Minnaar deel 43
donderdag 27 mei 2021 om 10:55
Al 42 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars en/of minnaarrelaties in het algemeen.
Vliegt jouw hart vrij rond, vangbaar met een netje voor elke jager met stoute ogen of ben je een stoere krijgster met pantser en harnas? Moeten de mannen hún hart beschermen omdat jij voor de lust gaat en niet voor de liefde?
Met andere woorden.....
Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met het grootste gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen? Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden, al staan we natuurlijk ook een beetje open voor andere meningen. Elkaar een spiegel voorhouden, prima, maar behandel elkaar vooral met respect!
Offtopic: Vind je het alleen maar leuk om je ongezouten ongenoegen over vreemdgaan hier te komen verkondigen, open dan vooral je eigen topic!
Het is fijn als je een avatar uploadt, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen.
Probeer zo weinig mogelijk te QUOTEN, door het precaire onderwerp wensen sommige schrijf(st)ers hun postings later aan te passen. Bedankt!
Link naar vorige topic:
seks/minnaar-deel-42/list_messages/473519
Voorgaande delen:
seks/minnaar/list_messages/15890
seks/minnaar-deel2/list_messages/43196
seks/minnaar-deel3/list_messages/51194
seks/minnaar-deel-4/list_messages/59003
seks/minnaar-deel-5/list_messages/62401
seks/minnaar-deel-6/list_messages/65592
seks/minnaar-deel-7/list_messages/69657
seks/minnaar-deel-8/list_messages/72514
seks/minnaar-deel-9/list_messages/74774
seks/minnaar-deel-10/list_messages/77269
seks/minnaar-deel-11/list_messages/82635
seks/minnaar-deel-12/list_messages/87456
seks/minnaar-deel-13/list_messages/92355
seks/minnaar-deel-14/list_messages/107002
seks/minnaar-deel-15/list_messages/134630
seks/minnaar-deel-16/list_messages/145365
seks/minnaar-deel-17/list_messages/153641
seks/minnaartopic-deel-18/list_messages/163798
seks/minnaar-deel-19/list_messages/176186
seks/minnaar-deel-20/list_messages/191153
seks/minnaartopic-deel-21/list_messages/202110
seks/minnaar-deel-22/list_messages/215589
seks/minnaar-deel-23/list_messages/227219
seks/minnaar-deel-24/list_messages/231529
seks/minnaar-deel-25/list_messages/236190
seks/minnaar-deel-26/list_messages/242091
seks/minnaar-deel-27/list_messages/246066
seks/minnaar-deel-28/list_messages/257409
seks/minnaar-deel-29/list_messages/268891
seks/quot-minnaar-quot-deel-30-alweer/l ... ges/288657
seks/minnaar-deel-31/list_messages/301457
seks/minnaar-deel-32/list_messages/318979
seks/minnaar-deel-33/list_messages/345287
seks/minnaar-deel-34/list_messages/362233
seks/minnaar-deel-35/list_messages/378927
seks/minnaar-deel-36/list_messages/393194
seks/minnaar-deel-37/list_messages/431927
seks/minnaar-deel-38/list_messages/443929
seks/minnaar-deel-39/list_messages/451347
seks/minnaar-deel-40/list_messages/465483
seks/minnaar-deel-41/list_messages/470123
Vliegt jouw hart vrij rond, vangbaar met een netje voor elke jager met stoute ogen of ben je een stoere krijgster met pantser en harnas? Moeten de mannen hún hart beschermen omdat jij voor de lust gaat en niet voor de liefde?
Met andere woorden.....
Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met het grootste gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen? Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden, al staan we natuurlijk ook een beetje open voor andere meningen. Elkaar een spiegel voorhouden, prima, maar behandel elkaar vooral met respect!
Offtopic: Vind je het alleen maar leuk om je ongezouten ongenoegen over vreemdgaan hier te komen verkondigen, open dan vooral je eigen topic!
Het is fijn als je een avatar uploadt, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen.
Probeer zo weinig mogelijk te QUOTEN, door het precaire onderwerp wensen sommige schrijf(st)ers hun postings later aan te passen. Bedankt!
Link naar vorige topic:
seks/minnaar-deel-42/list_messages/473519
Voorgaande delen:
seks/minnaar/list_messages/15890
seks/minnaar-deel2/list_messages/43196
seks/minnaar-deel3/list_messages/51194
seks/minnaar-deel-4/list_messages/59003
seks/minnaar-deel-5/list_messages/62401
seks/minnaar-deel-6/list_messages/65592
seks/minnaar-deel-7/list_messages/69657
seks/minnaar-deel-8/list_messages/72514
seks/minnaar-deel-9/list_messages/74774
seks/minnaar-deel-10/list_messages/77269
seks/minnaar-deel-11/list_messages/82635
seks/minnaar-deel-12/list_messages/87456
seks/minnaar-deel-13/list_messages/92355
seks/minnaar-deel-14/list_messages/107002
seks/minnaar-deel-15/list_messages/134630
seks/minnaar-deel-16/list_messages/145365
seks/minnaar-deel-17/list_messages/153641
seks/minnaartopic-deel-18/list_messages/163798
seks/minnaar-deel-19/list_messages/176186
seks/minnaar-deel-20/list_messages/191153
seks/minnaartopic-deel-21/list_messages/202110
seks/minnaar-deel-22/list_messages/215589
seks/minnaar-deel-23/list_messages/227219
seks/minnaar-deel-24/list_messages/231529
seks/minnaar-deel-25/list_messages/236190
seks/minnaar-deel-26/list_messages/242091
seks/minnaar-deel-27/list_messages/246066
seks/minnaar-deel-28/list_messages/257409
seks/minnaar-deel-29/list_messages/268891
seks/quot-minnaar-quot-deel-30-alweer/l ... ges/288657
seks/minnaar-deel-31/list_messages/301457
seks/minnaar-deel-32/list_messages/318979
seks/minnaar-deel-33/list_messages/345287
seks/minnaar-deel-34/list_messages/362233
seks/minnaar-deel-35/list_messages/378927
seks/minnaar-deel-36/list_messages/393194
seks/minnaar-deel-37/list_messages/431927
seks/minnaar-deel-38/list_messages/443929
seks/minnaar-deel-39/list_messages/451347
seks/minnaar-deel-40/list_messages/465483
seks/minnaar-deel-41/list_messages/470123
zaterdag 7 februari 2026 om 13:20
Bethemanineed2026 schreef: ↑07-02-2026 12:54Maar als jij wil/verwacht dat hij regelmatig appt terwijl hij dat niet doet, of doet omdat hij de sex niet kwijt wil raken, want zo lees ik het. Dacht ben je er eigenlijk niet content mee dat je op de 2de plek staat toch...dan is het meer een gedeelde eerste plek.
Je leest het verkeerd. Maar ik ga het niet nog een keer uitleggen want je projecteert jouw emoties.
I wanna live my life with the volume full!
zaterdag 7 februari 2026 om 13:33
Ik bedoelde natuurlijk of de partner van jouw minnaar op de hoogte is. Zo onduidelijk ben ik toch niet?
zaterdag 7 februari 2026 om 13:43
Ik ken bijna geen minnares die niet af en toe onvrede heeft over frequentie, intensiteit en aandachtsverdeling, dat stuk krijg je er gewoon gratis bij als het bed eenmaal gedeeld is en je uit de lovebombingfase bent.Bethemanineed2026 schreef: ↑07-02-2026 12:54Maar als jij wil/verwacht dat hij regelmatig appt terwijl hij dat niet doet, of doet omdat hij de sex niet kwijt wil raken, want zo lees ik het. Dacht ben je er eigenlijk niet content mee dat je op de 2de plek staat toch...dan is het meer een gedeelde eerste plek.
Dat betekent niet automatisch dat je ontevreden bent met je nr 2 positie.
zaterdag 7 februari 2026 om 13:45
Sterker nog, hij heeft er wel 20...minstens.
Een vrouw. Een minnares, wellicht kinderen, collega's.
En daar heeft hij allemaal relaties mee.
Wat wil je nou zeggen?
zaterdag 7 februari 2026 om 13:56
Bethemanineed2026 schreef: ↑07-02-2026 09:56ik lees meer omdat ik weer een moeilijk moment heb en app neiging. En eigenlijk alleen maar waarom app je niet ben ik niet leuk genoeg.
Maar als ik dan denk dat hij met zn vrouw, zijn nr 1 dingen doet, denk ik ik wil helemaal geen 2de plaats.
Als ik lees wat jij typt denk ik weer gatverdamme, over mn eigen situatie dan
Mooi zoals jij tot zelfinzicht komt zonder dat je je huwelijk om zeep helpt. Je hebt immers nog steeds geen afspraak met die vlam van vroeger gehad. Er is trouwens iemand die jou (hopelijk) wel leuk genoeg vind: jouw eigen nummer 1. Wat zou er gebeuren als je jouw eigen man de soort berichtjes appt zoals je nu naar die ander neigt te sturen?
zaterdag 7 februari 2026 om 14:13
Ik probeer niets te zeggen... ik probeer vooral voor mezelf te begrijpen wat het was wat ik in die relatie wilde halen. Niet alleen seks maar ook een bepaalde verbinding, contact, aandacht.
zaterdag 7 februari 2026 om 14:15
Dank je, inzicht begint er te komen al neemt mijn gevoel regelmatig een loopje met me. En door dat laatste sluit ik nog steeds niet uit dat er wel een keer iets gaat gebeuren.Lalaloepsie schreef: ↑07-02-2026 13:56Mooi zoals jij tot zelfinzicht komt zonder dat je je huwelijk om zeep helpt. Je hebt immers nog steeds geen afspraak met die vlam van vroeger gehad. Er is trouwens iemand die jou (hopelijk) wel leuk genoeg vind: jouw eigen nummer 1. Wat zou er gebeuren als je jouw eigen man de soort berichtjes appt zoals je nu naar die ander neigt te sturen?
Momentis er 0 contact dus denk ergens dat het gevoel ook wel weg ebt.
zaterdag 7 februari 2026 om 15:26
Mijn ervaring is dat er niet echt ‘vrije tijd’ is met (kleine) kinderen én een pasgeboren baby. En ik stel me zo voor dat er een moeder is die voor al die kinderen zorgt, terwijl de vader zijn vrije tijd met z’n minnares doorbrengt. En ik vraag me dus af hoeveel vrije tijd die moeder heeft. Maar misschien vergis ik me en wordt de zorg in dit gezin heel eerlijk verdeeld. Al mag eerlijk dus sowieso tussen aanhalingstekens.
What would Patsy do?
zaterdag 7 februari 2026 om 15:44
1. het is nooit mijn minnaar geworden dus er hoefde niets verteld te worden
2. ik heb al gezegd dat ik niet herkenbaar wil worden en dus niet overal op in kan gaan
Edit: ik begrijp wat je wil weten, ik heb gezegd dat ik het liegen zo erg vond en nu denk jij dat ook ik een stiekeme verhouding had zonder dat
de partners er vanaf wisten. Dat is niet het geval, die verhouding is er nooit geweest.
zaterdag 7 februari 2026 om 18:57
Bethemanineed2026 schreef: ↑07-02-2026 14:15Dank je, inzicht begint er te komen al neemt mijn gevoel regelmatig een loopje met me. En door dat laatste sluit ik nog steeds niet uit dat er wel een keer iets gaat gebeuren.
Momentis er 0 contact dus denk ergens dat het gevoel ook wel weg ebt.
Het valt me op dat je nooit ingaat op vragen over de relatie met je eigen man.
zaterdag 7 februari 2026 om 20:07
Lalaloepsie schreef: ↑07-02-2026 13:56Er is trouwens iemand die jou (hopelijk) wel leuk genoeg vind: jouw eigen nummer 1. Wat zou er gebeuren als je jouw eigen man de soort berichtjes appt zoals je nu naar die ander neigt te sturen?
zaterdag 7 februari 2026 om 20:28
Dat is al een keer voorgekomen en toen heb ik mij vooral afgevraagd wat mijn aandeel hierin was en wat ons relatie te kort kwam.
Hetzelfde eigenlijk als ik nu doe het antwoord is aandacht waardering en spanning.
Maar vraag me dus af of dit bij een minnaar bevredigend is, ik denk dus ook dat ik me ga irriteren aan de frequentie van appen enz.
Hetzelfde eigenlijk als ik nu doe het antwoord is aandacht waardering en spanning.
Maar vraag me dus af of dit bij een minnaar bevredigend is, ik denk dus ook dat ik me ga irriteren aan de frequentie van appen enz.
zaterdag 7 februari 2026 om 20:44
Volgens mij wordt er bedoeld….wat zou er gebeuren als jij het soort appjes dat je aan de andere man zou willen sturen naar je eigen man stuurt? (Of op een andere manier weer juist investeren in de relatie die je hebt…) Zou dat je eigen relatie niet nieuw leven in kunnen blazen en de spanning en aandacht op kunnen leveren waar je naar op zoek denkt te zijn?Bethemanineed2026 schreef: ↑07-02-2026 20:28Dat is al een keer voorgekomen en toen heb ik mij vooral afgevraagd wat mijn aandeel hierin was en wat ons relatie te kort kwam.
What would Patsy do?
zaterdag 7 februari 2026 om 22:09
Geen zorgen hoor dames, minnaar neemt heus z’n verantwoordelijkheid voor de kinderen en levert een flink aandeel in de zorgtaken. Zodra iedereen op bed ligt en het huis aan kant is neemt hij echter z’n ruimte en spreken we elkaar op dit moment veel. Dat is zijn keuze en zoals gezegd, ik geniet er gewoon van.
Hij heeft zichzelf zéker in een lastig parket gebracht en ik zou ook wel graag zien dat hij op termijn een beslissing neemt (ook als die beslissing is, dat hij vol voor z’n vrouw gaat). Ik weet dat hij daar in z’n hoofd ook veel mee bezig is - ook hij weet dat de situatie niet eeuwig zo kan voortduren. Verder is dat even wat ik er nu over te zeggen heb - ik lees óók heel veel aannames over hem (‘als het lastig wordt, gaat ‘ie zo naar een ander’) waar ik hem totaal niet in herken en waar ik ook niets mee kan. Ik vind het goed dat we elkaar hier soms een spiegel voorhouden (graag zelfs!) maar heb wel wat last van de scherpte en stelligheid her en der.
Hij heeft zichzelf zéker in een lastig parket gebracht en ik zou ook wel graag zien dat hij op termijn een beslissing neemt (ook als die beslissing is, dat hij vol voor z’n vrouw gaat). Ik weet dat hij daar in z’n hoofd ook veel mee bezig is - ook hij weet dat de situatie niet eeuwig zo kan voortduren. Verder is dat even wat ik er nu over te zeggen heb - ik lees óók heel veel aannames over hem (‘als het lastig wordt, gaat ‘ie zo naar een ander’) waar ik hem totaal niet in herken en waar ik ook niets mee kan. Ik vind het goed dat we elkaar hier soms een spiegel voorhouden (graag zelfs!) maar heb wel wat last van de scherpte en stelligheid her en der.
zaterdag 7 februari 2026 om 22:23
Nienke ik denk dat het volledig zachtheid van gevoelens is en keihardheid van nadenken. Dit is waar het heen in weer slingert. Bij mij ook kan keihard denken in alle realiteitszin en dan weer weg dwepen door gevoelens en dan denk ik de achterlijke dingen als nu ben ik nog jong en kan het nog, straks ben ik oud wil niemand dit meer, spannende gevoelens opzoeken, ach 1x zoenen kan geen kwaad, je leeft maar 1 keer, nah ja je kent ze waarschijnlijk allemaal wel. Of ben ik de enigste die dit heeft?
zaterdag 7 februari 2026 om 22:33
-Nienke2323- schreef: ↑07-02-2026 22:09Zodra iedereen op bed ligt en het huis aan kant is neemt hij echter z’n ruimte en spreken we elkaar op dit moment veel.
Oooh, dus hij is gewoon thuis bij zijn vrouw terwijl hij stiekem met jou aan het appen is?
zaterdag 7 februari 2026 om 22:40
Bethemanineed2026 schreef: ↑07-02-2026 22:23dan denk ik de achterlijke dingen als nu ben ik nog jong en kan het nog, straks ben ik oud wil niemand dit meer, spannende gevoelens opzoeken, ach 1x zoenen kan geen kwaad, je leeft maar 1 keer, nah ja je kent ze waarschijnlijk allemaal wel. Of ben ik de enigste die dit heeft?
Klinkt als een ordinaire midlifecrisis. En ja, die heb ik ook gehad, dus jouw gevoelens zijn voor mij herkenbaar. Het is zo verleidelijk om je gevoelens te volgen. Totdat ik me realiseerde dat die gevoelens met voor mij verstrekkende gevolgen kwamen. Mijn huwelijk was me op dat moment meer waard dan spanning. Hoe dat voor jou zit zul jij voor jezelf moeten uitzoeken denk ik.
Blijft de vraag staan: wat zou er gebeuren als jij de aandacht die je nu aan je minnaar besteed (door naar hem te appen of door hier over hem te forummen) in jouw huwelijk zou stoppen? Heeft dat (nog) zin voor jou? Of zie je daar geen heil (meer) in?
zaterdag 7 februari 2026 om 22:54
-Nienke2323- schreef: ↑07-02-2026 22:09ik lees óók heel veel aannames over hem (‘als het lastig wordt, gaat ‘ie zo naar een ander’) waar ik hem totaal niet in herken en waar ik ook niets mee kan. Ik vind het goed dat we elkaar hier soms een spiegel voorhouden (graag zelfs!) maar heb wel wat last van de scherpte en stelligheid her en der.
Die ene conclusie was gebaseerd op jouw eigen opmerking dat hij meer tijd bij jou doorbrengt dan bij zijn vrouw. Ging er door jouw opmerking vanuit dat hij al die tijd fysiek bij jou aanwezig was. Wist ik veel dat jij het over online contact had.
zaterdag 7 februari 2026 om 23:02
Jazeker in mijn eigen huwelijk stoppen heeft wel degelijk zin, is mij meer dan waardLalaloepsie schreef: ↑07-02-2026 22:40Klinkt als een ordinaire midlifecrisis. En ja, die heb ik ook gehad, dus jouw gevoelens zijn voor mij herkenbaar. Het is zo verleidelijk om je gevoelens te volgen. Totdat ik me realiseerde dat die gevoelens met voor mij verstrekkende gevolgen kwamen. Mijn huwelijk was me op dat moment meer waard dan spanning. Hoe dat voor jou zit zul jij voor jezelf moeten uitzoeken denk ik.
Blijft de vraag staan: wat zou er gebeuren als jij de aandacht die je nu aan je minnaar besteed (door naar hem te appen of door hier over hem te forummen) in jouw huwelijk zou stoppen? Heeft dat (nog) zin voor jou? Of zie je daar geen heil (meer) in?
zondag 8 februari 2026 om 00:05
Deze opmerking lijkt dat tegen te spreken:Lalaloepsie schreef: ↑07-02-2026 22:33Oooh, dus hij is gewoon thuis bij zijn vrouw terwijl hij stiekem met jou aan het appen is?
-Nienke2323- schreef: ↑31-01-2026 18:17
Hier hebben we inmiddels al een paar keer afgesproken - eigenlijk de hele tijd op initiatief van minnaar, die meer dan ooit de ruimte lijkt weten te vinden om af te spreken.
What would Patsy do?
zondag 8 februari 2026 om 00:24
Ik denk dat veel wat Nienke schrijft gewoon best veelzeggend is. Voor haar gevoel maakt hij nu meer tijd voor haar dan eerst (en dat geeft een gevoel bijzonder te zijn? ) Maar wij hoeven ons geen zorgen te maken (doen wij dat? ik ken deze mensen niet, ik hou alleen niet van liegen en bedrog en al helemaal niet in een kwetsbare fase waarin er pasgeboren kinderen zijn), want hij zorgt naast haar ook écht goed voor zijn gezin. Het is eigenlijk een fantastische kerel.Lalaloepsie schreef: ↑08-02-2026 00:10Is die minnaar van Nienke Hans Klok of zo? En veel bij zijn gezin zijn en veel bij zijn minnares zijn. Hoe dan??
Ja, nogmaals ik ken deze mensen/man niet, maar het klinkt totaal niet zo. Het klinkt vooral zo, dat iemand zichzelf dat graag voor wil houden. Als er grote relatie problemen zijn en er is (een onverwacht?) nieuw kind, dan is het juiste, mijns inziens, om te doen, de boel netjes af te wikkelen en dan verder te gaan met het bedrog (of dan dus niet meer) waar je voordat dat 'onverwachte' kind kwam mee begonnen was.
Maar ja, ik denk als ik de OP lees. dat ik bijzonder weinig te zoeken heb in dit topic. Ik heb hier voor het eerst gereageerd omdat er hier - ik weet de nick al niet eens meer- iemand zo debiel aan het posten was, (na op dinsdag iemand ontmoet te hebben werd op donderdag al de verloving gevierd) ik me niet in kon houden.
What would Patsy do?
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in