Minnaar deel 43
donderdag 27 mei 2021 om 10:55
Al 42 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars en/of minnaarrelaties in het algemeen.
Vliegt jouw hart vrij rond, vangbaar met een netje voor elke jager met stoute ogen of ben je een stoere krijgster met pantser en harnas? Moeten de mannen hún hart beschermen omdat jij voor de lust gaat en niet voor de liefde?
Met andere woorden.....
Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met het grootste gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen? Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden, al staan we natuurlijk ook een beetje open voor andere meningen. Elkaar een spiegel voorhouden, prima, maar behandel elkaar vooral met respect!
Offtopic: Vind je het alleen maar leuk om je ongezouten ongenoegen over vreemdgaan hier te komen verkondigen, open dan vooral je eigen topic!
Het is fijn als je een avatar uploadt, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen.
Probeer zo weinig mogelijk te QUOTEN, door het precaire onderwerp wensen sommige schrijf(st)ers hun postings later aan te passen. Bedankt!
Link naar vorige topic:
seks/minnaar-deel-42/list_messages/473519
Voorgaande delen:
seks/minnaar/list_messages/15890
seks/minnaar-deel2/list_messages/43196
seks/minnaar-deel3/list_messages/51194
seks/minnaar-deel-4/list_messages/59003
seks/minnaar-deel-5/list_messages/62401
seks/minnaar-deel-6/list_messages/65592
seks/minnaar-deel-7/list_messages/69657
seks/minnaar-deel-8/list_messages/72514
seks/minnaar-deel-9/list_messages/74774
seks/minnaar-deel-10/list_messages/77269
seks/minnaar-deel-11/list_messages/82635
seks/minnaar-deel-12/list_messages/87456
seks/minnaar-deel-13/list_messages/92355
seks/minnaar-deel-14/list_messages/107002
seks/minnaar-deel-15/list_messages/134630
seks/minnaar-deel-16/list_messages/145365
seks/minnaar-deel-17/list_messages/153641
seks/minnaartopic-deel-18/list_messages/163798
seks/minnaar-deel-19/list_messages/176186
seks/minnaar-deel-20/list_messages/191153
seks/minnaartopic-deel-21/list_messages/202110
seks/minnaar-deel-22/list_messages/215589
seks/minnaar-deel-23/list_messages/227219
seks/minnaar-deel-24/list_messages/231529
seks/minnaar-deel-25/list_messages/236190
seks/minnaar-deel-26/list_messages/242091
seks/minnaar-deel-27/list_messages/246066
seks/minnaar-deel-28/list_messages/257409
seks/minnaar-deel-29/list_messages/268891
seks/quot-minnaar-quot-deel-30-alweer/l ... ges/288657
seks/minnaar-deel-31/list_messages/301457
seks/minnaar-deel-32/list_messages/318979
seks/minnaar-deel-33/list_messages/345287
seks/minnaar-deel-34/list_messages/362233
seks/minnaar-deel-35/list_messages/378927
seks/minnaar-deel-36/list_messages/393194
seks/minnaar-deel-37/list_messages/431927
seks/minnaar-deel-38/list_messages/443929
seks/minnaar-deel-39/list_messages/451347
seks/minnaar-deel-40/list_messages/465483
seks/minnaar-deel-41/list_messages/470123
Vliegt jouw hart vrij rond, vangbaar met een netje voor elke jager met stoute ogen of ben je een stoere krijgster met pantser en harnas? Moeten de mannen hún hart beschermen omdat jij voor de lust gaat en niet voor de liefde?
Met andere woorden.....
Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met het grootste gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen? Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden, al staan we natuurlijk ook een beetje open voor andere meningen. Elkaar een spiegel voorhouden, prima, maar behandel elkaar vooral met respect!
Offtopic: Vind je het alleen maar leuk om je ongezouten ongenoegen over vreemdgaan hier te komen verkondigen, open dan vooral je eigen topic!
Het is fijn als je een avatar uploadt, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen.
Probeer zo weinig mogelijk te QUOTEN, door het precaire onderwerp wensen sommige schrijf(st)ers hun postings later aan te passen. Bedankt!
Link naar vorige topic:
seks/minnaar-deel-42/list_messages/473519
Voorgaande delen:
seks/minnaar/list_messages/15890
seks/minnaar-deel2/list_messages/43196
seks/minnaar-deel3/list_messages/51194
seks/minnaar-deel-4/list_messages/59003
seks/minnaar-deel-5/list_messages/62401
seks/minnaar-deel-6/list_messages/65592
seks/minnaar-deel-7/list_messages/69657
seks/minnaar-deel-8/list_messages/72514
seks/minnaar-deel-9/list_messages/74774
seks/minnaar-deel-10/list_messages/77269
seks/minnaar-deel-11/list_messages/82635
seks/minnaar-deel-12/list_messages/87456
seks/minnaar-deel-13/list_messages/92355
seks/minnaar-deel-14/list_messages/107002
seks/minnaar-deel-15/list_messages/134630
seks/minnaar-deel-16/list_messages/145365
seks/minnaar-deel-17/list_messages/153641
seks/minnaartopic-deel-18/list_messages/163798
seks/minnaar-deel-19/list_messages/176186
seks/minnaar-deel-20/list_messages/191153
seks/minnaartopic-deel-21/list_messages/202110
seks/minnaar-deel-22/list_messages/215589
seks/minnaar-deel-23/list_messages/227219
seks/minnaar-deel-24/list_messages/231529
seks/minnaar-deel-25/list_messages/236190
seks/minnaar-deel-26/list_messages/242091
seks/minnaar-deel-27/list_messages/246066
seks/minnaar-deel-28/list_messages/257409
seks/minnaar-deel-29/list_messages/268891
seks/quot-minnaar-quot-deel-30-alweer/l ... ges/288657
seks/minnaar-deel-31/list_messages/301457
seks/minnaar-deel-32/list_messages/318979
seks/minnaar-deel-33/list_messages/345287
seks/minnaar-deel-34/list_messages/362233
seks/minnaar-deel-35/list_messages/378927
seks/minnaar-deel-36/list_messages/393194
seks/minnaar-deel-37/list_messages/431927
seks/minnaar-deel-38/list_messages/443929
seks/minnaar-deel-39/list_messages/451347
seks/minnaar-deel-40/list_messages/465483
seks/minnaar-deel-41/list_messages/470123
donderdag 6 november 2025 om 11:45
Spannend Koettie, leuk vooruitzicht!
Fijn dat alles goed gaat Eidde!
Ik zit in de andere topics terug te lezen (deel 37 en 38) en daar komt het verhaal Gealach voorbij, het lijkt wel een soapserie zo veel is er daar gebeurd. Ik ben wel benieuwd hoe het nu met haar gaat, iemand die dit toevallig weet? En Ondersteboven?
En ik weet dat Elmervrouw nog steeds af en toe meeleest, ik herken mezelf zó erg in jouw reacties, ook in de andere delen. Ik heb zo het idee dat ik hier ook nog heeel lang niet compleet overheen kom. Maar zo lang ik het een plekje kan geven is dat ook niet zo erg.
Bij mij ook nog steeds alles rustig (ook in date-land), de heftige gevoelens van laatst zijn gelukkig weer wat gezakt.
Fijn dat alles goed gaat Eidde!
Ik zit in de andere topics terug te lezen (deel 37 en 38) en daar komt het verhaal Gealach voorbij, het lijkt wel een soapserie zo veel is er daar gebeurd. Ik ben wel benieuwd hoe het nu met haar gaat, iemand die dit toevallig weet? En Ondersteboven?
En ik weet dat Elmervrouw nog steeds af en toe meeleest, ik herken mezelf zó erg in jouw reacties, ook in de andere delen. Ik heb zo het idee dat ik hier ook nog heeel lang niet compleet overheen kom. Maar zo lang ik het een plekje kan geven is dat ook niet zo erg.
Bij mij ook nog steeds alles rustig (ook in date-land), de heftige gevoelens van laatst zijn gelukkig weer wat gezakt.
zaterdag 8 november 2025 om 16:05
Jammer Koettie! Leuk en spannend om dat samen met je man te doen.
Jij minnaar nog gezien Eddie? Fijn dat jij hem de ruimte geeft! Voel je je niet aan het lijntje gehouden?
Hier zie ik hem inderdaad vaker nu en bij mijzelf schiet de lust af en toe wel de pan uit. Zin om hem aan te raken en vast te houden. Andersom heb ik niet echt het gevoel dat hij hetzelfde heeft, helaas. Hij is meer zakelijker geworden en oppervlakkiger. We lachen wel, uitdagende opmerkingen worden er ook gemaakt maar ergens mis ik interesse.
Tijd om zelf de knoop door te hakken want dit is vermoeiend.
Jij minnaar nog gezien Eddie? Fijn dat jij hem de ruimte geeft! Voel je je niet aan het lijntje gehouden?
Hier zie ik hem inderdaad vaker nu en bij mijzelf schiet de lust af en toe wel de pan uit. Zin om hem aan te raken en vast te houden. Andersom heb ik niet echt het gevoel dat hij hetzelfde heeft, helaas. Hij is meer zakelijker geworden en oppervlakkiger. We lachen wel, uitdagende opmerkingen worden er ook gemaakt maar ergens mis ik interesse.
zaterdag 8 november 2025 om 17:53
Ah jammer Koettie!
Tulpenvrouw, wat jammer dat hij zo is geworden. Heeft hij het idee dat hij je binnen heeft en doet geen moeite meer voor je?
Zou ik zelf een forse tegenvaller vinden en snel klaar mee zijn. Interesse en de opwinding moet van beide kanten komen.
Hier is de voorpret begonnen; donderdag hotel date.
Hij heeft het er nu over dat hij me gaat blinddoeken en vastbinden…
Iemand ervaring mee?
Tulpenvrouw, wat jammer dat hij zo is geworden. Heeft hij het idee dat hij je binnen heeft en doet geen moeite meer voor je?
Zou ik zelf een forse tegenvaller vinden en snel klaar mee zijn. Interesse en de opwinding moet van beide kanten komen.
Hier is de voorpret begonnen; donderdag hotel date.
Hij heeft het er nu over dat hij me gaat blinddoeken en vastbinden…
Iemand ervaring mee?
zaterdag 8 november 2025 om 21:36
-a-, dat klinkt niet verkeerd! Geen ervaring met blinddoeken, wel met vastbinden. Blinddoeken zou ik nog wel eens willen. Sta jij er zelf wel achter?
Spreek je dan overdag af of maken jullie er een hele nacht van?
Tsja, ik denk dat jij de juiste woorden neerzet. Hij weet dat hij mij heeft en doet weinig moeite meer. Iets waar ik mij uiteraard niet voor wil laten gebruiken.Wat ik ook zeker niet wil en wat absoluut tegenvalt. En dan ben ik een halve week sterk en daarna gaan mijn gedachten naar die geweldige keren die wij gehad hebben en zou ik nog zo graag eens hebben.
Het voelt erg laag en laf van en tegenover mijzelf.
Tsja, ik denk dat jij de juiste woorden neerzet. Hij weet dat hij mij heeft en doet weinig moeite meer. Iets waar ik mij uiteraard niet voor wil laten gebruiken.Wat ik ook zeker niet wil en wat absoluut tegenvalt. En dan ben ik een halve week sterk en daarna gaan mijn gedachten naar die geweldige keren die wij gehad hebben en zou ik nog zo graag eens hebben.
zaterdag 8 november 2025 om 23:03
Hier gisteren een hele fijne/fantastische/heerlijke date gehad met minnaar. Het was weer als eerder. Vorige keren was het toch een beetje aftasten maar het is nu wel duidelijk dat we elkaar weer gevonden hebben. Goed maar ook emotioneel gesprek gehad. We vinden elkaar heel erg leuk, waarderen elkaar en er is een enorm gevoel van verbondenheid. Een relatie zat en zit er nooit in en dat geeft rust. Ik hoef niet bang te zijn dat hij meer wil zeg maar. En dat is wederzijds. Na thuiskomst vanmiddag kreeg ik een warm welkom van vriend. Lekker op de bank want was een beetje moe na een nacht met weinig slaap, lekkere hapjes, heerlijk gegeten en een goed glas wijn gedronken. Waar heb ik dit toch aan verdiend?
Komende week even pas op de plaats. Vriend is een week weg voor werk en ik ga even mijn zondes overdenken
Komende week even pas op de plaats. Vriend is een week weg voor werk en ik ga even mijn zondes overdenken
zaterdag 8 november 2025 om 23:05
Geef het de tijd Tulpenvrouw. Soms moet je toegroeien naar beslissingen en dat is prima. Echt, neem jezelf niets kwalijk.Tulpenvrouw86 schreef: ↑08-11-2025 21:36-a-, dat klinkt niet verkeerd! Geen ervaring met blinddoeken, wel met vastbinden. Blinddoeken zou ik nog wel eens willen. Sta jij er zelf wel achter?
mrssmit12 wijzigde dit bericht op 08-11-2025 23:15
0.06% gewijzigd
zaterdag 8 november 2025 om 23:14
Ik heb wel wat ervaring. Ik ben niet zo van de vanilleseks. Ben meer van de “pijn is fijn”. Gaat wel wat verder dan vastbinden en blinddoeken maar ook dat is spannend en kan heel fijn zijn. Ik zou er alleen aan beginnen als je echt vertrouwen hebt in de ander. Als je dat niet hebt dan kun je je niet genoeg ontspannen en dat is wel nodig om optimaal te kunnen genieten. Het moet wel een leuke ervaring zijn. Spreek ook een woord af dat aangeeft dat het echt moet stoppen. Niet “nee” of “stop” maar iets als “tuinhuis” ofzo. Iets wat je anders nooit zou zeggen in zo’n setting zeg maar. Het kan enorm veel verbinding geven en als je durft zou ik het zeker aangaan. Geblinddoekt gaan je andere zintuigen zoveel doen, dat kan echt een bijzondere ervaring zijn.
zaterdag 8 november 2025 om 23:16
zondag 9 november 2025 om 11:12
Yes! Contact is nog goed dus dat is leuk. Alleen datum prikken echt een crime haha. Misschien wordt de kennismaking toch een keer met koffie oid want voor we echt een weekendavond kunnen afspreken is pas in december zoals het er nu naar uit ziet.
zondag 9 november 2025 om 16:21
Als het niet wederzijds is zou ik daar snel op ingrijpen. Het staat jou toch vrij om verder te kijken en andere contacten aan te gaan. Nooit exclusiviteit aangaan met een minnaar hoor. Neem een tijdje wat meer afstand en maak duidelijk dat je druk bent ipv te gewillig over te komen terwijl hij zo weinig moeite doet. Voor vrouwen zijn er talloze opties. Hou de leiding en laat je niet gebruiken. Je lijkt er te afhankelijk in te staan. Jullie zijn elkaar niets verplicht.Tulpenvrouw86 schreef: ↑08-11-2025 16:05Hier zie ik hem inderdaad vaker nu en bij mijzelf schiet de lust af en toe wel de pan uit. Zin om hem aan te raken en vast te houden. Andersom heb ik niet echt het gevoel dat hij hetzelfde heeft, helaas. Hij is meer zakelijker geworden en oppervlakkiger. We lachen wel, uitdagende opmerkingen worden er ook gemaakt maar ergens mis ik interesse.
maandag 10 november 2025 om 17:58
Balen Koettie. Toch fijn dat ze in de buurt woont, dat maakt afspreken voor een kop koffie een stuk gemakkelijker. Op die manier eerst eens kennismaken zou sowieso mijn voorkeur hebben.
Lijkt me een lastige situatie Eidde, maar het klinkt alsof je er wel in kunt berusten. Heb je hem nog gezien?
Gelukkig dat de heftige gevoelens een beetje gezakt zijn Elegantic. Grappig, dat teruglezen van oude topics. Ik heb ook wel eens een stukje geprobeerd, maar met al die anoniempjes vind ik de leesbaarheid te wensen over laten.
Vervelend, die tegenstrijdige signalen, Tulpenvrouw. Wanneer gingen jullie voor het laatst verder dan lachen en uitdagen? Ik ben jaloers op jouw geweldige keren denk ik. Ik heb echt wel fijne seks gehad en helaas ook wel eens een beetje met me laten spelen, maar die twee dingen hebben bij mij nooit iets met elkaar te maken gehad. Die geweldige keren van jou moeten erg speciaal zijn geweest.
Heerlijk -a-! Met blinddoeken en vastbinden heb ik vrijwel geen ervaring, maar ik zou er met de juiste persoon zeker voor openstaan. Ik ben benieuwd hoe jij het gaat ervaren.
Haha MrsSmit, een week alleen met al je zondes, als dat maar goed gaat. Mooi om te lezen dat het zo goed werkt voor jullie.
Met polyman was het weer fijn. Met hem heb ik de mooiste gesprekken. Het is goed dat we niet in het centrum van elkaars leven staan. De seks was raar maar lekker en vast niet voor het laatst.
Aan glazenwasser weet ik momenteel niet goed wat ik heb. Een week of twee geleden kreeg in de indruk dat hij mij (onbewust geloof ik) af en toe testte om zijn ego te strelen. Daar hou ik niet van en dat heb ik duidelijk uitgesproken, maar ik denk niet dat we elkaar begrepen. Wel prettig gepraat en de seks voelde intiemer dan eerder. Tja en nu, het ene moment is het heel gezellig en het andere trekt hij de 'even professioneel doen'-kaart en ik speel het maar een beetje mee omdat ik niet twijfel aan zijn intenties, maar ik heb eigenlijk liever dat hij bedenkt welke afstand hij prettig vindt en dat gewoon volhoudt.
Lijkt me een lastige situatie Eidde, maar het klinkt alsof je er wel in kunt berusten. Heb je hem nog gezien?
Gelukkig dat de heftige gevoelens een beetje gezakt zijn Elegantic. Grappig, dat teruglezen van oude topics. Ik heb ook wel eens een stukje geprobeerd, maar met al die anoniempjes vind ik de leesbaarheid te wensen over laten.
Vervelend, die tegenstrijdige signalen, Tulpenvrouw. Wanneer gingen jullie voor het laatst verder dan lachen en uitdagen? Ik ben jaloers op jouw geweldige keren denk ik. Ik heb echt wel fijne seks gehad en helaas ook wel eens een beetje met me laten spelen, maar die twee dingen hebben bij mij nooit iets met elkaar te maken gehad. Die geweldige keren van jou moeten erg speciaal zijn geweest.
Heerlijk -a-! Met blinddoeken en vastbinden heb ik vrijwel geen ervaring, maar ik zou er met de juiste persoon zeker voor openstaan. Ik ben benieuwd hoe jij het gaat ervaren.
Haha MrsSmit, een week alleen met al je zondes, als dat maar goed gaat. Mooi om te lezen dat het zo goed werkt voor jullie.
Met polyman was het weer fijn. Met hem heb ik de mooiste gesprekken. Het is goed dat we niet in het centrum van elkaars leven staan. De seks was raar maar lekker en vast niet voor het laatst.
Aan glazenwasser weet ik momenteel niet goed wat ik heb. Een week of twee geleden kreeg in de indruk dat hij mij (onbewust geloof ik) af en toe testte om zijn ego te strelen. Daar hou ik niet van en dat heb ik duidelijk uitgesproken, maar ik denk niet dat we elkaar begrepen. Wel prettig gepraat en de seks voelde intiemer dan eerder. Tja en nu, het ene moment is het heel gezellig en het andere trekt hij de 'even professioneel doen'-kaart en ik speel het maar een beetje mee omdat ik niet twijfel aan zijn intenties, maar ik heb eigenlijk liever dat hij bedenkt welke afstand hij prettig vindt en dat gewoon volhoudt.
maandag 10 november 2025 om 20:40
Evelien2010 en omtoch, ik geef jullie meer dan gelijk hoor, deze reacties. De laatste keer is al even terug maar door bepaalde woorden vanuit hem, ben ik toch op hem gaan wachten.
Zoals gezegd baal ik onwijs van mijzelf dat ik mij zo heb laten leiden door hem.
Ik ga absoluut wat meer afstand nemen en zelf weer de leiding nemen. Een proces maar dit gaat mij lukken! Nu de komende dagen thuis werken dus dat scheelt.
-a- alvast veel plezier!
Fijn omtoch dat jij een leuke date had met polyman. En met glazenwasser dus fijn gesproken. Begrijpelijk dat je wat meer duidelijkheid wilt qua afstand. Je ziet glazenwasser best veel volgens mij.
Koettie goed te horen dat er nog goed contact is. Heerlijk vooruitzicht!
Zoals gezegd baal ik onwijs van mijzelf dat ik mij zo heb laten leiden door hem.
Ik ga absoluut wat meer afstand nemen en zelf weer de leiding nemen. Een proces maar dit gaat mij lukken! Nu de komende dagen thuis werken dus dat scheelt.
-a- alvast veel plezier!
Fijn omtoch dat jij een leuke date had met polyman. En met glazenwasser dus fijn gesproken. Begrijpelijk dat je wat meer duidelijkheid wilt qua afstand. Je ziet glazenwasser best veel volgens mij.
Koettie goed te horen dat er nog goed contact is. Heerlijk vooruitzicht!
donderdag 13 november 2025 om 13:59
Wat lijkt ons verhaal op elkaar Tulpenvrouw. Verschil is wel dat mijn minnaar wel interesse blijft tonen al is het wat minder dan ik naar hem toe doe. Maar dat komt echt door zijn drukke agenda en gezin.Tulpenvrouw86 schreef: ↑08-11-2025 16:05
Toch, als het scheef loopt, voelt dat niet heel fijn en heb ik ook snel de neiging om de handdoek in de ring te gooien. Dus ik snap dat gevoel heel goed!
Maar voel me niet aan het lijntje gehouden, hij is altijd open een eerlijk geweest naar mij toe en ik kies er zelf voor hem in mijn leven te willen.
I wanna live my life with the volume full!
donderdag 13 november 2025 om 14:03
Omtoch, ik heb het idee dat glazenwasser niet zo goed weet hoe hij met deze situatie moet omgaan. Doet hij dit vaker/meer, op deze manier minnaren? Misschien moet het nog even in een juiste vorm gegoten worden. Het lijkt wel alsof jullie het wel fijn hebben met elkaar.
donderdag 13 november 2025 om 14:06
Blinddoeken en vastbinden heb ik wel ervaring mee. Het kan een leuk extraatje zijn maar ook wat dieper gaan en eventuele sub gevoelens losmaken. Ik heb dat een tijdje verkend en vind dat nog steeds erg fijn maar kan dat niet met iedereen. Tast het af en luister goed naar jezelf. En uiteraard onnodig te zeggen dat communicatie erg belangrijk is. Ook een stopwoord. Bij mij was dat ook gewoon 'stop'.
donderdag 13 november 2025 om 14:14
Minnaar heeft weer wat ruimte volgens mij, hij neemt wat meer initiatief en zei gisteren dat hij hoopt binnenkort weer te kunnen afspreken. Ik zie hem wel weer regelmatig en dat is fijn. Maar ik merk wel dat ik in mijn hoofd wel meer afstand heb genomen. En dat is goed.
donderdag 13 november 2025 om 21:21
Hoe gaat het nu Tulpenvrouw? Handig dat je kunt thuiswerken.
Klinkt inderdaad goed en gezond dat je iets meer afstand hebt genomen, Eidde. Fijn dat hij zich ook wat beter voelt. Denk dat het straks extra fijn voelt als jullie weer kunnen afspreken.
Glazenwasser is dit niet gewend en ik denk dat hij het inderdaad niet zo goed weet. Op het moment zien we elkaar veel, maar kan er weinig. Ik geloof dat ik me erbij heb neergelegd. Met of zonder seks, ik heb hem graag in de buurt. Zal hem missen straks.
Klinkt inderdaad goed en gezond dat je iets meer afstand hebt genomen, Eidde. Fijn dat hij zich ook wat beter voelt. Denk dat het straks extra fijn voelt als jullie weer kunnen afspreken.
Glazenwasser is dit niet gewend en ik denk dat hij het inderdaad niet zo goed weet. Op het moment zien we elkaar veel, maar kan er weinig. Ik geloof dat ik me erbij heb neergelegd. Met of zonder seks, ik heb hem graag in de buurt. Zal hem missen straks.
zaterdag 15 november 2025 om 23:56
Ik ben tot de conclusie gekomen dat het wel meevalt met die zondes. Alle partijen zijn er ok mee en wat anderen er eventueel van vinden is niet belangrijk. Even rust gepakt en genoten van het op mijzelf zijn.
maandag 17 november 2025 om 19:49
Mrs smit, zo is het bij ons ook. Ik geef aan echtgenoot door wanneer ik bij minnaar slaap. Hij wenst me op de dag zelf oprecht veel plezier toe en als ik thuis kom is hij ook altijd belangstellend.
Ik vertel niet over de sex, is mij weer een stap te ver en heb ik geen behoefte aan, maar ik kan gewoon vertellen dat dat het leuk en fijn was.
Vorige week had ik dus weer een hoteldate. Was heerlijk! Kan er weer even tegenaan.
Hoe is met iedereen? Iemand nog een leuke date op de planning staan?
En de dames die aan het verwerken zijn. Hoe gaat het met jullie? Veranderd je blik op de situaties?
Ik vertel niet over de sex, is mij weer een stap te ver en heb ik geen behoefte aan, maar ik kan gewoon vertellen dat dat het leuk en fijn was.
Vorige week had ik dus weer een hoteldate. Was heerlijk! Kan er weer even tegenaan.
Hoe is met iedereen? Iemand nog een leuke date op de planning staan?
En de dames die aan het verwerken zijn. Hoe gaat het met jullie? Veranderd je blik op de situaties?
maandag 17 november 2025 om 21:43
Fijn dat je er zo van genoten hebt -a-! Hoe is het afgelopen met de kinky voornemens?
Ik kan daar ook geen zonde in ontdekken MrsSmit, geweldig juist dat het zo kan.
Hier is het rustig. Glazenwasser zit niet lekker in zijn relatie en blijft fysiek op afstand. Vind het sneu voor allebei en hoop dat ze de boel weer op de rails krijgen. Ben zelf nooit op mijn best in deze tijd van het jaar dus ik geloof het verder wel even.
Ik kan daar ook geen zonde in ontdekken MrsSmit, geweldig juist dat het zo kan.
Hier is het rustig. Glazenwasser zit niet lekker in zijn relatie en blijft fysiek op afstand. Vind het sneu voor allebei en hoop dat ze de boel weer op de rails krijgen. Ben zelf nooit op mijn best in deze tijd van het jaar dus ik geloof het verder wel even.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in