude fwb kon terugvallen, hij klinkt heel geschikt. Het lijkt me moeilijk om het niet met je man te kunnen delen. Is het lang geleden dat jullie hierover gesproken hebben? Misschien heeft hij wat tijd nodig. Mijn man was ook niet gelijk enthousiast toen ik erover begon.

Ik hoop dat je zondag een leuke date hebt Aurora, veel plezier!
Vanavond een heel goed gesprek gehad met mijn vriend/man. Eigenlijk onverwacht. Was echt pittig maar voelde zoveel begrip van beide kanten. Het hoge woord is eruit en wat ik niet had verwacht is dat man aangaf mij te begrijpen en hij heeft zelfs ja gezegd war betreft een minnaar. Totaal onverwacht en ik wil hem nog wat tijd geven om erop terug te komen. Ben echt een beetje van slag. Wel een fijn gevoel.

In het begin van onze relatie was de fysieke intimiteit echt heel goed. Man begrijpt mij maar heeft zelf geen behoefte. Het is zo lastig maar merk nu al dat ik milder ben tov man nu ik zelf wel die aandacht krijg.
Ah fijn dat jullie zo’n goed gesprek hadden en dat er wederzijds begrip is! Mooi begin.
Mijn ervaring is dat je ook milder voor jezelf word: ipv te denken “ waarom moet ik perse sex, en kan ik de situatie niet accepteren zoals het is ?” Naar “ wat fijn dat we een modus hebben gevonden die voor beide werkt”
Bij ons bracht de komst van minnaar heel veel rust in onze relatie. De wederzijdse verwachtingen waren weg, en er is nu ( meer) ruimte om dat wat ons bind te waarderen/ uitdiepen
Wat fijn voor je Mrssmit dat het gesprek zo goed is gegaan! Ik kan me voorstellen dat je er veel zorgen over had. Ik hoop dat dit voor jullie gaat werken. Het lijkt me ook heel lastig als jij behoefte wel nog hebt maar hij het je niet kan geven, terwijl de rest van de relatie wel heel fijn is.
En fijn dat het voor jullie ook zo werkt -a-!

En inderdaad Nice; details, details!

Ik voel me nog steeds rot maar ik vertrek morgen lekker op vakantie naar de zon, ik kijk er zo naar uit na deze turbulente periode. Even helemaal niks en gedachten verzetten. Ik sta ook wel open voor een leuke vakantie fling :)
Begon hij er zelf weer over MrsSmit? Wat fijn dat er zoveel begrip is over en weer. Hopelijk maakt dat ook dat hij je het echt kan gunnen en niet alleen instemt vanuit angst om je te verliezen. Zonde dat zijn behoefte is verdwenen, vooral omdat het eerst wel goed was. Hij heeft dan ook geen behoefte om met iemand anders intiem te zijn neem ik aan? Heerlijk dat je nu de ruimte krijgt in elk geval. Ben je van plan om minnaar vaak te zien?

Hoe is dat eigenlijk voor jou, -a-? Jij en je minnaar zien elkaar niet zo vaak toch? Is dat dan voldoende om in je behoefte aan fysieke intimiteit te voorzien?

Wat een perfect moment om van de zon en hopelijk wat mannelijk schoon te genieten Elegantic! Blijf je lang weg?

Ik twijfel of ik weer op zoek zal gaan. Een single man wil ik liever niet meer, maar een bezette man zoals glazenwasser is het ook niet helemaal. Het stiekeme staat me steeds meer tegen en mijn gevoel blokkeert op het vreemdgaan. In dit geval beter, maar ideaal vind ik het niet. Leuke poly mannen in een stabiele relatie, waar vind je die? Misschien maar eens een andere app proberen, in het gewone leven kom ik ze helaas niet tegen.
Omtoch, minnaar zit momenteel in het buitenland. We hebben wel weer een date staan in november en in oktober hopen we elkaar ook nog even te zien. Maar dan zal ik naar het buitenland moeten en ik weet niet of ik dat red met andere afspraken.
Door omstandigheden zien we elkaar nu elke 7 weken ipv de 3/4, wat we hadden afgesproken. Ik heb wel bij hem aangegeven dat ik vanaf november verwacht dat hij zich hieraan houdt/ z’n best voor doet, want anders heb ik er geen zin meer in. Ik wil toch wel vaker dan 1x per 7 weken sex. En dat begreep hij.

Zoenman appte ineens gisteren na een paar dagen radiostilte…
Eens in de 7 weken is karig inderdaad. En een tweede minnaar, is dat geen idee? Als het niet anders was zou ik eerlijk gezegd best zonder seks kunnen denk ik, maar fysiek contact in bredere zin is wel een dagelijkse behoefte voor mij.

Is zoenman niet gewoon erg van de directe communicatie?
Omtoch, zowel het fysieke contact als de sex vind ik erg prettig op regelmatige basis.
Minnaar is een beetje een chaoot dus die kan prima tijd voor me maken en tot nu toe hebben we het goed samen.

Zoenman is een duitser, we spreken Engels met elkaar. Mogelijk dat dit niet in het voordeel werkt.
Hij appte dat hij eind oktober in Nederland is en me dan wil zien.
Hoe doen jullie dat? Eealiv afspreken en dan gaan? Of wordt er middels appjes/ belletjes naar toe geleefd?
Ja Omtoch, man begon er zelf over. Leek wel of hij aanvoelde dat er iets gaande was bij mij hoewel hij dat later ontkende. Hij had er over nagedacht toen hij een paar dagen alleen was en wil mij dit gunnen. Niet omdat hij bang is mij kwijt te raken maar omdat hij weet dat ik behoefte heb aan iets wat hij mij niet kan geven. Zoals hij het zei “wie ben ik om je iets te ontzeggen, je leeft maar één keer dus geniet”. Vandaag was het echt meer ontspannen tussen ons. De druk is eraf lijkt het. Nu nog zien hoe het allemaal in werkelijkheid gaat.
Man(zijn niet getrouwd of samenwonen maar noemen hem hier maar zo) heeft wel medicatie maar die geeft veel bijwerkingen en doet eigenlijk niet veel. Het gaat echt om geen lustgevoelens hebben, een erectie is geen probleem.
Ik verwacht minnaar elke twee weken te zien. Tussendoor appen we en dat gaat over van alles maar ook spannende appjes richting de date. Weet goed wat ik kan verwachten van ons contact want we hadden eerder een soortgelijk contact maar dan wekelijks en toen had ik geen relatie.
Een hele fijne vakantie Elegantic! Lekker genieten en opladen. Hopelijk kom je een leuke man tegen.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven