Minnaar deel 43

27-05-2021 10:55 3502 berichten
Al 42 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars en/of minnaarrelaties in het algemeen.

Vliegt jouw hart vrij rond, vangbaar met een netje voor elke jager met stoute ogen of ben je een stoere krijgster met pantser en harnas? Moeten de mannen hún hart beschermen omdat jij voor de lust gaat en niet voor de liefde?

Met andere woorden.....

Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met het grootste gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen? Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden, al staan we natuurlijk ook een beetje open voor andere meningen. Elkaar een spiegel voorhouden, prima, maar behandel elkaar vooral met respect!

Offtopic: Vind je het alleen maar leuk om je ongezouten ongenoegen over vreemdgaan hier te komen verkondigen, open dan vooral je eigen topic!

Het is fijn als je een avatar uploadt, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen.
Probeer zo weinig mogelijk te QUOTEN, door het precaire onderwerp wensen sommige schrijf(st)ers hun postings later aan te passen. Bedankt!

Link naar vorige topic:
seks/minnaar-deel-42/list_messages/473519

Voorgaande delen:

seks/minnaar/list_messages/15890
seks/minnaar-deel2/list_messages/43196
seks/minnaar-deel3/list_messages/51194
seks/minnaar-deel-4/list_messages/59003
seks/minnaar-deel-5/list_messages/62401
seks/minnaar-deel-6/list_messages/65592
seks/minnaar-deel-7/list_messages/69657
seks/minnaar-deel-8/list_messages/72514
seks/minnaar-deel-9/list_messages/74774
seks/minnaar-deel-10/list_messages/77269
seks/minnaar-deel-11/list_messages/82635
seks/minnaar-deel-12/list_messages/87456
seks/minnaar-deel-13/list_messages/92355
seks/minnaar-deel-14/list_messages/107002
seks/minnaar-deel-15/list_messages/134630
seks/minnaar-deel-16/list_messages/145365
seks/minnaar-deel-17/list_messages/153641
seks/minnaartopic-deel-18/list_messages/163798
seks/minnaar-deel-19/list_messages/176186
seks/minnaar-deel-20/list_messages/191153
seks/minnaartopic-deel-21/list_messages/202110
seks/minnaar-deel-22/list_messages/215589
seks/minnaar-deel-23/list_messages/227219
seks/minnaar-deel-24/list_messages/231529
seks/minnaar-deel-25/list_messages/236190
seks/minnaar-deel-26/list_messages/242091
seks/minnaar-deel-27/list_messages/246066
seks/minnaar-deel-28/list_messages/257409
seks/minnaar-deel-29/list_messages/268891
seks/quot-minnaar-quot-deel-30-alweer/l ... ges/288657
seks/minnaar-deel-31/list_messages/301457
seks/minnaar-deel-32/list_messages/318979
seks/minnaar-deel-33/list_messages/345287
seks/minnaar-deel-34/list_messages/362233
seks/minnaar-deel-35/list_messages/378927
seks/minnaar-deel-36/list_messages/393194
seks/minnaar-deel-37/list_messages/431927
seks/minnaar-deel-38/list_messages/443929
seks/minnaar-deel-39/list_messages/451347
seks/minnaar-deel-40/list_messages/465483
seks/minnaar-deel-41/list_messages/470123
Alle reacties Link kopieren Quote
Het klinkt echt als een moeilijk maar heel wijs besluit Elegantic! Zeker omdat je er eigenlijk nú al geen plezier uithaalde. Die kruimels waar Eidde het ook over heeft, ik heb dat vanaf het begin lastig gevonden. Soms waren er dagen van éindeloos berichtjes - stom genoeg afgelopen weekend, een dag voor de bevalling, nog zo’n dag… :@@: (met niet alleen gegein maar ook zeer expliciete seksueel getinte apps), soms dagen met vrijwel complete radiostilte. Hopeloos moe werd ik er soms van (en ook van m’n eigen reactie erop).

Ik heb niks meer van (ex)minnaar gehoord. Gisteren stuurde hij nog een zakelijk berichtje door maar dat heb ik gelaten bij een duimpje terug als reactie. Ik zie hem begin volgende week weer. Het duurde gisteravond eindeloos voor ik sliep, het gesprek gisteren en ook flarden van eerdere gesprekken (die ik totaal niet met de huidige situatie kan rijmen) bleven maar door m’n hoofd spelen. Meer onbegrip nog steeds dan boosheid of verdriet, merk ik.
Bethemanineed, we zijn trouwens vrij eensgezind in ons advies om er helemaal niet aan te beginnen, geloof ik :nope: Dat viel me al eerder op toen ik alleen nog meelas maar dat zie je ook nu!
Jaaa Nienke ik voel het ook echt, vandaar dat ik me nu koest hou.

Heb ook al wel een beetje het kutgevoel wat jij hebt, maar ja ook als ik wel veel contact heb denk ik doe het nou niet.
Het is een kort geluksgevoeltje en ja voor wat.
Hoe meer ik eroverna denk hoe minder het ergens op slaat. :bonk:
In wat voor context heb jij nog contact nienke werk? Hoeveel contact moet je met elkaar hebben?
Werk inderdaad (heel cliché :facepalm:) en we kunnen elkaar wel enigszins uit de weg gaan, maar zullen zo af en toe ook samen moeten werken.
Oh neeee nienke
Hoezo wist niemand dan dat hij een baby kreeg?
-Nienke2323- schreef:
07-01-2026 15:55
Het klinkt echt als een moeilijk maar heel wijs besluit Elegantic! Zeker omdat je er eigenlijk nú al geen plezier uithaalde. Die kruimels waar Eidde het ook over heeft, ik heb dat vanaf het begin lastig gevonden. Soms waren er dagen van éindeloos berichtjes - stom genoeg afgelopen weekend, een dag voor de bevalling, nog zo’n dag… :@@: (met niet alleen gegein maar ook zeer expliciete seksueel getinte apps), soms dagen met vrijwel complete radiostilte. Hopeloos moe werd ik er soms van (en ook van m’n eigen reactie erop).

Ik heb niks meer van (ex)minnaar gehoord. Gisteren stuurde hij nog een zakelijk berichtje door maar dat heb ik gelaten bij een duimpje terug als reactie. Ik zie hem begin volgende week weer. Het duurde gisteravond eindeloos voor ik sliep, het gesprek gisteren en ook flarden van eerdere gesprekken (die ik totaal niet met de huidige situatie kan rijmen) bleven maar door m’n hoofd spelen. Meer onbegrip nog steeds dan boosheid of verdriet, merk ik.
Ah Nienke het is ook zo naar :hug:
Ik heb nog even teruggelezen en je schreef vaker dat hij ook veel twijfelde en dat zijn relatie misschien toch ook wel op z’n einde liep, en dan ineens dit, onvoorstelbaar!

Jullie hadden ook een nachtje samen op de planning? Is dat eigenlijk wel nog gebeurd of stond dat nog?
Ik vraag me oprecht af zijn het alleen de vrouwen die last hebben van app drang, kijken of hij geappt heeft drang, als ze niks horen hem missen enz. Of hebben mannen daar ook last van?
In mijn ervaring hebben ze het ook, maar mannen kunnen het makkelijker loslaten, ze kunnen hun gedachten wat beter verzetten en er gewoon totaal niet aan denken.
Ik wou dat ik dat kon, zou het zo veel makkelijker maken :)

Heb je veel drang om hem iets te sturen?
Jaaaaa heel veel drang naar bevestiging leuke app aandacht :facepalm:
Wel veel neiging maar al 3 dagen 0 berichten gestuurd over en weer.
Wat wel maakt dat ik denk waarom stuur je niks, maar ja ik stuur ook niks.
Ik snap je helemaal! De aandacht en bevestiging is zo leuk maar echt, laat het nog een paar dagen links liggen en je zult merken dat je er steeds minder aan denkt
Bethemanineed, heel simpel, hij had gewoon aan niemand over de zwangerschap verteld - bang dat het mij ter ore zou komen.

Elegantic, ja, we zijn zeker nog een nachtje weggeweest en dat was in alle opzichten heerlijk! Geen vuiltje aan de lucht :-| Ik geloof overigens echt dat het niet lekker loopt in de relatie - dat hoorde ik ook gisteren weer, er speelt (bij haar) van alles wat het gecompliceerd maakt dus ik geloof wel dat z’n zorgen daarover reëel waren. Het lijkt erop alsof hij heel graag z’n kop in het zand wilde steken over die hele zwangerschap, zeker richting mij. Ik geloof inmiddels niet meer in kwade opzet om z’n avontuurtje doorgang te vinden, al is het natuurlijk nog steeds een bizarre situatie zo.

Ik merk trouwens dat ik er toch op een of andere manier vrij rustig onder ben. Duidelijkheid helpt blijkbaar :facepalm: Maar wie weet komen alle emoties nog als we elkaar weer tegen het lijf lopen… we gaan het zien.
Bethemanineed2026 schreef:
07-01-2026 22:10
Wel veel neiging maar al 3 dagen 0 berichten gestuurd over en weer.
Wat wel maakt dat ik denk waarom stuur je niks, maar ja ik stuur ook niks.
Volhouden :cheer2: ;)
?
anoniem_698dba86d290f wijzigde dit bericht op 11-02-2026 20:50
99.84% gewijzigd
Nienke dapper dat je zo sterk bent, ik vermoed wel in jou verhaal dat hij gauw op hangende pootjes bij de terug komt aankloppen.
-Nienke2323- schreef:
07-01-2026 22:16
Ik geloof overigens echt dat het niet lekker loopt in de relatie - dat hoorde ik ook gisteren weer, er speelt (bij haar) van alles wat het gecompliceerd maakt

Kan me voorstellen dat hij graag jouw hoop voed dat het bij hem thuis aflopende zaak is, want dan blijf jij met hem omgaan ook al is hij (nog) geen vrijgezel, je schreef hier immers pas dat jullie in het echt een onwaarschijnlijk leuk stel zouden kunnen zijn. Die hardnekkige hoop dat hij voor jou kiest waar Eidde het al over had. Die hoop die menig schrijfster hier nekt. Dat hij jullie gespreksgeschiedenis heeft gewist suggereert echter dat jij vooral verborgen moet blijven. Net zoals jij niks wist van haar zwangerschap zal zij niks weten van zijn diepgaande contact met een collega denk ik. Hij lijkt een dubbelleven te leiden: de familieman thuis en de casanova elders. Toch bizar dat zijn kind ineens op de zaak uit de hoge hoed plopt. Hoe reageerde de rest van die werkvloer eigenlijk op die onthulling?
Bethemanineed2026 schreef:
07-01-2026 20:09
Ik vraag me oprecht af zijn het alleen de vrouwen die last hebben van app drang, kijken of hij geappt heeft drang, als ze niks horen hem missen enz. Of hebben mannen daar ook last van?
Ik als man had dat ook als ik in zo'n situatie zat. Het is ook een deel van de spanning voor mij.
koekies zijn lekker
Bedankt lieverds, het is fijn om de hele soap hier een beetje van me af te kunnen schrijven en jullie adviezen te lezen. In het echte leven is dit natuurlijk met niemand te delen…

Ik heb hem gisteren een kort appje gestuurd en vandaag hebben we elkaar even gesproken - hij was voor een uurtje op het werk. Hij wist zelf pas een week of 8 van de zwangerschap en heeft in z’n paniek over de hele situatie niets durven zeggen. Onvoorstelbaar natuurlijk maar ik heb (zoals ik al schreef) ergens wel begrip voor z’n keuze.

Lalaloepsie, aflopende zaak is het thuis niet want hij gaat niet weg. Dat ieniemienie sprankje hoop is inderdaad zo wel de grond in geslagen. Als (en hele, hele dikke ‘als’) ik weer overstag zou gaan is het dan ook alleen omdat we het samen ook zo onwijs leuk hebben en de seks altijd geweldig was. Niet omdat ik nog denk dat er een toekomst samen in zit. Ik was daar oprecht altijd al realistisch over. Misschien ben ik daarom ook maar beperkt verdrietig, omdat niet ineens m’n hele toekomstdroom instort of zoiets.
Huh pas sinds een week of 8? Dus toen ze al +/- 32 weken zwanger was? Zijn eigen vrouw? Dat klinkt heel onwaarschijnlijk.. maar hij zal z’n redenen hebben gehad om het te verbergen, bang dat je ermee zou willen stoppen?
Het gaat wel ver qua verbergen als je ook op het werk het bewust niet verteld omdat jij het anders te horen zou krijgen. Hij neemt neem ik aan ook ouderschapsverlof op? Dan zou het toch wel bij iemand bekend moeten zijn dat hij er de komende weken niet is? Ik vind het wel vaag allemaal..

Denk je dat hij nog contact zal opzoeken?
:cheer:

Wat leuk dat dit topic weer wat actiever is! Ik ben een oude meeschrijfster, deel 38/39/40 als ik het goed heb. En heb heel veel gehad aan alle adviezen van iedereen. Ik zie nog wat "oude" bekenden meeschrijven ook, en ik denk dat er vast nog meer mee zullen lezen hier!

(Dit is mijn 1e post onder dit account, dus ik wacht even op goedkeuring.)
Elegantic, sorry, het staat er een beetje vaag zie ik :facepalm: maar ik doe wat voorzichtig met details… het wordt sowieso allemaal een best herkenbaar verhaal. Als er toevallig een collega meeleest ben ik meteen betrapt :facepalm: Maar béiden wisten pas met 28 weken zwangerschap dat ze zwanger was. Lang verhaal, maar het gaat (om redenen) niet zo goed met haar en in alle malaise hebben ze alle symptomen gemist. De baby is flink te vroeg geboren en hij heeft gewoon eindeloos voor zich uitgeschoven om het mij te vertellen… Het is ook zeker geen feestelijke roze wolk daar thuis want de situatie is dus complex. Ik heb dus oprecht ergens wel met hem (en ook met haar) te doen. Qua verlof gaat hij morgen het gesprek met HR aan want inderdaad, nog niets officieel geregeld… We gaan elkaar hoe dan ook tegenkomen op het werk.

Overigens wist één naaste collega (die ook z’n partner kent) blijkbaar wél van de zwangerschap en die bevestigde vandaag bovenstaande - dat ze inderdaad pas heel erg laat wisten dat ze een kindje verwachtten. Dus ik geloof wel dat hij dit niet máánden verborgen heeft gehouden. Verder is het natuurlijk op geen enkele manier goed te praten…
Ah dat maakt het wel een stuk duidelijk inderdaad! Nog steeds idd zeker niet goed maar wel iets begrijpelijker.
Hoe voel je je vandaag?

En BTMIN (handig afgekort :) ) heb je je kunnen inhouden niets te sturen?
Jeetje Nienke dan is minnaar ook aan alle kanten van slag denk ik nu.

Elegantic hoe gaat het met jou?

Nee ik heb weer veel geappt over en weer, ga zo voor de bijl slecht :frusty:
Al jullie tips schieten door m'n hoofd en toch ga ik snel over stag bij bepaalde berichten.
-Nienke2323- schreef:
07-01-2026 16:00
Bethemanineed, we zijn trouwens vrij eensgezind in ons advies om er helemaal niet aan te beginnen, geloof ik :nope: Dat viel me al eerder op toen ik alleen nog meelas maar dat zie je ook nu!

Terwijl dit topic vaak wordt gezien als een jubelplek voor overspelige mannen en vrouwen.

Maar toch weer wat contact las ik. Denk je dat je het daarbij kan houden? Die aandacht en spanning alleen via de app?
I wanna live my life with the volume full!

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven